Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Трябва да се упражнявате три или четири пъти седмично, за да видите резултата

по статията работи: iNews.bg | 08.06.2015 | 18:03
Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Не всички дами са родени с голям естествен бюст и по тази причина те просто са се примирили със съдбата си. Има обаче и друг вариант, който ще ви накара да забравите за сутиените със подплънки.

За целта са ви нужни гирички (между 1.5-2.0 кг) и топка за фитнес, ако нямате такава може да използвате малка стълба или матрак.

Изберете си между 2 и 3 от упражненията, които ще видите по-надолу в текста и ги правете поне 2-3 пъти седмично, за да видите резултат.

Кръстосване на гири

Вземете по една гира във всяка ръка и отстъпете с единия си крак назад, така че ръцете ви да са разположени шахматно, а пръстите на краката ви да сочат напред. Свийте колене. Започнете да оттласквате първо една едната ръка, след това другата. Ако се изморите, сменете краката.

 

 

Игра с гири

Легнете на пода или на топка за фитнес, така че да се намира под врата ви, нека кръстът ви да е във въздуха. Коленете трябва да огънати под прав ъгъл. От тази позиция изправете ръцете и нека върховете на гирите се докоснат, като дланите ви сочат към вас. След това започнете да свивате лактите и отпускате лактите, като трябва да въртите дланите си.

 

 

 

 

Нестандартни лицеви упори

Започнете да правите лицеви упори, като добавите един важен елемент, който ще натовари гръдните ви мускули (както е показано в GIF-чето).

 

Прегърнете света

Вземете гира във всяка ръка и сложете ръцете до тялото с длани, обърнати напред. Отворете краката на широчината на рамената и започнете да вдигате ръце, като въртите длани.

 

 

Алтернативна игра с гири

Като "Игра с гири", но без да докосвате върха на гирите и ръцете се опъват една по една.

Да поиграем игра

Застанете в позиция сякаш ще правите лицеви упори. Повдигнете лява ръка и десен крак и направете две стъпки в ляво, след това обратното.

 

 

Седнете на стола

Сложете стол зад гърба си, започнете да се набирате на него, като оставите краката опънати.

 

Пак лицеви опори

Застанете в поза за лицеви опори, но не започвайте, а само опъвайте ръце.

Легнете по корем

Легнете по корем върху пода, разтворете ръце и започнете да повдигате тялото си.

 

Запомнете, че упражненията са полезни и могат да направят чудеса с тялото ви, направете ги част от вашия живот.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • 00:30 Бързо, лесно, вкусно рецепта на...
  • 00:40 Денят започва с Култура /п/
  • 01:55 По съвест 4 тв филм /5 епизод/п/
  • 02:45 Градчето "Сидер Коув" тв филм /10...
  • 03:40 Днес и утре /п/
  • 04:10 История.bg Анархизмът в България/п/
  • 05:10 Още от деня коментарно предаване/п/
  • 06:20 Бързо, лесно, вкусно рецепта на...
  • Сега "Престъпления от класа"- сериал,...
  • 01:00 "Новите съседи" - сериал, с. 1, еп....
  • 02:30 "Преди обед" /п./ - токшоу
  • 04:30 "Опасни улици" - сериал, еп. 654
  • 05:30 "Аватар: Легендата за Анк" /п./-...
  • 06:00 "Лице в лице" /п./- публицистично...
  • 06:30 "Аватар: Легендата за Анк" -...
  • 07:00 "Тази сутрин" - информационно...
  • 00:30 "Дракула" - сериен филм
  • 01:30 "Хавай 5-0" - сериен филм, сезон 7...
  • 02:30 "Законите на съдбата"- сериен филм
  • 03:30 "Ритъмът на мечтите" - сериен филм
  • 04:30 "Двете лица на Истанбул"- сериен...
  • 06:00 "Часът на Милен Цветков" -...
  • 07:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Граждани пред парламента: „Правосъдие, а не суджуци!” (СНИМКИ)
Според протестиращите "Суджукгейт" прикрива опасни промени в съдебния закон и НПК

Анкета