По магистрала от София до Благоевград - през 2015 г.

Започват да строят участъка от Дупница до Благоевград през март или април догодина

по статията работи: Ралица Стоянова | 10.12.2012 | 13:54

Най-голямото предизвикателство на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) е до 2015 година атвомагистрала "Струма” да е изцяло готова от София до Благоевград, което е постижимо.

Това каза ресорният министър Лиляна Павлова, която присъства на отварянето на ценовите оферти за строежа на лот 2 от магистралата - "Дупница – Благоевград”, информира агенция "Фокус".

Лот 2 на автомагистрала "Струма" е с дължина 37 км и свързва градовете Дупница и Благоевград.

До май 2013 година трябва да бъде пуснат лот 1 на АМ "Струма" до Дупница, а строежът на лот 2 от Дупница до Благоевград да започне през март или април следващата година.

Приоритет за следващия програмен период през 2014 година на Оперативна програма "Транспорт" е изграждането на лот 3 от автомагистрала "Струма”, като индикативната стойност на този участък е около 1 млрд. евро, посочи регионалният министър и отбеляза, че лот 3 е най-трудната част от магистралата, като включва строежа на два тунела, свързани с мост. 

Процедурата по избор на изпълнител на строежа на лот 2 на АМ "Струма" дава началото на един нов подход в провеждането на тръжни процедури за големите строителни проекти в страната, отбеляза Павлова. Тя обясни, че за първи път изборът на изпълнител при подобна процедура няма да става на базата на най-ниска цена, а ще бъде избрана икономически най-добре обоснованата цена.

Отворени бяха ценовите оферти на следните кандидати:

Гражданско дружество "ДМХ”, гр. София ("Доуш Иншаат ве Тиджарет” АД, гр. Истанбул, Турция, "НПО Мостовик” ООД, гр. Омск, Русия, "Хидрострой” АД, гр. Варна, България) – 5 точки за техническо предложение, 15 точки за срок за изпълнение 22 месеца, цена – 304 969 304, 00 лв. без ДДС.

Консорциум "Струма – Лот 2”, гр. София ("Импреза” АД, гр. Рим, Италия, "ГБС Инфраструктурно строителство” АД, гр. София, България, "Пътстрой – 92” АД, гр.София, България) – 35 точки за техническо предложение, 15 точки за изпълнение 22 месеца, цена – 298 935 000 лв. без ДДС.

Обединение "ОХЛ – Трейс – Струма ІІ”, гр. София ("Трейс Груп Холд” АД, гр. София, България, "Обраскон Уарте Лаин” С.А, гр. Мадрид, Испания) – 26 точки за техническо предложение, 15 точки за изпълнение, 22 месеца, цена – 354 648 485, 30 лв. без ДДС.

Участъкът от Дупница до Благоевград, който е с дължина около 37 км, ще бъде изграден на инженеринг – проектиране и строителство.

Очаква се строителството на лот 2 да стартира в началото на пролетта на следващата година и да е готов през 2015 г.

От Агенция "Пътна инфраструктура” посочиха, че офертите на кандидатите ще бъдат разгледани и до няколко дни ще стане ясен избрания изпълнител на строежа на лот 2 "Дупница – Благоевград" на автомагистрала "Струма". 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


