Икономист: Петков и Василев ще превърнат икономическия маркетинг в оръжие на политическия маркетинг

Това мнение изрази Евгений Кънев за представянето на новия политически проект „Продължаваме промяната"

по статията работи: iNews | 19.09.2021 | 15:28
Икономист: Петков и Василев ще превърнат икономическия маркетинг в оръжие на политическия маркетинг
Стоп кадър/Фейсбук

Кирил Петков и Асен Василев ще превърнат икономическия маркетинг в оръжие на политическия маркетинг. Това мнение изрази в предаването "Неделя 150" на БНР икономистът Евгений Кънев за представянето на новия политически проект "Продължаваме промяната".

Кънев е скептичен, че самостоятелното явяване на Петков и Василев на изборите ще доведе до нещо повече от влизане в парламента. Според него измерената в момента електорална подкрепа за новия политически проект е съществен резултат за партия, която се е заявила току-що, но е далеч от необходимото количество гласове, "които да направят тази партия основен плеймейкър на нашия терен в момента".

Ако разсъждаваме рационално, най-добре за България е да се обединят всички сили, които искат промяна на статуквото, посочи Евгений Кънев. Такова обединение на този етап обаче е трудно постижимо, допълни той.

Фокусът на Петков и Василев е по-скоро център – ляво и това е видно далеч преди обявяването на намеренията им за участие в политиката, отбеляза Кънев. Това според него е проличало в актуализацията на бюджета с акцент върху пенсиите и при посещението им в Раднево и разговорите за бъдещето на комплекса "Марица Изток".

У нас има огромна пропаст между заможните и бедните, изтъкна икономистът.  

"Те правилно се насочват към тази ниша, защото тя е неуплътнена политически, доколкото само БСП се свързва с лявото политическо пространство у нас. Дори лявата като изяви ИТН беше прокламирана от лидера й Трифонов като дясна партия. Истината у нас е, че има масова бедност. Масово гласуване и получаването на голям изборен резултат може да бъде постигнато по-скоро от бедните хора, отколкото от средната класа, която е сравнително малка в България. Като маркетинг много добре са се насочили."

"Така влязоха в обувките по-скоро на ляво мислещите хора. Те може като произход, начин на изява и намерения донякъде да съвпадат с ДБ, да кажем, но същевременно си дават ясна сметка, че целят по-друг тип електорат от този на "Демократична България", допълни Евгений Кънев.

 

 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:15 Господин Тау тв филм /18 епизод/п/
  • 03:45 Натисни F1 образователна поредица...
  • 04:15 Олтарите на България
  • 04:25 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • Сега bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Марлон" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - информационно...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • Сега "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.