Volkswagen с рекордни продажби от началото на годината

Компанията отчете над 3 млн. продадени автомобила за първи път в историята си

по статията работи: iNews.bg | 20.06.2011 | 11:45

В периода януари – май 2011 година продажбите на Volkswagen са рекордно високи – компанията отчете ръст от 14.6% спрямо същия период на миналата година.

За първи път обаче за пет месеца Volkswagen продава над 3 млн. автомобили а именно -3.37 млн., похвалиха се още от компанията.

За първи път в историята на компанията са отчетени такова високи продажби. Само през май са продадени 708.9 хил. автомобила. Данните показват ръст от 17.4% на продажбите.

За първите пет месеца на годината Volkswagen Group са продали 1.56 млн. коли в Европа, което представлява ръст от 9.6% спрямо миналата година. Азия обаче е пазарът с най-значителен ръст на продажбите – компанията е продала 1.04 млн. или ръст от 21.6 на сто.

Добро е представянето на Volkswagen и в Северна Америка, където продажбите са с 19.7 на сто или общо продадени 261 хил. автомобила.

Във Volkswagen Group влизат още брандовете Audi, Skoda и SEAT.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Borislav Bonev 20.06.2011 | 14:58
В Азия наистина са направили фурор В Китай продажбите за цялата година са скочили с 37,4% до 1,92 млн. автомобила, Огромен растеж се наблюдава в Индия, където продажбите за 2010 година са скочили с цели 181% до 53 500 бройки.
3 Петър Стоянов 20.06.2011 | 14:52
Данчо, този Пасат макар, че е съвсем различен модел от европейския си събрат, приликата между двата е в стила, но американския модел няма нито един външен панел, който да е общ с европейския. Освен това е и доста по-голям на размер. Ще се произвежда в новооткрития завод в Чатануга, щата Тенеси, в който се инвестираха 1 млрд. долара.
2 Данчо Георгиев 20.06.2011 | 14:49
Определено харесвам немския гигант! В Детройт - преди откриването на автомобилното изложение - "Фолксваген" разкри името на новия си седан, предназначен за американския пазар. Моделът ще носи традиционното има "Пасат". "Американският "Пасат" е ключов елемент от стратегията за увеличаване на продажбите и изместване на японската компания "Тойота" от лидерската позиция в световен мащаб.
1 Алекс Г. 20.06.2011 | 12:28
Тези рекордни продажби донякъде са благодарение на кризата, която преживя Тойота през последните месеци. Това позволи на немския гигант да навлезе още повече в територията на японската компания. Въпроса е дали този темп ще се запази сега, и доколко Тойота ще навакса изоставането си.

ТВ програма

Кино

  • Сега 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:30 Светът на жестовете
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • 14:00 Телепазарен прозорец
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.2, еп.3 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • Сега "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.