Харта 2013 – платена от световни организации

Зад нея застават още журналисти от кръга "Икономедия" на Иво Прокопиев

по статията работи: Кремена Бедерева | 25.06.2013 | 13:43

"Харта за разграждане на плутократичния модел на българската държава", към която се твърди, че са се присъединили 60 журналисти и интелектуалци, се оказа спонсорирана от световни организации, известни със своя афинитет към политическото инженерство, пише mignews.

Освен задължителното участие в подобни проекти на Джордж Сорос и Институт "Отворено общество”, сред спонсорите му са още фондациите Atlantic Philanthropies, Charles Stewart Mott Foundation, Ford Foundation, German Marshall Fund of the United States, Open Society Institute Rockefeller Brothers Fund.

Зад инициативата застават още журналисти от кръга "Икономедия" на Иво Прокопиев и Центъра за либерални стратегии, ръководен от Иван Кръстев, член на групата за политическо инженерство "Типинг пойнт”, твърдят от mignews.

Като най-важно качество на хартата, попитани от в. "Репортер", български интелектуалци посочиха нейната анонимност. Редакцията зададе въпроса кой е автор на документа, на който половината от подписалите се в него не можаха да дадат отговор. Това поставя под съмнение почтеността на иначе добре формирания текст.

Много по-категорични бяха българските представители на хакерската група "Анонимните”, които определиха хартата като измама и мозъчен тръст, която няма да промени политическата обстановка в страната, позната през последните 23 години.

Неправителствените организации, стоящи зад "Харта 2013”, бойкотираха срещата на протестиращите с премиера Пламен Орешарски.

На 17 юни 23 организации, начело с Български хелзинкски комитет, Институт "Отворено общество” и изданията на "Икономедия”, отказаха да се срещнат с министър-председателя.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


267 Летящият Честмир 25.06.2013 | 23:18
Той много отдавна предаде юБългария, сега просто се опитва да яхне народното недоволлство. По-скоро е притеснително, че т. нар. интелектуалци подписват неща, които не саим ясни. Егаси интелектуалците тогава. Що не ги изпишат поне да ги знаем кои са, то сигурно ги и има де, да знаем кои са тези нйищоправци и ллатикурци, псевдокултуртрегери и празнословци
266 Летящият Честмир 25.06.2013 | 23:16
Плоска работа, нищо съществено не казва тази Харта, евтин полулизъм
265 Jason Bourne 25.06.2013 | 20:14
Прокопиев много се изложи и ще си плати за всичките поразии покрай тази Харта. Опитва се да предаде България в ръцете на Джордж Сорос и компания, но никой просто няма да му позволи да завърти тази далаверка.
264 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 19:43
Текстът на хартата,както и целите и са абсолютно неразбираеми и крайно неконкретни...да си казват кой я е писал на коляно и да се свършва пародията.
263 капаче калпаче 25.06.2013 | 19:09
Ето текстът на хартата - пълна тъпня - http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1105342
262 Jason Bourne 25.06.2013 | 19:08
Би било добре Прокопиев и неговите журналисти да вземат да се поспрат малко, защото стават адски досадни с това което се опитват да направят в момента. Разкрити са, така че червенобузкото да пие една студена сунгапурска ракия ;).
261 капаче калпаче 25.06.2013 | 19:01
А хартата е толкова купешки написана, без нищо конкретно да казва, че трябва да им е обидно на спецовете на Прокопиев и сорос да пишат такива елементарни словоблудства!
260 капаче калпаче 25.06.2013 | 18:57
Плевнелиев трябва да се срамува от приятелството си с Прокопиев, а жена му отдавна да не е на хранилка на Прокопа!
259 капаче калпаче 25.06.2013 | 18:56
Да се надяваме, че хората са разумни и няма да оставят пипалата на Прокопиев от Сингапур и на Сорос от майната си да ги мануипулират!
258 капаче калпаче 25.06.2013 | 18:55
Затвор, ама няма май кой да го разследва!
257 p kehaiova 25.06.2013 | 18:53
А пък такива като Прокопиев, както ти казваш с 600 милиона задължения никой не закача.
256 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:52
плащат си, за да сме бедни и лудо, обират ни, оглозгват ни
255 zhoro nov 25.06.2013 | 18:51
Разочарован съм, зад почтени хора по протеста стоят олигарси, хитреци и родоотстъпници!
254 p kehaiova 25.06.2013 | 18:49
Така е. Виж, че и Орешарски им пречи. Само, че няма да е на тяхното.
253 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:49
никава загадка няма, финасирана е от Джордж Сорос, цели се детсабилизация на държавата, поредното й източване, изнтелигенти уж се подпсиват, ама и те не знаят точно под какво, ама трябва да се подпишат, защото видиш ли, този и онзи се е подписал, как аз няма да се подпиша, и така. а простият народ седи с дисектиран мозък, облъчен, лумпенизиран, беден духовно,м манипулиран, беден и гладен,. Това е целта, да има повече за тях и по-малко за нас
252 kolj kolev 25.06.2013 | 18:49
Едва ли хората ще допуснат това, такива като Прокопиев са вредни за по нататъшното развитие на обществото и всички свързани с олигархичните кръгове.
251 blue aquamarine 25.06.2013 | 18:42
Тази измислена Харта са я измислили точно хора, на които ще им бъде удобно да яхнат протестите и да се възползват от народния гняв
250 луда гъба 25.06.2013 | 18:42
Четох до сега за Прокопиев в нета и трябва да ви кажа,че нещата са много сериозни...Затвор за него трябва по най-бърз начин!
249 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 18:40
Списъкът е много дълъг и на всички са ни известни поименно членовете на "групировката".
248 kolj kolev 25.06.2013 | 18:39
И Плевнелиев му пази гърба, за да работи тази мелница безпроблемно.
247 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:38
както вече казах, Сорос е разследван и изгонен от доста държави
246 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:37
това означава ли, че прокопиев е финасиран отвън? Той заради топва не фалира, заради огромните си дългове, но някой му налива в мелницата.
245 kolj kolev 25.06.2013 | 18:35
Всичко около тази харта 2013 е пълна загадка.
244 p kehaiova 25.06.2013 | 18:33
И Джордж Сорос и Прокопиев са много опасни.
243 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:30
елемнтарната почтеност изисква да се знае кой е автора. Или поне да кажат кой ги е приканил да я подпишат
242 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:18
Харта 2013 – платена от световни организации - чудженците печелят за наша с,метка
241 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 18:17
Всеки гледа да се възползва от народа както може...
240 kolj kolev 25.06.2013 | 18:08
Такива хора като Прокопиев са ненаситни грабители на държавата ни, а това трябва всеки от нас да го боли.
239 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:07
Четете "Анонимните" какво са разпространили във фейсбук по случая - как само лъжат за тази харта. И никой не казва кои са създателите й
238 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:06
понтира ДНЕСС от 1999г.
237 мистерия финикова 25.06.2013 | 18:02
да, но сега извива с подкупните си медии ръце
236 p kehaiova 25.06.2013 | 17:59
"Анонимните” са я определили много точно.
235 мистерия финикова 25.06.2013 | 17:55
авторите на някаква си Харта се крият, което е съмнително
234 p kehaiova 25.06.2013 | 17:54
Вярвам, че и неговото време ще дойде, когато един ден ще го погнат.
233 мистерия финикова 25.06.2013 | 17:54
Прокопиев какво си мисли? Че с Радан Кънев ще дойдат на власт и ще си вземе наново без пари концесийките?
232 мистерия финикова 25.06.2013 | 17:51
дори иво Инджев кртикува тази Харта, написана от хора, които се крият. Кой се крие? Този, който има какво да крие.
231 мистерия финикова 25.06.2013 | 17:45
и кои са тия 60 журналисти и интелектуалци? все купени
230 мистерия финикова 25.06.2013 | 17:42
президента е зад Прокопиев, това е сериозен гръб
229 мистерия финикова 25.06.2013 | 17:41
Иво Прокопиев няма ли да бъде погнат за 600-те милиона , които дължи? Или банките не смеят да си ги искат?
228 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 17:40
Много си права,трябва да застанем пред тази глупост с много разум и отговорност.
227 kolj kolev 25.06.2013 | 17:39
Не са си намерили майстора още, пипалата им са навсякъде и винаги са с подсигурен гръб.
226 kolj kolev 25.06.2013 | 17:37
Хората не трябва да вярват на такива измислена харта, защото в основата са намесени отново олигархични кръгове свързани с името Прокопиев.
225 луда гъба 25.06.2013 | 17:35
Нито Прокопиев,нито медиите му трябва да са фактор у нас,наясно сме с това и се чудя защо още е свобода този мошеник.
