За да има използването на Facebook успех в усилията на дадена компания да увеличи своите потребители, е нужно тя да не се стреми единствено да събира колкото се може повече фенове, или приятели, харесали марката/продукта.
Основна роля за положителния резултат има общуването.
Около това мнение се обединиха участниците в проведения в София форум "Интернет маркетинг с нулев бюджет", осъществен с медийното партньорство на iNews.
По думите на Ален Попович, един от мениджърите на Social Me, е нужно всекидневно общуване с Facebook-феновете на дадена компания.
Всъщност 88% от хората, които харесват дадена страница, не се връщат обратно. Така че за да се провокира интерес и желание страницата да бъде посетена отново, тя трябва да е видимо активна и интересна.
Най-лесният начин за такова раздвижване според Попович е провокирането на дискусии. Правилото е 80% от активността ни да бъде общуване с потребителите и 20% - съобщения за самата компания, смята той.
Подчертана бе и важната роля на снимките. Те трябва да бъдат внимателно подбрани, тъй като фотографиите във Facebook са най-популярният елемент от социалната мрежа за нейните потребители.
Като интересен факт на форума беше даден примерът, че сред най-предпочитаните за разглеждане снимки са тези на момичета – те се разглеждат с еднакъв интерес както от мъже, така и от жени.