10 фирми искат да ремонтират ж.п. линията Септември – Пловдив

Ремонтът има за цел постигане на скорост от 160 км/час по трасето, съобщават от НКЖИ

по статията работи: Кремена Бедерева | 06.06.2011 | 14:51

Отвориха офертите за открита процедура за оценка на съответствието и строителен надзор за модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив.

Ремонтът има за цел постигане на скорост от 160 км/час по трасето, съобщават от Национална компания "Железопътна инфраструктура".

Обществената поръчка е с три обособени позиции: Позиция 1 - Модернизация на железопътната отсечка Септември-Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик; Позиция 2 – Модернизация на железопътната отсечка Пазарджик-Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски; Позиция 3 - Модернизация на железопътната отсечка Стамболийски – Пловдив, включително гара Тодор Каблешков.

Кандидатите могат да участват за цялата поръчка. Критерий за оценка на офертите е най-ниска цена. Проектът за оценка на съответствието и строителен надзор е с индикативен бюджет 9 893 505 лева без ДДС.

Фирмите, подали документи за участие, са:

  1. "Аксиона Инхениерия””, гр. София
  2. МОТТ Макдоналд лимитид Великобриания, гр. София
  3. Обединение "Прато – Рубикон”, гр. София
  4. "Ептиса”, гр. София
  5. Консорциум "Инфрам -СГС”, гр. София
  6. Консорциум "EPG – ETE" - Айзенбан унд Баупланунгс Гмб, ЕТ "Ел транс инженеринг – ВМ”, гр. София
  7. Типса – Ен Ар Консулт, гр.София
  8. "ЕПЕК Консулт” ДЗЗД, гр. Пловдив
  9. ДЗЗД "Гетинса – Рафаилов”, гр. София
  10. Обединение "Луис Бергер – Пьойри – Инфрапроект”, гр.София

Проектът ще бъде финансиран от Кохезионен фонд на ЕС по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Транспорт" 2007 – 2013 г. Управляващ орган на Оперативната програма "Транспорт" е Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. ДП "НКЖИ” е бенефициент по проекта.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


1 Данчо Георгиев 06.06.2011 | 16:40
Вижте колко интересна ситуация - който даде най-ниска цена, той ще отремонтирва трасето! В България, а и не само у нас - това означава не толкова добро качество! Тук говорим за Българските държавни железници. Не можем да си позволим като държава-членка, да рискуваме в некачествен ремонт или строеж на ЖП линия, което после може да ни струва много. Фирмите могат да си вкарат автогол, тъй като не знаят каква цена са предложили техните конкуренти. И в един момент те трябва да решат, с каква печалба да играят в тази обществена поръчка.

ТВ програма

Кино

  • Сега Говори сега следобеден блок
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:30 След новините
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Най-хубавите години от нашия живот...
  • 22:00 Моят плейлист
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:15 Студио Х: Фанатик игрален филм...
  • Сега "Животът по действителен случай" -...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 19:30 bTV Репортерите - поредица за...
  • 20:00 "Бригада Нов дом" - социален проект...
  • 22:00 "Под прикритие" - сериал, с.1, еп.11
  • 23:00 "Годзила: Кралят на чудовищата" -...
  • 01:30 "Древно инженерство" - документална...
  • 02:30 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • Сега "Ничия земя" - предаване
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 19:20 Темата на NOVA
  • 20:00 "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Семейни кютеци" - с уч. на Дуейн...
  • 00:10 "Опасна клопка" - с уч. на Руби...
  • 01:50 "50 първи срещи" - с уч. на Адам...
  • 03:50 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.