224 p kehaiova 25.06.2013 | 17:32
Редакцията зададе въпроса кой е автор на документа, на който половината от подписалите се в него не можаха да дадат отговор - добре де, как може да се подпишеш на документ без да знаеш кой е автора. На какви се правят тези, които са се подписали, по - скоро се правят на ударени.
223 p kehaiova 25.06.2013 | 17:28
Ей, бе божичко как само искат да манипулират хората.
222 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 17:25
Сорос не беше ли позорно изгонен от доста държави, този крадлив евреин?
221 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 17:21
хората вече като чуят за "Икономедия" и знаят за олигарха Иво Прокопиев, човек на Сорос - тези хора точат държаВАТА десетки години
220 луда гъба 25.06.2013 | 17:19
Прокопиев...,харта...кръга "Икономедия"толкова смърди тази работа,че няма накъде повече.
219 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 17:18
Харта 2013 – платена от световни организации...защо ли не вярвам на тези глупости...Прокопиев си я е купил и е платил на някакви "интелектуалци"да вървят против себе си...това не е народа,това е престъпна паплач!
218 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 17:10
Освен задължителното участие в подобни проекти на Джордж Сорос и Институт "Отворено общество”, сред спонсорите му са още фондациите Atlantic Philanthropies, Charles Stewart Mott Foundation, Ford Foundation, German Marshall Fund of the United States, Open Society Institute Rockefeller Brothers Fund.ШАЙКА МОШЕНИЦИ
217 Maya Davidova 25.06.2013 | 17:04
От дълги години медиите на Прокопиев подкрепяха безрезервно идеите и намеренията на Сорос и даваха страстната си подкрепа на САЩ.
216 hristomir asenov 25.06.2013 | 17:04
На високо стъпало от олигарсите стоят масоните, а Джордцж Сорос е именно такъв. Негови ерни слуги години наред са Иво Прокопиев, Бойко Борисов, всички членове на сдр-е "Глобална България". Тяхната сянка прозира и в протестите, които от опит за революция се превърнаха в пародия.
215 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 17:03
тоя човек е изгонен отвсякъде
214 lou reed 25.06.2013 | 17:03
Това не е никак изненадващо!
213 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 17:02
Тоя Иво Прокопиев продължава с дългата си ръка да действа
212 boris rumenov 25.06.2013 | 17:01
Сорос е човекът който унищожава националните държави. Той носи най-голяма вина Б-я да е в сегашното си положение.. Вина носят и тези които са му помагали през всички тези години - Бойк, Цветелина, Прокопиев, Хампарцумян ..
211 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:58
Не ми е познато , но ще си направя труда да го гледам , защото ми привлече вниманието .
210 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 16:58
правят ни на луди американците, спомняте ли си Уорлик колко нагло се държеше,. Сорос е изкупил страната
209 bobi bobev 25.06.2013 | 16:58
Фондацията на Сорос, инсталирала се в България уж с идеята да ни прави отворено общество, се занимава с всичко друго, но не и с нормалните българи и тяхното оцеляване. Тя цели политическо надмощие и Иво Прокопиев заедно с Плевнелеив и Бойко и други видни представители на проект а "Глобална Б-я"са натоварени със задачата да следят за нейното успешно функциониране и да пазят ненакърнени интересите на Сорос.
208 hristomir asenov 25.06.2013 | 16:56
Целта на простите е да се саботира Орешарски и да се назначат нови избори. И кой милите ще се завърне след новите избори - пак същите ДПС, Атака, БСП, но и Бойко, който вече ще е станал по-силен и могъщ. И пак започва старата песен.
207 отминало бъдеще 25.06.2013 | 16:55
На протестите може да е имало немалко хора водени от идеали, чувство за справедливост и морал, но зад цялостната подготовка на инициативата стоят олигарси, които искат да се възползват от разклатените позиции на сегашнотo правителство.
206 Vicky Angelova 25.06.2013 | 16:54
Сорос е отявлен противник на държавата като пазител на националните интереси. Този човек не гради, а разрушава държави. Принуждава хората да емигрират и така организира масово „изтичане на мозъци” към запада.
205 monika antonova 25.06.2013 | 16:53
Сорос е опитен и много коварен играч. раздава пари, но никога е й така, а за да получи в последствие много повече отколкото е дал. За него не съществуват понятия като морал и ценностна система. Той вярва в силата на парите и подкупите. Както и олигарсите като Прокопиев, Бориславова, Бойко Борисов и т.н.
204 ivo ivelinov 25.06.2013 | 16:52
Познато ли ви е понятието Соросиада или казано с други думи Как Джордж Сорос унищожава България. Има едно много интересно предаване на Валентин Фъртунов, в което той разкрива как основателят на Фондация „Отворено общество" управлява Б-я с безрезервната подкрепа на Бойко Борисов и олигарси като Иво Прокопиев и Цветелина Бориславова.
203 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 16:48
всичко вече е платено, върви вярвай на някой
202 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 16:46
не знам как така няклакви уж случайни разбираш ли хора се подпсиват под нещо, което се не знае дори киой му е автора и какво се цели
201 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:45
Така е . Анонимника казаха много точно каква е тази измислена група .
200 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:43
Тези хора са застанали , защото с нея си правят път към едни доста примамливи блага .
199 raliza gospodinova 25.06.2013 | 16:41
Много по-категорични бяха българските представители на хакерската група "Анонимните”, които определиха хартата като измама и мозъчен тръст.....какво да говорим повече след като тази група са определили Хартата по този начин.
198 Елемаг Електриков 25.06.2013 | 16:41
Зад нея застават още журналисти от кръга "Икономедия" на Иво Прокопиев - щом са застанали тия, значи не ми хи хвали
197 petar dimitrov 25.06.2013 | 16:41
Този Прокопиев е завзел всички медии и сигурно хиляди журналисти работят за него, явно ни мисли за големи балъци, които ще може да прави на маймуни, но няма да му мине номера.
196 petar dimitrov 25.06.2013 | 16:38
Този Прокопиев е завзел всички медии и сигурно хиляди журналисти работят за него
195 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:38
Явно ни мислят за много глупави щом си мислят , че ще я подкрепим , но трябва да покажем , че не е така и да докажем , че сме мислещи хора .
194 raliza gospodinova 25.06.2013 | 16:36
Достатъчно сме разумни, за да го направим.
193 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:36
самият факт, че е платена, я прави дискредитирана тази харта
192 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:35
В нашата страна е страшно сега . Тук се разпределят едни пазари и "бизнеса " е много притеснен от това , какво бъдещи ги очаква.
191 raliza gospodinova 25.06.2013 | 16:34
Ей, аман вече от олигарси като Прокопиев, които се опитват да манипулират хората.
190 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:33
както виждаш, все му се получава - та самия президент му е приятел
189 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 16:32
Купи си медии,да не идеш в затвора...така ли стоят нещата у нас,че и харта подкрепят...
188 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:31
Наистина се опитват да ни правят а маймуни , няма как да им се получи това . Тези хора трябва да разберат , че ние не сме пасмина неграмотни човечета , а сме разумно мислещи хора , които не се поддават на евтини провокации
187 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 16:30
Така е,иначе ще стане още по-зле...вече виждаме какви мошеници се надигат от нищото и изказват публично мнението си.
186 Алекса Тенева 25.06.2013 | 16:30
Този път обаче се съмнявам , че ще му се получи . Няма да се оставят хората да бъдат манипулирани , защото вече на народа му писна тарикати като Прокопиев да крадат , а те да мизерстват .
185 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:28
Олигарсите ни правят на маймуни, я русдките, я американските, в случая американските
184 petar dimitrov 25.06.2013 | 16:28
Не трябва да допускаме такива лица като Прокопиев и хора като него да се месят в управлението на страната, те са нашите врагове.
183 Мортиша Адамс 25.06.2013 | 16:27
Този път обаче се съмнявам , че ще му се получи . Няма да се оставят хората да бъдат манипулирани , защото вече на народа му писна тарикати като Прокопиев да крадат , а те да мизерстват .
182 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:26
И тогава какво ми се пънат с тая Харта - а дано хората не й повярват
181 Мортиша Адамс 25.06.2013 | 16:25
Неграмотните хора се манипулират много лесно и те за това искат ние да останем едно стадо овце , което те да управляват .
180 petar dimitrov 25.06.2013 | 16:25
Прокопиев отново ни показа дългите пипала на октопода, който управлява и за това чрез тази ХАРТА се опитва да манипулира.
