Орешарски: Оставката би задълбочила още повече хаоса

Премиерът представи плана "Орешарски" пред народните представители

по статията работи: Ивелина Георгиева | 19.06.2013 | 11:11

"Когато поех управлението на страната, знаех, че поемам отговорност в изключително трудна икономическа, политическа и социална ситуация." Това каза премиерът Пламен Орешарски в парламента.

"Поех отговорността за стабилизация на страната, за извеждането й от кризата в период на несигурност и кипящи граждански вълнения", припомни той.

Миналата седмица допуснах политическа грешка, за която се извинявам на всички граждани, каза Орешарски. Премиерът заяви, че протестиращите призовават правителството да подаде оставка и той много ясно чува това.

По думите му оставката би било лесно политическо решение, това обаче ще задълбочи още повече хаоса в страната. В тази връзка той поиска временна подкрепа от всички граждани, до изпълнение на спешния социален пакет.

За мен е изключително важно запазването на гражданския мир в името на държавата, смята Орешарски.

След това министър-председателят представи плана "Орешарски" пред народните представители.

Народното събрание трябва да даде "зелена светлина" на плана "Орешарски". Това каза депутатът от БСП Корнелия Нинова по време на дебати в парламента за подкрепа на плана "Орешарски".

По думите й не може да се допусне ново увеличение на цената на тока от 1 юли, затова трябва да бъдат подкрепени мерките на правителството за нова методика на ценообразуване.

Имате нашата подкрепа за драконовски мерки за борба с контрабандата. Нужно е въвеждането на швейцарското правило за индексиране на пенсиите. Наложително е засилване на диалога със синдикати и работодатели. Необходим е и нов изборен кодекс, отбеляза още тя.

Завършете процеса на назначаване на заместник-министри и областни управители. Това призова лидерът на ДПС Лютви Местан. Той поясни, че ДПС няма номинации и посочи, че не им трябва власт, за да носят отговорност за властта и управлението.

ДПС ще носи доблестно своята отговорност за кабинета и ще споделя доблестно политическите негативи за кабинета, поясни той по време на дебатите в подкрепа на плана "Орешарски".

Местан бе категоричен, че няма да позволи на никого да превърне ДПС в универсален виновник заради своите вътрешно партийни проблеми и амбиции. Категорично се разграничавам от твърдения като "ДПС ни извива ръцете", "те са всеядни и лакоми" и др.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


