7-годишно момиченце бере душа, след като е блъснато

Ужасният инцидент се е случил във врачанско село

по статията работи: Андриян Георгиев | 06.03.2012 | 10:04

7-годишно момиченце е с опасност за живота, след като е блъснато от автомобил във врачанското село Девене, съобщават от МВР-Враца. 

На главната улица в село Девене, лек автомобил Ford, управляван от 47-годишен мъж от Враца, блъснал момиченцето.

Детето е получило тежка черепно-мозъчна травма, настанено е в МБАЛ "Хр. Ботев” във Враца. 

Пробата за алкохол на водача е отрицателна, твърдят от МВР. От МВР не посочват дали шофьорът е виновен.  


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


96 Петя Михайлова 06.03.2012 | 18:57
Случайно да си спомняте колко отсъдиха ПИЯНИЦАТА СТАВИЙСКИ,за един отнет живот и другия съсипан?1?1?1
95 Ваньо Узунов 06.03.2012 | 18:47
Този хеликоптер да беше я откарал до Пирогов....
94 rozov lak 06.03.2012 | 17:52
Галя така е, само като видя, че има деца и веднага намалявам също. Те наистина се с на предвидими действия, за това нашата отговорност е огромна и скоростта винаги трябва да е съобразена!
93 rozov lak 06.03.2012 | 17:50
Така е, определено и пешеходците трябва да знаят какво правят, а не да си мислят, че само те са прави!!
92 rozov lak 06.03.2012 | 17:50
да бе баси тъпото!!
91 rozov lak 06.03.2012 | 17:49
Ужас ама те тези дете са луди наиситна, имат диагноза и са избягали от лудницата
90 rozov lak 06.03.2012 | 17:43
"Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани." !!
89 rozov lak 06.03.2012 | 17:43
ти го изкара детето, че е виновно!! Шофьора кой знае как е карал, да не говорим че е длъжен да пази всички участници на платното!!
88 rozov lak 06.03.2012 | 17:42
Ужас олигофрении!!
87 Valeridani Vasilev 06.03.2012 | 17:26
Да,санкциите имат нужният ефект (възпиращ) до едно време,след което ефекта се нарича “изградени трайни навици“!
86 задънена улица 06.03.2012 | 16:37
и аз се надявам детето да се стабилизира и да няма трайни увреждания
85 задънена улица 06.03.2012 | 16:37
съгласна съм с теб, хубаво е да има и глоби за пешеходци. Така се поставя известна равнопоставеност в задълженията.
84 известна личност 06.03.2012 | 14:40
Тук има да си мечтаем за такава организация наистина.
83 властен олигарх 06.03.2012 | 14:40
Да посочат тогава.
82 Средновековен Рицар 06.03.2012 | 14:35
Манталитета тук за движение е наистина селски.
81 известна личност 06.03.2012 | 14:35
Дано момиченцето да е добре.
80 властен олигарх 06.03.2012 | 14:34
Жалко че се случват такива неща у нас.
79 Средновековен Рицар 06.03.2012 | 14:34
Стискаме палци да оживее момиченцето.
78 числото Фи 06.03.2012 | 13:57
а, я сега помисли не от гледна точка на шофьор, а на родител на 7-годишно дете, което може и да не оживее.
77 числото Фи 06.03.2012 | 13:51
да де, но след като детето е в критично състояние дали не е карал над допустимото, а
76 Mer Zlatkova 06.03.2012 | 13:50
Би помогнало, ако катаджиите си вършат работата и глобяват. В населените места винаги се движа в ограниченията и все се намира по някой бързащ и нервен умник, който да ме изпревари.
75 числото Фи 06.03.2012 | 13:49
ами така е, хората си имат строги закони и те важат за всички. така и трябва, а не като у нас
74 Mer Zlatkova 06.03.2012 | 13:47
Господ да му помага и дано дано да се възстанови! Ей, за това трябва да има драконовски глоби за неспазване на ограниченията за скорост в населените места!
73 числото Фи 06.03.2012 | 13:47
72 числото Фи 06.03.2012 | 13:46
направо не ми се мисли какво преживяват родителите на детето в този момент
71 Kostadin Vasilev 06.03.2012 | 13:08
Ако детето е виновно не трябва да съдят шофьора! Лечение за всеки трябва да има, но не и осъждане!
