Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Трябва да се упражнявате три или четири пъти седмично, за да видите резултата

по статията работи: iNews.bg | 08.06.2015 | 18:03
Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Не всички дами са родени с голям естествен бюст и по тази причина те просто са се примирили със съдбата си. Има обаче и друг вариант, който ще ви накара да забравите за сутиените със подплънки.

За целта са ви нужни гирички (между 1.5-2.0 кг) и топка за фитнес, ако нямате такава може да използвате малка стълба или матрак.

Изберете си между 2 и 3 от упражненията, които ще видите по-надолу в текста и ги правете поне 2-3 пъти седмично, за да видите резултат.

Кръстосване на гири

Вземете по една гира във всяка ръка и отстъпете с единия си крак назад, така че ръцете ви да са разположени шахматно, а пръстите на краката ви да сочат напред. Свийте колене. Започнете да оттласквате първо една едната ръка, след това другата. Ако се изморите, сменете краката.

 

 

Игра с гири

Легнете на пода или на топка за фитнес, така че да се намира под врата ви, нека кръстът ви да е във въздуха. Коленете трябва да огънати под прав ъгъл. От тази позиция изправете ръцете и нека върховете на гирите се докоснат, като дланите ви сочат към вас. След това започнете да свивате лактите и отпускате лактите, като трябва да въртите дланите си.

 

 

 

 

Нестандартни лицеви упори

Започнете да правите лицеви упори, като добавите един важен елемент, който ще натовари гръдните ви мускули (както е показано в GIF-чето).

 

Прегърнете света

Вземете гира във всяка ръка и сложете ръцете до тялото с длани, обърнати напред. Отворете краката на широчината на рамената и започнете да вдигате ръце, като въртите длани.

 

 

Алтернативна игра с гири

Като "Игра с гири", но без да докосвате върха на гирите и ръцете се опъват една по една.

Да поиграем игра

Застанете в позиция сякаш ще правите лицеви упори. Повдигнете лява ръка и десен крак и направете две стъпки в ляво, след това обратното.

 

 

Седнете на стола

Сложете стол зад гърба си, започнете да се набирате на него, като оставите краката опънати.

 

Пак лицеви опори

Застанете в поза за лицеви опори, но не започвайте, а само опъвайте ръце.

Легнете по корем

Легнете по корем върху пода, разтворете ръце и започнете да повдигате тялото си.

 

Запомнете, че упражненията са полезни и могат да направят чудеса с тялото ви, направете ги част от вашия живот.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Европейци - истории за успеха
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Събота вечер с Митко Павлов
  • 22:00 Моят плейлист
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:10 "Студио Х: Умирай само в краен...
  • 00:35 С цялото си сърце - страноприемница...
  • 02:00 БНТ на 60 /п/
  • Сега "Фермата: Пътят на една мечта" -...
  • 22:00 "Шерлок Холмс" - приключенски,...
  • 00:30 "Вълна след вълна" - комедия...
  • 02:30 "Карбовски: Втори план" /п./
  • 03:20 "Мармалад" /п./
  • 05:00 "COOLt" /п./
  • 06:00 "Малкото Пони: Приятелството е...
  • 06:30 "Национален парк "Йелоустоун" -...
  • Сега "Маскираният певец" (премиера) -...
  • 23:00 "Пиксели" (премиера) - с уч. Адам...
  • 01:00 "Раят съществува" - с уч. на Грег...
  • 02:45 "Теория за големия взрив" - ситком,...
  • 03:45 "Любов на леда" - с уч. на Джули...
  • 05:10 "Снежни приятели" - с уч. на Ричард...
  • 06:30 "Иконостас"
  • 07:00 "Теория за големия взрив" - ситком,...
Пръст от цяла България носят в търновскатата Църква "Св. Никола" от ВМРО Това ще стане по време на тържествената сесия на парламента утре в старопрестолния град

Анкета