Вероятно сте забелязали, че рекламите за един и същ тип продукти често си приличат. Например за прахове за пране, за пасти за зъби, за хапчета за стомашни проблеми... В този списък не можем да включим обаче и рекламите за презервативи, защото производителите на кондоми Trojan заедно с компанията Colangelo са направили революция в жанра.
Вместо да създадат клипове, които да ви накарат да се възбудите, да си мислите за секс и първото нещо, след като си тръгнете, да бъде да си купите от тези презервативи, за да ги изпробвате с половинката си, от Trojan са заложили на по-семеен тип реклами. В тях се показват различни ситуации в живота на зрели хора, които обаче не са забравили, че е изключително важно да се прави безопасен секс. Рекламната кампания засега се състои от три видеа, които отключват емоционални дискусии за ролята на секса в рекламите, за това уместно ли е в реклама за презервативи да са снимани и малки дечица и как кампанията ще се отрази върху психиката на по-младите.
Първото видео следва:
Останалите две реклами за презервативи ще откриете в Div.bg.