206 liubomir yu 19.06.2013 | 20:13
Борисов, Цветанов и оня пудел Янев са готови да подклаждат гражданска война само и само да отърват кожите, тъй като виждат вече как отговарят пред правоохранителните органи, Цецко е първия клиент. Не че и тия и те не са готови за там, ама ГЕРберите бяха особено нагли в много отношения.
205 rene artois 19.06.2013 | 20:07
Не го разбирам Орешарски какво пък толкова се шашна, като той работи при наличието на една никаква опозиция, която дори не присъства в парламента. Да не говорим, че Борисов и компания нямат интелектуалния капицетет да са читав коректив в тоя момент, на него му дай само даповтаря - аз построих, от мене гледат...
204 Katerina Dieva 19.06.2013 | 20:01
Положението в парламента е доста изнервено, не само Орешарски трепери какво ще се случи от тук насетне. Борисов може да очаква след имунитета на Цветанов да падне и нечий друг, а и "създателят на ГЕРБ" Цецко вече е с второ обвинение и няма да му се размине.
203 beli macor 19.06.2013 | 19:55
Нали вече си имаме нов премиер, не мога да разбера защо акцентът все още е върху агент Буда, който журналистите преследват за мнения и това допълнително му придава важно и го кара да си мисли, че той и партията му сега са някакъв фактор. Само правят вятър в парламента с тия демонстративни влизания и излизания.
202 ivan georgiev 19.06.2013 | 19:48
Само дано плана Орешарски да не се окаже като плана Борисов, който в крайна сметка се оказа, че е имал ясна идея само как да действат с Танов и Цветанов по личните си дела, докато държавата е на автопилот.
201 Богдан Литев 19.06.2013 | 19:44
така си,да ти кажа много народ разочароваха и продължават да го правят.
200 qnko qnev 19.06.2013 | 19:43
Трябва да му се даде шанс на Орешарски, защото има ясни цели, които трябва да реализира.
199 Milko Mustakov 19.06.2013 | 19:43
За мен най-жалкото от всичко е, че мутрата Борисов пак внедри свои хора сред протестиращите. Сред мирните граждани има представители на агитки и така отново се стигна до насилие и ранени. Терор в НС, терор и пред него. Като не могат с акъл, пробват с мускули.
198 Църна Мацка 19.06.2013 | 19:38
БСП и ДПС и те доста бързо се оакаха, от което много добре се възползва нарцистичния Борисов, за който са гласували един милион и нам колко си народ, чийто обаче интерес не се защитава, понеже Бойко има друга задача сега. Фикс идея му е отново да е премиер.
197 Ceca V 19.06.2013 | 19:31
Не съм фен на социалистите, ама не е сега моментът да се саботира работата им. Ако от ГЕРБ се държаха като истински политици щяха да търсят диалог на всяка цена, а не конфронтация. БСП и ДПС и те не показва, че са особено дорасли в тази насока.
196 Kiko Blajev 19.06.2013 | 19:26
Ама и тия червените и тях не мога да ги разбера, държат се супер мекушаво, а иначе са много речовити. След като ги дразни отсъствието на ГЕРБ и държанието им нека да тропнат по масата, това НС нали си има правила и като не се явиш там си носиш съответната финансова санкция, за какво им плащаме на тия хора?! На мен някой плаща ли ми, ако не отида на работа!
195 Богдан Литев 19.06.2013 | 19:23
Абсолютно е така,не може по този начин да саботират държавата,да ги глобят за не явяване...няма ли закони срещу мързела и алчността?
194 viktor viktorov 19.06.2013 | 19:22
Плана Орешарски трябва да влезне в действие, ако искаме да се случи нещо добро за народа, иначе жална ни майка.
193 Dare Debil 19.06.2013 | 19:16
ГЕРБ колкото и да продължават да БОЙКОтират работата на НС съвсем скоро нищо добро не ги чака. Цецо с това слухтене, апартаменти и бюлетини е за затвора, Бойко и той с тия откраднати милиарди ще му прави компания, като се присъединят към тях и Найденов, Трайчо, Нона ще си имат кворум в затвора.
192 Вили Савов 19.06.2013 | 19:15
Няма как да се случи това!
191 Богдан Литев 19.06.2013 | 19:11
Мисля,че ще им се получат нещата.
190 diter smallhausen 19.06.2013 | 19:11
Хубаво Орешарски развърза кошницата с обещанията, ама при тоя ненормално функциониращ парламент как ще се случат нещата - няма диалог, няма желание за съвместна работа... Борисов прави всичко възможно да им вгорчи живота, понеже си иска държавата.
189 incasejust incasejust 19.06.2013 | 19:04
Това мисля, че само от хората от БСП го вярват!
188 Ibrahim Pulev 19.06.2013 | 19:01
Орешарски се държи супер слабохарактерно. ГЕРб от своя страна май така и не разбират, че колкото и пъти да го променят той Изборен закон ще си останат извън властта, тъй като и те са част от тая политическа мафия, която ни съсипва вече повече от 20 години.
187 Mitko Lalev 19.06.2013 | 18:55
Орешарски след първия протест извади торбата с обещанията и развърза набързо кошницата, а Борисов вместо да бъде коректив на случващото се предпочете на всяка цена да иска да си върне властта.
186 Нели Симеонова 19.06.2013 | 18:46
Аз пък мисля, че хаоса ще се поразсее, именно по този начин!
185 Богдан Литев 19.06.2013 | 18:45
Има логика в думите ми,да му се даде шанс,да видим какво може да закрепи,че иначе ни чака много тежка зима...
184 Ape Ptero 19.06.2013 | 18:43
Хайде стига глупости и вече да започват да работят! Извиненията в тоя случай не помагат, само дават поводи на ГЕРБ да ги цакат и да се надяват, че ще сътворят грандиозен скандал като свалят червените.
183 Gusanita Violeta 19.06.2013 | 18:39
Социалистите и те живи да ги ожалиш, всички по ред на номерата искат прошка, ама както се казва късно е либе за китка. Бойко и той да не си мисли, че като си замине Орешарски мястото му е сигурно и него и компрометирани му министри ги видяхме за кого са работили цял мандат, а той самия май е искал още една банка да заработи за Цветелина.
182 vasko vasilev 19.06.2013 | 18:36
Поведението на ГЕРБ е много нагло и по всичко личи, че искат отново властта, но достатъчно показаха за четири години, че не са способни да управляват.
181 Живка Кукузян 19.06.2013 | 18:33
Тоя план Орешарски сигурно ще включва същите мерки, които прилага и Борисов - заменки от типа кон за кокошка, естествено яко лапане от европейските фондове и пр. Тия мерки ги знаем!
180 Атанас Василев 19.06.2013 | 18:33
ДПС ще носи доблестно своята отговорност за кабинета и ще споделя доблестно политическите негативи за кабинета, поясни той по време на дебатите в подкрепа на плана "Орешарски". Само дето изнудват за постове!
179 Radko Radev 19.06.2013 | 18:27
Едно престъпно правителство смени друго престъпно правителство, като вторите си чакат реда пак да дойдат на власт, но понеже особено ги сърбят ръцете и вече съжаляват за подадената оставка изкуствено създават напрежение.
178 vasko vasilev 19.06.2013 | 18:22
Няма да подава оставка. Все пак има хора, които го подкрепят и му имат доверие, че ще стабилизира държавата.
177 Вяра Антонова 19.06.2013 | 18:20
