Слави Трифонов разкри позицията си относно казуса "Под прикритие"

Дългия опроверга информацията, че е подавал жалба срещу кримката

по статията работи: Мартина Панайотова | 13.02.2014 | 10:20
Слави Трифонов разкри позицията си относно казуса "Под прикритие"
Шоуто на Слави

Слави Трифонов опроверга информацията, че е подал жалба срещу сериала "Под прикрите" в СЕМ вчера по време на шоуто си.

Водещият, чието име напоследък се споменава най-често във връзка с казуса с нецензурния език, който се използва и в предаването му и в сериала, показа писмото, което е изпратил до шефа на СЕМ Георги Лозанов.

От документа става ясно, че Дългия не се жалва от неподходящия за излъчване преди 23 часа жаргонен език в хитовия сериал на БНТ, а го дава за пример, който се е разминал без санкция, за разлика от шоуто му, което бе глобено заради излъчени кадри от "Широко затворени очи" на Стенли Кубрик.

Трифонов отправя въпрос, а не укор, като пита защо неговото предаване бива глобено, а сериалът ползва езика на улицата свободно.

"Къде е разликата? Как ще реагирате? Ако няма адекватна реакция, каква регулаторана функция изпълнявате вие от СЕМ", попита той.

Преди време от СЕМ обясниха, че има разлика дали става въпрос за телевизионно шоу, или сериал.

Пред iNews.bg пък Георги Лозанов уточни, че във връзка с нецензурните думи в "Под прикритие" са подадени няколко други жалби, което е и причина за свикване на комисия.

От СЕМ са категорични, че езикът, който се използва в кримката, излиза извън рамките на допустимото, но не те биха могли да решат дали часът на излъчване ще се промени, или не.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


