За първи път тази година бляскавото шоу на марката за луксозно бельо "Викторияс сикрет" се проведе в Париж. За един ден френската столица се изпълни с ангели, които представиха луксозното бельо на пищно ревю с участието и на звезди от музикалната сцена. Събитието се състоя в музей "Гран Пале" - мястото, където всяка година френската марка "Шанел" представя своите колекции. Лейди Гага беше една от музикалните звезди на шоуто, предаде АФП.
Освен красивите модели, гвоздей на шоуто беше специалният инкрустиран с диаманти и изумруди сутиен на "Викторияс сикрет", който тази година той беше представен от чернокожия супермодел Жасмин Токс. Тя е третата афроамериканка, удостоена с честта след колежките си Селита Ебанкс и Тайра Банкс. Самият сутиен сутиен може да бъде закупен за сумата от 3 млн. долара.
Сред другите звезди на вечерта бяха сестрите Джиджи и Бела Хадид, Кендал Дженър и "ангелът"- ветеран Адриана Лима.
Тази година в ревюто се включи и бившата професионална шведска баскетболистка Елза Хоск, която е лице на новата спортна линия на "Викторияс сикрет".
Традиционно всяка година в шоуто участват и световни музикални звезди. Тази година за музикалното оформление се погрижиха Лейди Гага, Бруно Марс и Уикенд.
Макар и да има над 1000 магазина в САЩ, марката за бельо е относително непопулярна във Франция. Според експерти изборът на френската столица за провеждане на ревюто е опит компанията да пробие и на европейския пазар.
"Викторияс сикрет" често е критикувана заради нереалистичните представи за женското тяло, които представя чрез своето бельо и рекламни кампании. Също така критики са отправяни и заради липсата на етническо разнообразие сред моделите, по-голяма част от които са от американски произход.