Кои са най-добрите дигитални реклами у нас?

В тазгодишното издание на конкурса се включиха рекордните 140 номинации

по статията работи: iNews.bg | 24.11.2017 | 12:07
Кои са най-добрите дигитални реклами у нас?
IAB Bulgaria

Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на третото поредно издание на IAB MIXX Awards. Рекордните 140 заявки се бориха за приз в тринадесетте категории на конкурса, а победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards. В своите презентации членовете на журито представиха най-вдъхновяващите кампании от световната практика и разказаха какво ги е впечатлило в кандидатурите.

Участниците бяха много високо оценени и от световната IAB организация, а нивото им бе определено като напълно отговарящо на това, което наградите MIXX поддържат във всички 18 държави по света, където конкурсът се провежда. Във всички 13 категории журито излъчи по трима финалисти, а ето и кои са те:

LEAD GENERATION

- MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител

- Decathlon BOX OFFICЕ, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication

- 4G Stories, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia

ENGAGEMENT

- MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител

- Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication

- Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

CAMPAIGN EFFECTIVENESS

- MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia – победител

- Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

- Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication

BRAND AWARENESS

- Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител

- Philips Shavers, рекламодател Philips България, агенция Carat Bulgaria/Dentsu Aegis Network и All Channels Communications

- Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

EFFECTIVE USE OF DATA

- TESY LAUNCH, рекламодател TESY, агенция AMNET BULGARIA –победител

- Overdraft Campaign, рекламодател Unicredit Bulbank, агенция Mediacom

- Zara Consult – KPTool, рекламодател Zara Consult, агенция Адвъртайз БГ ЕООД

BRANDED CONTENT

- #дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia – победител

- Крадецът в програмата на NOVA, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

- Крадени хороскопи, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

VIDEO

- Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител

- #LimitsNoThanks, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia

- #дасечувамеповече, рекламодател Absolut, агенция DDB Sofia

MOBILE AND APS

- MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia- победител

- Топки с автограф от Гришо, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia

- Find The Minions, рекламодател Mc Donalts, агенция DDB Sofia

SEARCH ENGINE MARKETING

- Contextual Prerolls, рекламодател Telenor Унгария, агенция DDB Sofia – победител

- SEO оптимизация онлайн магазин на Maxcar.bg, рекламодател МАКСКАР-БГ ООД, агенция Netpeak Bulgaria

- EasyCredit - promo lead generation, рекламодател Изи Кредит, агенция Xplora

LANDING PAGES

- Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител

- Амстел има? , рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

- Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател Sofia International Film Fest, агенция DDB Sofia

SOCIAL

- VIBER Стикери "Герои на деня", рекламодател Дневник, агенция Noble Graphics - победител

- Годината на Крадеца, рекламодател Загорка АД,агенция All Channels Communication

- Фон дьо MEN, рекламодател Philips Bulgaria, агенция All Channels Communication

DISPLAY AND RICH MEDIA ADS

- One Banner Casting, рекламодател EVN, агенция DDB Sofia – победител

- Opticlasa – Кампания нови колекции 2018, рекламодател Opticlasa, агенция What If

BRAVE

- Decathlon BOX OFFICE, рекламодател Decathlon Bulgaria, агенция All Channels Communication – победител

- MyKi Santa Claus Hotline, рекламодател Telenor България, агенция DDB Sofia

- Крадецът играе на едро, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communication

2006402


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Натисни F1 образователна поредица...
  • 15:30 Истории от Олимпийските игри /п/
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • Сега "Бараж" - сериал, еп.47
  • 16:00 "Скъпа мамо" - сериал, еп.3
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Аз обичам България" - забавна...
  • 22:30 "Dancing Stars Extra" - зад...
  • Сега "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Любовни афери" (премиера) -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.