Продажбите в интернет трябва да изграждат собствена митология

А Мартин Линков съветва клиентите да имат място в пантеона

по статията работи: Елена Коцева | 01.08.2011 | 15:45
Продажбите в интернет трябва да изграждат собствена митология
Web and Events

В рамките на семинара Digitex 2011 на 6 и 7 октомври в Интер Експо Център – София ще може да присъствате и на конференция "Продавай дигитално". Лектори на събитието ще са доказани практици в областта на продажбите и социалните медии, а организатор на конференцията е фирма Web and Events с медийното сътрудничество на iNews.

Мартин Линков започва ΙΤ кариерата си в българското подразделение на водещата американска хостинг компания Aplus.net, а от есента на 2008 е част от екипа на иновативната платформа за споделяне и обмен на съдържание favit.com. Отговорен е за маркетирането и промотирането на услугата, връзката с потребителите и партньорите на favit.

Бихте ли ни разказали нещо интересно за Вас и Вашата работа? Какво Ви предстои през следващите няколко месеца?

Не обичам да говоря за себе си, ще спомена само че обичам приключенията и предизвикателствата. Спортувам активно и съвсем скоро ми предстои оспорван старт за републиканската титла в крос кънтри дисциплината при планинското колоездене.
За работата си винаги говоря с усмивка и удоволствие.
Така е, защото с колегите сме като семейство и правим страшно иновативни и яки неща заедно. Чувството да видиш своя идея, реализирана от компания като Google например, е невероятно. Притеснението в такива случаи е минимално и несравнимо със задоволството, че сме на правилната пътека.

Живеем в ерата на идеите и докато успяваме да раждаме достатъчно добри идеи, ще имаме и минимална преднина пред конкурентите.
В идващия месец ни предстои важна стъпка и потенциално експлозивно увеличение на екипа, финализирането на новата ни версия и обявяването и пред широката международна публика, hot summer in the city се очертава.

Какво е най-ценното за Вас в настоящата Ви работа?
Свободата, прозрачността, достъпът до невероятни хора и най-вече чувството, че променяш света и начина, по който хората консумират съдържание в интернет.
Като StartUP favit е изключително плоска компания, всеки може да предложи идеи и подобрения, всеки има своя отпечатък не само върху продукта, но и върху вътрешните процедури, оптимизацията и подобряването на работните среда и процес.
Смея да твърдя, че хората, с които работя, са по-умни от мен и опитът им винаги ми е страшно полезен, всеки ден научавам по нещо ново и всеки ден е едно пътуване към границите на възможното и допустимото.

Разкажете за Ваш любим проект или такъв, по който сте работили наскоро?
От инициативния комитет на кандидат-президента Меглена Кунева се свързаха с нас и в момента вече е готово настоящото ни бизнес предложение, което позволява както на брандове, така и на обикновени хора да създават лоялни общества около съдържанието, с което желаят да се идентифицират и обвържат.
Работата ни с предизборния щаб и инициативния комитет е много интересна и полезна и за двете страни. Взаимно се научихме на много неща и бавно, но интелигентно растем заедно.

Бихте ли споделили за какво ще говорите на Digitex 2011?
Ще говоря за това как да изграждаме връзка, основана на лидерство, доверие и ентусиазъм с клиентите ни.
В дългосрочен план връзките, които изграждаме с партньорите и клиентите си, а не еднократните ни "удари”, ще се окажат далеч по ценни и ще донесат много повече приходи посредством нови покупки, надграждания над вече закупени продукти и т.н.
Ще говоря за това колко е важно да изградим собствена "митология”, където клиентите ни не само имат достойно място в "пантеона”, но и се чувстват като активни участници в подвизите на "боговете олимпийци”.

Каква стратегия бихте препоръчали на непрофесионалисти, които сега навлизат в работата със социални медии?
Да слушат. Да слушат внимателно, за да могат да идентифицират какво изпитват клиентите им, какво ги прави щастливи и кое нещастни. Кои са потенциалните им партньори и кои хора биха помогнали на съобщението им да достигне до още повече хора. Да се концентрират върху митологията, върху отговора на въпроса "Е, и?”, да зададат рамките и да оставят адвокатите на марката да говорят наместо тях.
Нали се сещате за поговорката "Циганката умря, та се хвали сам” – е това не трябва да се случва в социалните медии.

И за финал...
Винаги и във всичко търсете баланса и не се страхувайте да напускате комфортната си зона.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


1 Стамена Георгиева Георгиева 04.08.2011 | 13:18
Най-важно е да слушаме и да разберем какво точно иска клиента, независимо в каква сфера работим. Много фирми бързат само да ни вземат парите и след това сами да си берем ядовете, а те се чудят защо не се връщаме повече при тях. Винаги трябва да се стремим да даваме максимума от себе си и знанията които имаме. Не трябва да се страхуваме да експериментираме и да се развиваме.

ТВ програма

Кино

  • Сега Дворът с люлките игрален филм...
  • 07:45 Телепазарен прозорец
  • 08:00 Денят започва с Георги Любенов
  • 11:00 Туризъм.бг
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Бразди
  • 13:00 Иде нашенската музика
  • 14:00 Религията днес
  • Сега "Светът на здравето" - здравно...
  • 06:30 Премиера: "Древно инженерство" -...
  • 07:30 "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 11:30 "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Загадки за начинаещи: Убийствен...
  • 14:15 ПРЕМИЕРА: "Вкусът на Португалия" -...
  • Сега "Не ме оставяй" - сериен филм /п/
  • 06:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 Темата на NOVA
  • 13:00 "Необичайният живот на Тимъти...
  • 15:00 "50 първи срещи" - с уч. на Адам...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.