Дъщерята на Маджаров споделя за успехите на марката в Азия и Европа

по статията работи: iNews.bg | 29.09.2021 | 08:32
Дъщерята на Маджаров споделя за успехите на марката в Азия и Европа
Повече за:

В кои държави можем да открием продуктите на Димитър Маджаров?

През тази година добре познатата марка "Маджаров" навърши 30 години. Стартирала като малка семейна фирма, създадена от Димитър и Юлия Маджарови, днес компанията се радва на популярност не само в България.

Юлия и Димитър Маджарови получават образованието си във Висшия институт по хранително-вкусова промишленост и Университета по хранителни технологии в Пловдив с квалификация "инженер-технолог". Нейната специалност е технологии на млякото, а неговата – хладилни технологии. Двамата имат смели мечти още от университета и няколко години по-късно започват да ги осъществят, като стартират малък семеен бизнес. Днес семейството е водещ производител на селекция от над 160 месни и млечни продукти, обичани от потребителите.

През 2001 година започват първа дистрибуторска практика извън България. Първият износ собствени продукти на семейството е за Австралия и Нова Зеландия. Днес износната дейност е изключително развита, като за последните няколко години тя се увеличава от 2% на 12%. Плановете са да достигне 25%-30% от целия оборот. Продуктите на семейство Маджарови може да бъдат открити на рафтовете на много магазини в цяла Европа и в отделни азиатски държави.

Станислава Маджарова, дъщерята на Димитър Маджаров, е второ поколение мениджър. Тя е един от "виновнците" за подема на бизнеса на семейството извън България през последните 15 години. Дъщерята на основателя е заместник-управител и главно действащо лице в "Димитър Маджаров-2" в отдела за търговия, дистрибуция и износ. Тя е и "лицето" на всички продукти на марката извън нашата страна.

Синът на семейство Маджарови, Филип Маджаров, има собствен бизнес в съвършено различна сфера. И той обаче е свързан с дейността на фирмата, като й предоставя ценни финансови съвети.

Разпознаваеми ли са продуктите сред българите в чужбина?

Продуктите на Маджарови са създадени според високите изискванията към производствения процес, вкус и качество не само в България, но и в чужбина. Те са лесно откриваеми както от българите у нас, така и от българите отвъд граница. Фокусът при износната дистрибуция за семейството е върху етническите магазини, където чужденците търсят родната си храна. Именно там те могат да намерят автентичния български вкус и безкомпромисното качество. Фирмата на семейство Маджарови произвежда и за частни марки на търговски вериги в чужбина.

"Начинът на плащане, доставките и промоционалната политика са различни за различните държави, на които присъстваме", споделя Станислава Маджарова. Потребителите имат различни предпочитания за вкус, киселенност, сол, разфасовка и опаковка. "Всяка година износът ни на млечни продукти бележи ръст. Традиционно много се търсят кравето и овче сирене, кравето кисело мляко, кашкавалът. През последните 3 години нараства търсенето на бели саламурени сирена от овче и козе мляко", коментира Станислава Маджарова.

Българите по света търсят автинтични продукти, които им липсват и на които не могат да намерят заместител – луканка, салам Бургас, Филе "Елена", кисело мляко, кашкавал, суджук, кебапче, кюфте. Екипът на Станислава Маджарова ще продължи да популяризира родните продукти на нови пазари.

Дъщерята на Маджаров взима ключови решения за успех

Дъщерята на семейство Маджарови не крие гордостта си от успеха на фамилията. За нея той се дължи на прозрачна политика на работа и целеустременост, както и на семейния модел на управление. Една от нейните най-важни задачи е да опознава и предвижда всеки ден нуждите, желанията и вкуса на потребителите.

Да отговаряш на потребностите на клиентите и да работиш заедно с цялото си семейство, са в основата на успеха на марката според дъщерята на Димитър Маджаров. Тя споделя, че например в Израел предпочитат PVC опаковка, а в Европа хората са по-отворени към продукти, които са слайсирани и готови за бърза консумация. Тези толкова на пръв поглед незначителни детайли обаче се оказват важни за избора на потребителите и за успеха извън България.

Това, което Станислава отбелязва като ключово за постиженията на компанията, е огромната селекция вкусни, достъпни и качествени продукти. Семейството активно работи по разработката на нови серии, както и на млечни и месни продукти с различен произход. Това гарантира задоволяването и на най-изтънчения вкус.

"Димитър Маджаров-2"е утвърден производител на традиционни продукти, с над 20 отличия за качество. В портфолиото си има над 160 млечни и месни артикула. Във фирмата са въведени ред международно признати стандарти, сред които GMP и НАССР.



 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • Сега "Скъпа мамо" - сериал, еп.3
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Аз обичам България" - забавна...
  • 22:30 "Dancing Stars Extra" - зад...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • Сега Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Любовни афери" (премиера) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.