Няма как да знаем, защо не пробваш!
176 Albert Nobbs 19.06.2013 | 18:19
Май и ГЕРБ единственото нещо, в което се специализираха за тези близо четири години е оплюването, което не спират да демонстрират при всеки удобен случай в парламента. Това всъщност осмисля единствено присъствието им там.
175 луда гъба 19.06.2013 | 18:17
Народа не е избрал точно този кабинет,но нещата така се стекоха,и в момента е по-добре да се даде кредит на доверие,мисля,че това е най-безболезнения вариант за момента.
174 тони сопрано 19.06.2013 | 18:15
Имам голямо доверие на Орешарски , докато доверието ми към Боросов спадна до нула. Пръст в последните събития имат ГЕРБ защото искат да разклатят основите на новото правителство, подстрекават народа да протестира и да свали новия кабинет за да могат пак герб да се върнат на власт.
173 Фичо Добрев 19.06.2013 | 18:14
Борисов и той е толкова жалък, вкопчил се е във властта като същинско влечуго и не пуска. Уж работеше за слава и благото на народа, ама не било така. Понаучил и той това онова от Тато, от царя...
172 xander yordanov 19.06.2013 | 18:13
Игрите и интригите на Борисов нямат край. Още от самото начало всички усилия на герн имат за цел да саботират това правителство по всички възможни начини. Нека не им даваме повод за радост.
171 rosen pavlinov 19.06.2013 | 18:12
Народът гласува и избра този кабинет. виждам, съвсем ясно как герб отклоняват протестите да отиват повече за сваляне на новия кабинет.
170 Valar Morghulis 19.06.2013 | 18:11
Чудя се на наглостта и липсата на морал при герберите до колко далече могат да стигнат. Това да не се явяват в НС за промените в изборния кодекс е абсолютна проява на неуважение и безочие.
169 monika antonova 19.06.2013 | 18:10
Оставката на Орешарски няма да реши нищо. Герб пак се мъчат да правят циркове. Те са царе на задкулисните игри.
168 icko selski 19.06.2013 | 18:08
ГЕРБ в момента си дават вид, че се борят за оставка на правителството и нови избори, но основната им цел е разцепване на левицата, това беше целта и на масовката с Пеевски. За това и не си дават много зор да присъстват в парламента.
167 nikolay valchev 19.06.2013 | 18:04
Борисов също има роля в избора на Пеевски Той си е дал съгласието когато e трябвало а сега подклажда протести срещу Орешарски. Все мръсни игри играе.
166 kristian balev 19.06.2013 | 18:01
В тая държава никой не мисли за хората, ако беше така щеше да се върви по пътя на надграждането, а не непрекъснатото отричане, както се случва в момента с ГЕРБ, които мислят отново как да яхнат властта и използват много подмолно гражданските протести.
165 olga nestorova 19.06.2013 | 18:00
Кабинетът Борисов вече не е на власт и няма да бъде. Герб са пред разпад и опитват с последни усилия да внеса хаос, раздори и протестi, но новото правителство ще устои.
164 little shock 19.06.2013 | 18:00
Борисов ако няма власт не може да диша. За негово голямо голямо съжаление хората не го искат. Видяха го какво представлява и го изритаха. Нека го видим колко още глупости ще направи, Вече не е така непредвидим както преди.
163 sandra alexieva 19.06.2013 | 17:59
Много са долnи от герб. Забелязахте ли как гласуваха в полза на Пеевски да стане шеф на ДАНС и после тихомълком се изнизаха и започнаха да подклаждат протести по улиците.
162 amber sky 19.06.2013 | 17:59
Партията с най-ясно проявени комунистически идеали е герб. Да не забравяме че нейния лидер Борисов е бивш бодигард на Тодор Живков. Цялото му издигане до премиер е ставало с подкрепата на комунисти.
161 луда гъба 19.06.2013 | 17:53
Така е,работа трябва,не приказки.
160 вербална нота 19.06.2013 | 17:43
това са провокации от страна на герб с цел дестабилизиране на държавата. това са техните жалки опити да се върнат на власт отново, което няма как да стане.
159 Гошо Хубавеца 19.06.2013 | 17:42
ГЕРБ са големи наглеци обаче не стига, че никакви ги няма в НС, ами се появяват само, когато трябва да пуснат някоя лобистка поправка и ако не се приеме пищят колко са репресирани.
158 идейната блондинка 19.06.2013 | 17:38
и аз четох, ама не знам колко е вярно. те нали бяха писали някакъв подобен закон, не им ли харесва? нещо и аз се обърках да ти кажа.
157 бартош курек 19.06.2013 | 17:36
за да се запази гражданския мир в страната, орешарски не трябва да си подава оставката, защото е най-добрия министър, който сме имали някога.
156 шимпанзето райчо 19.06.2013 | 17:33
орешарски не трябва да си подава оставката, защото започна няколко много важни стъпки за стабилизиране на страната и ако не ги изпълни това ще дестабилизира много сериозно държавата. затова не трябва да си подава оставката.
155 Бат Баян 19.06.2013 | 17:33
Чета, че ГЕРБ искат промени в изборния кодекс, че да може и те да си вкарат някой коалиционен партньор като Атака, който да им осигури комфортно мнозинство, я НФСБ, с които много се имат, я червена снаха, която нещо смени плочата. Задкулисно се случват много интересни неща, но без кръчмар са тия сметки.
154 печено агнешко 19.06.2013 | 17:29
Плана Орешарски трябва да се изпълни изцяло и след това да се изготви нов план Орешарски, който също да бъде изпълнен.
153 тримилиона четиригодини 19.06.2013 | 17:27
никаква оставка, Пацо! изпълни си програмата и не се поддавай на натиска на платените протести от герб. това са само инсценировки. даже и цифрите за протестиращите се преувеличават стабилно.
152 Vili Asenova 19.06.2013 | 17:26
На Бойко от БСПму взеха ролята на доброто ченге, като развързаха рано-рано кесията и раздадоха пари на майките, на пенсионерите и т.н. Пари, които той твърдеше, че няма от къде да вземе, понеже бе твърде зает като същински соц лидер да иззема в своя полза всичко.
151 Курайма Хименес 19.06.2013 | 17:25
искам да се оженя за орешарски, защото има прекрасна усмивка и много добре подредени зъби. да не казвам, че е страхотен политик, който си разбира от работата.
150 екзотичен сопол 19.06.2013 | 17:23
ако има нови избори, пак ще гласувам за този министър, защото той е най-добрия, който сме имали за последните 20 години.
149 прани гащи 19.06.2013 | 17:22
Орешарски е отговорен политик, който много добре си разбира от работата. Оставете го да завърши започнатото, пък каквото излезе накрая.
148 чунга чанга 19.06.2013 | 17:21
оставете човека на мира да си изпълни пакетите с мерки. толкова много пакети с мерки е подготвил, а вие се чудите само как да му саботирате работата.
147 Masha Orso 19.06.2013 | 17:21
От ГЕРБ като не им изнася да са в парламента като опозиция, понеже не могат да си позволят яко рекети и шантажи с помощта на родната полиция. Да не говорим за глупостите, които сътвориха в името на разни чужди служби и пр.
146 ханибал суарес 19.06.2013 | 17:19
