Неправилно паркиране вкара ТВ водещи в улична разправа*

Юлиан Константинов удари свой колега, направил му забележка за неправилно паркиране

по статията работи: Диана Цветкова | 21.05.2012 | 15:08

В грозна разправа участваха две лица, популярни с иначе позитивните си изяви на малкия екран – водещият на предаването "Ние и градът" по БНТ Кирил Христов и капитанът на единия отбор в "Аз обичам България" Юлиан Константинов.

Последният е ударил с юмрук в лицето колегата си от националната телевизия, защото му направил забележка за неправилно паркиране.

За неприятната случка сподели в блога си Кирил Христов. По думите му миналата събота, докато отивал към близкия парк, видял черен джип, който бил паркирал на кръстовище така, че пречел и на пешеходците, и на колите.

"В този случай направих това, което правя всеки път щом видя неправилно паркирана кола. Вдигам ѝ чистачките, което на уличен език означава "Приятелю, паркирал си неправилно. Моля премести си колата". Не мисля, че в този акт има нещо вандалско или обидно. Това е гражданско предупреждение", пише Кирил Христов.

Секунди по-късно той чул подсвирквания и с изненада установил, че собственикът на колата е Юлиан Константинов. Последвали гневни въпроси от типа на: "К'ъв ти е проблема, бе?", и опит за обяснение, че не е редно да се паркира така.

В крайна сметка се стигнало до бабаитското "К'ъв си ти, бе?" и юмрук в лицето на Кирил Христов.

"Мина ми мисълта за камък в стъклото, но ясно е, че с моите 70 кг няма как да играя този мач, за това просто снимах номера на колата му и се запътих към 4-то районно", обяснява Христов. Той си е направил медицинско и вече е пуснал жалба в полицията.

"Не приемам за редно, когато някой е виновен и му направиш елементарна забележка с нормален тон, той да побеснява. Нормално е да се извиниш, да поправиш грешката си и да продължиш. Наличието на образование не замества липсата на възпитание", е лаконичния коментар на Кирил Христов.

Потърсен от iNews по телефона за мнение, Юлиан Константинов отказа всякакъв коментар със следното оправдание: "Не мога да говоря по никакъв въпрос с Вас, защото не знам нито коя сте, нито дали сте от този сайт, не мога да вярвам на всяко обаждане. Така че, всичко хубаво. Пожелавам ви приятен ден".

Междувременно от Нова телевизия съобщиха, че до края на деня Юлиан Константинов ще публикува официалната си позиция на фен страницата на "Аз обичам България" във Facebook. От там изразиха учудване относно инцидента, като заявиха, че той е "приятен човек, който не е агресивен" и работят чудесно с него.

Докато Юлиан Константинов изчаква с позицията си, не закъсняха реакциите и на фенове на "Аз обичам България". В последната си публикация в социалната мрежа от предаването питат почитателите си "Колко процента от българите смятат, че животът им ще е по-лесен на президентския пост". Под статуса вече може да се види следният контра въпрос: "Колко българи смятат, че Юлиан Константинов има място в това предаване?".

Друг коментар пък призовава водещия да се извини: "Голямо разочарование... сега или се извинява публично и печели точки за себе си и предаването, или го махате от екран".

