Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Трябва да се упражнявате три или четири пъти седмично, за да видите резултата

по статията работи: iNews.bg | 08.06.2015 | 18:03
Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Не всички дами са родени с голям естествен бюст и по тази причина те просто са се примирили със съдбата си. Има обаче и друг вариант, който ще ви накара да забравите за сутиените със подплънки.

За целта са ви нужни гирички (между 1.5-2.0 кг) и топка за фитнес, ако нямате такава може да използвате малка стълба или матрак.

Изберете си между 2 и 3 от упражненията, които ще видите по-надолу в текста и ги правете поне 2-3 пъти седмично, за да видите резултат.

Кръстосване на гири

Вземете по една гира във всяка ръка и отстъпете с единия си крак назад, така че ръцете ви да са разположени шахматно, а пръстите на краката ви да сочат напред. Свийте колене. Започнете да оттласквате първо една едната ръка, след това другата. Ако се изморите, сменете краката.

 

 

Игра с гири

Легнете на пода или на топка за фитнес, така че да се намира под врата ви, нека кръстът ви да е във въздуха. Коленете трябва да огънати под прав ъгъл. От тази позиция изправете ръцете и нека върховете на гирите се докоснат, като дланите ви сочат към вас. След това започнете да свивате лактите и отпускате лактите, като трябва да въртите дланите си.

 

 

 

 

Нестандартни лицеви упори

Започнете да правите лицеви упори, като добавите един важен елемент, който ще натовари гръдните ви мускули (както е показано в GIF-чето).

 

Прегърнете света

Вземете гира във всяка ръка и сложете ръцете до тялото с длани, обърнати напред. Отворете краката на широчината на рамената и започнете да вдигате ръце, като въртите длани.

 

 

Алтернативна игра с гири

Като "Игра с гири", но без да докосвате върха на гирите и ръцете се опъват една по една.

Да поиграем игра

Застанете в позиция сякаш ще правите лицеви упори. Повдигнете лява ръка и десен крак и направете две стъпки в ляво, след това обратното.

 

 

Седнете на стола

Сложете стол зад гърба си, започнете да се набирате на него, като оставите краката опънати.

 

Пак лицеви опори

Застанете в поза за лицеви опори, но не започвайте, а само опъвайте ръце.

Легнете по корем

Легнете по корем върху пода, разтворете ръце и започнете да повдигате тялото си.

 

Запомнете, че упражненията са полезни и могат да направят чудеса с тялото ви, направете ги част от вашия живот.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас Информационна...
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 История.bg Голямата екскурзия
  • 22:05 SS Британия тв филм /3 епизод/
  • 23:00 По света и у нас Информационна...
  • 23:25 Зелена светлина
  • 23:30 Глухаря тв филм /23 епизод/(12)
  • 00:20 Бързо, лесно, вкусно рецепта на...
  • Сега "Твоят мой живот" - сериал, с.3...
  • 21:00 MasterChef - кулинарно шоу, с. 3
  • 22:30 "Шоуто на Слави" - вечерно ток шоу
  • 23:30 bTV Новините - късна емисия
  • 00:00 "Лонгмайър"- сериал, с. 2, еп.10
  • 01:00 "Бог да ни е на помощ" - сериал, с....
  • 02:00 "Преди обед" /п./ - токшоу
  • 03:50 "Аламинут: Добре дошли в България"
  • Сега "Като две капки вода"- забавно...
  • 23:00 "Господари на ефира"- забавно...
  • 23:30 Новините на NOVA
  • 00:00 "Часът на Милен Цветков" -...
  • 01:00 "Д-р Хаус" - сериен филм, 7 сезон
  • 02:00 "Законите на съдбата"- сериен филм
  • 03:30 "Ритъмът на мечтите" - сериен филм
  • 04:15 "Прости ми" - сериен филм /п/
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Реформаторски блок: Чистият мажоритарен вот обслужва ГЕРБ, БСП и ДПС Тази система е полезна за големите партии и е вредна за демокрацията

Анкета