Поради продължаващата модернизация на отчитане на електроенергията за битовите и малките стопански клиенти, и през месец ноември тази година за някои клиенти ще има еднократни промени в графика за отчитане на консумираната електроенергия, съобщава ЕВН България.
Само за периода 1 ноември - 30 ноември 2011 година е възможно отчетният период за някои от клиентите да обхваща по-кратък период от време от предвиденото в Общите условия на дружеството (около 30 дни). Респективно отчетният период за друга част от клиентите може да обхваща по-дълъг период от време. При последващите месечни отчитания отчетният период ще продължи да бъде около 30 дни (както е предвидено в Общите условия), като се запазва ролиращият му характер, т.е. отчитане по време на целия месец.
Еднократната промяна ще обхване част от клиентите, обслужвани в следните Клиентски центрове на дружеството в:
- област Пазарджик – КЕЦ Пещера, КЕЦ Белово;
- област Пловдив - КЕЦ Пловдив Север, КЕЦ Пловдив Център, КЕЦ Пловдив Юг, КЕЦ Калояново, КЕЦ Раковски;
- област Смолян -– КЕЦ Смолян, КЕЦ Девин, КЕЦ Златоград;
- област Хасково – КЕЦ Хасково, КЕЦ Харманли;
- област Кърджали - КЕЦ Кърджали, КЕЦ Момчилград;
- област Стара Загора – КЕЦ Раднево, КЕЦ Загоре, КЕЦ Казанлък;
- област Бургас – КЕЦ Поморие;
Във връзка с тази еднократна промяна за част от клиентите е възможно да настъпи актуализация и на сроковете за плащане. Утвърдените от дружеството срокове за заплащане на консумирана енергия са:
- I група - от 1-во до 15-то число на месеца
- II група - от 11-то до 25-то число на месеца
Промяната в срока за плащане при клиентите, преминаващи от I група към II група или обратно, ще влезе в сила за ноемврийската фактура, която се плаща през декември 2011 г. Тази промяна ще остане в сила и за последващите месечни фактури.
От ЕВН България обещават, че ще осигурят информационни бележки в отделните входове в жилищните сгради в големите градове, както и на касите за плащане в клоновете на Български пощи ЕАД в малките населени места. Допълнително в малките населени места информация ще може да се намери и по кметствата. Всеки клиент може да се информира и на денонощен телефон 0700 17 777, както и на място в обслужващия Клиентски център (КЕЦ).