L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.

Това е само едно от многото постижения на устойчивата програма на компанията „Споделяме красотата с всички“, която се прилага и в България

по статията работи: iNews.bg | 29.05.2019 | 14:28
L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.
M3 Communications Group, Inc
Повече за:

79% от продуктите, лансирани през 2018 г. от козметичния лидер L'Oréal, имат подобрен социален или екологичен профил. Целта за 2020 г. е процентът да достигне 100. Това беше обявено по време на медийно събитие на компанията днес в София.

През 2018 г. L'Oréal е представила на пазара над 8000 нови продукта, като в същото време e успяла да намали емисиите на CO2 от своите заводи и дистрибуторски центрове със 77%в сравнение с 2005 г. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност. Междувременно всички централи и дистрибуторски центрове на Групата вече са достигнали 0% отпадъци за депониране. Това означава, че отпадъците, които преди това са били изпращани в депа, сега се използват повторно, рециклират се или се възстановяват.

Това са само някои от впечатляващите резултати, които компанията е успяла да постигне в рамките на устойчивата си програма "Споделяме красотата с всички".

"L'Oréal е лидер в индустрията за красота от 1985 г. насам. Групата генерира продажби от 26,9 млрд. евро през 2018 г. и 7 млрд. продадени продукта по цял свят. Като лидер ние осъзнаваме, че носим отговорност да даваме пример не само при стандартите за красота, но и в устойчивостта. Ето защо през 2013 г. стартирахме нашата амбициозна устойчива програма "Споделяме красотата с всички" и вече постигнахме голям напредък в тази насока. По-конкретно – намалихме емисиите на CO2 от нашите заводи и дистрибуторски центрове със 77% между 2005 г. и 2018 г. В същото време продукцията ни се увеличи с 38%. По този начин ние доказваме година след година, че е възможно да съчетаем растеж с намаляване на въздействието върху околната среда и се стремим да вдъхновяваме и други компании да последват нашия пример" – коментира Ана Панайотович, мениджър на проекта "Споделяме красотата с всички" в L’Oréal.

"Споделяме красотата с всички" е комплексна програма, целяща пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел. Като част от програмата L'Oréal си е поставила редица конкретни ангажименти с краен срок 2020 г. Те се отнасят до всички нейни дейности – от дизайна на продукта до дистрибуцията, включително производствения процес и избора на суровини. За да постигне това, L'Oréal прилага програмата във всяка страна, в която присъства, включително България, където компанията реализира няколко важни местни социално отговорни проекта.

МЕСТНИ СОЦИАЛНО ОТГОВОРНИ ПРОЕКТИ НА L’ORÉAL, ЧАСТ ОТ ПРОГРАМАТА "СПОДЕЛЯМЕ КРАСОТАТА С ВСИЧКИ"

В партньорство с dm България през 2018 г. L'Oréal стартира инициативата "Капачки за усмивки". Тя цели да образова българите за важността от рециклирането на пластмаса и да събере средства в подкрепа на местната детска болница "Проф. Иван Митев". Във всички 78 магазина на dm в страната бяха поставени специални кутии за пластмасови капачки, брандирани с Garnier, която е една от най-обичаните марки на L'Oréal в България. Досега са събрани над 13 тона капачки, като инициативата продължава с пълна скорост и през 2019 г.

"Капачки за усмивки" не е просто още една кампания за събиране на пари за кауза. Нашата обща цел с L'Oréal е да образоваме българите за важността от рециклирането, особено на пластмасови капачки, тъй като това е най-трудният за рециклиране материал, който най-силно замърсява природата. С поставянето на кутии за събиране на пластмасови капачки във всички наши магазини в цялата страна, ние целим да осигурим удобно място за всеки, който би искал да донесе своите капачки" – каза Валерия Гущерова-Бойчева, маркетинг мениджър на dm България.

Другите два много важни социално отговорни проекта на L'Oréal в България са Citizen Day и програмата "За жените в науката", които у нас стартираха през 2010 г. Citizen Day е глобална доброволческа кампания на L'Oréal, която се организира ежегодно, за да стимулира личната ангажираност на служителите към социално значими каузи. Това е един работен ден в годината, в който българският екип може доброволно да подкрепи местна кауза. Като част от инициативата служителите на L'Oréal у нас вече са били доброволци по различни каузи, включително засаждане на дървета, почистване на публични места, оказване на подкрепа на приемни семейства, обновяване на паркове и оказване на подкрепа на деца, лишени от родителски грижи. Тазгодишното издание на Citizen Day предстои много скоро – на 31 май.