70 Tereza Savova 06.03.2012 | 13:04
а бе хора не виждате ли какви са децата - колкото и да им се обяснява, те като излязат навън да играят забравят всичко. в главата им са само детски предавания и игри. какво искате от едно дете на 7 години.
69 Tereza Savova 06.03.2012 | 12:59
ами нали е дете , на 7 години, бе мила. Колко и да им се обяснява,излязат ли навън са разсеяни, забравят и т.н. Дори и детето да е виновно ти какво предлагаш , да му спрат системите в болницата ли. Определено оше нямаш деца.
68 задънена улица 06.03.2012 | 12:53
а сега защо майката или бабата да са виновни, то може да е отивало на училище
67 задънена улица 06.03.2012 | 12:52
ще ме видиш, ама друг път. аз не съм шофьор, защото така съм преценила, не искам да поемам риска да прегазя някой или някой да блъсне мен. Не от всеки взел книжка става качествен шофьор. Дори и детето да е виновно, то е дете. Не може да го съдиш.
66 georgi popov 06.03.2012 | 12:43
Komentiram tova 4e sam jivql na 2 kontinenta v 4 darjavi,no ot na6ite pi6man 6ofiori i pi6man pe6ehodzi nqmam dumi te sa debili...Vijte ba6ti maiki babi dqdovzi kade i kak presi4at i na kakvo si u4at otro4etata i da si gi globqvat solidno ako ne pla6tat da si vlqzat v registrite i na kraq na godinata da si sabirat s lihvite ili da si gi tretirat kato liza sas zadaljeniq
65 Лл Тр 06.03.2012 | 12:40
какво само щротии ръсите - как ще се почувствате ако детето ви изкочи пред колата и всичко е неизбежно - а травмата на психиката - тя е за цял живот горките родители - ама не са ли и те виновни като не са му вкоренили в съзнанието на това дете да е внимателно - пък и са го пуснали само на улицата а ако шофьора е виновен - направо в затвора за убийство съзнание - кой иска да стане така
64 trifon savov 06.03.2012 | 12:39
луди наистина!!и после ще ги лежиш!
63 Todor Mihailov 06.03.2012 | 12:09
всичко упира до мисленето на Българина който няма изградени правила за спазване,въпроса не е само да взевмиш листовките и шофиорската книжка и да си мислиш че можеш да си правиш всичко когато си със кола.Зашо Българина във България не може да се научи на Ред и Дисциплина,а когато утиде да работи във Чужбина се научава да спазва реда установен от чужденците
62 вурстче топло 06.03.2012 | 12:07
Ужасно. Сега вече, каквато и да е причината, затвор!
61 Hristina Markova 06.03.2012 | 11:56
"От МВР не посочват дали шофьорът е виновен"...браво бе!!!!сега ще излезе че детето нарочно се е хвърлило пред колата!!!нямате ли малко срам да пишете такива неща!?щом не е сигрно и още се изясняват обстоятелствата-НЕ ПИШЕТЕ ТАКИВА ГЛУПОСТИ!!!!представете си какво им е на родителите на детето!!!!!!!!!дано да се оправи!!!
60 Stoqn Grudov 06.03.2012 | 11:54
http://www.youtube.com/watch?v=PWVe0JbMh6c&feature=related
59 Hristina Markova 06.03.2012 | 11:52
"от МВР не посочват дали шофьорът е виновен" браво бе!сега ще излезе че детето се е хвърлило нарочно пред колата ей така....!!!!!ЗАСРАМЕТЕ СЕ!!!!!!
58 Todor Mihailov 06.03.2012 | 11:48
много правилно го е казала Станислава Коева аз сащо не живея във България и мога да споделя видяното от нея във Италия не е поразлично от това което тя описва по горе само глобите дето са по ниски.Но това във България и след 3000 години нияма да стане след като има такава голямя Анархия
57 Станислава Коева 06.03.2012 | 11:42
Абсолютно съм съгласна с Вас. Действително има въпросните сфетофари, но мога да кажа, че за двете ни години престой тук ъм виждала да светва червено, заради превишена скорост, не повече от 20-30 пъти. Това води до извода, че санкциите имат нужния ефект.
