„Световната PR революция“ на Максим Бехар с международна премиера в САЩ, скоро и в България

Предварителните продажби на английската версия на книгата, разпространявана от Simon & Schuster, вече стартираха в Amazon и Barnes & Noble

по статията работи: iNews.bg | 28.08.2019 | 10:34
„Световната PR революция“ на Максим Бехар с международна премиера в САЩ, скоро и в България
Максим Бехар – дългогодишен журналист, успешен бизнесмен, дипломат, собственик и мениджър на една от водещите PR агенции в България, M3 Communications Group, Inc., издава нова, четвърта по ред, книга в САЩ. "Световната PR революция: Как умните лидери успяват в света на променящия се PR" (The Global PR Revolution: How Thought Leaders Succeed in the Transformed World of PR) ще излезе в началото на октомври 2019 г., а предварителните продажби вече стартираха. Читателите могат да направят поръчка в Amazon, както и на онлайн платформите на две от най-авторитетните издателски къщи в света – Simon & Schuster и Barnes & Noble. Наскоро новата книга бе представена и предпремиерно на най-голямото международно изложение за книги в Лондон –  London Book Fair.
"Световната PR революция" се издава от Allworth Press, част от Simon & Schuster, издателство, основано през 1924 година, носител на 56 награди Пулицър и част от могъщата CBS Corporation. В България книгата ще бъде публикувана от традиционния издател на книгите на Максим Бехар, издателство "Ентусиаст", по същото време, когато ще бъде пусната в продажба в САЩ.
2178950
Ето и няколко авторитетни мнения за книгата:
Ерик Уайнър, автор на бестселъра на Ню Йорк Таймс "География на блаженството": "Светът се променя. Социалните медии събират все повече хора заедно и в същото време ги разделят. Трудно е да преценим в какво да вярваме и на кого да се доверим, особено става ли дума за PR. Аз ви казвам: доверете се на Максим Бехар. Той заглушава шума и увеличава сигнала. Той ни помага да навигираме промените в крачка и ни припомня, че някои неща като достойнството и почтеността са неизменими. А най-хубавото е, че отправя това послание с лека ръка, превръщайки "Световната PR революция" в едно приятно четиво."
Франсис Ингам, генерален директор на Британската PR Асоциация (PRCA) и изпълнителен директор на Световната PR организация (ICCO): "Максим Бехар е един от най-уважаваните и известни световни PR експерти на новото време и тази книга е обречена да се превърне в задължителна класика за всеки, който работи или е свързан по някакъв начин с PR бизнеса. Той никога не е имал по-голяма сила, но тази сила трябва да бъде укротявана чрез непрекъснато изтъкване на професионалната етика и чрез разбирането на влиянието, което имаме върху околните. "Световната PR революция" е панорамна обиколка на PR реалностите без аналог днес и завинаги."
Пол Холмс, основател и президент на The Holmes Report: "Никога досега в историята PR бизнесът не се е променял с по-бързи темпове и, което е по-важно, промените от тук нататък вече няма да се случват бавно. Да разберем кои са двигателите на промените в нашия бизнес днес е по-важно отвсякога и Максим Бехар, пионер в прилагането на същите тези промени на много места по света, изключителен професионалист и бивш президент на ICCO, може да ви бъде отличен гид."
"Световната PR революция" е своеобразен наръчник, който събира на едно място професионалния опит на автора, най-вече като Президент на Световната PR организация ICCO, но и и мненията на близо 100 водещи PR експерти от цял свят, като Сър Мартин Сорел – основател на WPP, най-големия концерн за реклама и PR в света, Джак Мартин – доскоро CEO на Hill+Knowlton Strategies, Дейвид Галахар – част от мениджмънта на Omnicom PR Group, и много други. Предговорът е написан от легендарния Пол Холмс, основател на The Holmes Report, най-влиятелната организация за PR оценки, мениджмънт и класации в света. Книгата представя иновативните практики в сферата на комуникациите и се фокусира върху трансформацията, която социалните медии налагат на бизнеса в глобален аспект.
Извличайки най-доброто от опита на специалистите в областта, "Световната PR революция" гарантира на читателите стратегически поглед върху модерната PR действителност и разглежда теми като:
• Новите правила на социалните медии
• Модерни PR умения и похвати
• Как да измерим въздействието
• Ефектът на пълната прозрачност върху бизнеса
• Бъдещето на индустрията
"Световната PR революция" може да бъде поръчана още и oт платформите на:
• Skyhorse Publishing
• IndieBound
както и от официалната страница на книгата www.theglobalprbook.com.
2178949

Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Вечерното шоу
  • 22:00 Церемония по връчване на...
  • 23:30 Да надживееш Ескобар тв филм /32...
  • 00:20 Светът и ние /п/
  • 00:45 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Ергенът" - романтично риалити, с.3
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.2, еп.4
  • 00:40 "Марлон" - сериал, с.2, еп.9
  • 01:10 "Пожари" - сериал, еп.5
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Есента на демона" (премиера) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "Честни измамници: Отново в...
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.