179 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:23
явно някои хора, шефове на Прокопиев, искат да стоим нарочно бедни и неуки, за да ни обират и да ни сканират мозъците
178 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:19
по-скоро Прокопиев седи там, и Цветелина Бориславова, някак си не ги свързвам чак толквоа много с ГЕРБ, но щом си казал
177 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:13
И Хелзинкския комитет е в кюпа, и те са явно мозъчен тръст, лъжлив
176 nestor stoyanov 25.06.2013 | 16:13
Унищожителна е намесата на коварната соросова фондация Отворено Общество при подмяната на учебници и помагала, особено тези, свързани с националната ни история и литература. Те стоят в дъното на скандала, който избухна с изваждането на класическите български произведения "Майце си", Вяра", "Тютюн" от задължителната учебна програма.
175 ivo ivelinov 25.06.2013 | 16:12
Цялото правителство на герб е един дългосрочен проект на Джордж Сорос! и за съжаление успешно изпълнен!
174 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:11
Човек на Сорос, да, подкрепян от Хелзинкския комитет и "Зелените" на Тома Белев
173 raliza gospodinova 25.06.2013 | 16:11
Трябва да остане да работи, защото определено в него има много голям потенциал, а не да оставим Прокопиев да си плете кошницата.
172 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:11
Просто ни лъжат за пореден път, това е истината
171 velvet boots 25.06.2013 | 16:11
За соросовата фондация никога не е представявало пречка да се подкупват журналисти, икономисти, медии или политици. Според някои публикации в медиите фондацията на Сорос е изградила и поддържа в България над 90 организации от неправителствен тип!
170 Valar Morghulis 25.06.2013 | 16:10
Сорос притежава телевизионен канал Re:TV, а негова собственост се явява фондация „Граждански медии“. А знаете ли кои са нейните учредители - Светослав Божилов, Иван Кръстев и Иво Прокопиев. Re:TV е създаден през май 2008. Типичен пример за предизборен проект. Когато във властта влизат мнозинство от хора а Сорос , телевизията е закрита, а първоначалната цел - постигната.
169 Митридат Египетски 25.06.2013 | 16:10
колко журналисти има около тоя Прокопиев бе, хиляди ли са? Бааа тоя всички медии е навзел, не го е срам
168 monika antonova 25.06.2013 | 16:09
Има една книга на Малкълм Гладуел " Типинг пойнт" (повратна точка). Тя дава една добре разработена идея за модерното социално инженерство или по-конкретно как може да се манипулира общественото мнение и с ограничени ресурси се постига максимален ефект. Именно по този начин един нищо и никакъв Бойко Борисов да се предствя системно като супергерой на една нация. И тази нация разбира се пожела той да стане министър-председател. Ето, целта бе постигната без да се харчат много пари за политически PR и реклама.
167 raliza gospodinova 25.06.2013 | 16:08
Всички, които стоят зад тази Харта са съмнителни личности начело с Прокопиев, които искат да повлияят на хората.
166 wild child 25.06.2013 | 16:07
Бойко Борисов е продукт на Сорос. Чували ли сте за сдружението „Глобална България”. Сорос го учредява прерз 2002х. А кой влиза в него - Цв. Бориславова, Светослав Божилов, Венелина Гочева, Иво Прокопиев, Левон Хампарцумян, Валенти Златев и др.
165 ferdi mravkata 25.06.2013 | 16:06
Нима не помните каква информация изтече по вестниците преди време - Фондация „Отворено общество” на крупния международен спекулант – унгарски евреин с американски паспорт – реално управлява България, а неговата марионетката не е случайно лице а бившият премиер Бойко Борисов. Какво мислите че сега има за цел изготвянето на Харта 2013 – да върне Бойко, разбира се.
164 голям шемет 25.06.2013 | 16:06
Прокопиев изгради медийната империя Икономедиа с цел да си прокара по-лесно път в политиката както и стана. Повериха му поста консул на Канада, основа КРИБ и т.н.
163 olga nestorova 25.06.2013 | 16:05
Цялата инициатива покрай изготвянето на Харта 2013 стоят лица които желаят да извлекат лична изгода. Тях не ги интересува че народът е беден. Иво Прокопиев – олигарх, финансов измамник, облагодетелствал се в годините на прехода, а в настоящ план е верен слуга на кръга от Вашингтон.
162 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 16:05
Разбира се,никой от нас не я подкрепя...
161 little shock 25.06.2013 | 16:04
Хора, не се поддавайте на долните манипулации. Сайтовете от Икономедиа може да изглеждат престижни, но материалите по определени теми се пишат твърде тенденциозно.
160 Мортиша Адамс 25.06.2013 | 16:04
Трябва да оставим кабинета и да видим какво ще стане .
159 Maya Davidova 25.06.2013 | 16:04
"Бунтът на масите" се води от идеята за промяна , да бягство от мафията , корупцията и бедността. Интерсно е как блогър интелигенцията и авторитетните журналисти на Икономедиа нямат нипо против олигархията, стига да им плаща достатъчно че да си живеят добре.
158 rosen pavlinov 25.06.2013 | 16:04
Прокопиев и Плевнелиев неколкократно се опитаха да се възползват от протестите които за разлика от февруарските са доста по-лицеприятни. Само че февруарските протести донесоха реална промяна на статуквото. А сега на тези какво им да гледам, какво ме интересува че имало интелектуалци, след като те са си продали душите на дявола в лицето на Сорос и Прокопиев.
157 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 16:03
Чакаме ние Сорос да ни оправи....и то с кой-"Икономедия" , Иво Прокопиев и СИЕ...няма да стане,не сега и не в тази страна!!!
156 Мортиша Адамс 25.06.2013 | 16:02
Те са свикнали , че тук нещата винаги стават , но сега ще им мине котка път .
155 луда гъба 25.06.2013 | 16:02
Защото са абсолютни тъпънари,за това,мислят си,че страната в момента е разграден двор и кой от където дойде може да се облагодетелства.
154 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 15:59
Чакаме ние Сорос да ни оправи....и то с кой-"Икономедия" , Иво Прокопиев и СИЕ...няма да стане,не сега и не в тази страна!!!
153 tedka todorova 25.06.2013 | 15:55
Неправителствените организации, стоящи зад "Харта 2013”, бойкотираха срещата на протестиращите с премиера Пламен Орешарски - и да бойкотират кабинетът на Орешарски ще продължи да работи.
152 луда гъба 25.06.2013 | 15:54
Безспорен факт е това.
151 hristo stoimenov 25.06.2013 | 15:51
Всеки човек с два грама мозък и малко компютърни познания може да събере две и две и да разбере от къде идват парите на тези неправителствени организации. Впечатление прави също така, че подписалите се под нея са все наградени от въпросните организации, или пък преподаватели в университета на Сороро - НБУ, където яко се промиват мозъците на младите хора.
150 Мортиша Адамс 25.06.2013 | 15:51
Прокопиев се набута навсякъде и върти мръсните си игрички , но от това само ние губим .
149 Kiko Blajev 25.06.2013 | 15:48
Тази Харта 2013 е една голяма манипулация! Още като започнем с твърдението, че била изцяло гражданска инициатива! И как така набързо се събраха тия умове и родиха тая "глурост"?! Да не говорим колко политически украсен е увода на въпросната харта. Времето, в което се появява също не е случайно, защо тези умове тръгнаха да ни спасявт сега, като проблемите, за които говорят не са от вчера, не са и от преди три години и половина...
148 blue aquamarine 25.06.2013 | 15:47
Доста неиздържан опит да се опитата да повлияят на българското общество и протеста! АЗ НЕ ПОДКРЕПЯМ ХАРТА НАПРАВЕНА ОТ ХОРА СЪС СЪМНИТЕЛНИ СКРУПУЛИ И ПРИНАДЛЕЖАЩИ КЪМ СЪМНИТЕЛНИ КРЪГОВЕ!
147 beli macor 25.06.2013 | 15:45
Поредният капан, който цели да тушира протестите и то по много прозрачен и банален начин - предлага ни се нещо в лъскава опаковка, зад което стоят чужди интереси, а ще се окаже поредната бомба със закъснител, която ще ни тласка към още по-тежки социални проблеми. Сорос май си е напазарувал държава и си играе с нас като в "Игри на глада" - пуска ни се проект след проект, а ние вярваме.
146 Ivo Maglov 25.06.2013 | 15:44
Долу харта 2013, не на американската намеса в политиката на страната, долу Джордж Сорос и всичките му пипала по българския бизнес и българските медии.
145 Hristo Penchev 25.06.2013 | 15:43
Защо подписалите въпросната скандална харта, не искат да проговарят с премиерът на страната Орешарски, нима си знаят само идеята за оставката, без да имат никакви основания за това?
144 mitko velev 25.06.2013 | 15:42
Прокопиев командва всеки когото си поиска с пари, жалко че тези журналисти са станали негова жертва и са паднали в капанът му.