56 Stoqn Grudov 06.03.2012 | 11:39
Аиде сега нека тези които не карат коли а само пишат да ми отговорят на това как биха реагирали те ако си зад волан ?????? http://www.youtube.com/watch?v=PWVe0JbMh6c&feature=related
55 Станислава Коева 06.03.2012 | 11:37
И за да не ме разберете погрешно, само ще допълня, че глобите са и за пешеходци. Братовчед ми беше глобен 180 евро за пресичане на червено. Правилата трябва да са за всички.
54 Галя Антонова 06.03.2012 | 11:35
Nina Koleva, и всички други олигофрени........случайно да сте чели правилника, да сте решавали листовки, да сте виждали табели "Децата нямат спирачки" Активен шофьор съм и винаги когато видя дете на ТРОТОАРА очите ми са на четири, защото сте прави, че децата винаги могат да те изненадат с действията си, но наша е отговорността да ги пазим. И ако скоростта на колата е в рамките на разрешената в населено място, едно мигновенно скачане на спирачките би предовратило такива травми. Дано да се оправи детето, а на коментиращите отдолу желая да не срещат шофьори с тяхното мислене.
53 Todor Mihailov 06.03.2012 | 11:33
много лошо се е получило дано се възтанови детето,но каква е тази снимка на служители от спешна помощ от Германия показвате как си вършат работата във Германия че да помечтаем и във България да е така,на снимката даже се вижда и хеликоптер на спешното,а къде са във България?
52 Kamen Grusev 06.03.2012 | 11:32
Тогава защо най-много ПТП-та стават точно по селата?
51 Valeridani Vasilev 06.03.2012 | 11:31
Чета тук всякакви коментари,едни приемливи,други не,но ще си позволя да подкрепя г-жа Коева,че са нужни правила,такива каквито тя цитира и съответните наказания при неспазването им.Пак в една от “чужбините“, населените места не се делят на село и град,а са с изградена абсолютно еднаква инфраструктура,даже в селата често има и по-добра организация за безопасност.На всеки 400-500 метра има поставени светофарни уредби,които благодарение на сензорни системи автоматично светват в червено,ако сте превишили дори с 5 км разрешената скорост,а ако продължите получавате и снимка за нарушението,придружена с глоба.Да не говорим,че пешеходните пътеки са на места през 20 метра, а пешеходеца винаги е с предимство,независимо от вида на пътеката. Ще попитам г-жа Г.Георгиева,нещо против хората в неравностойно положение ли има, като казва “кьорав“ дядка?Не е ли редно,точно заради децата ни и инвалидите,ние и сами да си налагаме правила и ограничения, и да не разчитаме само на утвърдените такива,макар,че и тях не спазваме???
50 Христея Бакалова 06.03.2012 | 11:31
И на мен ми се е случвало като дете, когато карах колело по тъпя и по моя грешка щеше да ме отнесе колата, но за радост се отървах само със солидна псувня.
49 Radina Ivaylova 06.03.2012 | 11:29
Поредното доказателство, че най-много инциденсти стават по селските пътища, за които не се отпускат никакви пари за ремонт и създаване на условия за по-добра видимост. Това е още една удивителна за сегашното правителство.
48 Slavi Peshev 06.03.2012 | 11:25
Ето защо трябва да има винаги придружител за децата до определена възраст, дори и на село.
47 Петър Сарафов 06.03.2012 | 11:23
Защо се нападате едни други?Всички са прави.Шофьора е виновен,че не е внимавал повече/и предполагам е ужасен/.Детето,защото невнимава.А родителите?Дано детето се оправи и няма трайни последици.Аз съм и майка и шофьор и човек. Всеки има своята вина.
46 filip hristov 06.03.2012 | 11:20
Да се помолим на Господ да се спаси :(
45 sexapilnata pichka 06.03.2012 | 11:20
Децата на България умират всеки ден - няма по-тъжно нещо :(
44 нелепо съвпадение 06.03.2012 | 11:18
И не е пил - спял ли е бил тогава?