33 Nora Martinova 24.02.2014 | 13:51
Слави е прав, какво им ада му се сърдим. Има цинизми които не са за този ранен час на излъчване
32 Mer Zlatkova 13.02.2014 | 16:47
Слави си се жалва и си задава въпроси, а дали от СЕМ ще уважат възражението му е отделен въпрос. Според мен това е начин и да си прави реклама.
31 подут венец 13.02.2014 | 15:38
"Слави Трифонов разкри позицията си относно казуса "Под прикритие" - Много интересен е този спор и аз в него съм по - склонен да заема позицията на Слави !
30 otec natanail 13.02.2014 | 15:08
И аз, подобно на Слави Трифонов, не виждам разлика в това, че нецензурни реплики се изричат в шоу или в сериал . Нецензурните думи са си нецензурни навсякъде !
29 meden rudnik 13.02.2014 | 14:47
Да, но като цяло и в двете предавания има нецензурни думи, тези от Под Прикритие, да не ги цитирам , защото са наистина цинични и няма значение дали е филм или предаване, щом петокласниците могат да ги чуят и утре да ги кажат на училище .
28 набръчкан мозък 13.02.2014 | 14:26
Много интересна е тази статия . Не знаех, че въобще има такъв казус в момента , ама както чета, по всичко личи, че Слави Трифонов има право в този спор .
27 Beautiful Mind 13.02.2014 | 14:22
Слави иска да изкара СЕМ, че не мери с един и същи аршин, но няма как да стане. В случая става за две коренно различни предавания - едното е филм, т.е. фантасмагория, изкуство, а другото е живо предаване.
26 Sisunka Mitevska 13.02.2014 | 14:04
Правилно, Слави е имал право да се защити в крайна сметка. Според мен него отдавна са си го нарочили от СЕМ и си го санкционират най-редовно.
25 кученцето пиджи 13.02.2014 | 14:01
Позицията на Слави Трифонов е много точно и аз напълно съм съгласен с нея . СЕМ и БНТ явно по някакъв начин са обвързани и не се закачат .
24 Нина Лалова 13.02.2014 | 14:00
В сериал е едно, това е кино, там е изкуство!! Не е телевизионнно предаване, точно това е разликата. Предаването не е някаква илюзия, както филма нали?! Има разлика то голяма, а Слави се прави на ударен
23 gergana dimova 13.02.2014 | 13:45
Един вид що мен ще ме глобяват, а еди кой си няма да го глобяват. Ами би трябвало за всички правилата да са еднакви.
22 дрезгав глас 13.02.2014 | 13:41
Слави Трифонов е прав, че СЕМ не мерят с еднакъв аршин , когато наказват заради нецензурни думи . Какво значение има, че Слави води шоу, а Под Прикритие е сериал .
21 Бони бон 13.02.2014 | 12:59
" а го дава за пример, който се е разминал без санкция, за разлика от шоуто му, което бе глобено заради излъчени кадри от "Широко затворени очи" на Стенли Кубрик." - Аха, ясно значи всичко е заради неговото шоу и негвият рейтинг. Колко предвидимо.
20 viktor viktorov 13.02.2014 | 11:57
Сложен казус имат за решаване, но нека се оправят, шоуто на Слави отдавна ми е станало безинтересно и не го следя.
19 Моника Катева 13.02.2014 | 11:26
Е те асми са си виновни,че са бедна телевизия, другите се борят за национален ефир, тея си го имат по принцип и не могат да направят свестни предавания, един филм направиха и го обръщат на каруцарски..
18 Пламен Панайотов 13.02.2014 | 11:24
Не е правилна позицията на СЕМ относно Под Прикритие . Сериала се излъчва в доста ранен час, където децата още не спят и могат да станат свидетели на много мръсни думи .
17 gospoja jeleva 13.02.2014 | 11:21
Бедна телевизия ли? Не мисля така при положение, че заради някой предавания и филми има много голям рейтинг и не се занимава с турски сериали, мисля, че никак не е бедна и добри пари взема.
16 Батко Реджеп 13.02.2014 | 11:09
От СЕМ може би не искат да глобяват БНТ, заради сериалът Под Прикритие, защото телевизията е бедна и може би за това не я нападат , само, че поведението им не е правилно .
15 Баба Пъша 13.02.2014 | 10:59
Не е много правилно, за едни да важат законите на СЕМ , а за други да не важат . Тук заставам зад позицията на Слави Трифонов и го подкрепям изцяло .
14 Косе Босе 13.02.2014 | 10:57
ами то хубаво,само че му искат пари, така че живо го интересува що се занимават с него, логично.
13 Фанка Василева 13.02.2014 | 10:54
""Къде е разликата? Как ще реагирате? Ако няма адекватна реакция, каква регулаторана функция изпълнявате вие от СЕМ", Съветвам го да не се ядосва толкова много заради СЕМ, защото те абсолютно никаква работа не вършат и може би е по-добре да не съществуват. Органът, който налага контрол, е органът, който спи и не върши нищо, да не говорим само за цензура или неща, които се случват в медиите, те трябва да следят за спазването на закони, но явно и те са купени от някой да си затварят очите за много от проблемите. Дори не мога да си спомня преди колко години промениха закона за радиото, телевизията и регулаторните рамки на медиите, до колкото не се лъжа последно около 2007 г.
12 Счупено Пиронче 13.02.2014 | 10:51
Е има истина пък,прав е,защото в Под Прикритие говорят толкова грозно,че няма на къде повече.. а Трифонов ден през ден го глобяват. а и нали било друго,като е сериал, той пуснал сериал човека, прав е!
11 Надя Богданова 13.02.2014 | 10:49
Думите са си еднакво вулгарни...тогава къде е разликата?
10 Jana Kirova 13.02.2014 | 10:48
Прав е Слави да се жалва, защо едни ще бъдат глобявани заради нецензурния език, а други не, така наистина не е честно, след като на него са наложили санкция значи такава трябва да бъде наложена и на сериала Под прикритие.
9 Надя Богданова 13.02.2014 | 10:48
Разбира се,че е прав,съпоставя нещата и задава въпроси,мисля,че това е съвсем в реда на нещата.
8 Надя Богданова 13.02.2014 | 10:47
Не каза това,запита защо там говорят цинизми,въпреки че го излъчват рано вечерта и няма нито една глоба,а на неговото късно шоу СЕМ налага огромни глоби!
7 Старата Госпожа 13.02.2014 | 10:38
Слави Трифонов има пълното право да търси отговорност на СЕМ, за това, че шоуто му е глобено по същата причина, по която трябва да глобят и Под Прикритие . Там също има нецензурни думи !
6 Марта Иванова 13.02.2014 | 10:28
Лекето слави пак гледа в чужда чиния.
5 властен олигарх 13.02.2014 | 10:27
Значи и Славито гледа "Под прикритие" така като гледам :). Интересен му е сериала и се заглежда в него. Толкова го прави, че чак вниква и в детайлите :).
4 властен олигарх 13.02.2014 | 10:27
Значи и Славито гледа "Под прикритие" така като гледам :). Интересен му е сериала и се заглежда в него. Толкова го прави, че чак вниква и в детайлите :).
3 David Hayemaker 13.02.2014 | 10:26
Наистина в първата серия прекалиха, след като дадоха сцена със служителите на ГДБОП как си местят офиса и единия си изпусна папка с документи и се изказа буквално "Да ти *** майката".
2 известна личност 13.02.2014 | 10:25
"Дългия опроверга информацията, че е подавал жалба срещу кримката" - Повече от ясно е всичко това според мен, така че бъдете сигурни, че Слави няма да остави нещата в началото или по средата.
1 Иван Ангелов 13.02.2014 | 10:23
Слави, гледай си шоуто и не използвай вулгарни изрази в него. От СЕМ вече заявиха, че има разлика между сериал и телевизионно шоу.

ТВ програма

Кино

  • Сега България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Любов в окови 3 тв филм /22 епизод/
  • Сега "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Dancing Stars" - танцувално шоу с...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.3, еп.7
  • 00:40 "Дъф и Вазовски" - сериал, с.2, еп.7
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • Сега "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Кошмари в кухнята"- риалити
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 2
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.