*Информацията е актуализирана към 16:00 часа


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


105 Кирилка Желева 23.05.2012 | 11:04
ПОдкрепяй, подкрепяй, като се вихрят такива биячи по улиците и ти ще си намериш своя "Ю.К.", бъди уверен!
104 Ani Ribarova 23.05.2012 | 04:16
хм интересно е също как така Константинов не е разпознал Христояв от малкия екран, преди да му удари шамара... Да не би "звездата" на Нова да не гледа телевизията-майка? а относно непревилното паркиране, поне тук мисля , че казусът е ясен - непревилното паркиране е на лице. Но с тези писания какво се цели? - да паркираме според правилата (както правя аз и за това НИКОГА не съм си навличала неприятности) или да си ги мерим кой е по-известен на обществото и според този критерий хората да взимат позиция по въпроса?!
103 Kiro Avtomata 23.05.2012 | 03:05
ех как не попадне некой такъв на мене - да му счупа капачките и да го питам после дали ше вика къв си ти бе
102 Nezabravka Peeva 22.05.2012 | 10:59
Този е позор,че е в това предаване.Никога няма да се оправим от такива така ли ни показва как обича България.От този ли да ни се учат децата.Трябва веднага да го свалят от предаването и трябва да бъде и глобен.
101 Божидар Кирилов-Божката 22.05.2012 | 09:23
Малко му е било на този мазник! Откъде-накъде ще се занимава на хората с чистачките! Подкрепям Константинов напълно! Така трябва да реагира всеки срещу посегателството на личната му собственост!
100 Божидар Кирилов-Божката 22.05.2012 | 09:22
Малко му е било на този мазник! Откъде-накъде ще се занимава на хората с чистачките! Подкрепям Константинов напълно! Така трябва да реагира всеки срещу посегателството на личната му собственост!
99 Панайот Траянов 22.05.2012 | 07:11
НОВИЯТ ПЕРФЕКТЕН ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛ Е ВЕЧЕ ФАКТ. Предлага 50% от своите доходи. Трябва ви покана : Линк за регистрация: http://signup.wazzub.info/?lrRef=82856108 Покани приятелите си преди те да са го направили! WAZZUB е нова социална мрежа в търсачките като Google и Facebook, но с много повече съдържание: Това ще са 7 кутии.Поща, Търсачка, Новини, Социална мрежа, Видеопортал, Игри, Базар, Любими линкове. Всичко това ще бъде в една начална страница. 21 май 2012 ще бъде деня на официалното представяне. Покани да се регистрират безплатно много хора, защото с един прост и-мейл, изпратен на всички ваши приятели, може да ви гарантира $ 1 на човек регистрирал се чрез Вас и $ 1 на човек регистрирал се чрез Вашите приятели . За 5 поколения е възможен един месечен доход за хиляди долари до живот! 1. Поколение 5 x $ 1.00 = $ 5,00 2. Поколение 25 x 1,00 $ = 25,00 $ 3. Поколение 125 x $ 1.00 = $ 125,00 4. Поколение 625 x $ 1.00 = $ 625,00 5. Поколение 3125 x $ 1.00 = $ 3,125.00 Всъщност WAZZUB (за разлика от други социални мрежи, които печелят милиарди долари, само защото ние компютърните потребители използваме техните услуги), предлага 50% от своите доходи на тези, които на този стартиращ етап , помогат за създаване на мрежа от потребители. WAZZUB е първият проект в световен мащаб, който дели печалбата си! Изглежда невероятно, но всичко е вярно! WAZZUB е създадена като експеримент през 2007 г., с над 3,5 милиона долара, вече инвестирани. Това е първата глобална общност, която ще плати на своите потребители , само заради избор си: www.perfectinter.net като тяхна първа страница (HOMEPAGE). Денят за плащане остава 15 юни 2012 на всички, които са се регистрирали и имат повече от 3 поканени човека. $Factor ще се трупа до 21май. След 22май ще започнете да събирате "Deal points". Тези "точки за сделка" ще бъдат разменяни срещу стоки, услуги, отстъпки и др. от базара на WAZZUB. "Точките за сделка" ще се трупат всеки месец въз основа на това колко хора сте поканили. Така че, може да натрупате точки за няколко месеца и да ги размените за нещо, което желаете. Членовете регистрирани преди 22май освен доларфактор ще трупат и "dealpoints". Тези които се регистрират след това ще имат само "dealpoints', но също ще ги трупат всеки месец, като заплата. След 22май, когато приключи трупането на $Factora в личния профил на всеки ще има информация за неговия фактор и за начините, по които иска да му бъде плащано.Там ще се попълнят данните за Pаypal, Allertpay, банкова сметка - кой каквото има. Линк за регистрация: http://signup.wazzub.info/?lrRef=82856108