43 нелепо съвпадение 06.03.2012 | 11:15
Еала за такива правила, у нас никога няма да има подобни!
42 Цветан Николов
Този коментар е маркиран като неуместен.
41 Цветан Николов 06.03.2012 | 11:13
Щом разсъждаваш така ,явно шофирането е безкрайно далече от тебе. Има ситуации в които и с двойно по-малка скорост е невъзможно да се спре и да се избегне удар. Защо не вземете да попрочетете това - онова за автомобилите и за спирачния им път преди да съдите. Една стара поговорка казва "Който оже -го прави, който неможе - учи другите". Качете се на кола, карайте и се молете никога да не ви се случва някой да ви изхвръкне ненадейно на пътя точно пред гумите. Тогава гарантирам ви ,че определения като "поредния убиец" и "поредния буклук " ще ги забравите.
40 нелепо съвпадение 06.03.2012 | 11:13
Абе как може подобни неща да се случват у нас постоянно, това са деца!
39 Kostadin Vasilev 06.03.2012 | 11:12
Мислиш си, че в чужбина не стават катастрофи? Там ако стъпиш на пешеходна пътека (не на платното) стират... но не винаги! С глобите в България е спорно, защото тук минимум 75% няма да могат да си ги платят! За този случай с блъснатото дете... детенцето е на 7 години, на тази възраст нямат добре развит инстинкт за самосъхранение! От личен опит го зная, защото и мен щяха да ме отнесат по МОЯ грешка!
38 Цветан Николов 06.03.2012 | 11:09
Щом разсъждаваш така ,явно шофирането е безкрайно далече от тебе. Има ситуации в които и с двойно по-малка скорост е невъзможно да се спре и да се избегне удар. Защо не вземете да попрочетете това - онова за автомобилите и за спирачния им път преди да съдите. Една стара поговорка казва "Който оже -го прави, който неможе - учи другите". Качете се на кола, карайте и се молете никога да не ви се случва някой да ви изхвръкне ненадейно на пътя точно пред гумите. Тогава гарантирам ви ,че определения като "поредния убиец" и "поредния буклук " ще ги забравите.
37 Valeridani Vasilev 06.03.2012 | 11:07
Да имаше поне един ден без подобни новини! И още един,и още един,и .... .........!!!
36 Христо Божков 06.03.2012 | 11:05
Ем пробвай точно пред нея да излезеш,в момент, в който кара с 50, каквото е ограничението и той ще спре, защото ти е прочел мислите, нали..И аз така си мисля
35 Христо Божков 06.03.2012 | 11:02
И то виновни, защото пресичат 200 метра преди п.пътека, минават като фурии пред колите без да се огледат и продължават към пътеките.Е трудно ли е да не пресечеш 200м преди зебрата, така и така пътя ти е към нея..После като ги освирят почват да хвърчат средни пръсти пе*али пе*ераси, скапани шофьори и т.н..Мислете ги малко и тея неща, това е момиче на 7 години...
34 Kostadin Vasilev 06.03.2012 | 11:00
Полицията е съобщила, че все още не се знае какво е станало. Монетата има 2 страни! Моля се момичето да се оправи, но това не означава, че то може да е предизвикало катастрофата. Като малак и мен щеше да ме отнесе една кола поради МОЕТО невнимание, това означава ли, че щофьора ще е виновен? Споменахте "ако ставаше дума за твоето дете", тук не може да се даде обективно мнение!
33 Христо Божков 06.03.2012 | 11:00
Ами то водача не е виновен, че по главната улица няква малоумна майка или баба си е оставила детето, което няма първи клас да кара колело по улицата.А що за кух трябва да си, за да си с детето си и да го пуснеш да търчи с колелото по средата на пътя..Боже, не че шофьора няма вина, със сигурност е карал малко по-бързо ама то пак да не се реагира за 0,000001секунда когато дете ти изскочи на пътя. Не мислите ли, че понякога тези които ги блъскат са си виновни..А иначе да, дано да се оправи, защото е дете, все пак нищо не е видяло, защо трябва да умира..
