Развитието на транспортната инфраструктура в България

Фондовете на ЕС и инвестициите от Азия са отлична възможност за реновирането й

по статията работи: iNews.bg | 15.01.2019 | 11:54
Развитието на транспортната инфраструктура в България
SIXENSE

Един от най-важните въпроси за всяка държава е развитието на транспортната инфраструктура като условие за развитието на модерна пазарна икономика. В продължение на много години българското правителство се бори, но среща доста трудности поради недостатъчни средства. Сега обаче ситуацията е различна. Благодарение на европейското финансиране и увеличените инвестиции в страната, както и много нови възможности, идващи от Азия, България желае да трансформира транспортната си инфраструктура.

В съвременния свят транспортната инфраструктура е опорен скелет на всяка една територия, основа за нейното развитие, предпоставка за просперитета на икономиката и населението.

Понякога точно подобряването и ремонта на съществуващата инфраструктура прави възможно по-нататъшното развитие.

След като това се установи, трябва да се направи избор, като въпрос на управление и експертно управление. Въпросът е кой може да предприеме тези разработки и дали ще бъдат поръчани експертни предложения за интегрирано развитие на транспортната инфраструктура? В този момент е ключово да се каже, че всякакъв вид усилия от такъв мащаб е огромно предизвикателство. Ето защо е необходимо да се включат компании като SIXENSE.

Събирайки най-добрите специалисти по инфраструктура, SIXENSE е група, предлагаща глобален перфекционизъм в решения, обхващащи дейности в следните области - инженерство, мониторинг, софтуер и дигитализация. Сега те са в България, тази световноизвестна компания може да допринесе за много неща, като подкрепи всяка работа, извършена в строителството и поддръжката. Те могат да предложат най-съвременни решения, така че тези проекти от решаващо значение за просперитета на България да са устойчиви и, най-важното, безопасни.

SIXENSE има пълна гама от експертни познания, когато става въпрос за съществуваща инфраструктура, по отношение на оценка на състоянието на структурата, измерване на остатъчното напрежение и мониторинг на стареенето.

Всичко започва с предварително изследване. Например, повечето бетонни конструкции, като мостове или виадукти, са съставени от кабелни прегради, които представляват съвкупност от проводници, които укрепват конструкцията. Въпреки това, те не са имунизирани срещу корозия. Това не е проблем за SIXENSE: техният опит е да съберат точните данни на правилното място, да ги анализират и след това да предоставят на изпълнителите решения, които са лесно достъпни по лесен за употреба софтуер.

Не говорим просто за конкретни сензори, които да се адаптират към виадуктите, което всъщност наистина би било много полезно за българската инфраструктура. Това, което олицетворява SIXENSE е как те осигуряват правилното решение на широк кръг от проблеми, използвайки много ресурси от техническото си портфолио. Тяхното висококачествено проучване и огромната ефективност са причината, поради която бяха назначени по проекти от голямо значение като тунела Тулон и Лондонският Crossrail.

Гаммаграфия, 3D томография, ендоскопия, лабораторни тестове: тези инфраструктурни специалности може да звучат сложно, но те са част от необходимия процес на оценка. За да станат нещата по-ясни, може да се направи паралел с медицинските специалисти. Преди специалистите да Ви кажат в какво състояние се намирате, трябва да погледнете рентгенова снимка и да поръчате биопсия за повече подробности.

Подобна е ситуацията за транспортната инфраструктура: разбира се, възможно е да има обща представа за това какво се случва и да се предприемат действия, но винаги е за предпочитане да има надеждни данни. Ние всички използваме и сме зависими от транспортната инфраструктура: за нашата обща полза е да се уверим, че хората, които вземат решения, имат нужната коректна информация.

2126554

Sofia News Agency се свърза с Ренел Добре, мениджър на SIXENSE за България и го помоли да ни предостави преглед на това какво представлява компанията, какво може да предложи по отношение на нуждите на българската транспортна инфраструктура:

Ако мислите за стара инфраструктура, това е въпрос на оценка. Това е като да отидете при медицински специалист. Първо се провежда дискусия, има документ за попълване с детайлите - възраст, кръвна група и т.н. В идеалния случай трябва да има някакъв архив с предварителни данни, който може да бъде от предходната година, ако сте имали редовни прегледи, или може да е по-стар, но все пак някаква анамнеза, с инфраструктура е почти същото.