98 Raya Stanoeva 22.05.2012 | 03:39
За пореден път се убеждавам, че зад своята привизна интелигентност господин Константинов прикрива доста голяма алогантна простащина. Извинението му, че бил паркирал, за да вземе детето от детската градина е бла-бла. Аз също водя детето си на градина и също паркирам и то в неговия квартал зад х-л Хемус, но досега не ми се е случвало да ми извият чистачкити или да ми надерат колата с ключ. И както пича с зжипа казва, във всяка държава от ЕС първо се спазват правилата, които са наложени от органите, а после търсим и органите, за да наложат ред, когато някой мухльо се помисли за вездесъщ. Много пропаднало и озлобено човече е тоя Юлиян.
97 Kremena Sarieva 22.05.2012 | 00:26
pokrai tova predavane mi padna v o4ite konstantinov.mazen ,poten kompleksar.
96 Даниел Цонев 21.05.2012 | 21:35
г-н Савов, приемам забележката, но съм по-склонен да вярвам на тезата, че това се е случило, човекът го е преживял емоцианолно, седнал е и го е написал, отколкото, че е искал да клевети "доброто" име на г-н Константинов. Също така съм сигурен, че ако г-н Христов беше двуметров човек с масивна физика и килограми, нямаше да се стигне въобще до тази статия. Приемам, че думите на г-н Христов са истина, защото е използвал оръжието, с което борави най-добре - писалката (в случая - клавиатурата). Поздрави :)
95 Даниел Цонев 21.05.2012 | 21:34
г-н Савов, приемам забележката, но съм по-склонен да вярвам на тезата, че това се е случило, човекът го е преживял емоцианолно, седнал е и го е написал, отколкото, че е искал да клевети "доброто" име на г-н Константинов. Също така съм сигурен, че ако г-н Христов беше двуметров човек с масивна физика и килограми, нямаше да се стигне въобще до тази статия. Приемам, че думите на г-н Христов са истина, защото е използвал оръжието, с което борави най-добре - писалката (в случая - клавиатурата). Поздрави :)
94 Даниел Цонев 21.05.2012 | 21:19
г-н Савов, приемам забележката, но съм по-склонен да вярвам на тезата, че това се е случило, човекът го е преживял емоцианолно, седнал е и го е написал, отколкото, че е искал да клевети "доброто" име на г-н Константинов. Също така съм сигурен, че ако г-н Христов беше двуметров човек с масивна физика и килограми, нямаше да се стигне въобще до тази статия. Приемам, че думите на г-н Христов са истина, защото е използвал оръжието, с което борави най-добре - писалката (в случая - клавиатурата). Поздрави :)
93 Станимир Савов 21.05.2012 | 21:09
Всеки решава на какво да вярва. Аз пък имам общи приятели с Юлиан, ходил съм на доста негови концерти и имам отлично впечатление за него. Според мен е имало някакво спречкване, но журналистът попрекали. Най-малкото, като го обвинява да икара снимки с неправилно паркираният джип и най-вече с пострадалото си личице. И защо по дяволите не желае да го съди, отговорете си сам. Просто се възползва от една дребна ситуация и стана в пъти по-известен!
92 Даниел Цонев 21.05.2012 | 20:56
г-н Савов, приемам забележката, но съм по-склонен да вярвам на тезата, че това се е случило, човекът го е преживял емоцианолно, седнал е и го е написал, отколкото, че е искал да клевети "доброто" име на г-н Константинов. Също така съм сигурен, че ако г-н Христов беше двуметров човек с масивна физика и килограми, нямаше да се стигне въобще до тази статия. Приемам, че думите на г-н Христов са истина, защото е използвал оръжието, с което борави най-добре - писалката (в случая - клавиатурата). Поздрави :)
91 Станимир Савов 21.05.2012 | 20:49
До Даниел Цонев. Прекрасно сте го написал колега с една малка забележка. Приемате твърденията на Киро за чиста проба, демек коментирате пристрастно. Иначе съм съгласен с останалото. Поздрави!
90 Даниел Цонев 21.05.2012 | 20:40
