Икономист: Петков и Василев ще превърнат икономическия маркетинг в оръжие на политическия маркетинг

Това мнение изрази Евгений Кънев за представянето на новия политически проект „Продължаваме промяната"

по статията работи: iNews | 19.09.2021 | 15:28
Икономист: Петков и Василев ще превърнат икономическия маркетинг в оръжие на политическия маркетинг
Стоп кадър/Фейсбук

Кирил Петков и Асен Василев ще превърнат икономическия маркетинг в оръжие на политическия маркетинг. Това мнение изрази в предаването "Неделя 150" на БНР икономистът Евгений Кънев за представянето на новия политически проект "Продължаваме промяната".

Кънев е скептичен, че самостоятелното явяване на Петков и Василев на изборите ще доведе до нещо повече от влизане в парламента. Според него измерената в момента електорална подкрепа за новия политически проект е съществен резултат за партия, която се е заявила току-що, но е далеч от необходимото количество гласове, "които да направят тази партия основен плеймейкър на нашия терен в момента".

Ако разсъждаваме рационално, най-добре за България е да се обединят всички сили, които искат промяна на статуквото, посочи Евгений Кънев. Такова обединение на този етап обаче е трудно постижимо, допълни той.

Фокусът на Петков и Василев е по-скоро център – ляво и това е видно далеч преди обявяването на намеренията им за участие в политиката, отбеляза Кънев. Това според него е проличало в актуализацията на бюджета с акцент върху пенсиите и при посещението им в Раднево и разговорите за бъдещето на комплекса "Марица Изток".

У нас има огромна пропаст между заможните и бедните, изтъкна икономистът.  

"Те правилно се насочват към тази ниша, защото тя е неуплътнена политически, доколкото само БСП се свързва с лявото политическо пространство у нас. Дори лявата като изяви ИТН беше прокламирана от лидера й Трифонов като дясна партия. Истината у нас е, че има масова бедност. Масово гласуване и получаването на голям изборен резултат може да бъде постигнато по-скоро от бедните хора, отколкото от средната класа, която е сравнително малка в България. Като маркетинг много добре са се насочили."

"Така влязоха в обувките по-скоро на ляво мислещите хора. Те може като произход, начин на изява и намерения донякъде да съвпадат с ДБ, да кажем, но същевременно си дават ясна сметка, че целят по-друг тип електорат от този на "Демократична България", допълни Евгений Кънев.

 

 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 БНТ представя Проф. Асен Златаров:...
  • 22:00 Любов в окови 3 тв филм /23 епизод/
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Да надживееш Ескобар тв филм /46...
  • Сега "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Ергенът" - романтично риалити, с.3
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.3, еп.8
  • 00:40 "Дъф и Вазовски" - сериал, с.2, еп.8
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • Сега "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Кошмари в кухнята"- риалити
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 2
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.