18 Milen Kirilov 10.12.2012 | 18:05
Здравейте, Предлагам Ви един лесен начин да спечелите някой лев: Регистрирате се напълно безплатно на следният сайт:http://sumixs.com/?ref=1259913 <— Отваряте линка и действате..Каква е идеята? Трябва да отделите по 3 минути на ден за да оценявате три видео реклами. След регистрацията си влизате в акаунта, кликвате на Survey, отваря Ви се клипче и под него има бутон do survey. Натискате го и Ви се отварят 8-те въпросчета на които трябва да отговорите. Отговаряте набързо и… печелите 9$. Повтаряте това упражнение още 2 пъти и- в сметката си имате 27$. При достигане на 1200$, парите Ви се превеждат на PayPal акаунт. За целта трябва да имате регистриран http://www.PayPal.com/ акаунт. Успех на всички ), Доверете се всичко е реално от собствен опит знам )) Късмет.
17 viktor viktorov 10.12.2012 | 15:36
Ето този участък си заслужава да бъде направен в магистрала защото трафикът към южната ни съседка Гърция е много засилен и това ще облекчи много движението от София към Кулата.
16 Росица Живкова 10.12.2012 | 15:30
това наистина много ще улесни пътуването. като знам колко олекна пътя към морето.
15 Чичо Арни 10.12.2012 | 15:16
Добра новина, така доста ще облекчат трафика между тези два големи града, а и ще се усвоят доста европейски пари, отпуснати за тази най-модерна родна магистрала.
14 нелепо съвпадение 10.12.2012 | 15:07
Щом има пари за магистрали, би трябвало да има пари и за пенсиите на хората. Не е честно да има пари за едни, а да няма за други. Строим модерна България докато майките и бащите ни тънат в мизерия.
13 empty world 10.12.2012 | 14:56
Минах това лято от там - от кулата до София и видях, че кипи строежът на магистралата "Струма". Правеха някакви мостове и насипваха. Да сме живи и здрави, че да я видим след 2-3 години.
12 Миро Т 10.12.2012 | 14:24
С течение на времето ще стане ясно това. Аз съм на мнение, че всичко ще си дойде с времето, като до няколко години ще имаме 4-5 цели магистрали.
11 Doctor SteelHammer 10.12.2012 | 14:23
Сега ще ти кажа защо са толкова малко офертите. Трябва да се прокопаят десетки километри тунели, а много малко са изпълнителите които са готови да изпълнят такава поръчка.
10 Средновековен Рицар 10.12.2012 | 14:22
Идват и едни 15-30% от държавата като финансиране. Пътищата по европроект не финансират всичко на 100% и искат самоучастие на държавата.
9 Батко съссладко 10.12.2012 | 14:22
Винаги ще има пари за магистрали и тем подобни. Според мен е крайно време да се обърне внимание и на другите сектори, където също трябва финансиране.
8 Миро Т 10.12.2012 | 14:21
Те "Марица" и "Тракия" да пуснат догодина и наистна ще бъде един голям и грандиозен успех. Да помислят вече и за Северна България.
7 Doctor SteelHammer 10.12.2012 | 14:20
Доста работа ги чака така като ги гледам. Гласяха я за 2014 година, но строителството и се забави наистина много.
6 Средновековен Рицар 10.12.2012 | 14:20
Ще бъдат изградени доста тунели, един от които ако не се лъжа ще бъде с дължина от 30+ километра, която ще го направи един от най-дългите в Европа. Ще идва пак екип на Дискавъри и Нешънъл :).
5 Батко съссладко 10.12.2012 | 14:19
Значи още 3 години пътят до Гърция ще бъде в лошо състояние, преди да отворят автомагистралата, която ще оправи нещата.
4 Andrei Ivanov 10.12.2012 | 14:16
Странно е,че за този лот от Струма са толкова малко офертите.Все пак сега се работи бързо и добре по строежа на магистралите,да не забравяме,че Струма трябваше да е готова за Олимпийските игири в Атина през 2004 година.Кресненското дефиле е изключително трудно,но след като и то бъде готово ще имаме готова магистрала от Гърция.
3 мрачен интелектуалец 10.12.2012 | 14:09
Това са пари от еврофондовете, прави разлика между нещата.
2 krenvirsh salamov 10.12.2012 | 14:03
дано всичко да е наред ;)
1 Janeta Ivanova 10.12.2012 | 14:00
И после нямало пари...няма пари за детски, за коледни добавки за пенсионерите, но за магистрали и пътища има. Борисов е пристрастен към магистралите и някой трябва да сложи край на своеволията му, хората умират от глад , а той строи магистрали, асфалта ли да ядат?!

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:30 След новините
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 БГ киновечер: Тревожност тв филм /9...
  • 22:00 Моят плейлист
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:15 Концерт на Гънс енд Роузис
  • 01:25 Натисни F1 образователна поредица/п/
  • Сега "Гласът на България" - музикално...
  • 22:30 "Хотел Мумбай" - исторически,...
  • 01:10 "Всичко започва с теб" -...
  • 03:20 "120 минути" - публицистично...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • Сега "Игри на волята:...
  • 22:00 "King's Man: Първа...
  • 00:40 "Хищникът" - с уч. на Кийгън-Майкъл...
  • 02:40 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 03:40 "Коледно вдъхновение" - с уч. на...
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.