Уважаеми г-н Ризов, С интерес прочетох статията на г-н Кирил Христов и коментарите свързанис нея. Позволете ми да изразя своето несъгласие с някои от твърденията и препоръките, които сте отправили към г-н Христов. "Вдигането на чистачките" въобще не попада в групата "надраскване с ключ", това е възможно най-учтивата форма на социално несъгласие относно начина на паркиране на въпросния господин. За "вдигане на чистачките" не е необходимо да заяваваш щета при застраховател, да запазваш час в сервиз и да си загубиш една седмица от времето, както и финансите, свързани с това. Просто си ги връщаш обратно и си вземаш поука другия път да не паркираш така. Второ, "езикът на улицата" предполага освен ръкопашен бой, така и бой с ножове, както и престрелка. Трябваше ли да се стигнем дотам, за да е всичко нормално при положение, че г-н Кон...стантинов е в нарушение? Освен това ВСИЧКИ високи, симпатично изглеждаши господа, каращи луксозни автомобили би следвало да паркират на съответните места. Останалите (визирам тези, които влизат в саморазправа с ръкопашен бой, когато са виновни) и аз не ги харесвам. Никой не ги харесва, защото на обикновените хора им е писнало от мутренски изпълнения. В заключение бих Ви казал, че за добро или лошо г-н Юлиян Константинов е медийна личност, която би трябвало да е модел на обществено поведение. Екипът на предаването може да е изградил доброто си име с много усилия, но г-н Константинов е част от този екип и той трябва да има становище по въпроса. Писах Ви от позицията на един обикновен български гражданин, който се е нагледал на такива ситуации и по мое мнение единствения начин на премахването и намаляването им е като се даде публичност. Да, има съд и полиция в България и всички знаем колко време отнема разрешаването на един такъв случай ако не се даде гласност. Поздрави и дано истината излезе по-бързо наяве!
89 Даниел Цонев 21.05.2012 | 20:39
Уважаеми г-н Ризов, С интерес прочетох статията на г-н Кирил Христов и коментарите свързанис нея. Позволете ми да изразя своето несъгласие с някои от твърденията и препоръките, които сте отправили към г-н Христов. "Вдигането на чистачките" въобще не попада в групата "надраскване с ключ", това е възможно най-учтивата форма на социално несъгласие относно начина на паркиране на въпросния господин. За "вдигане на чистачките" не е необходимо да заяваваш щета при застраховател, да запазваш час в сервиз и да си загубиш една седмица от времето, както и финансите, свързани с това. Просто си ги връщаш обратно и си вземаш поука другия път да не паркираш така. Второ, "езикът на улицата" предполага освен ръкопашен бой, така и бой с ножове, както и престрелка. Трябваше ли да се стигнем дотам, за да е всичко нормално при положение, че г-н Кон...стантинов е в нарушение? Освен това ВСИЧКИ високи, симпатично изглеждаши господа, каращи луксозни автомобили би следвало да паркират на съответните места. Останалите (визирам тези, които влизат в саморазправа с ръкопашен бой, когато са виновни) и аз не ги харесвам. Никой не ги харесва, защото на обикновените хора им е писнало от мутренски изпълнения. В заключение бих Ви казал, че за добро или лошо г-н Юлиян Константинов е медийна личност, която би трябвало да е модел на обществено поведение. Екипът на предаването може да е изградил доброто си име с много усилия, но г-н Константинов е част от този екип и той трябва да има становище по въпроса. Писах Ви от позицията на един обикновен български гражданин, който се е нагледал на такива ситуации и по мое мнение единствения начин на премахването и намаляването им е като се даде публичност. Да, има съд и полиция в България и всички знаем колко време отнема разрешаването на един такъв случай ако не се даде гласност. Поздрави и дано истината излезе по-бързо наяве!
88 коремного мекотело 21.05.2012 | 20:10
да ходи да пасе кравите тоя! така или иначе не пее никъде
87 Картин Марбовски 21.05.2012 | 20:09
как си го представяш този слаботелесния да нападне константинов, който е много по-едър от него
86 коремного мекотело 21.05.2012 | 20:08
а ти как си го представяш киро да снима с едната ръка и с другата да хвърля камъни по колата на ПЕВЕЦА
85 Miroslava Vasileva 21.05.2012 | 19:28
Като го гледам тоя Киро какъв е дебил, въобще не се съмнявам, че търси сензация и е предизвикал Константинов. Тоя Киро е известен със своята безизвестност и търси малко слава на чужд гръб и чужда медия.
84 Веселин Стоянов 21.05.2012 | 19:25
Прав си... истината е някъде там. Лошото е, че "горчивия опит" кара хората да не искат съдействие от т.н. органи, което води до подобни срамни и за двамата действия. Неоспорими факти в случая са само неправилното паркиране и удара... Кой кого е ударил е въпрос на килограми, манталитет и характер, което е жалко. Колкото до закачката "кой на кого прилича"-не го вземай толкова насериозно-беше за разведряване на обстановката. Те двамата ще се разберат-ние само си драскаме тук...