мисля, че орешарски трябва да бъде оставен да работи на мира, защото е един кадърен и умен човек. ако не го харесвате, емигрирайте.
145 Жужка Жужа 19.06.2013 | 17:17
Малко нагло вече взе да ми става и на мен поведениеот на Борисов. Постоянно си излиза от тази зала, все едно му е под нивото да си изпълянва задълженията на НАРОДЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ!! Но ако не иска да бъде, моял още от сега да си подаде оставката!
144 Pavel Liubchev 19.06.2013 | 17:16
ГЕРБ започнаха да удрят БСП с техните камъни, само дето го правят доста по-нескопосано и не е никак в интерес на държавата, ама какво му пука на Бойко важното е пак да стане премиер и да реже лентички. Той толкова време не се е задържал в НС през целия мандат на ГЕРБ, ама като няма друга работа.
143 Дядо Либен 19.06.2013 | 17:10
Борисов изглежда направо жалко, откак му орязаха крилцата и вече не е на власт, а още по-смешното е, че таи илюзии, че пак ще стане премиер. Хората не протестират Орешарски да си тръгне, искат промяна в цялата система, чистка на всички нива.
142 filip hristov 19.06.2013 | 17:08
айде стига глупости , борисов ви е все виновен.протестиращите изказват гражданското си мнение , защо си мислите че са продажници и протестират защото са им платили
141 Венко Рачев 19.06.2013 | 17:08
Герберщината трябва да спре! Незабавно!! Ако дойде пак мутрата Борисов, вече наистина ще стане много тежко у нас!
140 Tinka Tralala 19.06.2013 | 17:05
Интересно защо Борисов пак абдикира от задълженията си на лидер на единствената партия, която в момента се води опозиция в този парламент, защо не иска да присъства дори на гласуването на новия Изборен кодекс?? Нали иска най-доброто за гласоподавателите си?? Защо не ги защитава в Парламента или е зает да плаща на няколко хиляди по площадите в момента?!!!
139 Sasho Hristov 19.06.2013 | 17:01
Той пък Лешников видя едни протест, получи един скункс и взе да говори за оставки. Не осъзнава ли, че целия тоя медиен натиск и част от протестиращите са все хора на Борисов. Ей за това се използват мили хора държавните субсидии за партиите.
138 miglen cholakov 19.06.2013 | 17:00
ние не желаем хаос , желаем в парламента да си вършат работата и да видим че нещата се подобряват
137 работната пчела 19.06.2013 | 16:59
Правилно е да не подава оставка, така или иначе има вече правителство, нек а поработи да видим как се справя, уж се захванаха с работа, най-накрая. Ако не се справят добре със заложената програма и не помогнат за живота на хората,отново ще има протести и тогава няма да има компромис.
136 луда гъба 19.06.2013 | 16:58
Със сигурност,ще стане много неприятно,ако оставката стане факт.
135 Самоела Петкова 19.06.2013 | 16:55
стига с тези оставки и тези глупости , да заработват като хората , че страната ни е в един хаос , които трябва скоро да се прекрати
134 Lili Mileva 19.06.2013 | 16:55
Оставката на Орешарски ще означава, че циркът на ГЕРБ е проработил за сетен път. Нали се сещате тогава какво ще стане с делото срещу Цветанов, ами Найденов?! И въобще цялата тази ревизия на работата на ГЕРБ... Колко пари потънаха по време на тяхното управление.
133 Ина Мезунакос 19.06.2013 | 16:55
Диктатурата на Борисов трябва да падне час по-скоро. Не бива повече да виждаме платени протестиращи на площадите, не бива да допускаме ГЕРБ да се връщат на власт!!
132 Svetlozara Halacheva 19.06.2013 | 16:53
да ги оставим да видим дали и какво биха могли да свършат, очевидно е поне,че вече имат страх от народа, нещо което преди не ги притесняваше.
131 ferdi mravkata 19.06.2013 | 16:51
Кабинетът "Орешарски" май не отива на добре и герберите се опитва всячески да си върнат властта.
130 olga nestorova 19.06.2013 | 16:51
Внимавайте и се пазете от коварството на герберите. До голяма степен те са тези които подклаждат огъня на протестите.
129 little shock 19.06.2013 | 16:51
Защо ГЕРБ са извън парламента? Нали те утвърдиха изборния кодекс, защо сега се опитва да избягат от отговорността?
128 sandra alexieva 19.06.2013 | 16:50
ГЕРБ май се правят на ударени, защо ги няма в парламента? Като са опозиция да си отстояват позициите и носят отговорността.
127 Mitko Sachkov 19.06.2013 | 16:50
Ненаяде се Бойко Борисов с власт. Толкова да го е яд, че в момента не управлява, че чак не си пуска депутатите в парламента - затова ли гласуваха за тях...да не представят хората парламентарно?
126 amber sky 19.06.2013 | 16:50
Герберите къде са? покриха се като мишки. Няма ли да се върнат в НС да се приемат промените в Изборния кодекс.
125 Бай Спас 19.06.2013 | 16:48
Да ги изметем тия всичките мутри и на тяхно място да дойда млади и необременени политически специалисти и експерти. Какво пак ли ще чакаме поредната мутра да ни спасява като един същински месия, ама с привкус на Тато?! Или ще гледаме пореден епизод на политическото порно с главното участие на БСП, ДПС и търси се трети винаги.
124 galia ivanova 19.06.2013 | 16:47
прав е , неможе постоянно да искаме оставки на всеки следващ , нека да направят нещо
123 Пияно пиле 19.06.2013 | 16:47
Стига па и ти с тая провинция,някой направил ли си е сметката,че за 5 дена герб трябва до тук да са похарчили около 4 милиона след като протестиращите са всичките на герб "слуги"??? иначе Орешарски е прав,че не е редно сега да си подават оставката, но е и добре да започнат да вършат нещо,досега само отлагаха работата, а се занимаваха с чистки и странни назначения.
122 голям шемет 19.06.2013 | 16:47
ГЕРБ начело с Бойко отиват в канала. Няма да се получат жалките им опити за машинации и манипулиране чрез протести. Хората се обявиха срещу мафията, а какво по-ясно олицетворение на нея от Боко Тиквата и Цвъ Цвъ.
121 rosen pavlinov 19.06.2013 | 16:45
ГЕРБ плащат на хора от провинцията и ги карат на протестите в столицата. С това целят да изместят фокуса на протестите и да падне новото правителство.
120 ivo ivelinov 19.06.2013 | 16:45
Герберите искат да свалят кабинета на Орешарски, да има нови избори и те да се завърнат триумфално на политическата сцена. Дам, ама тая няма да я бъде. Хората за пореден път казаха "не" на монополите и олигархията.
119 Momchil Mladenov 19.06.2013 | 16:45
Бойко Борисов да си понесе политическата отговорност за изваждането на неговите народни представители от парламента! Това е предателство спрямо всички, които са гласували за тях.
118 любо тотев 19.06.2013 | 16:44
Партията с най-ясно проявени комунистически идеали е герб. Да не забравяме че нейния лидер Борисов е бивш бодигард на Тодор Живков. Цялото му издигане до премиер е ставало с подкрепата на комунисти.
117 manuel manolov 19.06.2013 | 16:44
Много са долnи от герб. Забелязахтре ли как гласуваха в полза на Пеевски да стане шеф на ДАНС и после тихомълком се изнизаха и започнаха да подклаждат протести по улиците.