143 Ogi Ivanov 25.06.2013 | 15:42
Явно няма наистина независима журналистика у нас - всички журналисти, които са се подписали под тази Харта или са били принудени или наистина подкрепят идеята на един кръг от интереси, какъвто е този на Иво Прокопиев да вземат надмощие в тресящата се държава.
142 Нела Канчева 25.06.2013 | 15:41
Който иска да разбере за какво иде реч, просто да се позаинтересува за финансирането на неправителствените организации, които са застанали зад тази измислена харта 2013 и всичко ще му се изясни...
141 Suzi Quatro 25.06.2013 | 15:40
Изключително манипулативен начин, но и пример, как може едно общество свързано с кръга Капитал и олигарха Прокопиев да яхне протеста и да го канализира в своя полза. Това е тази смехотоворна Харта 2013.
140 ivan georgiev 25.06.2013 | 15:40
Смешна история! Кой мислите им плаща на всички тия неправителствени организации да си развиват дейността?! Как така изведнъж отбрани медии откликнаха и взеха да канят умовете създали тая харта да ни я разясняват?! Защо тя се въприе толкова безкритично от иначе доста критични родни медии?! Всичко е една манипулация и промиване на мозъците, зад която стоят много пари.
139 Tedi Stoqnova 25.06.2013 | 15:39
Съмненията, че скандалняит бизнесмен Иво Прокопиев стои зад тази харта 2013, все повече започват да изплуват над хоризонта, а това изобщо не говори добре за българската журналистика.
138 tedka todorova 25.06.2013 | 15:36
Зад нея застават още журналисти от кръга "Икономедия" на Иво Прокопиев - отново Прокопиев, той къде ли се не меси. Мафия голяма.
137 Svetla Grozeva 25.06.2013 | 15:36
То ще излезе, че Джордж Сорос си е напазарувал държава, която се казва България! Подигравка пълна, като знаеш, че всичките тези НПО-та, водят до неговата личност, но минават през кръга "Капитал" и всичко, свързано с него.
136 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 15:34
Чакаме ние Сорос да ни оправи....и то с кой-"Икономедия" , Иво Прокопиев и СИЕ...няма да стане,не сега и не в тази страна!!!
135 Иван Ангелов 25.06.2013 | 15:33
Определено американците имат намерения да стъпят в България. Кръгът около Сорос прави всичко възможно това да се случи възможно най-скоро, така че аз не зъм изненадан изобщо.
134 Milko Mustakov 25.06.2013 | 15:33
Който иска да гледа епизод пореден от идеите на Сорос у нас в действие, нека да дерзае. Ако искаме и в следващите няколко години да ни управляват подобия на политическия франкенщайн Борисов или псевдо месията Симеон, то можем чистосърдечно да повярваме на тези 60 човека, подписали се под тази харта.
133 властен олигарх 25.06.2013 | 15:32
На всеки е ясно, че Биволъ е собственост на Прокопиев. Не знам за какво се правите на изненадани? Да сте видели досега да го изобличат в този сайт поне веднъж? Предполагам е логично, когато притежаваш един сайт, то нищо лошо да не се появи срещу теб в него :).
132 Батко съссладко 25.06.2013 | 15:30
Харта, та Харта. Какво ли не измислят вече пустите американци, само и само да се намърдат у нас. Нима си мислите, че са се отказали от шистовия газ и куп други далавери? За изнесеното злато за стотици милиарди да говорим ли? Ние сме им златна мина тук на Балканите и заради това ни искат толкова.
131 Jason Bourne 25.06.2013 | 15:29
Никакъв шанс тази Харта да стъпи у нас. Усетихме ги навреме и много добре разбрахме кой стои зад нея. Наистина нещата не отиват на добре и това мен лично ме притеснява доста. Време е някои хора като Прокопиев да се вземат в ръце и да не си мислят, че могат да подарят цяла държава от ЕС на американските масони.
130 Galina Yovcheva 25.06.2013 | 15:29
Сорос, Сорос...искаш да превземеш България ти отвътре, използвайки субективно писещите журналисти и хората, които можеш да купиш с парите си, но народът не спи....
129 Ibrahim Pulev 25.06.2013 | 15:28
Тая харта не ви ли прилича на някаква предизборна програма, която се опитва да ни убеди как ако се направи това и това България ще стане раят на земята?! И какво предлагат въпросните "интелектуалци" в нея - кръгли маси, експертни съвети и пр. Е да, ама ако се бяха вслушали в гласа на протестиращите щяха да знаят, че именно това не искаме. От кога ни дзалъгват с подобни кьор фишеци, които не дават никакъв резултат, че тоя ли ще даде, където ясно прозират разни хора със съмнителна репутация.
128 Иван Ангелов 25.06.2013 | 15:27
Хартата ще бъде лансирана от Иво Прокопиев и неговите платени клакьори. Това е пределно ясно на всички и се говори от много време насам, но никой не знаеше кога точно ще се случи това нещо. Изобщо чиста Мафия!
127 властен олигарх 25.06.2013 | 15:26
Сорос и компания се гласят да стъпят и у нас. Техният вътрешен човек е Иво Прокопиев. Това автоматично означава, че червенобузестия бизнесмен от Сингапур има масонско потекло, защото там е затворено общество. Това обяснява непрекъсната му протекция.
126 Eva Yaneva 25.06.2013 | 15:25
Повече от скандална е тази харта 2013 - какъв е смисълът от нещо такова, да покажем колко много журналистите обичат да изпълняват заповедите на своите шефове в една определена медийна група, чиите медии подкрепят свалянето на българското правителство?
125 Батко съссладко 25.06.2013 | 15:24
При Иво Прокопиев всичко е платено. Мой приятел дори получи предложение за работа при него, но като разбра с какво ще се занимава и бързо си събра партакешите и драсна в чужбина, защото му писна да играе "на ръба".
124 Jason Bourne 25.06.2013 | 15:23
Накрая Прокопиев ще бъде изправен пред съда за предателство към държавата и много бързо ще му се стъжни живота. Отделно има и един куп далавери, които просто са абсурдни. Време е да се получи заслуженото този човек според мен.
123 Grigor Mitev 25.06.2013 | 15:23
Въпросните неправителствени организации, които уж стоят зад хартата и я подрепят - всичките ли ги финансира Сорос, защото ако е така - майката ще ни разкатаят тези американци, ако по този начин да решили да започват някаква атака за придобиване на власт у нас?
122 Mitko Lalev 25.06.2013 | 15:22
С две думи, в тая харта искат да ни убедят, че решението на всички проблеми в тая държава са експертни групи и обществена комисия, сиреч още хрантутници с неясни функции, които да симулират дейност. А хората отдолу, които да се подписали под тая харта сякаш крещят, че те са именно тези необходими специалисти, експерти и прочие. Като са толкова ЗА тези неща защо още по време на първите протести не настояваха за независими експерти?! А, или ние всъщност го видяхме тяхното разбиране за такива при съставения псевсо обществен съвет на много техния човек Плевнелиев - във въпросния съвет се отличаваха имената на Огнян Донев, разни синдикалисти и пр.
121 Beautiful Mind 25.06.2013 | 15:21
„Неправителствените организации, стоящи зад "Харта 2013”, бойкотираха срещата на протестиращите с премиера Пламен Орешарски. „ - ЗАЩО!? Нали трябва да има разговори с протестиращите, защо събoтират желанието на народа да контактува с властта?!! Явно всички изготвили тази Харта имат за цел да запушат устите на народа и да не му позволяват да разговаря от свое име и лице с властимащите!! Егати и реваншизма!
120 Stefka Petrova 25.06.2013 | 15:20
Каква е тази подигравка с българската медийна среда бе, приятели? Журналисти под строй подписват някаква измислеха харта, на моменти взаимствана от някой и даже не се знае кой ще е направил, а има подписи отдолу...
119 Александър Лютков 25.06.2013 | 15:18
Разбира се!! А доскоро Бивола беше сериозна конкуренция на Икономедиа, но явно за да им е удобен вече са ги купили и него. Същия този олигарх и неговите хора измислиха и тази Харта
118 Александър Лютков 25.06.2013 | 15:17
Е, че Иво Прокопиев толкова ли нямаше пари да спонсорира всички тия хорица, дето са я измисли тази харта, ами е търсил финансиране от външни частни организации? :) Много забавно, точно той да няма пари...И то пък една Харта – изключително повърхностна и ограничена, с надути слова и никаква основан идея за промяна. Личи си, че е ПЛАТЕНА, да. Добре са им платили на тези, които са я изготвили.:)))
117 Мими Тодорова 25.06.2013 | 15:16
Такива "произведения на изкуството" имат за цел да манипулират обществното мнение и обществените нагласи на иначе и така объркания в момента български народ. Прокрадват се тук и американските интереси усещам.