32 Станислава Коева 06.03.2012 | 10:56
Живея в чужбина в град с уникални правила. Когато пешеходец стъпи на пплатното е абсолютно задължително да спреш, ако ли не ти бъркат в джоба с 700 евро. Ако караш с 10 километра над допустимата скорост, глобата е 900 евро. Навсякъде има камери които следят за нарушенията и при засечено такова веднага получава собственика на колата чиститка по пощата. Никой не се интересува кой е карал в дадения момент( ако искаш си давай колата ). Ако си хвърлиш фаса или боклука на улицата глобата е 600 евро. И последния пресен пример е отнета книжка и глоба от 1500 евро за наш приятел, който излязал с колелото си, но си пийнал и като се прибирал го бутал по алеята за велосипеди. Въпреки това обаче е бил опасен както за себе си, така и за останалите. Сигурно ще си кажете, че то само с глоби не става, но не е така. Ако не си ги платиш до определен срок ти вземат колата и влизаш в затвора. И това не са празни приказки, а действителни случей. Изключително много ми липсва БЪЛГАРИЯ, но като се замисля кое точно ми липсва и не се сещам. Извинявам се, но наистина много се ядосах.
31 Цветан Николов 06.03.2012 | 10:55
А ще те видим и тебе /ако си шофьор/ каква песен ще запееш ако не дай си боже удариш пешеходец.От 10 дерета вода ще донесеш да обясняваш как си бил прав и как пешеходеца е излязъл от там откъдето най не си го очаквал. Омръзна ми от такива "професори"
30 Nina Koleva 06.03.2012 | 10:53
А защо не се замислите малко,защо веднага обвинявате шофьора?Може и детето да е виновно.Те изобщо не се съобразяват като си карат колелетата.А като пресичат изобщо не се оглеждат.Недейте винаги да напададе шофьора.
29 Alexander Ivanov 06.03.2012 | 10:42
В Бургас се обсъжда ограничението да падне до 30км/ч но според мен това няма да помогне особено!
28 Михаил Попов 06.03.2012 | 10:40
А как мислиш? В населено място дали няма да е виновен? Въпроса би трябвало да е с кое от законите и правилата не се е съобразил за да се стигне до това?
27 Alexander Ivanov 06.03.2012 | 10:40
При условие,че в населени места ограничението е не повече от 50км/ч С колко трябва да е карал за да не види това дете и да му причини това?
26 Гергана Георгиева 06.03.2012 | 10:36
Пишат тук коментари разни лелки и такива дето не са сядали на волан през живота си и са много компетентни...Изкарайте веднъж таратайката си на пътя да видите какво е наплив,на предния капак ти скачат,а ти карай с ръка на ръчната,щото има манифестация нон стоп по пътя...Ограничението в населено място е 40км,дами и господа НЕшофьори,а когато един заплес изхвръкне преди теб и с два крака да набиеш спирачката няма спасение!Седите у вас на топъл чай и ракия най-вероятно и съдите тука..Никой не му е нужно мнението ви,обуйте обувките на някого,преди да го съдите!
25 Курчо Вълчо 06.03.2012 | 10:36
Ти къде по селата вида пътна настилка позволяваща шофиране с висока скорост?
24 Vassil Peev 06.03.2012 | 10:34
Хорааа,защо нападате шофьора така,на всеки може да се случи,щом не е пил,ако не е карал с превишена скорост и детето не е на пешеходан пътека къде му е вината.Защо веднага линч.Наистина ужасна трагедия,дано детенцето се оправи,но не бързайте да линчувате водача.Повечето от вас карат коли и ако си мислят,че са застраховани от подобно нещо жестоко се лъжат.Не знаете какво е станало,ами ако детето е изкочило внезапно от някой двор,или из зад някоя кола.Недейте така.На мен ми се е случвало дете да ми изскача и евам съм спирал на сантиметри от него.Пътя чист,аз си карам и изведнъж из зад един ъгъл изскачат група гонещи се деца,едвам спрях,не бях пил и карах с 40,но ако го бях бутнал изрод ли щях да съм.Недейте така.
23 задънена улица 06.03.2012 | 10:34
ти на колко си години, явно нямаш деца, щом говориш така
22 задънена улица 06.03.2012 | 10:33
ще те видим тебе каква песен ще пееш ако на твоето дете се случи такъв инцидент един ден. шофьорите трябва да внимават. това е дете на 7 години!