116 Desislava Stoyanova 19.06.2013 | 16:43
ВЪв всички случаи оставката в момента не е добро решение, достатъчно пострада страната ни от предишната оставка на правителството. Но е крайно време да започнат да вършат работа, от както са на власт кабинета Орешарски не е свършил абсолютно нищо,освен грешки и то по такъв начин,че да дразни допълнително хората.
115 Denica Mileva 19.06.2013 | 16:41
прав е , неможе постоянно да искаме оставки на всеки следващ , нека да направят нещо
114 Hristo Prokopa 19.06.2013 | 16:41
Ако това правителство падне, ГЕРБ-авите пак ще се натиснат за властта! Само това не бива да допускаме никога повече!! Не искат да бъдат дори опозиция, не искат да представляват народа в Парламента, а само да управляват !
113 Krasi Leventa 19.06.2013 | 16:41
ГЕРБ и те с това поведение показват единствено и само колко уязвими са в момента. Защо Бойко ходи така унил из кулоарите на НС и не си придава важност, както преди. И те самите не предполагаха, че такава шапка ще им скроят ДПС, Атака и БСП.
112 uchtiviq los 19.06.2013 | 16:40
Наистина не е добро решение да има сега оставка, защото това само отново ще доведе до дестабилизация на държавата, което ще е положително за всички мафиотски организации. но в крайна сметка ако не започнат да си вършат работата, пряко насочена към хората и подобряване на живота, няма нужда да отлагат оставката си .
111 reni angelova 19.06.2013 | 16:39
То това да не им концерт пожелание на тези от ГЕРБ. Видяхме и техния Изборен кодекс, че не струва.
110 Лола Стефанова 19.06.2013 | 16:38
Орешарски подаде ли оставка, Бойко веднага е готов да понесе този нелек "товар" отново да бъде премиер. Не го свърта на едно място вече в НС, за това и прави всичко възможно да насърчи червения премиер да си подаде оставката - скандали, протести, саботажи.
109 Ivo Maglov 19.06.2013 | 16:37
Щом пък толкова не им се работи на депутаите не герб - да си ходят, те така или иначе по заповед на Бойко Борисов не посещават залата на народното събрание.
108 Блабла Блаблаблабла 19.06.2013 | 16:37
Важното е повече да не избираме предното правителство, дори и това да падне. Защото те ни докарах до още по-тежка икономическа криза, тотално ни пратиха в порочни кръг да се въртим от протести на протести, повечето от които организирани от самите тях! ГЕРБ си плащат за реклмата на площадите в момента, помнете ми думите.
107 reni angelova 19.06.2013 | 16:36
Човека се извинява за допуснатата грешка, не виждам защо да не продължат да работят, както и да съставят нов Изборен кодекс.
106 Филип Фифо 19.06.2013 | 16:29
Ако подаде само не трябва пак да идват ГЕРБ! Те ще ни довършат!! Тотално!
105 Марийка Чеканова 19.06.2013 | 16:29
Орешарски и Местан какво се обясняват като някакви ученички всеки ден, нали щяха работа да вършат, а Тиквата само негодува и прави циркове. От ГЕРБ не си правят труда и да бъдат активна опозиция, не стават! Голямата борба сега е да новия транш европейски пари, а не за благото на хората.
104 луда гъба 19.06.2013 | 16:28
Не ми е ясно поведението им,как може толкова нагло да се държат с народа?!
103 Една Българка 19.06.2013 | 16:26
А защо ГЕРБ не са били наистина на гласуването на новия Изборен кодекс?! Какво не им изнася ли? Нали предния те си го бяха направили – явно този не им е удобен? Каква опозиция може да са те, след като почти не се показват пленарната зала?! Няма алтернатива за тях!
102 Нела Канчева 19.06.2013 | 16:25
Ееее, то бива да се излагат хората на бившия премиер борисов, като не искат да си посещават работните места, ама то това вече минава всякакви граници. Имат претенции към изборния кодекс, ама явно не си спомнях, че те си приеха предишния, към който сега имат претенции.
101 Hristo Penchev 19.06.2013 | 16:25
Бойко не може да стъпи и на малкия пърст на орешарски по професионализъм и интелигенция, ще ме извинявате много. Да не говорим, че ако Орешарски беше лидер на партия, никога нямаше да си изкара депутатите по толкова грозен начин извън залата.
100 petar dimitrov 19.06.2013 | 16:24
Така си е, Герб забравиха че са избрани от народа и започнаха да работят изцяло за собствените си интереси по време на управлението си.
99 Liubomira Panajotova 19.06.2013 | 16:22
Голям панаир настана този път. ДПС вкараха в страшен филм Станишев и компания, дори главата на червения лидер е застрашена. Това е добър коз не само за Първанов, но и за Борисов, чиято тиха опозиция присъства в парламента само за да слуша речите на опонентите си, но не взима дейно участие в гласуването, понеже с Атака ще надцакавт кой ще пасува повече. А интересът на народа, той не е важен!
98 petar dimitrov 19.06.2013 | 16:21
Така ми се струва и на мен, не е най правилното да си дава оставката в този момент, защото няма да има управия в тази страна, трябва ни работещо правителство, на Герб им сърбахме попарата вече.
97 Tedi Stoqnova 19.06.2013 | 16:18
Каква оставка бе, хора - тия луди ли са - герб правят всичко възможно да дескредитират това правителство и чрез протестите и като не посещават пленарна зала за да си вършат все пак работата, за която 1 милиона души са ги пратили там.
96 Летящият Честмир 19.06.2013 | 16:17
Хората вече не знаят на кого и какво да вярват, н евярват на политиците, така че....по-голям хаос не ни трябва засега
95 Веско Кеца 19.06.2013 | 16:17
И като подаде оставка остава да избираме пак между тях и гербавите! Егати и алтернативата! ГЕРБ НИКОГА ПОВЕЧЕ!
94 Grisha Tasev 19.06.2013 | 16:16
Всички бягат от политическа отговорност, марионетния министър на Станишев и Местан и самия Борисов, който не спира да прави циркове, понеже все още не му излизат сметките как може да е победител на изборите, пък да не е премиер.
93 Svetla Grozeva 19.06.2013 | 16:13
Аман от Бойко Борисов, депутатите му и цялата им парламентарна група. Хем искат да участват в съставянето на новия изборен кодекс, хем не искат и да стъпват в пленарна зала. А стария да не би да са забравили, че именно те си го измислиха?
92 Чичо Арни 19.06.2013 | 16:10
По всичко личи, че ГЕРБ ще саботират максимално работата на това НС, понеже искат нови избори, с които се надяват да влязат във властта. Напразни илюзии и те са за политическата гробница с тия компромати за контрабанда, рекети, полети на правителствения самолет, президент с офшорки, Цецо с апартаменти, Бойко си няколко милиарда в чужди банки...
91 Galina Yovcheva 19.06.2013 | 16:07
Прекалено е напечено в момента положението в държавата, че герберските депутати да си биях камшиха и да не искат да си вършат работата, все пак данъкоплатците именно затова им плащаме - да стоят в народното събрание, а не извън него, без значение по какви причини. Как може такова нещо?
90 Georgi Chukov 19.06.2013 | 16:07
