Как да бъдете по-успешни мениджъри

Бъдете отворени за нов поглед над нещата

по статията работи: Елица Елефтерова | 07.01.2014 | 13:15

Съществуват много теории за това как да бъдете добър мениджър. Иновативните методи, които се предлагат ежедневно, са съществено важни. Важни са обаче и основните начини за управление, които са се превърнали в клишета и често се пренебрегват.

Американското списание "Форбс" изтъква 6 фундаментални принципа, които ще ви направят по-добри мениджъри през 2014 г.

Бъдете отворени за нов поглед над нещата

Най-добрите мениджъри са гъвкави, адаптират се бързо и се съобразяват с промените в заобикалящата ги среда. Те винаги търсят нови възможности. Най-важното е да бъдете добър слушател. Чуйте идеите на своите служители, тъй като те имат пряк поглед върху действителната работа. Не се страхувайте да погледнете през нова парадигма и да промените подхода си върху работата.

Останалите съвети за мениджъри може да прочетете в Econ.bg.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


27 вербална нота 07.01.2014 | 17:13
дано да станеш мениджър и твоите подчинени да те харесват като такъв. дано да ти се получат нещата :)
26 развалени кренвирши 07.01.2014 | 17:13
това е много важно. не трябва да се мери с еднакъв арщин спрямо всички, защото всеки има различни възможности. но това са само приказки под налягане които си говорим и едва ли някога нещо ще се промени.
25 коремного мекотело 07.01.2014 | 17:12
това е самата истина. в българия слагат само хора, които нямат тези качества и затова се получава такава лайнарщина.
24 свен вет 07.01.2014 | 17:12
това е много добре да се прави, само че никой не пита за нищо. само веднъж са ме питали какво мисля, но ми се струва, че още на момента забрави какво му казах.
23 вербална нота 07.01.2014 | 17:11
това са едни много добри съвети, които се надявам колкото се може повече мениджъри да ги прочетат. това само ще им помогне да бъдат по-добри мениджъри и това ще е много добре за тях.
22 развалени кренвирши 07.01.2014 | 17:10
това е една много полезна статия, която сме я чели няколко пъти вече под различна форма. не знам защо продължавате да я качвате?! това го правите може би, защото няма какво повече да пишете.
21 коремного мекотело 07.01.2014 | 17:10
това е много добре да се знае, само че никой не ги спазва. по нашите ширини мениджърите са кофти хора, които не се интересуват по никакъв начин от хората си и се отнасят към тях като с роби.
20 свен вет 07.01.2014 | 17:08
тези съвети смятам да си ги пъхна в задника, защото не съм никакъв мениджър и на мен няма да ми трябват. само тези, които са мениджъри трябва да ги четат.
19 Mighty Quinn 07.01.2014 | 16:10
Не от всеки излиза добър мениджър. Преди всичко човек трябва да притежава и някои лични качества и визия иначе трудно ше се случат нещата.
18 viktor viktorov 07.01.2014 | 16:03
Добре е да се знаят тези неща и от бъдещите мениджъри на фирми, една такава информация е винаги от полза.
17 Марго Хворева 07.01.2014 | 15:40
добри съвети за мениджърите, които са в основата на успеха на една фирма, макар у нас да са доста подценявани от началството. На тях се пада отговорността да координират работата и контролират служителите си.
16 reni angelova 07.01.2014 | 15:26
Много добри съвети са това, но също така, за да си успешен мениджър трябва да имаш усет към нещата и да ти идва от вътре. У нас повечето са въздух под налягане.
15 Mighty Quinn 07.01.2014 | 15:15
"Бъдете отворени за нов поглед над нещата" - това е задължително просто, мениджърът трябва да притежава визия и готовност за промени.
14 Masha Orso 07.01.2014 | 14:56
Полезни съвети! Добре е мениджърите най-вече да подхождат строго индивидуално към своите служители, да знаят как точно да ги мотивират.
13 dancho danchev 07.01.2014 | 14:53
Ще имам в предвид препоръките ви, ако евентуално ми се наложи някога да съм в качеството на мениджър.
12 Блабла Блаблаблабла 07.01.2014 | 14:52
Именно комуникацията със служителите е най-големия проблем на бг работодателя. Той си мисли, че трябва изобщо да не говори с тях, а те да го обичат и да си вършат работата на сто процента - еми няма как да стане
11 Beautiful Mind 07.01.2014 | 14:51
Така е, най-добре да си бил част от този бизнес, от тази система. Независимо дали от чужд придобит опит или от тази фирма, която управляваш.
10 Една Българка 07.01.2014 | 14:51
Мерси, че не го изясни. А дали я прочете?
9 Блабла Блаблаблабла 07.01.2014 | 14:50
Българските работодатели, нямат и едно нормално мениджърско качество. Изродени шефчета, които не знаят как се управлява персонал, фирма, бизнес. Повечето, но не всички. Най-големи им проблем е да преодолеят някакво нелепо его и да комуникират със служителите си, да работят е в екип - а го очакват от подчинените си. Няма как да стане.
8 Beautiful Mind 07.01.2014 | 14:49
" Най-добрите мениджъри са тези, които успяват да постигнат най-добри резултати чрез своите служители. Когато работниците разберат, че имате високи очаквания, ще се съобразят с тях. " - Така е! А не, когато се появят проблемите да махат хората и да има текучество!
7 Една Българка 07.01.2014 | 14:48
"Чуйте идеите на своите служители, тъй като те имат пряк поглед върху действителната работа." - Много важно качество! А не да стееляш напоскои, ако искаш да промениш нещо в работата за по-добро и да слушаш само себе си. Допитай се най-добре до служителите си, нали сте екип!
6 Лудата Берта 07.01.2014 | 14:31
Много полезна статия е това .
5 подут венец
Този коментар е маркиран като неуместен.
4 подут венец 07.01.2014 | 13:52
Едва ли един мениджър би бил успешен ако чете само подобни статии.. Трябва да му идва от вътре и много да си разбира от работата .
3 otec natanail 07.01.2014 | 13:43
"Бъдете отворени за нов поглед над нещата" - Да, това е много ценен човек . Когато нещо не се получава, може би трябва да се смени подходът, докато се намери най - правилният .
2 meden rudnik 07.01.2014 | 13:31
Да си успешен мениджър според мен не е много лесно, защото трябва да бъдеш приятел със всички и едновременно с това да държиш контрол и лека дистанция .
1 Пламена Христова 07.01.2014 | 13:27
Най-вече често да комуникирате със служителите си, за да може всичко да върви както трябва и ако има някакви проблеми да се решават на време.

ТВ програма

Кино

  • Сега Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Панорама с Бойко Василев
  • Сега "Скъпа мамо" - сериал, еп.3
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Аз обичам България" - забавна...
  • 22:30 "Dancing Stars Extra" - зад...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • Сега "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Любовни афери" (премиера) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.