83 Asen Burgas 21.05.2012 | 19:21
Типично български синдром ... Тъжно.
82 Жулиетка Димитрова 21.05.2012 | 19:18
Четейки коментарите силно се съмнявам, че някой познава лично и двамата замесени. Вероятно обаче всички ги познават задочно. Единият чрез изявите му в разни "риалитите", а другият е доста популярен водещ и блогър. Но е въпрос на култура да го познавате. За съжаление, прочитайки и позицията на Юлиян, все повече се уверявам, че тази на Киро е достоверна. Силно се надявах да бъде коректен към феновете си. Но глупостите, които е изписал не му правят чест.
81 Станимир Савов 21.05.2012 | 18:54
Не съм Юлиян, но смятам да ти отговоря. Крауч не е човекът, който може да прави забележки на когото и да било, защото с нищо не е повече от другите! Има си закони в тая страна и когато си недоволен от нещо, подаваш жалба или завеждаш дело. А относно това, че пипа чужда собственост е достатъчно да му се случи случка. Аз ако го видя да извива моите чистачки лично ще му извия врата 4 пъти. Най ми е любопитно тоя пингвин защо не е прикрепил снимков материал от пострадалата си фасада, ами се прави на Вселенския патриарх и поучава хората как да живеят!
80 Веселин Стоянов 21.05.2012 | 18:40
Юлияне, кой си ти, че да казваш кой на кого е двойник? За това ли става въпрос тук? Кой те знае и ти на кого (или на какво)си двойник... просто още не знаеш. Това в кръга на шегата. Пипал бил чужда собственост... Значи за теб е по-приемливо да уведоми "отганите", които ако са мъже на място да му отпалят един акт, отколкото най-колегиално(нямам впредвид като професия, а шофьорска колегиалност) да го предупреди да си дръпне колата. Ама бил известен, бил едър... винаги се намира някой по-известен и по едър. Ако това е начина, далече няма да стигне. Въпроса дори не е кой кого е ударил и защо, кой се изживява като бабаит и т.н. а по-скоро след като 4-то РПУ е на стотина метра, така наречените "органи" къде са бляли? Специална покана ли са чакали? Или може би не са го видели? Хайде бе...
79 Krassimir Krastev 21.05.2012 | 18:12
Свиркай си Савов:)
78 Yulian Hrischev 21.05.2012 | 18:04
тоя двойник на Питър Крауч, няма право да пипа чужда собственост ,да обръща чистачки да слаба бележки да дере с ключ и тн. Като е толкова съвестен гражданин да беше удевомил отганите от 4-то РПУ, което по неговите думи се е намирало на около 100 метра от мястото на събитието !
77 Павел Николов 21.05.2012 | 17:59
Мисля, че си много прав!
76 Павел Николов 21.05.2012 | 17:59
няма да се изненадам да го е нападнал Киро!
75 Станимир Савов 21.05.2012 | 17:55
O, колко си прост, има ли смисъл с теб да говоря? О, колко си прост, има ли смисъл? О, не!
74 Stefan Karamishev 21.05.2012 | 17:46
Незнам за вас, но аз съм виждал саморазправа на улицата и за по-дребни неща. Вярно е че споменатите по-горе са един вид ерудити и ги гледаме по телевизията, но в крайна сметка сме хора, и при всички положения в даден момент може човек да си изпусне нервите, не е нужно да се прави публична новина. Глупаво е да се чепка някакво си паркиране и юмрук в лицето. За някои дори може да е ежедневие.
73 Черноризец Бъзлив 21.05.2012 | 17:39
това всичко е от гледна точка на този Кирил,а ако не е така?А ако вместо ,,невинното'' вдигане на чистачките се е опитал просто да ги счупи?Така че не бързайте да съдите
72 Черноризец Бъзлив 21.05.2012 | 17:38
това всичко е от гледна точка на този Кирил,а ако не е така?А ако вместо ,,невинното'' вдигане на чистачките се е опитал просто да ги счупи?Така че не бързайте да съдите
71 Krassimir Krastev 21.05.2012 | 17:36
Току-що се запознах с фотографиите на юлианчо... Ми то си ми е като мастодонт селянето, милото то;) Мъничко си е объркало професионалната ориентация обаче... Виждам го като много добро пъдарче на черешови масиви, или като харизматично сутеньорче в Сицилия. А ако милото то ми се почувства някак си недооценено от моя коментар, може да речем да ме осъди за каквото си пожелае:))) С удоволствие бих го спонсорирал т'ва дете на природата, за да открие себе си някъде там в безбрежните черешови бахчи, или пък покрай гладките аутостради на братска Сицилия.
70 Evgenia Nikolova 21.05.2012 | 17:36
тъпа мутренска изцепка!
69 Evgenia Nikolova 21.05.2012 | 17:35
ххаа, да не взема да започне да ги напада в ефир, викаш!