Едва ли подаванeто на оставка сега е решение, но определено е изискване на голяма част от платените герберски протестиращи, които се мешат с истински граждански активните хора! Защото ГЕРБ не е алтернатива – герб са вече отдавна бита карта!! Не мога да дойдат на власт, дори и да има падане на правителството !
89 Jivo Fidanov 19.06.2013 | 16:04
ГЕРБ с това неявяваване в парламента показват политическата си безотговорност, нали за това сме ги избрали, да присъстват и да вземат отношение. Цачева в предишния парламент като една даскалка следеше присъствия и отсъствия, а сега?!
88 Летящият Честмир 19.06.2013 | 16:02
и в момента хаоса е голям
87 Анабела Събринова 19.06.2013 | 16:02
Лесно политическо решение беше и това на Борисов да напусне за пореден път Парламента! И да не участва в гласуването на Изборния кодекс, както и не участва на други важни събрания на новото правителство! Безотговорност и наглост!!
86 Eva Yaneva 19.06.2013 | 16:02
На някои хора от парламентарната група на герб явно не може да им стане ясно, че са избрани от народа за да вършат работа, за да помагат на хората, да им решават проблемите, а не да са вечно в едно голямо междучасие.
85 Petko Kolev 19.06.2013 | 15:59
Червените горките толкова безпомощни изглеждат, то не че ГЕРБ, които пък показаха, че са тотално некадърни и доволно корумпирани заслужат вече някакво доверие. Сами се компрометират като показват недоволство от сегашния Изборен кодекс, който те си избраха, явно като си в опозиция има друго тълкуване.
84 Stefka Petrova 19.06.2013 | 15:57
Орешарски има доверие от мен, за разлика от депутатите на Бойко Борисов, които кой ли знае защо не искат да си вършат работата и ги няма в пленарна зала. А какво стана с изборния кодекс, като те самите си го направиха преди изборите...сега ще се полакомят ли да участват в дебатите по него?
83 pushit realgood 19.06.2013 | 15:55
То дали може да стане още по зле!?
82 Сани Д 19.06.2013 | 15:52
Номинацията на Пеевски си бе своеобразен подарък за рождения ден на Борисов и той максимално се възползва от това, за да започне компроматна война и пореден опит за предсрочни избори, тъй като имат доста бакии с Цецко да покриват.
81 Мими Тодорова 19.06.2013 | 15:50
Тези депутати на герб нещо започнаха да си правят каквото си искат - ту ще идват, ту няма да идват на работа - на какво прилича това...бойко как може да се излага по този начин?
80 Margо Filipova 19.06.2013 | 15:49
Явно има още задачи, които трябва да изпълни. Затова не си подава оставката!
79 Nina Rosi 19.06.2013 | 15:47
Орешарски се оказа много мекушав, след като след първата набързо скалъпена от ГЕРБ акция реши да си подава оставката. Не вижда ли, че те стоят в основата на тези провокации, на протестите и се възползват изключително нагло от недоволството на хората.
78 Mucuche Zvezda 19.06.2013 | 15:45
Герб са ненаситни на власт и то толкова много, че дори не им се стои в народното събрание, след като не са на власт...по-нагло и лицемерно поведение аз не съм виждал никога.
77 Харалампий Харалампиев 19.06.2013 | 15:44
Не знам на кого вече биха могли да разчитат ПП Герб, ако това правителство случайно падне. Алтернатива с тях е просто немислима. Те показаха, че нямат никаква съвест о морал спряло обществото и избирателите си – явно новия изборен кодекс не им изнася, за това и за пореден път са напуснали!
76 Vivi Vasileva 19.06.2013 | 15:43
Интересите на хората в случая са без значение, партиите продължават да се цакат една друга и работят на принципа да загробят останалите, а не да надграждат. ГЕРБ са в опозиция и яко са се комплексирали, от срам не припарват в НС и дори оспорват собствените си закони.
75 Georgi Hristov 19.06.2013 | 15:42
Това е много спорен въпрос. Протестиращите няма да се успокоят докато не видят тази оставка да стане факт!
74 Кристина Минкова 19.06.2013 | 15:42
Съгласна съм с теб,не ни е необходимо фиктивно правителство,трябва да се работи,защото ни чака тежка зима.
73 Lady Garga 19.06.2013 | 15:39
Герб продължава да бъде НИЩО в този Парламент, Не е партия, не е опозиция, какво е? Фръцла която постоянно си излиза и влиза в залата! До кога Борисов ще се държи политически арогантно и безотговорно спрямо гласоподавателите си!!? Защо не участва в изготвянето на новия Изборен Кодекс!! Явно стария, който ГЕРБ сами си гласуваха му е бил най-изгоден.
72 мая анкова 19.06.2013 | 15:38
Много правилно разсъждава човека
71 мая анкова 19.06.2013 | 15:26
не мога да не се суглася, че е прав
70 Сани Д 19.06.2013 | 15:12
На Орешарски и компания трябва да им е било пределно ясно, че няма да им е така лесно, тъй като Борисов и хората му са се постарали да им оставят подводни камъни, а с непрекъснатото си присъствие-отсъствие от пленарната зала допълнително нагнетяват обстановката.
69 Sevda Ta 19.06.2013 | 15:11
Не мога да повярвам, че от политическа партия герб отказват да участват в заседанията на българското народно събрание, а парадираха, че искат да помагат да оправянето на ситуацията в страната.
68 мая анкова 19.06.2013 | 15:07
Достойно и правилно изказване
67 Умно Пипе 19.06.2013 | 15:07
В Пленарната зала се случват какви ли не интересни неща. Президента сякаш се пробуди от дълбок сън и се активизира, макар и доста късно, а Борисов постоянно, като една фръцла, си излиза от нея. Цирк, цирк!
66 Валентин Басаров 19.06.2013 | 15:06
Не искаме никой май,това е лошото...
65 Mama Vidi 19.06.2013 | 15:06
Именно ГЕРб ни докараха до това положение, а сега ни лук яли, ни лук мирисали - напуснаха пленарната зала и не искат да участват в работата на парламента! Как може?
64 мая анкова 19.06.2013 | 15:02
Никой няма нужда от предна оставка, няма кой да ддеойде, няма, ще станем по-зле
63 Penka Stefanova 19.06.2013 | 15:01
За всичко са виновни герберите - те създават хаос в държавата с неявяването си в пленарна зала за да вършат онова за което са ги избрали хората, които са гласували за тях. Нямат срама!
62 Ogi Ivanov 19.06.2013 | 14:57
Борисов бна какъв се прави и той?? Какво го играе неутрален и жертва? Ако иска да продължи да съществува вече отритната му партия да вземе да се активизира, ако не да се маха!! И без това направи достатъчно злини за тия 4 години!
61 Камен Керемидов 19.06.2013 | 14:50
Нищо чудно тези протести да са организирани и от ГЕРБ. В началото хората бяха подготвени, още не го бяха назначили Пеевски и вече имаше хора на улицата. А сега дори не искат да ходят в Парламента и да си вършат работата. Наглярска работа.
60 Suzi Quatro 19.06.2013 | 14:39
Не знам дали е резонно да се зарича така отсега Орешарски, нека поработи повече и по-малко да говори. На хората им е писнало от празни обещания. Такива даваха и ГЕРБ – които в момента постоянно си бият камшика от пленарната зала, защото така им е удобно!