"За жените в науката" е най-успешният социално отговорен проект на L'Oréal у нас. Това е уникална програма, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО, с цел да отличава и насърчава жените учени по цял свят, които чрез работата си допринасят за развитието и прогреса на науката. Досега общо 21 българки учени са били наградени със стипендии с общ размер от над 100 000 евро. Деветото издание на програмата се провежда в момента, като желаещите могат да кандидатстват до 30 април с оригинална научна идея. Някои от проектите на отличените дами досега включват: борба с глобалното затопляне, разработване на нов формат за съхранение на данни, намиране на алтернативни източници на енергия, превенция на злокачествени кожни новообразувания.

"Капачки за усмивки", Citizen Day и "За жените в науката" са само три от най-популярните примери за отдадеността на L'Oreal към България, тъй като компанията участва и в други местни социално значими проекти и непрекъснато осъществява различни проекти в рамките на програмата "Споделяме красотата с всички" на местно и международно ниво.

ОТКРИЙТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ПРОГРАМАТА "СПОДЕЛЯМЕ КРАСОТАТА С ВСИЧКИ"

"Споделяме красотата с всички" е амбициозна програма на L'Oréal за устойчиво развитие, която стартира през 2013 г. Ангажиментите, които компанията е поела като част от нея, са организирани в четири стълба: устойчиви иновации, устойчиво производство, устойчив живот и устойчиво развитие. Всяка година L'Oréal измерва напредъка си по програмата количествено, като прави резултатите достъпни за всички:  https: //www.loreal.com/loreal-sharing-beauty-with-all

1.    Устойчиви иновации  Целта е 100% от продуктите на L'Oréal да имат подобрен екологичен или социален профил до 2020 г. До края на 2018 г. вече 79% от всички нови или обновени продукти са с подобрен такъв профил. Групата насърчава устойчивите иновации чрез намаляване на екологичния отпечатък на своите продуктови формули, като добива суровини по отговорен и устойчив начин (който зачита биологичното разнообразие), оптимизира опаковките си и се ангажира с нулево обезлесяване.

2.    Устойчиво производство Целта е до 2020 г. L'Oréal да намали с 60% в сравнение с 2005 г .:

- емисиите на CO2, генерирани от нейните централи и дистрибуторски центрове в абсолютно изражение, 

- консумацията на вода на краен продукт, - генерираните отпадъци на краен продукт,

- и да изпраща 0% промишлени отпадъци на депо.

Постигнатите до края на 2018 г. резултати включват: 77% намаление на емисиите на CO2, 48% намаление на потреблението на вода, 37% по-малко генерирани отпадъци и нула процента отпадъци за депониране.

3.    Устойчив живот До 2020 г. L'Oréal ще оценява екологичния и социалния профил на всички свои продукти, като използва инструмент за оценка, а всички марки на компанията ще правят тази информация публично достъпна, за да дадат възможност на потребителите да правят устойчив избор, когато пазаруват.

4.    Устойчиво развитие До 2020 г. L'Oréal ще даде възможност на над 100 000 души в неравностойно положение да получат достъп до заетост в сравнение с 2005 г. До края на 2018 г. 63 584 души от общности в неравностойно положение вече бяха подпомогнати да получат работа. Друга цел, която трябва да бъде постигната до 2020 г., е 100% от стратегическите доставчици на L'Oréal да участват в нейната програма за устойчивост. За тази цел Групата е разработила двустранен подход: да избира доставчици въз основа на техните екологични и социални резултати и да им предоставя инструменти за обучение.

За L’Oréal

L’Oréal е посветена на красотата повече от 100 години. С уникално портфолио от 34 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 26.9 милиарда евро за 2018 г., като за компанията работят 82 600 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oreal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони, търговия на дребно и онлайн. Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният изследователски екип от 3885 души, са в ядрото на стратегията на L’Oreal, чиято цел е да отговоря на желанието за красота по целия свят. Устойчивата политика на L’Oreal до 2020 г. "Споделяме красотата с всички" набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на Групата. 

Още подробности на: 

http://mediaroom.loreal.com/en/

https://www.loreal-finance.com/en/annual-report-2018/

Националната програма "За жените в науката"  Националната програма за стипендии е част от световната програма на L'Oréal–ЮНЕСКО "За жените в науката", създадена, за да разпознава.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Марлон" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - информационно...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, еп.75 /п./
  • Сега "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.