Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Трябва да се упражнявате три или четири пъти седмично, за да видите резултата

по статията работи: iNews.bg | 08.06.2015 | 18:03
Упражнения, които ще направят бюста ви да изглежда по-голям

Не всички дами са родени с голям естествен бюст и по тази причина те просто са се примирили със съдбата си. Има обаче и друг вариант, който ще ви накара да забравите за сутиените със подплънки.

За целта са ви нужни гирички (между 1.5-2.0 кг) и топка за фитнес, ако нямате такава може да използвате малка стълба или матрак.

Изберете си между 2 и 3 от упражненията, които ще видите по-надолу в текста и ги правете поне 2-3 пъти седмично, за да видите резултат.

Кръстосване на гири

Вземете по една гира във всяка ръка и отстъпете с единия си крак назад, така че ръцете ви да са разположени шахматно, а пръстите на краката ви да сочат напред. Свийте колене. Започнете да оттласквате първо една едната ръка, след това другата. Ако се изморите, сменете краката.

 

 

Игра с гири

Легнете на пода или на топка за фитнес, така че да се намира под врата ви, нека кръстът ви да е във въздуха. Коленете трябва да огънати под прав ъгъл. От тази позиция изправете ръцете и нека върховете на гирите се докоснат, като дланите ви сочат към вас. След това започнете да свивате лактите и отпускате лактите, като трябва да въртите дланите си.

 

 

 

 

Нестандартни лицеви упори

Започнете да правите лицеви упори, като добавите един важен елемент, който ще натовари гръдните ви мускули (както е показано в GIF-чето).

 

Прегърнете света

Вземете гира във всяка ръка и сложете ръцете до тялото с длани, обърнати напред. Отворете краката на широчината на рамената и започнете да вдигате ръце, като въртите длани.

 

 

Алтернативна игра с гири

Като "Игра с гири", но без да докосвате върха на гирите и ръцете се опъват една по една.

Да поиграем игра

Застанете в позиция сякаш ще правите лицеви упори. Повдигнете лява ръка и десен крак и направете две стъпки в ляво, след това обратното.

 

 

Седнете на стола

Сложете стол зад гърба си, започнете да се набирате на него, като оставите краката опънати.

 

Пак лицеви опори

Застанете в поза за лицеви опори, но не започвайте, а само опъвайте ръце.

Легнете по корем

Легнете по корем върху пода, разтворете ръце и започнете да повдигате тялото си.

 

Запомнете, че упражненията са полезни и могат да направят чудеса с тялото ви, направете ги част от вашия живот.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Хрътката 3 тв филм /2 епизод/(14)
  • 22:00 Госпожо Държавен секретар тв филм...
  • 23:00 По света и у нас информационна...
  • 23:25 Зелена светлина
  • 23:30 Брат за брата 3 тв филм /5...
  • 00:20 Култура.БГ /п/
  • 01:20 100% будни /най-доброто/ предаване...
  • 02:20 Госпожо Държавен секретар тв филм...
  • Сега Премиера: "Вътрешен човек" -...
  • 22:30 "Шоуто на Слави" - вечерно токшоу с...
  • 23:30 bTV Новините - късна емисия
  • 00:00 "Тежки престъпления" - сериал, с.6,...
  • 01:00 "Вечно твоя" - сериал, еп.189, 190
  • 02:00 bTV Новините /п./
  • 02:30 "Преди обед" /п./
  • 04:40 "Опасни улици" /п./ - сериал
  • Сега "Полицаите от края на града" -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериен...
  • 00:30 "Костюмари" - сериен филм, сезон 6
  • 01:30 "Завинаги свързани" - сериен филм
  • 02:30 "Ритъмът на мечтите" - сериен филм
  • 05:20 "Кобра 11: Обади се!" - сериен...
  • 06:20 "Здравей, България" - сутрешен блок
Пръст от цяла България носят в търновскатата Църква "Св. Никола" от ВМРО Това ще стане по време на тържествената сесия на парламента утре в старопрестолния град

Анкета