59 hulio hoho 19.06.2013 | 14:35
ГЕРБ пак са си излезели така ли! Каква е тази опозиция, никаква точно! Ако не са управляващи те, значи друго не може да са, така ли?! И защо не участват в изготвянето на Изборния закон – нали досегашния те си го гласуваха, те си го направиха и така си бяха на избори. Сега явно не им е удобно той да бъде сменен!
58 Дирк Новицки 19.06.2013 | 14:35
Каквото и да си говорим тези хора просто няма как да спечелят доверието на народа, ако не бъдат в Народното събрание да защитават техните интереси. Ако продължават така Бойко и компания, то лошо им се пише.
57 raliza gospodinova 19.06.2013 | 14:34
Прав е Орешарски, че ще настъпи голям хаос. Точно от това сега нямаме нужда. Трябва да се помисли за нов Изборен кодекс, защото този, който господата от ГЕРБ измислиха не върши работа.
56 Валентин Басаров 19.06.2013 | 14:32
Абсолютно неадекватни са на ситуацията,виж Волен,Борисов...всички се едно падат от Марс!
55 galin tonev 19.06.2013 | 14:31
ГЕРБ продължават да наглеят и да саботират, но народът не е сляп!
54 Силви Милви 19.06.2013 | 14:31
Аз не мога да разбера пък гербавите, какво само го напускат тоя Парламент и само си излизат? Вече понеже не са на върха на държавата, явно не се чувстват длъжни да носят политическа отговорност за избирателите си, така ли?? Много нагло!
53 Петко Войвода 19.06.2013 | 14:30
Системата ни е много сбъркана. Как така партия ще напуска парламента, когато си поиска и да няма наказание за нея в крайна сметка? Това трябва да бъде променено. Не може ГЕРБ да си се махат просто така.
52 Емилия ОтЛьонеберя 19.06.2013 | 14:30
Прав е Орешарски, и без това другите партии се държат неадекватно
51 Алекс Махоун 19.06.2013 | 14:25
Колкото повече ГЕРБ отсъстват от парламента, толкова повече губи държавата от това, защото БСП и ДПС си укрепват все повече и повече позициите и не могат да бъдат бутнати. Естествено Бойко ще го разбере това, но не сега, защото се прави на интересен.
50 dancho danchev 19.06.2013 | 14:19
Не е времето за оставки на този етап, нека Орешарски му се даде шанс да реализира идеите си и да не бъде възпрепятстван от никого, за да може нещата в държавата да тръгнат в една правилна посока.
49 Зарко Младеликов 19.06.2013 | 14:13
Би било хубаво тази цялата сага да приключи вече и ГЕРБ да се вземат в ръце и започнат да ходят в Народното събрание, защото народа ги е избрал заради това, а не да скитосват някъде из улиците...
48 Дирк Новицки 19.06.2013 | 14:07
Време е ГЕРБ да започнат да се явяват в парламента на работа. Аз като работя и не ми харесва примерно нещо, трябва да спирам да ходя на работа ли? Много тъпо и ограничено мислене имат някои хора според мен.
47 Валентин Басаров 19.06.2013 | 14:05
Това е самата истина,не е време за смяна на властта,време е някой да разрине л*йната и да се канализира държавата.
46 Емилия ОтЛьонеберя 19.06.2013 | 14:03
Имаме нужда от нов Изборен кодекс, защото чисто новият стар не струва, ужас, нищо не са направили значи тогава
45 Петко Войвода 19.06.2013 | 14:03
Ако герберите не се вземат в ръце и не отидат в парламента, то нищо добро просто не ги очаква. Не могат повече продължават така да отсъстват от там, в знак на протест. Трябва да защитават интересите на хората, а не да оставят други да вършат това.
44 Алекс Махоун 19.06.2013 | 13:58
Да е изкарал, колко да е изкарал? ГЕРБ подвиха опашка нещо много бързо и напуснаха парламента, което беше доста недобре обмислено от тяхна страна.
43 гербо марков 19.06.2013 | 13:53
А относно изборния закон, не бяха ли точно ГЕРБ тези, които приеха предишния? Сега какво са се разлаяли като разгонени песове? Прочети повече на: http://www.novini.bg/news/142762-%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%28%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%29.html#comments
42 Iskra Djonova 19.06.2013 | 13:51
Определено смятам, че герб не постъпват правилно, че напуснаха пленарната зала - те трябва да са в народното събрание и да участват наравно с другите в обсъжданията и дискусиите, иначе спокойно ще си ги нарека предатели, като всички останали.
41 Емилия ОтЛьонеберя 19.06.2013 | 13:44
този човек изкара железни нерви
40 Lidiq Zaneva 19.06.2013 | 13:43
ГЕРБ реагират на всичко случващо се като малки деца, които се сърдят, все едно са им взели семките и бонбоните. Не искат да участват в заседанията на пленарна зала, не искат да гласуват? А какво искат - никой никога повеве да не гласува за тях, може би?
39 Radin Dimitrov 19.06.2013 | 13:41
съгласен съм,че постъпват много тъпо, в крайна сметка са н аработа и на заплата, де ходят само като заблудени!
38 Milena Gospodinova 19.06.2013 | 13:38
Герб за пореден път ни подвеждат - къде сте бе, защо не сте на работа в народното събрание, защото самоинициативно напускате седнянката? Няма ли малко да се засрамите поне, а искате нов изборен кодекс...старият сами си го приехте, само не се правете, че сте забравили.
37 капаче калпаче 19.06.2013 | 13:38
Не е моментът за оставка, а и народът не иска да се върнат ГЕРБ!
36 rozalij atanasova 19.06.2013 | 13:36
От ГЕРБ вече правят детински истории. Те в крайна сметка са на работа и не може да показват подобно поведение.
35 Зарко Младеликов 19.06.2013 | 13:35
Аз искам да разбера като гласувахме за ГЕРБ, то какво стана? Те напускат парламента и не искат вътре да защитават интересите ни, а оставят БСП, АТАКА и ДПС да движат всичко, което е обидно според мен.
34 rozalij atanasova 19.06.2013 | 13:34
Ако подаде оставка означава отлагане на проблемите на страната във времето. Трябва да му се даде шанс, за да успее да реализира идеите си.
33 капаче калпаче 19.06.2013 | 13:33
ГЕРБ са големи наглеци! И затова са в историята вече!
32 манна небесна 19.06.2013 | 13:32
Никаква оставка! Ще стои там докато оправи държавата. Иначе защо се гласува за него?
31 Дирк Новицки 19.06.2013 | 13:32
Какъв пример дават на хората които ги избраха от ГЕРБ с това бездействие? Крайно време е според мен да се стегнат малко и да спрат да играят номерца, защото по този начин предават техните избиратели.
30 Mitko Chokov 19.06.2013 | 13:29
Гербаджии, много губите от това, че не присъствате в пленарната зала - едва ли не се отказвате и сякаш не ви интересува случващото се в държавата - защо бягата? Страх ви е от провокации спрямо вас ли? Не мислите ли, че подвеждате по този начин своите избиратели?
29 Петко Войвода 19.06.2013 | 13:29
Крайно време е депутатите на Бойко да започнат да работят, а не да отбиват номера, като постоянно напускат народното събрание. Време е да се направи нещо по въпроса, не може да продължават така.
28 нова надежда 19.06.2013 | 13:28
Оставката не е решение. Борисов с нищо не е по-добър от Орешарски!
27 Емилия ОтЛьонеберя 19.06.2013 | 13:26
