Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Трябва да се упражнявате три или четири пъти седмично, за да видите резултата

по статията работи: iNews.bg | 08.06.2015 | 18:03
Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Не всички дами са родени с голям естествен бюст и по тази причина те просто са се примирили със съдбата си. Има обаче и друг вариант, който ще ви накара да забравите за сутиените със подплънки.

За целта са ви нужни гирички (между 1.5-2.0 кг) и топка за фитнес, ако нямате такава може да използвате малка стълба или матрак.

Изберете си между 2 и 3 от упражненията, които ще видите по-надолу в текста и ги правете поне 2-3 пъти седмично, за да видите резултат.

Кръстосване на гири

Вземете по една гира във всяка ръка и отстъпете с единия си крак назад, така че ръцете ви да са разположени шахматно, а пръстите на краката ви да сочат напред. Свийте колене. Започнете да оттласквате първо една едната ръка, след това другата. Ако се изморите, сменете краката.

 

 

Игра с гири

Легнете на пода или на топка за фитнес, така че да се намира под врата ви, нека кръстът ви да е във въздуха. Коленете трябва да огънати под прав ъгъл. От тази позиция изправете ръцете и нека върховете на гирите се докоснат, като дланите ви сочат към вас. След това започнете да свивате лактите и отпускате лактите, като трябва да въртите дланите си.

 

 

 

 

Нестандартни лицеви упори

Започнете да правите лицеви упори, като добавите един важен елемент, който ще натовари гръдните ви мускули (както е показано в GIF-чето).

 

Прегърнете света

Вземете гира във всяка ръка и сложете ръцете до тялото с длани, обърнати напред. Отворете краката на широчината на рамената и започнете да вдигате ръце, като въртите длани.

 

 

Алтернативна игра с гири

Като "Игра с гири", но без да докосвате върха на гирите и ръцете се опъват една по една.

Да поиграем игра

Застанете в позиция сякаш ще правите лицеви упори. Повдигнете лява ръка и десен крак и направете две стъпки в ляво, след това обратното.

 

 

Седнете на стола

Сложете стол зад гърба си, започнете да се набирате на него, като оставите краката опънати.

 

Пак лицеви опори

Застанете в поза за лицеви опори, но не започвайте, а само опъвайте ръце.

Легнете по корем

Легнете по корем върху пода, разтворете ръце и започнете да повдигате тялото си.

 

Запомнете, че упражненията са полезни и могат да направят чудеса с тялото ви, направете ги част от вашия живот.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Денят започва с Култура Културен...
  • 10:30 Здравето отблизо Здравно предаване...
  • 11:20 Дързост и красота тв филм /3905...
  • 11:40 Телепазарен прозорец
  • 12:00 По света и у нас Информационна...
  • 12:30 Бързо, лесно, вкусно рецепта на...
  • 12:40 Телепазарен прозорец
  • 12:55 Милион и две усмивки /п/
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Шоуто на Слави" - вечерно ток шоу
  • 13:30 Премиера: "Незабравима" - сериал,...
  • 15:00 Премиера: "Лекар в планината" -...
  • 16:00 Премиера: "Клиника край езерото" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:30 "Лице в лице" - публицистично...
  • Сега "На кафе" - предаване на NOVA
  • 11:30 "Бон Апети" - предаване
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Дила"- сериен филм
  • 13:30 "Моята карма"(премиера)- сериен филм
  • 14:30 "Прости ми"(премиера) - сериен филм
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:30 "Завинаги свързани" (премиера) -...
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Христо Иванов: Г-н Борисов, призовавам ви, не ставайте премиер! Според лидера на „Да, България“ ГЕРБ е заплаха за демокрацията

Анкета

Error 503 Service Temporarily Unavailable

Временно Недостъпен 503

Бяхме информирани за възникналия проблем.


Ще отстраним наличния проблем във възможно най-кратко време.



Можете да отидете на Начална страница