Спортният мъник Renault Clio R.S. вече е още по-мощен и надъхан да завладее фенове и пътища. Автомобилът вече се предлага в 2 нови версии, в които се предлага съчетание от 2 двигателя и 3 шасита. Clio R.S. 200 EDC и Clio R.S. Trophy обединяват преимуществата, предлагани от новото Clio и подобряват допълнително този пакет, черпейки от богатото знание и опит на Renault Sport. "Новото Clio R.S. предлага пълната гама технологии на Renault Sport, предназначени за постигане на моментално удоволствие от шофирането. При лансирането на модела, всеки клиент ще има възможността да избира между три типа шасита и два двигателя. Моделът въвежда на пазара много ефикасната и иновативна осветителна система R.S. VISION, ексклузивният светлинен подпис на Renault Sport,” обяснява главният изпълнителен директор на Renault Sport Cars Патрис Рати.
Новото Clio R.S. се предлага с избор от два бензинови двигателя мощност от 200 и 220 к.с. По-мощният вариант е наличен във версията Trophy, но и в двата случая колата идва с 6-степенната EDC автоматична трансмисия с двоен съединител и с монтирани върху волана "перки" за смяна на предавките.
Паралелно с това Clio R.S. с новите си варианти вече е единственият автомобил в класа си, който предлага три различни типа шасита, давайки на клиентите възможността да си направят по поръчка своя собствен Clio R.S. Възможностите са: шаси Sport със 17 или 18-инчови джанти, подчертавайки гъвкавостта и ежедневното шофиране; по-твърдото окачване Cup с 18-инчови джанти, предлагащо перфектната смес между пътни и пистови характеристики; шаси Trophy с 18-инчови джанти, снижено с 20 мм отпред и 10 мм отзад, което поставя акцентира върху удоволствието от спортното шофиране.
Версията Trophy може да се поръча с ексклузивната и уникална за сегмента ауспухова система, вдъхновена от концептуалния Clio R.S 16 и разработена съвместно със специалиста в индустрията Akrapovič, която насища двигателя с моментално разпознаваем звук и гарантира весело ускорение. Партньорството между Renault и Akrapovič вече е познато на феновете на спортните коли от Megane R.S. Trophy. "Ние работим с всепризнати доставчици, отдадени на моторния спорт, какъвто е Akrapovič, за да изковем още по-силни връзки между пистата и пътя”, коментира нововъведението в Clio R.S. Патрис Рати.
Двигателят с мощност 200 к.с. ще се предлага с шаситата Sport и Cup, докато версията с 220 к.с. може да се избере за варианта Trophy. Именно Trophy 220 е способна да победи всички останали автомобила в класа си, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за само 6.6 сек. Спринтът от място до 400 метра изисква 14.5 сек., а максималната скорост вече е 235 км/ч. Тук Clio R.S. отново навява мислите към суперспортната версия на "баткото" Megane, който все още държи рекорда за най-бърза обиколка за класа си на северната дъга на емблематичната писта "Нюрнбургринг".
Clio R.S. предлага също и безпрецедентен за сегмента пакет от оборудване, включително Launch Control, система R.S. Drive, която дава възможност за избор между три режима на движение (Normal, Sport и Race), приложението R.S. Monitor и хидравлично компресирани стопери за поемане на неравностите на пътя, разработени от Renault Sport за ралитата.
Благодарение на специфична предна броня, предната част на новото Clio R.S. е визуално по-широка, като автомобилът е допълнен от многолика LED осветителна технология във формата на кариран флаг, наречен R.S. Vision. Тя гарантира отличителен облик и изключително осветяване. Тази ексклузивна технология, която за пръв път видяхме в концептуалния модел Clio R.S. 16, координира светлините за мъгла, завиващите светлини, габаритите, късите и дългите светлини на фаровете, за да подобри видимостта през нощта.
Новото Clio R.S. предлага също нови 18-инчови джанти и специфични прагове. Отзад се откроява спортен спойлер, функционален дифузьор и двоен ауспухов накрайник, докато задните светлини пренасят С-образния светлинен подпис. Логото Renault Sport (R.S.) се появява под емблемата на Renault отпред, върху джантите и отзад на автомобила.