68 Черноризец Бъзлив 21.05.2012 | 17:34
Да ти дам моя адрес??То си личи колко сте възпитани и Ентилигентни.Да-Кирчо е световно неизвестен,дето с връзки се е уредил да води безлично предаване по ,,канала'' .Помня безплодните му телевизионни изяви още докато работеше в ,,ММ'' .Това че се е появил по някоя телевизия,не означава че е журналист,още по-малко е показател за интелект.В крайна сметка наистина сега знаем единствено за неговата гледна точка,което ме кара да се съмнявам дали е било точно така.А ако ,,невинното'' вдигане на чистачките не е било опит да ги строши след което да е последвала тази реакция?Ако е така,това негово изказване не е ли опит да се оправдава за действията си с нападение?Изобщо-писнало ми е от агресивни хомосексуалисти,които си мислят,че ако се появят по телевизията и вече са велики...
67 Hristo Mitkov 21.05.2012 | 17:34
"Той обича България", защото си мисли, че тротоарите и бордюрите са негова собственост, а законите не са писани за него. Обичаш България ама друг път. Овчар примитивен.
66 Evgenia Nikolova 21.05.2012 | 17:34
Току що проверих страницата им и все още никой не е дал изявление за това което се е случило. Просто е смешно!
65 Jaxsi Nedqlkov 21.05.2012 | 17:23
кво като си 70 кила пич и аз съм толко но не мълча на никой не камакв стъклото а КАМАНИ ПО СТЪКЛАТА
64 Станимир Савов 21.05.2012 | 17:15
Хайде пиши ми на лично да те видим бе отворко! Да не се скриеш само, ей Мишок!
63 млад жребец 21.05.2012 | 17:09
помислил си е, че като се появява по телевизията и е велик, а си остава обикновен хейтър, който прекалява с наркотиците
62 Экатерина Карапетрова 21.05.2012 | 17:03
Константинов явно се е взел много насериозно. Той и в предаването така си се пали де, Андрей трябва да се пази много :)))
61 Красимира Тачева 21.05.2012 | 17:01
Не мога да понасям повече тъпанари, евала на Киро. Трябва да има малка поносимост към такива селяндури
60 Анонимус Анонимус 21.05.2012 | 17:00
Ей, компютърно плъхче, дай си адрес и телефон за да ти кажа името си. Ще ти покажа какво се случва с такива като теб и пляканата ти подлога за лордчета. Никой не говори колко известен или неизвестен е къдрокосото ти гадже, говорим за морал и ценности. Аз лично ще потъпча своето възпитание за да ти дам няколко почивни дни в подходяща клиника
59 malko kretenche 21.05.2012 | 16:58
еми нали за това е телевизия
58 malko kretenche 21.05.2012 | 16:58
Много си прав Пламене:)
57 млад жребец 21.05.2012 | 16:52
само малоумници в тая телевизия! юлиян, слабаков, милен цветков...
56 тони паркър 21.05.2012 | 16:51
защо са го изписали тогава
55 млад жребец 21.05.2012 | 16:51
ами не е трябвало да го пускат от болницата тогава
54 malko kretenche 21.05.2012 | 16:48
в понеделниците е проблема да, ама за Юлиан Константинов явно всеки ден е понеделник
53 malko kretenche 21.05.2012 | 16:47
не, просто не си е пил хапчетата
52 malko kretenche 21.05.2012 | 16:47
така се получава, да
51 malko kretenche 21.05.2012 | 16:47
Тоя не си е пил хапчетата Юлиан!
50 млад жребец 21.05.2012 | 16:45
тъпото е, че няма как да бойкотираме нова тв, защото и без това никой не я гледа
49 тони паркър 21.05.2012 | 16:44
да не са го скъсали на матурата юлиян, че е бил толкова нервен ?
48 Станимир Савов 21.05.2012 | 16:44
Абе Смехурко, това че твоя световно-неизвестен приятел има блог, това много голям журналист ли го прави бе? Я вкарай в YouTube името на Юлиян да видиш как му ръкопляскат лордовете на концерта в Кардиф и после ми говори за блога на твоя интимен приятел. И като си толкова Ентелегентен, защо не си си написал името бе Мишок?
47 млад жребец 21.05.2012 | 16:44
понеделника е проблема, точно така :)
46 Виолета Лилава 21.05.2012 | 16:40
Киро е от БНТ, а неприятния тип Юлиан се изявява по Нова, но ако спреш и БТВ няма да направиш голяма грешка :)
45 Манго Марципана 21.05.2012 | 16:38
А този доказа колко е прост и нагъл.
44 lou reed 21.05.2012 | 16:38
много стрес! :)
43 lou reed 21.05.2012 | 16:38
Много тъпа проява е това, пък и той не я е коментирал по някакъв начин!
42 Кристина Минкова 21.05.2012 | 16:37
агресията взима връх...Понеделниците са кофти :)))
41 Станимир Савов 21.05.2012 | 16:36