116 sandra alexieva 25.06.2013 | 15:14
Когато се протестира не трябва да им делене на партийни агитки, а именно това видях аз. Протестират срещу ДПС, БСП, Атака, но за ГЕРБ никой не обелва една дума. не се прави така. Но май това е целта на някои да свалят Орешарски и да върнат Бойко.
115 Иван Ангелов 25.06.2013 | 15:14
Прокопиев и Плевнелиев са хората на Харта в България. Именно благодарение на тях, Харта ще бъде лансирана и у нас. Тогава всичко ще е собственост и контрол на фондациите Atlantic Philanthropies, Charles Stewart Mott Foundation, Ford Foundation, German Marshall Fund of the United States, Open Society Institute Rockefeller Brothers Fund.
114 Mucuche Zvezda 25.06.2013 | 15:14
Защо никой не си задава въпроса за легитимността на тази харта 2013 и кой в крайна сметка я е направил, защо повечето от подписалите я журналисти не знаят кой стои зад нейното създаване? Нима това не е скандално?
113 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 15:14
Нищо смислено не видях в тази харта,ако някой си мисли,че чрез нея ще потуши недоволството,много се лъже,по-скоро Плевнелиев се мъчи за сетен път да втърка Прокопиев в играта...
112 amber sky 25.06.2013 | 15:13
Хах Бивол.бг се оказа че го държи Прокопиев. Затова там няма никога да се намерят материали уличаващи в измама въпросния олигарх. Знаех си че рано или късно ще излезе наяве кой всъщност седи зад този сайт.
111 властен олигарх 25.06.2013 | 15:13
Много млади журналисти се продадоха на Иво Прокопиев и той им стана покровител. Общо взето чрез тяхното участие ще се случат наистина много лоши неща и из медийното пространство скоро ще се разпространяват куп лъжи. Това е поръчка на маститите милиардери, които са я възложили на Иво Прокопиев и той започва да действа!
110 rosen pavlinov 25.06.2013 | 15:12
Пак се опитват да ни манипулират по най-долен начин. То се видя е това не е протест, а пародия. Целят да ни измамят, да замажат очите ни отново и мафията да продължи да властва и да ограбва бедния българин.
109 Sevda Ta 25.06.2013 | 15:12
Щом световните организации на Сорос стоят зад това, то няма да се учудя ако проамериканските настроение кръгове в България, стоят и зад протестите в последните няколко дни, най-вече в София, сигурно се наливат огромни количества пари.
108 голям шемет 25.06.2013 | 15:12
Съмненията ми се потвърдиха - Фондация „Отворено общество” на милиардера Джордж Сорос, с помощта на местни олигарси в лицето на Иво Прокопиев и видни фигури от кръга Капитал, старателно подготвят завръщането на ГЕРБ и Бойко Борисов на власт..
107 Силви Милви 25.06.2013 | 15:11
Всички хора подкрепящи въпросната Харта са хора на ГЕРБ и хора на кръга Капитал, известен с офшорните си сметки, манипулативните си материали и коментари под тях, почитателите на западната олигархия. Това е пореден опит да се манипулира българското общество. Нямат спирачки, въпреки че видимо народа е вече наясно, какво се случва, явно определени групи все пак се опитват отново да го подведат, измисляйки му някаква нереалистична харта с прекопиран план от миналото за нашето спасение!! Грозно е!!
106 Рая Дочева 25.06.2013 | 15:11
Това е опит да завземат страната ни . Тези тъмни финансирания никак не са добре за нас и ние ще си теглим теглото , заради тяхната алчност .
105 Батко съссладко 25.06.2013 | 15:10
За този ход с Харта се говори от много време, но ето че сега му е дадена зелена светлина да се случи. Точно Иво Прокопиев и неговите платени журналисти ще обсипят медийното пространство с всякакви небивалици.
104 Radko Radev 25.06.2013 | 15:10
Да ги питам аз тия хора къде бяха три години и половина?! Къде спа будната им гражданска съвест?! Не защитавам ГЕРБ, далеч съм от тая мисъл, ама е много удобно сега да излизат всички и са плюят?! Във въпросната карта посочили като лош пример окрупняването в бизнеса, а Прокопиев не е ли добър пример в тая насока - колко концесии има, с Каолин не беше ли монополист, неговите афери наследили КРИБ не поддържат ли и те тая мантра. Хайде стига глупости и лъжи!
103 Mama Vidi 25.06.2013 | 15:10
Аз като майка, не искам децата ми да растат в държава, в която с подобни харти се опитват хората на Джордж Соров в България да манипулират общественото мнение и обществните наглави. Не искам да живеят в държава, която да е зависима от Америка или от корпорациите.
102 Maya Davidova 25.06.2013 | 15:09
тази харта е ако не е на 100% съставена от хора свързани с Джордж Сорос и Отворено Общество, то поне на 70-80% от участниците в нея са обвързани със Отворено Общество и Сорос. Именно такъв е проамерикански настроеният олигарх Иво Прокопиев.
101 Jason Bourne 25.06.2013 | 15:09
Едва ли има изненадани от това в крайна сметка. На всички им е ясно, че хора като Прокопиев и Плевнелиев клонят повече към САЩ и именно те са хората на американците, които искат да стъпят у нас и да ни направят поредния си сателит.
100 Siika Alexieva 25.06.2013 | 15:08
Изключително лекомислено правен документ от шайка платени журналия на Иво Прокопиевата медия, която е известна с изкуствено редорматорските си статии, зададени под пряката заповед на олигарха И. П. Много грозно, че за пореден път се опитват да пренасочат общественото внимание към нещо нереално и невъзможно за изпълнение, звучащо раздуто само на думи!
99 Albert Nobbs 25.06.2013 | 15:05
Журналистите от медиите на Прокопиев наясно ли са, че ако предложените от тях мерки в съдебната система се изпълнят, то първия кандидат за панделата е техния шеф. Вече се научихме да не вярваме на такива витиевати глупости, които казват нищо!
98 SaltN Pepa 25.06.2013 | 15:05
Хубаво де, ама защо в този измислен документи никъде дори не е дефинирано, какво значи ОЛИГАРХИЯ?? Защо не обяснят на оикновения българин кои точно хора ги управляват и как точно това се случва, въпрсните добродетели за българското бъдеще?? Цитирам една критика, която четох доскоро за въпросната Харта...“Проблемът на България съвсем не е само в разпада на държавните институции, а и в това, че едрият бизнес е най-мощният генератор на нестабилност. Всяка реформа на държавността, която не минава през тежка регулация на бизнеса, е обречена на неуспех, защото именно кинтите на едрите бизнесмени са едно от оръжията, с които се нанася системен удар върху институциите. В този смисъл, описанието на олигархията и нейното дефиниране е ключово. „ - мнение на обикновен български гражданин. Общо взето си личи, че е правена на 2 на 3, колкото да мине пред обществото и то да се хване за нея, като удавник за сламка.
97 Иван Ангелов 25.06.2013 | 15:04
Хора, отворете си очите и вижте какво става. Най-богатите фамилии и бизнесмени в света са готови да завземат България, а тяхната връзка е Иво Прокопиев, който е готов да предаде нашата страна в техни ръце. Това е ужасно и трябва да бъде спряно моментално!
96 Фичо Добрев 25.06.2013 | 15:03
Чак ми е смешно! Тия "симпатични интелигенти хора", създали тоя пасквил наясно ли са с исканията на обикновените хора, които НЕ искат мафията и монополите да имат свои представители и защитници във властта, камоли пък да се изживяват като някакви спасители, излизайки с такива харти. Прокопиевските глупости край нямат!
95 Penka Stefanova 25.06.2013 | 15:02
Журналистите на Икономедия застава ли зад хартата - техният собсвеник ли ги застави да го направят, или това е тяхната активна гражданска позиция и дали си лягат с чиста съвест вечер по леглата си?
94 властен олигарх 25.06.2013 | 15:02
Егати наглеца е този Прокопиев. Чрез своите платени журналисти ще се опита да предаде България в ръцете на най-крупните фамилии и бизнесмени. Всички знаете кои са Рокфелер и Джордж Сорос. Явно те са ни хвърлили око и мерника е насочен към нас. Време е да се усетим и прекратим тази лудост.
93 nikolay valchev 25.06.2013 | 15:01
Оказа се че е и Биволъ е медия на Иво Прокопиев. Това обяснява защо там така активно подкрепят протестите и в същото време не публикуват компрометиращи материали за Росен Плевналиев и кръга Капитал.
92 rosen pavlinov 25.06.2013 | 15:01
Медии, писатели, интелигенция- добра формула са избрали хората на Сорос и Прокопиев. Народът по-лесно вярва като вижда на протестите интелигентни хора ползващи се висок обществен авторитет.