искам да кажа, че ще настъпи хаос, от който никой няма да има полза
26 Емилия ОтЛьонеберя 19.06.2013 | 13:26
absol\no nikoj w momenta, oswen GERB< nqmat izgoda ot haosa, dyrvawata ]e zatyne, ako ostane bez uprawlenie
25 Djoni Penkov 19.06.2013 | 13:24
Орешарски, какво, трябва сега да им се молиш ли на хората на Борисов, че да дойдат на работните си места? Каква е тази наглост от тяхна страна, на какво прилича това? Народно събрание ли е това или сбирка на сърдити старчета...?
24 Анита Кралева 19.06.2013 | 13:23
Не мисля, че това е истина!
23 Todor Varbanov 19.06.2013 | 13:17
След като ще се приема нов изборен кодекс - нека да припомним кой прие предишния - политическа партия герб. И сега понеже са нагледци, ще се върнат в пленарна зала когато нещата опрат именно до промяната в изборния кодекс...а иначе не искат да участва.
22 Стефан Ангелов 19.06.2013 | 13:12
Депутатите от герб определено не постъпват правилно спрямо своите избиратели като отказват да присъстват на заседанията на паралмента - да им се потърси сметка за това, а иначе искат да участват в изборния кодекс - и това ако не е наглост, здраве му кажи.
21 Алекс Махоун 19.06.2013 | 13:08
Искам да спрат да се излагат и да мислят като големи хора. Не сме избрали хора с лапешки акъл да стават политици, така че Бойко е длъжен да си държи хората в парламента, където им е мястото.
20 Зарко Младеликов 19.06.2013 | 13:07
В крайна сметка ГЕРБ като напускат пленарната зала, то БСП и ДПС могат да си водят каквито дебати искат и сметнат за добре. Не е правилно това решение на Бойко и си мисля, че тук вече сбърка, като го направи в знак на протест това оттегляне.
19 Дирк Новицки 19.06.2013 | 13:06
ГЕРБ ако искат да внесат някоя поправка в закона, как ще стане като ги няма в Народното събрание? Хайде малко по на сериозно да се вземат най-накрая, защото се излагат сега по този начин, като пасуват.
18 Gladin Menata 19.06.2013 | 13:05
Не е виновен Орешарски само, ами тези на Бойко Борисов хората - защо напусхана пленарната зала, нали беше важно присъствието на депутатите на работните им местта? Така ни разправяха в предишния си мандат, а сега май не стоят така нещата за тях. Да се връщат веднага, иначе да си подават оставките!
17 Петко Войвода 19.06.2013 | 13:03
Бойко мели сол на останалите, че не вършели никаква работа, но него като го няма в парламента, как иска да повдигне някой по-важен въпрос? Не може да се появява само при гласуванията на управляващите, не е правилно това негово решение.
16 rosen bosev 19.06.2013 | 12:59
Да дойде Бойко Борисов в народното събрание и да си извика депутатите да влязат и да работят. Кой направи предишния изборен кодекс - нали герберите го измислиха и си го гласуваха, а сега ми се прави тука на интересен.
15 Оперен Певец 19.06.2013 | 12:52
ГЕРБ уж бяха голямата работа, а като стана зор в държавата си подвиха опашките и излезнаха от пленарната зала - това ли разбират под правена на политика и участие в тези процеси - нямат ли срама.
14 Ivan Mitev 19.06.2013 | 12:47
Нима ГЕРБ се отказват да участват в политиката на страната - какво е това напускане на залата - защо днес нямаше нито един техен депутат - нали искат да помагат на страната, това ли им е помощта на тия. Бойко - какво ти става, опомни се?
13 Алекс Махоун 19.06.2013 | 12:46
Бойко се държи странно. Явно не може да свикне с мисълта, че не е на власт, а е опозиция и заради това партията му постоянно напуска Народното събрание. Крайно време е да вземат някакво по-важно решение и да спрат да бягат от отговорност.
12 Георги Гошев 19.06.2013 | 12:41
Каква оставка на Орешарски? Герб да излезнат и да кажат, защо напуснаха залата като мишоц, нали искаха да участват в дебатите, нали искат участват в приеманите закони - какво само се правят на ощипани госпожици?
11 Бате Рамбо 19.06.2013 | 12:40
Аз мисля че е крайно време Бойко да спре да бяга от отговорност. Нали заради това го избраха хората. Трябва да е опозиция, а не да се крие като мишле и да чака народа да свали правителството. Негова отговорност е да държи партията си в парламента.
10 Миро Т 19.06.2013 | 12:38
Само не разбрах защо Бойко реши да не се държи мъжки, а да избяга? Това е много странно негово решение да изкара депутатите. Нали сега ДПС и БСП ще могат да печелят всеки дебат?
9 Батко съссладко 19.06.2013 | 12:37
Бойко къде бяга? Нали трябва да защитава интересите на българите, вместо да седи извън парламента! Това е доста безотговорно решение от негова страна според мен.
8 нова надежда 19.06.2013 | 12:32
Да дадем шанс на Орешарски - има добри идеи, дано да ги реализира!
7 empty world 19.06.2013 | 11:52
Премиерът представи плана "Орешарски" пред народните представители - дано депутатите да продължат подкрепата си към правителството на Орешарски, защото иначе можем да се притесняваме за бъдещето на държавата.
6 крива вежда 19.06.2013 | 11:37
Каква ти оствка - сега не е времето нито за оставка, нито за служебно правителство, нито и за каквото и да било друго нещо подобно, камо ли за нови парламентарни избори.
5 мрачен интелектуалец 19.06.2013 | 11:36
"По думите му оставката би било лесно политическо решение, това обаче ще задълбочи още повече хаоса в страната." Щом е лесно, значи много лесно можеш да го направиш :) Действай!
4 Емилия ОтЛьонеберя 19.06.2013 | 11:30
Прав е Орешарски, прав е. Видяхме какво стана февруари. Тогав аима няколко дни протетси, правителството падна и оттогава в международен план ни няма никакви
3 Батко съссладко 19.06.2013 | 11:26
Ами хайде подай я пък ще видим ;).
2 Зимен хребет 19.06.2013 | 11:22
Ако този кабинет подаде оставка расте рискът на ГЕРБ да им се качат акциите
1 Janeta Ivanova 19.06.2013 | 11:18
И аз смятам, че трябва да се даде шанс на Орешарски, от самото начало започна добре, като прокрадна социална политика, нещо, което не сме и сънували през последните години и вярвам, че той ще се справи много по-добре от Бойко Борисов, ние само трябва да му дадем шанс и поле за изява.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Вечерното шоу
  • 22:00 Церемония по връчване на...
  • 23:30 Да надживееш Ескобар тв филм /32...
  • 00:20 Светът и ние /п/
  • 00:45 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:20 Култура.БГ предаване за култура с...
  • Сега "Ергенът" - романтично риалити, с.3
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.2, еп.4
  • 00:40 "Марлон" - сериал, с.2, еп.9
  • 01:10 "Пожари" - сериал, еп.5
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Марлон" - сериал /п./
  • Сега "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Есента на демона" (премиера) -...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "Честни измамници: Отново в...
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.