По улиците на Сеул разположиха постери за филми, които функционират едновременно и като Wi-Fi горещи точки, съобщава портала PSFK.
Така всеки, който веднъж вече е свързан към мрежата, премине покрай плаката, може да го види и на мобилния си телефон.
Създателите на плакатите предполагат, че Wi-Fi може да се използва по този начин за насърчаване на филмовата индустрия.
Мрежова операционна система на плакатите носи същото име като филма, който се рекламира на самия плакат. Минувачите, които се възползват от тези горещи точки, могат да видят трейлър на филма, да прочетат описанието, както и да си закупят билета за кино.
В промо видеото, което разказва за плакатите с Wi-Fi, не се уточнява дали от съответната точка може да се премине към друг тип интернет ресурси, които не са пряко свързани с конкретния филм.
Плакатите са разработени от рекламната агенция Cheil по поръчка на корейската киностудия CJ Entertainment.
В официално съобщение на компанията се посочва, че във времето, в което тези плакати са се намирали по улиците на южнокорейската столица, посещаемостта на сайтовете на филмите на CJ Entertainment е нараснала с 28.5%.
Идеята да се превръщат обекти от инфраструктурата и от градската среда в точки с достъп до мрежата активно се използва в различни градове. Компанията Nokia още през 2011 година използва за това прочутите лондонски телефонни будки.