91 Iskra Djonova 25.06.2013 | 15:00
Всички, които са се подписали под този документ, или не са със всичкия си или не знят с какво точно се занимава Джордж Сорос или не знаят за апетитите му да управлява България със своите поставени лижа.
90 manuel manolov 25.06.2013 | 15:00
След като видях кои са подписали хартата,останах безкрайно разочарован. За много от тях имам негативни впечатления още преди да науча подробности за тях.Няма да подпиша хартата.
89 Батко съссладко 25.06.2013 | 14:59
Че това ако се случи, то България бъдеще няма да има, защото тези големи фамилии и компании, ще го преначертаят така, както те искат да бъде. Общо взето ни завладяват, ако не спре отчаяния ход на Иво Прокопиев да даде България на тях. Крайно време е Сингапурското тарикатче да бъде изправено пред съда и то в справедлив процес.
88 icko selski 25.06.2013 | 14:59
Сите хрантутеници на Сорос, начело с разни журналисти от медийната трибуна, която го облслужва - Иокономедиа, са там. Личат и имета на разни хора с картончета и номенклатурни отрочета, които сега видите ли се борят за демокрация.
87 тони сопрано 25.06.2013 | 14:59
Тези ли са „интелигентните“ хора от „симпатичните“ протести, които били толвкао възпитани, че „дори боклука си изхвърлят в торбичка“??? Ето ги инициаторите – олигархът Иво Прокопиев се обявил срещу олигархията и мафията.
86 Lidiq Zaneva 25.06.2013 | 14:59
Срам ме е, защото и аз съм завършила журналистика и ме е срам като гледам колко мои колеги от една определена медийна група, са се подписали под хартата, която може да излезе, че е дело всъщност на кръга около Прокопиев и президента.
85 джак ричър 25.06.2013 | 14:58
Този ход с Хартата е планиран много преди да започнат протестите. Вече съм убеден че протестите са изкуствено поддържани. Да, в тях участваха хора, водени от идеали, но в сърцето им са герб, Сорос, Прокопиев и друг организации, коити целят сваляне на това правителство, защото не им е изгодно.
84 bad illusion 25.06.2013 | 14:58
Аз пък съм на мнението на Анонимните – тази харта е измама и политически тръст, който по никакъв начин няма как да промени положението у нас!! Факт е, че НЯКОЙ СЕ ОПИТВА ДА ЯХНЕ ПРОТЕСТИТЕ С ТАЗИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ИЗГОТВЕНА ХАРТА!!
83 Maya Davidova 25.06.2013 | 14:57
Сорос е разрушител и циник, той се надсмива над малки и бедни държцави като нашата. Фактът че той е в съюз с олигарси като Прокопиев говори че най-вероятната им обша цел е унищожаване на единството, всява на хаос, което да доведе до падане на правителството.
82 Jason Bourne 25.06.2013 | 14:57
Нещата смърдят отдалече покрай тази Харта. Само вижте кои имат апетити да стъпят в България и веднага ще ви стане ясно, че Прокопиев е масонче, което си мисли, че ще даде България в ръцете на тези хора, но просто се заблуждава много, че някой ще му го позволи това.
81 Mitko Chokov 25.06.2013 | 14:57
Това ли ви е демокрацията бе, журналисти български? Това ли ви е мощта - да направите някаква измислеха харта, преписана от ДНЕСС от 1999-та година! Вие сме посмешище, всички, които сте се подписали под това листче.
80 xander yordanov 25.06.2013 | 14:56
Сорос и Иво Прокопиев са финансови хищници които нищо не стойностно не са съградили, не инвестират в индустрии и иновации, Целта им е да атакуват компании и да ограбват цели държави и да ги докарват до ръба.
79 луда гъба 25.06.2013 | 14:56
МАФИЯ!!!
78 любо тотев 25.06.2013 | 14:56
Нали не мислите че Сорос не е имал скрити намерения като основава института Отворено общество. Да не забравяме че този човек е частично отговорен за икономическия срив на източноазиатските пазари през 1997 година. Хора като Иво Прокопиев не гиинтересува че съюзявайки се в такива опасни фигури подлагат на риск икономическото, политическо и социално благополучие на страната.
77 Анжелина ЖУЛИ 25.06.2013 | 14:56
Явно всички тук си задаваме въпроса, КОЙ И ЗАЩО е направил тази Харта и то толкова бързо, на 3-тият ден от протестите? Опита за манипулация на обществото прозира изключително много тук. Аз лично, след като я изчетох видях, че дори не са заложени никакви РЕАЛНо постижими мерки за промяната на въпросното общество у нас....Всичко е една химера и общи приказки. Липсват най-важното нещо – да се развива бизнеса и частния сектор! В хартата отново се разглежда държавността и как тя трябва да бъде оправена, няма значение, че 2/3 от народа живее на ръба на мизерията и няма време да чака тепърва да се реформира държавния апарат. Хората нямат работа, нямат пари – всичко в тази ХАРТА не ги устройва. Доста удобно за кръга Капитал.
76 Djoni Penkov 25.06.2013 | 14:55
Не ги е срам значи, то бива бива американците да искат властта в България чрез Сорос, ама пък чак да са готови да дадат всичко в ръцете на Прокопиев! Защото тази харта именно това казва - че Прокопиев се готви да вземе властта.
75 kristian balev 25.06.2013 | 14:53
Само като види човек хората подписали се под тая Харта му става ясно за какво иде рече - все платени манипулатори и клакьори. Да не говорим за цялото безсмислие и баналност на тоя документ, който си е направил труда да го прочете със сигурност е забелязал, че там проблеми като бедност не се споменават?! Че защо ли, нали е в услуга на богатите като Прокопиев!
74 Иван Ангелов 25.06.2013 | 14:53
Иво Прокопиев ме навежда на мисълта, че е масон и го играе с най-големите. Готов е да позволи те да се намърдат в България и да ни заробят още повече. Типично по капиталистически ще го бъде много скоро режима у нас, ако не се вземат мерки.
73 Рая Дочева 25.06.2013 | 14:52
Прокопиев не стига , че дърпа конците на Плевнилиев ми и тук е сложил ръка и пак действа .
72 sunny girl 25.06.2013 | 14:51
Доста проамерикански организации стоят зад направата на таз Харта – явно спонсорството им е много важно за хора, като Иво Прокопиев, който е известен с връзките си в американското посолство и прочие. Не ме учудва, че именно негов хора са участвали в направата й – каква по-добра възможност от това да завземат политическата сцена, ако не сега, когато народа е буден, но и лесно манипулативен?
71 властен олигарх 25.06.2013 | 14:51
То е повече от ясно, че Иво Прокопиев е червената рожба на комунистите и една от последните им надежди да спасят този кабинет от падане. Големи циркове се разиграват и най-големият тепърва предстои да се случи.
70 sunny girl 25.06.2013 | 14:50
Няма как да не задам въпроса - кой и ЗАЩО стои зад съставянето ѝ, и как така точно на 3-тият ден от протестите, тя беше вече готова и пусната за първи път точно тук, в Капитал? Това опит за канализиране на общественото недоволство в един точно определен ред ли е, напомняйки много на една декларация за национално съгласие от едно фалшиво реформаторско общество в края през 1997 година? Което само година след това се сгромоляса жестоко.
69 Батко съссладко 25.06.2013 | 14:50
Готов е да предаде цяла България в ръцете на Сорос и останалите крупни милиардери. Нали се сещате, че те никога няма да бъдат разкарани от страната ни, ако стъпят тук? Готви се далаверата на всички времена у нас и то с главното участие на кръга Капитал, с техните платени журналисти и клакьори.
68 Гошо Хубавеца 25.06.2013 | 14:49
Как не могат да дадат отговор кой е автор на документа, толкова хора са се подписали под него явно веднага изниква логичния отговор, че е колективна народна творба с елементи на пристрастност, чиийто единствен автор обаче стои някъде извън пределите на страната ни и дърпа конците. Колко удобна е само появата на подобно нещо и то в този момент!
67 Todor Varbanov 25.06.2013 | 14:48
Леле, като видиш какви организации със съмнително финансиране стоят зад тази харта и така или иначе не се знае кой точно я е написал, или го крият, просто не искам да имам нищо общо с нея. Не знам как може да има журналисти, които да се подпишат под това.
66 Jason Bourne 25.06.2013 | 14:46
Виждате ли го Прокопиев какво прави? Готов е да продаде душата си на капиталистите и България да стане поредната им апетитна хапка, която ще попадне в стомасите им, ако не се вземат важни мерки!