Госпожо Атанасова. Първо не съм Стоев, а Савов. Второ съвсем нормално е да подкрепяте вашият познат, но искам да Ви кажа, че аз не познавам Константинов, а просто се опитвам да съм обективен. До сега сме чули само едната страна, мисля че е редно да чуем и другата. И това, че вашият познат е ТВ водещ не го прави ужасно голяма и стойностна фигура. Както забелязвате до сега той беше известен предимно със своята неизвестност. Хайде сега напишете в Youtube Юлиян Константинов и вижте концертите му в Милано, Кардиф и изобщо по цял свят. Юлиян е обичан и уважаван от толкова много хора. Майка му, баща му и брат му са легенди в българският волейбол. Ако е посегнал, нека си носи последствията. Но тук всички плюят без изобщо да знаят какво се е случило. В България всички критикуваме, всички разбираме от футбол и политика, но никога не поглеждаме себе си. Чудесни примери са Христо Стоичков и Митко Бербатов. Те са виновни за почти всичко във футбола ни.За това сме на това дередже госпожо Атанасова!
40 Liubomir Cvetkov 21.05.2012 | 16:36
Predpolagam , che pak taka shteshe da postupi ,no Kubrat niamashe da go udari i moge bi shteshe da si premesti kolata .
39 Анонимус Анонимус 21.05.2012 | 16:29
Савов, "псевдо-журналиста" има популярен блог който се чете от интелигентни хора. Като чета твоя коментар не се учудвам, че не си го чувал. Да проявиш гражданска позиция срещу нещо нередно не е прищявка, а дълг. А по повод на изкрънканите пари, ти освен, че си проЗт, си и неинформиран, ако си беше направил труда да прочетеш статията, щеше да разбереш, че нито иска пари, нито има намерение да го съди. Но ние сме страната на лакеите и ти не правиш изключение
38 Liubomir Cvetkov 21.05.2012 | 16:28
Abe ti normalen li si ti ako neznaesh koi e Kiril po mladite go znaqt az puk ne go poznavah toia psihopat dokato ne se poiavi v nova .Mnogo pravilno e napravil zabeleshka .
37 тони паркър 21.05.2012 | 16:27
предлагам сега киро на пребие гала, за да си отмъсти :)
36 тони паркър 21.05.2012 | 16:24
интересно ако беше видял кубрат пулев насреща си, дали така щеше да реагира
35 Драго Попов 21.05.2012 | 16:22
Това е много селска проява, няма как!
34 Драго Попов 21.05.2012 | 16:20
сега им разгледах страницата доста са я наспамили! И много правилно!
33 коремного мекотело 21.05.2012 | 16:10
за тебе е напълно нормално да знаеш кой кубрат, а не юлиан! просто защото толкова ти е багажа горе
32 млад жребец 21.05.2012 | 16:09
ами те пак са си известни :)
31 коремного мекотело 21.05.2012 | 16:09
братчето му е същата злоба
30 феята Фи 21.05.2012 | 16:08
Г-н Стоев, това, че Вие лично не познавате Кирил Христов не значи, че може да го категоризирате като "тъпак решил да изкрънка пари от известна личност". Тъй като очевидно и дописката не сте прочел ще Ви светна, че този "тъпак" е ТВ водещ. И да, правилно е решил да направи забележка, след като някой е в грешка, а тази грешка се повтаря системно от целия български народ. И да, полиция в тази държава НЯМА!
29 Teodora Boyanova 21.05.2012 | 16:06
Наличието на образование не замества липсата на възпитание!Това е непростима дребнавщина и простотия за един толкова популярен човек като Юлиян Константинов.
28 DjDimmy Georgiev 21.05.2012 | 16:05
Ми той (юлианчо) пиша го с малка буквичка, защото човечеца е дребнав, сприхав и комплексар явно, та тоз левен - момък явно наистина много "ОБИЧА БЪЛГАРИЯ", защото подобни глупости и селски прояви са ежедневие и никой не те съди за това. Сигурно след случката се е хвалил "как само го фраснах тоя, ще ми прави забележка!! знае ли аз кой съм ААААА" Поне напоследък е с такива дрешки дето не си личи как се поти като пор под мишниците или може би е фраснал и продуцента който му е направил забележка за потните петна по време на снимки
27 Jordan Russev 21.05.2012 | 16:04
тия двамата толкова са известни че сефте ги чувам :)
26 мистерия финикова 21.05.2012 | 16:01
аз например всъщност изобщо не знам кой е Юлиян Константинов, а Кубрат Пулев е името, не Кобрат, спокойно
25 мистерия финикова 21.05.2012 | 16:00
простак
24 Станимир Савов 21.05.2012 | 15:58
Аз пък се чудя защо трябва да вярваме на всеки тъпак решил да изкрънка пари от известна личност? От Тайсън и от Майкъл Джексън непрекъснато ядяха бой или биваха изнасилвани някакви подучени дребни душици.Юлиян, ако го удари този в лицето със сигурност ще му трябват 2 седмици, за да се върне от Африка! Решил да прави забележка, ха-ха. Има си полиция, кат и тн. Що не направи забележка на Кобрат Пулев или на Багата тоя смешко? За мен е чисто скалъпена история, за да придобие известност някакъв псевдо-журналист. И не знам дали изобщо имате представа какво име е по цял свят Юлиян Константинов - хейтъри такива!