Имаме инфраструктура, която е на 50 години. Изработена е от бетон и стомана и е засегната от неминуемо течащото време. Това, което трябва да се направи, е резултат от дискусия с представителите на инфраструктурата, за да се разбере какво е предизвикателството с този актив, с други думи - искаме да видим текущото състояние. Ако се върнем към медицинския паралел, предварителното разследване е, когато имате кръвен тест или рентгенова снимка. Въз основа на това можем да започнем да разбираме ситуацията. След проверка на данните може да са необходими допълнителни изследвания.

В SIXENSE ние наричаме това инженерство.

Тя е част от мониторинга и е много важно. Защо? Защото това ще ни доведе до следващите етапи. Ако има нужда от профилактични (превантивни) мерки, те са част от препоръката, която представяме.

Но за да знаем какъв вид профилактични действия е необходимо, трябва да се срещнем с ръководителите и отговорните хора. Те споделят информацията си относно предизвикателството, с което се сблъскват и ние можем да предприемем предварителни проучвания и да предложим техническото инженерство, което можем да предоставим. След това препоръчваме да се предприемат конкретни действия.

Например, когато обсъждаме железопътна инфраструктура, говорим за мрежа, разпространена в цялата страна, която се отнася до много категории. Не само железопътни линии, но и сгради, гари, хангари, линии, мостове, тунели и разбира се сигнализация. В известен смисъл железопътната инфраструктура е подобна на пътната инфраструктура.

Представете си централизирана система, която наблюдава различните активи, които са взаимно свързани. Необходимото ниво на контрол е огромно. Проблем на мост трябва да се сигнализира бързо на входящите лодки, като пример.

2126555

Мониторингът на инфраструктурната мрежа предотвратява инциденти, повишава ефективността и оптимизира експлоатационните периоди на всички видове инфраструктура.

Що се отнася до много мащабния мониторинг на инфраструктурата над цели региони или страни, например планините, бреговете или реките, SIXENSE има и решение за управление: нарича се Scanprint, което ви дава по-широк поглед в по-голям мащаб. да знаете какво се случва по различните сегменти на вашата инфраструктура Вместо да мислите като инвентаризация, можете да имате общ преглед на планираните дейности.

Можете да планирате дейностите по обновяване и да ги наблюдавате, докато активът е в пълно функциониране. Всички възможни данни се събират и записват на едно място и могат да бъдат достъпни в реално време, което означава, че отчетите са мигновени, дигитализирани и централизирани: SIXENSE прави вашите ресурси гъвкави, което ви позволява да ги разпределите според вашите нужди, с адекватно наблюдение и софтуер.

Нашите дигитализирани решения правят дейностите на нашите клиенти по-ефективни, за лесно и интегрирано управление на големи активи. Което ни накара да работим с големи пътни и железопътни клиенти по света, във Франция, Канада, САЩ. Освен това, нашите решения могат да бъдат интегрирани със съществуващите клиентски инструменти.

В резултат на това всички данни и информация се събират и централизират на едно място, достъпно за всички заинтересовани страни, отговарящи за поддръжката и развитието на инфраструктурата.

Понастоящем България има уникален шанс да има обща европейска подкрепа за развитието на транспортната ни инфраструктура. Нека не забравяме, че България има много централно място в Европа и следователно има възможност, от 1991 г. насам, да прекара пет от десетте най-големи източноевропейски транспортни коридора през нейната територия (коридори 4, 7 - река Дунав, 8, 9, 10).


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Вечерното шоу
  • 22:00 Церемония по връчване на...
  • 23:30 Да надживееш Ескобар тв филм /32...
  • 00:20 Светът и ние /п/
  • 00:45 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Ергенът" - романтично риалити, с.3
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.2, еп.4
  • 00:40 "Марлон" - сериал, с.2, еп.9
  • 01:10 "Пожари" - сериал, еп.5
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Есента на демона" (премиера) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "Честни измамници: Отново в...
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.