65 Стефан Ангелов 25.06.2013 | 14:46
Мммм, определено тука замириса на Иво Прокопиев и на кръга около "Отворено общество" - американците и Сорос искат да съборят правителството и да си сложат техни хора. Ние като общество не трябва да позволяваме това да се случи.
64 Иван Ангелов 25.06.2013 | 14:45
"Освен задължителното участие в подобни проекти на Джордж Сорос и Институт "Отворено общество”, сред спонсорите му са още фондациите Atlantic Philanthropies, Charles Stewart Mott Foundation, Ford Foundation, German Marshall Fund of the United States, Open Society Institute Rockefeller Brothers Fund." - Смърди яко, а? Тези имат апетити да превземат страната ни и да я направят зависима от тях. Ако това се случи, то дори и да фалираме, то те ще разполагат с ключови държавни активи. Допуснат ли се веднъж и край! Да се търси отговорност на Прокопиев сега на момента, преди да е станало късно.
63 Бат Баян 25.06.2013 | 14:44
Каква стойност може да има един документ подписан от слугите на Иво Прокопиев и "интелектуалци" близки до него и до разни американски организации. Доста тенденциозни неща се забелязват в тоя "манифест", а именно единствения лош герой е Борисов?! Ами БСП, ами етническата партия ДПС, да не говорим за Атака и явления като НДСВ. Нищо не се споменава и за месианството у нас - царя, пожарникаря...
62 Gladin Menata 25.06.2013 | 14:44
Щом Анонимните са казали, че тази цялата харта е постановка за оронване едва ли не на престижа на държавата, може да сте сигурни, че това е така, все пак като видиш организации с какво самнително финансиране са се подписали, да ти стане ясно за какво иде реч.
61 властен олигарх 25.06.2013 | 14:43
"Харта 2013 – платена от световни организации Зад нея застават още журналисти от кръга "Икономедия" на Иво Прокопиев" - Че кой друг да застане? Нали Иво Прокопиев е човека на американците у нас. Плевнелиев е същия и двамата играят в комбина и позволяват на Сорос и компания да стъпят у нас.
60 Дивна Селчева 25.06.2013 | 14:42
Всичко в тази Харта е било направено много преди протестите, МНОГО преди назначението на Делян Пеевски дори, като шеф на ДАНС. Хората, които са я правили са знаели, какво следва и какво ще се случи – т.е. Това е опита им отново да се канализират протестите в една желана само от тях насока. Нека не допускаме ДРУГ вид олигархия да ни дърпа за носовете, възползвайки се от момента.
59 rosen bosev 25.06.2013 | 14:42
Ами че те медиите на Прокопиев се опитват да я лансират тази Харта 2013, като по този начин се издават, че тя именно е тяхно творение. Това си е медията на Сорос в България. Човекът на американците в България е Росен Плевнелиев, който пък е човек на Прокопиев - който пък е собсвеник на Икономедия - не трябва да блиш от много мозък, за да стигнеш до дъното.
58 Батко съссладко 25.06.2013 | 14:41
Лично Иво Прокопиев е покровител на българската Харта. Това ме навежда на мисълта, че именно той е връзката на милиардери като Сорос и суперфамилията Рокфелер и много други. Тези хора искат да стъпят у нас и да съсипят страната ни. Вижте какво представлява Мексико и каква е работната ръка там...
57 Голем Капацитет 25.06.2013 | 14:40
Много интересно, как точно за първи път въпросната Харта беше публикувана в „престижната медия“ на Иво Прокопиев – Капитал. Не, че половината от съставителите й не са се подписали под нея, та някак си има логика, явно са били нетърпеливи да я пуснат на бял свят. Но дори, ако оставим настрана факта, че тази медия, както и групировката зад нея постоянно се изживяват, като реформатори на средната класа, пак няма как тази харта да бъде харесана от съвременно общество – защото много напомня за едно реформаторско споразумени от 90-те години, когато СДС направиха уж Прехода, яхвайки тогавашните протести. Не бива отново да направим тази грешка и като коне с капаци да вървим напред и да бутаме. Нека видим КОЙ и по КАКВИ Причини я е направил, нека разберем неговите доводи – дали не е защото е оставен отстрани на политиката?? Дали всички тези мерки изброени вътре не са прекалено идеалистични и на моменти много грешни??
56 Оперен Певец 25.06.2013 | 14:39
Каква харта може да е това, след като хората от Икономедия, които пишат толкова субективно, са се подписали под нея. Ако те не бяха се подписали - нямах да имам съмнение за нейното добро начало, но сега - всичко ми е ясно като бял ден. Това е поредната олигархична провокация.
55 Jason Bourne 25.06.2013 | 14:39
Нали четете каква е тази харта. Има за цел да зароби още повече българското общество и да не му позволи да бъде управлявано по нормален начин. Не се изненадвам изобщо, че Иво Прокопиев има пръст в цялата работа.
54 Ivan Mitev 25.06.2013 | 14:37
Безсрамната българска журналистика и отрепките на българското общество, които нарича себе си политически елит, именно те са се подписали под позорната Харта 2013, с идеята да бутнат правителството, но това няма да се случи, защото я разконспирираха набързо тази харта.
53 Pavel Liubchev 25.06.2013 | 14:37
Никой ли не вижда в тая Харта опит да бъде спасен този престъпен кабинет на БСП и ДПС, които са пословично услужливи към олигарсите, особено към Прокопиев. Достатъчно е да върнем лентата и да видим договорите с Мариците, отношенията му с Р.Овч. и пр. Такива хора не са борят за ценности и идеали, а имат единствен Господ парите.
52 Георги Гошев 25.06.2013 | 14:35
Като видиш само какви хора са се подписали под въпросната харта, да ти стане ясно, че икономичекият Кръг около Иво Прокопиев, наречен по медията мъ "Капитал" стои зад нея, заедно със Сорос, отверено общество и всички останали организации, които искат да моделират политиката в България.
51 Дядо Либен 25.06.2013 | 14:33
Всички хора, подписали се под въпросната карта точат зъбки да бъдат реабилитирани в политиката, а бизнесмени като Иво Прокопиев да захапят поредната тлъста хапка от държавния пай. Всеки човек с два грама мозък може да сгрее каква е идеята тук, не иде реч за хората, а за интереси.
50 Sasho Hristov 25.06.2013 | 14:31
Тази харта, която има претенции да възстанови демокрацията у нас, всъщност е пореден опит да се затвърди клептокрацията, от което най-много ще се възползва сингапурския медиен магнат затънал до уши.
49 Голем Капацитет 25.06.2013 | 14:31
Някак си странно ми изглежда такава Харта да бъде направена непосредствено след протестите и всичко това да бъде изложено. Освен това забележете, че в нея вече са знаели хората, които са я правили за назначаването на Делян Пеевски и че трябва да са направи въпросната промяна в държавния апарат. Много тъпо, защото явно хората, които са я писали нямат голяма разлика с тези срещу, които протестираме.
48 Лили Добромирова 25.06.2013 | 14:30
С тази добре подготвена, предварително Харта 2013, направена от много експерти, но и от много платени журналисти, каквито са тези на Икономедия и червенобузестия г-н Прокопиев, се цели явно манипулация и яхване на обществения гняв и протест ! Много грешно. Вече си изпатихме от едни такива „загирежни общественици“ преди някакви си 23-4 години. Не мисля, че трябва да се подведем и да поселдваме примера им отново!
47 rozalij atanasova 25.06.2013 | 14:29
Какво друго да каже, след като и съпругата му беше на протеста, а и нали са близки с Прокопиев.
46 Лили Добромирова 25.06.2013 | 14:29
Повърхностни и изтъркани идеи са заложени в тази харта. Анализи? Експерти? Все думи изпозлвани до изтъркване в политиката. Не знам какво точно целият съставителите на тази Харта, но явно това не е от вчера за днес. За да се създаде подобно нещо, то е мислено много преди протестите и явно обединява точно определена група от хора.
45 луда гъба 25.06.2013 | 14:29
Дано се оплете към затвора,че вече взе да ни идва до гуша от това беззаконие което цари в тази мизерна държавица.
44 Алина Стефанова 25.06.2013 | 14:28
Аз като се зачетох в същината на тази Харта установявам, че нищо кой знае, какво пак не се предлага, освен може би нови прокарани идеи за улесняване на живота на хората, които я правят. Създаването на експертни групи, какво точно ще промени? И какви ще са тия експерти? От Иво Прокопиевата медия ли?? Не, мерси. Платени журналисти не ми трябва да спасяват България. Доста повърхностни идеи на шайка от кръгове обединени около Кръга Капитал, които явно искат и техния час да настъпи.
43 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:28
..или пък убиец на дете ли беше?