23 Станимир Савов 21.05.2012 | 15:53
Аз пък се чудя защо трябва да вярваме на всеки тъпак решил да изкрънка пари от известна личност? Юлиян, ако го удари този в лицето със сигурност ще му трябват 2 седмици, за да се върне от Африка! Решил да прави забележка, ха-ха. Има си полиция, кат и тн. Що не направи забележка на Кобрат Пулев или на Багата тоя смешко? За мен е чисто скалъпена история, за да придобие известност някакъв псевдо-журналист. И не знам дали изобщо имате представа какво име е по цял свят Юлиян Константинов - хейтъри такива!
22 Пламен Георгиев
Този коментар е маркиран като неуместен.
21 Пламен Георгиев 21.05.2012 | 15:50
Той тоя Юлиян е голямо ла*но. С такава злоба играе тази игра в "Аз обичам България", че мога да си представя какво плюнка е в реалния живот. Дай на простака власт/известност и му гледай сеира.
20 BornToBe Wild 21.05.2012 | 15:49
Агресивен е слабо казано, той си е чист комеплексар-злобар!
19 BornToBe Wild 21.05.2012 | 15:49
18 BornToBe Wild 21.05.2012 | 15:48
Ама той , като цяло се самозабравя, не може да се владе, дори за най-малки неща е избухвал в предаването в което участва и обижда и откача?! Мъж на толкова години! Ебати комплексара!
17 BornToBe Wild 21.05.2012 | 15:47
"Наличието на образование не замества липсата на възпитание", е лаконичния коментар на Кирил Христов." Много правилноо...:) А Юлиан Константинов да ходи да си лекува нервите, че му личи от км какъв нервак е и толкова смотан, че най-накрая ще се намери някой който да е ПО-НЕРВЕН и от него и ще го помеле!! Баси и злобара !!
16 Васко Стоянов 21.05.2012 | 15:43
Просташко поведение ! Като се качи на джип се самозабравя...
15 Емилия ОтЛьонеберя 21.05.2012 | 15:35
секви лудници
14 otec natanail 21.05.2012 | 15:26
За мен трябва да го изгонят от нова телевизия, заедно с оня, дето много обича да пуши - как му беше името...Слабаков ли, Дебелаков ли...
13 Даная Михайлова 21.05.2012 | 15:26
за съжаление доста идиоти има
12 Даная Михайлова 21.05.2012 | 15:25
Това е проява на ниско интелигентни хора според мен
11 Dwight Yorke 21.05.2012 | 15:23
Тъпаци на рояци.
10 Иван Ангелов 21.05.2012 | 15:23
Агресивен селски индивид.
9 otec natanail 21.05.2012 | 15:23
да го беше фраснал и ти тоя нещастник! Никога повее няма да му гледам тъпото предаване, в което само се лигави! Нещастник!
8 Jason Bourne 21.05.2012 | 15:23
Ако това е българската журналистика, значи спирам да гледам и слушам повече за БТВ.
7 Dwight Yorke 21.05.2012 | 15:22
Сега да го осъди и да си вземе солидно обезщетение.
6 Иван Ангелов 21.05.2012 | 15:22
Така става, като попаднеш на идиот.
5 Jason Bourne 21.05.2012 | 15:22
Типично селска проява от собственика на черния жиП!
4 Манго Марципана 21.05.2012 | 15:20
Сега е време да слезе на земята и да се осъзнае, че не е никой и че такова поведение е подсъдно.
3 Данчо Колев 21.05.2012 | 15:18
Всеки може да избухне и да нагруби някого, но чак да го удари, и то в лицето !?! Не оправдавам постъпката на Юлиян и извинението е най-малкото нещо,което трябва да направи!
2 Angel Gergov 21.05.2012 | 15:16
Това са нашите псевдо звезди,самозабравили се и помислили си,че са нещо повече от останалите,за съжаление
1 rasova kobilka 21.05.2012 | 15:12
Юлиан Константинов е доста агресивна личност според мен

ТВ програма

Кино

  • Сега Дворът с люлките игрален филм...
  • 07:45 Телепазарен прозорец
  • 08:00 Денят започва с Георги Любенов
  • 11:00 Туризъм.бг
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Бразди
  • 13:00 Иде нашенската музика
  • 14:00 Религията днес
  • Сега Премиера: "Древно инженерство" -...
  • 07:30 "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 11:30 "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Загадки за начинаещи: Убийствен...
  • 14:15 ПРЕМИЕРА: "Вкусът на Португалия" -...
  • 16:00 "Търси се…" - токшоу с водещи Меги...
  • Сега "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 Темата на NOVA
  • 13:00 "Необичайният живот на Тимъти...
  • 15:00 "50 първи срещи" - с уч. на Адам...
  • 17:00 "Любовни афери" (премиера) -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.