Не колекцията от фенове, а общуването води до успех във Facebook

Такова е мнението на експертите по онлайн маркетинг

по статията работи: Елица Елефтерова | 08.04.2011 | 14:55

За да има използването на Facebook успех в усилията на дадена компания да увеличи своите потребители, е нужно тя да не се стреми единствено да събира колкото се може повече фенове, или приятели, харесали марката/продукта.

Основна роля за положителния резултат има общуването.

Около това мнение се обединиха участниците в проведения в София форум "Интернет маркетинг с нулев бюджет", осъществен с медийното партньорство на
iNews.

По думите на Ален Попович, един от мениджърите на Social Me, е нужно всекидневно общуване с Facebook-феновете на дадена компания.

Всъщност 88% от хората, които харесват дадена страница, не се връщат обратно. Така че за да се провокира интерес и желание страницата да бъде посетена отново, тя трябва да е видимо активна и интересна.

Най-лесният начин за такова раздвижване според Попович е провокирането на дискусии. Правилото е 80% от активността ни да бъде общуване с потребителите и 20% - съобщения за самата компания, смята той.

Подчертана бе и важната роля на снимките. Те трябва да бъдат внимателно подбрани, тъй като фотографиите във Facebook са най-популярният елемент от социалната мрежа за нейните потребители.

Като интересен факт на форума беше даден примерът, че сред най-предпочитаните за разглеждане снимки са тези на момичета – те се разглеждат с еднакъв интерес както от мъже, така и от жени.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


5 Златка Стоева 11.04.2011 | 11:37
Една от полезните страни на фейсбук е получаването на новини от различните сфери. Възможността за коментиране на дадена статия, води до получаване на обратна връзка между компанията и потребителите. Провокирането на дискусии осъществява общуване и обмен на повече информация , от което печелят и двете страни.
4 Мариана . 08.04.2011 | 15:31
Форумите малко по-загубиха позиции, а и да си призная фейсбук има потенциал да се развива в тази насока и доста български фирми се ориентираха много добре. За мен лично е доста по-удобно да получавам информация за новите продукти на дадена фирма чрез постовете и на стената. Така директно получавам и информация от други потребители дали са доволни, ползвали ли са продукта и пр.....
3 Алекс Г. 08.04.2011 | 15:13
Прекалено много се обръща внимание на фейсбук, като нещо, което обединява всички интереси в едно, а той е просто начин за общуване и споделяне на информация. Сигурен съм, че хората които имат някакъв интерес няма да използват фейсбук за да общуват за него, а цял форум посветен на дадена област, като спорт, филми, коли и т.н.
2 Ирена Александрова 08.04.2011 | 15:02
Ъъъ, той СЕ използва..
1 М. Иванова 08.04.2011 | 15:01
Това е добра идея , хубаво ще е Facebook да се използва и за други цели освен да се показват снимките и да се пишат коментари от рода : "Много с яка ."

ТВ програма

Кино

  • Сега Арт детектив рубрика за лайфстайл и...
  • 04:15 Олтарите на България
  • 04:25 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - информационно...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.13...
  • Сега "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.