42 Juja Jujkova 25.06.2013 | 14:28
Прокопиевата медия, която държи на въже една голяма гилдия от платени коментатори, нарочно манипулиращи обществения интерес, явно настъпват все по-тежко, замазвайки очите на хората с ПРЕДВАРИТЕЛНО ИЗГОТВЕН ХАРТА, няколко дни след началото на протестите. Няма как това да е нещо истинско, а Прокопиев може да лъже някой друг, че го е грижа за обществото.
41 Силвия Ганчева 25.06.2013 | 14:28
Ахахаха това Отворено общество е такава дурнаджисйак лопата, че не е истина просто! Не знам защо точно сега и по коя команда (най-вероятно по на Иво Прокопиев) са решили да правят подобен вид харта – което си е голям манипулатиен инструмент в момента на граждански протести!
40 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:28
да, заради нея се измъкна педофил
39 Бай Спас 25.06.2013 | 14:28
Поредната манипулация, която цели да подмени нашите искания и да извади на преден план някакви си предложения от страна разни псевдо журналисти, специалисти, медии, интелигенция... Пак ли ще допуснем поредната манипулация и още няколко петилетки робство?!
38 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:27
Щом и Анонимните предупреждават за тия, смятайте. Това е то, мозъчните тръстове на онзи Сорос
37 rozalij atanasova 25.06.2013 | 14:27
Мани бе този е навсякъде.
36 rozalij atanasova 25.06.2013 | 14:26
Виж ти излиза, че Прокопиев от далече действа и е впрегнал журналистите си в действие.
35 Асен Маврудиев 25.06.2013 | 14:26
Жалка картинка сме,толкова време никоя власт не се пребори с тези безсрамни петна,доживяхме най-нагло да участват във взимането на съдбовни решения за страната ни...РЕЗИЛ!
34 Krasi Leventa 25.06.2013 | 14:24
Поредния мозъчен тръст, който цели да затвърди част от монополите и да изкара на дневен ред определени олигарси, които сега са изпаднали в забвение. Сред подписалите си личи и името на Мирослава Тодорова, която знаем колко и как ощети държавата и как умишлено бавеше дела, за да се облагодетелстват определени хора.
33 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:23
http://anonybulgaria.wordpress.com/2013/06/24/%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D1%82-%D0%B7%D0%B0%D0%B4-%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0-2013-%D0%B2%D0%B8-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%BE/ - Вижте Анонимните какво казват
32 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:21
Той отдалече, от Сингапур, говори си със Сорос и дейсват от разстояние
31 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:21
ама и журнаклистите му, не ги ли е сам, да са така платени и поръчкови
30 Grisha Tasev 25.06.2013 | 14:21
Един поглед върху хората, които са се подписали под тази харта и които са мозъци на въпросниге промени се вижда, че става въпрос за люде свързани с Отворено Общество и Сорос. Сиреч пак най-бедната държава в Европа ще да става заложник на разни чужди интереси.
29 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:20
Ей, няма далавера, в която да не участва тоя Иво Прокопиев бе,.
28 Рая Дочева 25.06.2013 | 14:18
Прокопиев си опича питката много добре да ти кажа аз .
27 Чичо Арни 25.06.2013 | 14:14
Нишката вече се разплита, за това Прокопиев хвърли така здраво медиите си за лобират за тия протести, дори самата президентша от личния си профил в социалните мрежи призоваваше за това и бе част от протестите.
26 krasen kras 25.06.2013 | 14:14
Иво Прокопиев дотам ли опря че да се съюзи със Сорос който според някои теории е лидер на нелегалната търговия с дрога.
25 xander yordanov 25.06.2013 | 14:13
Точно Иво Прокопиев ли се е обявил срещу олигархията , който е един от най-големите олигарси които историята ни познава? Това е игра на наглост и мръсни номера.
24 viktor viktorov 25.06.2013 | 14:13
Всичко се прави, за да се защитят интересите на олигарха Прокопиев, което мен много ме дразни.
23 marina popova 25.06.2013 | 14:12
Затова ли президентът мисли, че протестът е симпатичен - защото са му симпатични хората, които са зад протеста?!!!
22 луда гъба 25.06.2013 | 14:11
Ей,проклетите олигарси,разказват играта на всяка наченка на демокрация....
21 marina popova 25.06.2013 | 14:11
Дали е била с охрана?
20 viktor viktorov 25.06.2013 | 14:11
Струва ми се, че Прокопиев не прави грешни стъпки и добре си оплита мрежите за в бъдеще.
19 Jivo Fidanov 25.06.2013 | 14:10
Всички тези организации, които стоят зад тази Харта 2013 са всъщност проводници на разни чужди интереси у нас, които се възползват от вълната на гражданско недоволство. Прокопоиев като техен глашатай впрегна целия се персонал в тая акция.
18 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:08
медиите на Прокопиев проповдяват само анархия и хаос
17 Petko Kolev 25.06.2013 | 14:06
На това пък му се казва наглост до няма и къде! Кръгът около един олигарх да яхне протестите и да изземе функцията на глас на народа, представяйки си някакви хвърчащи искания, обслужващи знаем чии интереси.
16 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:05
Защо си мислят, мче с тази Харта ли е , какво е, нещо ще с епромени? ще се промени само за олигарха Иво Прокопиев
15 любо тотев 25.06.2013 | 14:04
Този Иво Прокопиев може да се води фалирал милионер, но това не му пречи да дърпа конците от далече. Я го виж как е впрегнал журналистите си/ Готов е на всички за да свали правителството и да върне ГЕРБ на власт.
14 Лола Мартинес 25.06.2013 | 14:02
Платена от световни организации? И какви са тия огранизации?? И защо стоят зад нея точно те?? Много съмнително, явно са знаели преди дори самите нас за бъдещите протести!
13 Една Българка 25.06.2013 | 14:02
Харта за разграждане на плутократичния модел на българската държава", - гледам, че едните дето са участвали в направата й са били „журналистите“ на Иво Прокопиевата медия с огромно манипулативно влияние в българската преса. Интересно дали са включили себе си и медията си в тази Харта?
12 Бони бон 25.06.2013 | 14:02
Много интересно кой и защо стои зад тази измислена и вече отдавна подготвен харта 2013?? Точно кръга Капитал на олигарха Иво Прокопиев ли – от къде са знаели, че ще се стигне до тук и са били вече изготивли въпросаната Харта? Някак си много съмнително взе да става и това активно неправителствено участие с личности, като Прокопиев!
11 Liubo Lilov 25.06.2013 | 14:01
Всички от олигархичния кръг Капитал работят в разрез с правилата и против българския народ, не могат да ме убедят, че работят за наше добре, след като неведнъж разграбваха от българската държава, на това отгоре продължават да участват косвено в управлението на страната ни посредством президента Росен Плевнелиев,у който работи в съдружие с тях, всички от този кръг трябва да се дадат на Прокуратурата.
10 Митридат Египетски 25.06.2013 | 14:00
Прокопиев май иска да падне валутния борд, че да му поевтинеят заемите
9 Рая Дочева 25.06.2013 | 13:59
Иво Прокопиев добре си оплита мрежите .
8 marina popova 25.06.2013 | 13:57
Хората на Прокопиев са за по-добър живот - това вече е виц!
7 луда гъба 25.06.2013 | 13:56
Браво бе,журналисти от кръга „Икономедия”,това журналисти ли са?!Целия кръг трябваше да е в затвора,харти ни подписват...
6 marina popova 25.06.2013 | 13:54
БХК, "Отворено общество и "Икономедия"- по-големи душепродавци и родоотстъпници трудно ще се намерят!
5 Митридат Египетски 25.06.2013 | 13:52
И защо бойкотират министър-председателя? Какво си мислят, че ще направят?
4 Митридат Египетски 25.06.2013 | 13:50
Прокопиев, чакам Асен Генов, Тома Белев, още няколко журналисти отр "Капитал" и на "свободна практика" и истоприята с мозъчните тръстове, които ни промиват мозъка, е ясна. А , забрави Хелзинкския комитет
3 Митридат Египетски 25.06.2013 | 13:49
Хората на Джорж Сорос излезли да правят харти, а ние няма какво да ядем
2 Митридат Египетски 25.06.2013 | 13:49
Е, много ясно, щом хората на Прокопиев за вътре. Аааа, тя затова Юлиянчето Плевнелиева и тя сред стачкуващите
1 marina popova 25.06.2013 | 13:48
Умряла работа за пореден път!

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 14:00 Телепазарен прозорец
  • 14:15 Книга на книгите анимационен филм
  • 14:45 Господин Тау тв филм /33, последен...
  • 15:15 Красивата Япония документален филм
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • Сега "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.13...
  • 15:00 "Бараж" - сериал, еп.66
  • 16:00 Премиера: "Скъпа мамо" - сериал,...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • Сега "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.