21 Tereza Savova 06.03.2012 | 10:32
ама резултатът е че детето сега бере душа. ако ставаше дума за твоето дете едва ли щеше да говориш така!
20 Янаки Тодоров 06.03.2012 | 10:30
Крайно време е в селата където има главни улици,да се направят заграждения на тротоарите,а по пътната настилка,препятствия непозволяващи щофиране с висока скорост.
19 Tereza Savova 06.03.2012 | 10:30
не ги оправдавай!!
18 Tereza Savova 06.03.2012 | 10:30
поредният боклук блъснал дете
17 числото Фи 06.03.2012 | 10:29
НЕНОРМАЛНИЦИ! за какво им дават книжки !
16 Гергана Георгиева 06.03.2012 | 10:29
За всяко престъпление има две страни,само за удар на пътя има само една-виновен шофьора!Я се чуйте,бе..Един се самоуби пред автомобила на познат преди години и човека сега гние в затвора!Изкарахте ни шофьорите като напаст,без да съумявате да прецените обстоятелствата!Никой волно не удря никого на пътя!Никой не му се гние в затвора!Айде малко реален поглед да има!
15 известна личност 06.03.2012 | 10:28
Първо нека да разберем дали е виновен шофьора, и имал ли е време да реагира.
14 властен олигарх 06.03.2012 | 10:28
Не където трябва.
13 Средновековен Рицар 06.03.2012 | 10:27
На никой не пожелавам да му се случва подобно нещо.
12 известна личност 06.03.2012 | 10:27
Убийци на пътя им се вика на тия.
11 властен олигарх 06.03.2012 | 10:27
Да се научат да карат.
10 Средновековен Рицар 06.03.2012 | 10:26
Стопи се снега и "състезателите" напомнят за себе си.
9 Kiril Zaxariev 06.03.2012 | 10:26
Каде е гледал тоя човек бе!Дано детето се оправи!
8 Надя Богданова 06.03.2012 | 10:25
Да се надяваме,че да!Не стига,че младите хора трудно се навиват да си направят деца,ми да ги газят така безотговорно просто е безобразие...така ще се затрием съвсем и тая държава остава за ония дето се люпят кат въшки и раждат във вторник и петък!
7 Kiril Zaxariev 06.03.2012 | 10:25
za takiva hora dojivotna prisada trqbva!
6 Asen Tsolov 06.03.2012 | 10:22
дано да се оправи детето.Всички знаем как децата излизат на пътя без дори да се огледат.Дори с 40 км да караш пак е много трудно да спреш.Спрете да обвинявате водачите,обвинете 1 път оправата че няма тротоари а за пътищата да не говорим.Мислете задружно а българин пртив българина жалки сте
5 Гергана Георгиева 06.03.2012 | 10:21
Престанете да обвинявате шофьорите!Те нямат по два чифта очи да гледат и пътя и да предвидят това,което изхвърча отвсякъде без надзор!Децата летят отвсякъде,не само децата,а и възрастни никнат като гъби..пешеходната пътека е за пресичане,не шосета без маркировка!Трябва да има закон както за шофьорите,така и за пешеходците,не само шофьорите да го отвличат,че някоя майка не си знае мястото или че някой кьорав дядка ходи където си иска..
4 inna manolova 06.03.2012 | 10:18
Милото...дано да се оправи, ужас....
3 tihomir pyrvanov 06.03.2012 | 10:13
хайде сега да видим дали този ще го огреят нововъведенията в закона
2 Andrei Stoichev 06.03.2012 | 10:10
Къде е гледал?!
1 Simo Ludiq 06.03.2012 | 10:08
Дано да се оправи детето!

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Панорама с Бойко Василев
  • 22:00 В кадър
  • 22:30 Вечната музика
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Анет игрален филм /копродукция,...
  • 01:50 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега "Аз обичам България" - забавна...
  • 22:30 "Dancing Stars Extra" - зад...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.3, еп.5
  • 00:40 "Дъф и Вазовски" - сериал, с.2, еп.5
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "Един за друг" (нов сезон) -...
  • 22:00 "Шеф под прикритие" (нов сезон) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 2
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.