Сумиста хвърли бомба: Цветанов искал от него да натопи Цв. Василев

Според боса на "Килърите" Бойко Борисов си изградил PR-а на гърба на Сретен Йосич

по статията работи: Цанка Донкова | 15.12.2013 | 18:41

Соченият за бос на "Килърите" Петър Стоянов - Пешо Сумиста направи изненадващо разкритие. Той заяви, че Цветан Цветанов го е накарал да посочи банкера Цветан Василев за поръчител на убийството на бизнесмена Иво Прокопиев.

"Искаха да свидетелствам, че собственикът на Корпоративна банка Цветан Василев е поръчал да бъде убит Иво Прокопиев. Пред мен беше показано, скалъпено и написано. Аз трябваше само да го подпиша", разкри Стоянов в предаването на Мартин Карбовски по TV7.

Сумиста не се ограничи в разкритията на тези измислени обвинения, които са го карали да подписва. Той уточни още, че групата на "Килърите" е била арестувана след убийството на Юри Галев. "Вечерта на убийството и през деня аз бях на едно място с Цветан Цветанов в "Гранд хотел Варна". Той не иска да говори за това и казва, че не ме познава. Аз също не смятам да говоря за това", обясни Петър Стоянов.

Босът на "Килърите" обаче призова прокуратурата да го разпита за политическите арести, които са били готвени по времето на Бойко Борисов. Той допълни, че докато е бил в ареста, му е било "подхвърлено", че може да си помогне. Самият Цветанов го бил уверил, че арестът му е грешка и ако потрае, тя ще бъде поправена.

"Шест месеца аз мълчах. Чаках", посочи осъденият. Явно чакането му е приключило, тъй като босът зареди едно след друго уточнения.

"От мен се искаше да свидетелствам срещу политици, че са възлагали поръчки, че са се занимавали с престъпления и че едва ли не аз съм бил човекът, който е свръзвал политици не само от една партия с престъпния свят. И по този начин да се покаже симбиозата между една партия и престъпността и да бъде унищожена тази партия", обясни Стоянов.

Относно отношенията си с президента Георги Първанов Сумиста заяви, че те са се основавали само на въпросите около спорта. Но също така заяви, че от него се е искало да натопи и Първанов.

"Георги Първанов трябваше да натопя. Че има бизнесмен, който е до него, който се е занимавал с някакви работи, който след това е бил убит в "Овча купел". Това искам да го разкажа на прокуратурата, защото това са детайли, които лесно могат да бъдат проверени", посочи Стоянов.

Сумиста разкри откъде познава и Сретен Йосич. С него са говорили за регистрацията на федерации по сумо в няколко Балкански държави, но проектът не бил осъществен. В защита на Йосич, Стоянов коментира, че прокуратурата се е опитала да изкара, че именно той е бил поръчител.

"Не искам да ставам адвокат на Сретен Йосич, но не съм съгласен с това, което се създава в публичното пространство като имидж за него. Бойко Борисов на негов гръб си изгради PR-а", заяви Сумиста.

Босът напълно отрече всякакви финансови взаимоотношения между него и Йосич. Той изтъкна, че никога не е взимал пари от него. "Това са внушения, които се правят напоследък", обясни той. И риторично попита: "Защо Сретен Йосич трябва да убива Бойко Борисов? Бойко Борисов не екстрадира Сретен Йосич в Холандия. Не го ли екстрадира първа и втора инстанция – Апелативен съд-София? Защо не иска Сретен Йосич да убива съдията?".

Сумиста определи себе си като лесна мишена, именно защото бил познат в публичното пространство и защото не криел, че симпатизира на социалистическата партия.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


99 трендафил въжарски 16.12.2013 | 17:11
Сумиста е прав, намесени са много интереси
98 Ния Кралева 16.12.2013 | 16:42
Според мен нищо няма да направи , защото доказаха , че работят само по случаи , за които имат изгода .
97 трендафил въжарски 16.12.2013 | 16:36
Сега прокуратурата ще действа ли?
96 Лолита Набокова 16.12.2013 | 16:06
Много още има да каже Сумиста , но се питам дали след това интервю няма да се опитат да му затворят устата .
95 трендафил въжарски 16.12.2013 | 16:03
Мисля, че лъснаха доста истини така
94 ваня иванова 16.12.2013 | 16:00
Работят така е, нека хората, които им имаха доверие да видят на какво са способни.
93 ваня иванова 16.12.2013 | 15:59
Поредното разкритие за Цветанов. Радвам се, че Сумиста е проговорил. Дано Цветанов си получи заслуженото.
92 трендафил въжарски 16.12.2013 | 15:33
Браво на Сумиста, мъжество се иска да се каже такова нещо
91 Камелия Стефанова 16.12.2013 | 15:19
Така управляваха ГЕРБ - с изнудване, скалъпени обвинения и фалшификация. Какво очаквате от ченге-мафиот? само че този път надминаха всички граници на абсурда. Кой ще повярва че Василев ще поръча Прокопиев? Никой с трезво мислене.
90 трендафил въжарски 16.12.2013 | 15:16
Това е новината на деня, безспорно
89 трендафил въжарски 16.12.2013 | 14:50
Това не е никаква бомба, това е истината
88 трендафил въжарски 16.12.2013 | 14:33
напълно му вярвам в случая на Сумиста
87 Hrisi Yovcheva 16.12.2013 | 14:25
От всички които са са ръководело КРИБ Прокопиев е най-големият измамник и крадец. А за имиджа на Бойко Борисов нека не забравяме че пак Прокопиев допринесе чрез поръчковите си медии.
86 Камелия Стефанова 16.12.2013 | 14:22
ченгето-мутра Борисов си служи с най-долните ченгеларски методи като подхвърляне на скалъпени обвинения, подписани след изнудване.
85 Бат Баян 16.12.2013 | 13:18
Един поглед върху медиите на Прокопиев и ти става ясно кой води тази кампания срещу Василев и какво цели. Голям мерак има Ивчо за банка, особено пък сега, когато не може да прибира пари от Доверие, Дянков не е министър и работата за него много забоксува.
84 Pavel Liubchev 16.12.2013 | 13:16
Сумиста явно има много какво да каже за начина, по който са действали ексуправляващите и нищо чудно, ако това наистина се случи да бъде прибавено още едно обвинение към тези на Цветанов. Прокопиев пък, който от няколко месеца дърпа конците на протестите още тогава си е бил опасно близък с властта, след като са си вършили такива услуги.
83 Дядо Либен 16.12.2013 | 13:14
Истината е, че самия Прокопиев отдавна трябваше да е зад решетките, тъй като той е един от най-големите финансови мошеници у нас. Трябваше него Цветанов и ко да привикват и то не само за ДЗИ банк, но и за Каолин, финансовите еквилибристики с компаниите и какво ли още не.
82 Sasho Hristov 16.12.2013 | 13:11
Прокопиев имаше нужда от алиби, за да забегне в Сингапур и да не се явява по делото за ДЗИ банк, то бе ясно, а колко по-удобна изкупителна жертва като поръчител от Василев, срещу който той от едно време си води негегативна ПР кампания. Достатъчно е човек да хвърли един поглед върху медиите му и какво се тиражира там, за да види за какво иде реч.
81 трендафил въжарски 16.12.2013 | 13:07
Представяте ли си какви мръсотии?
80 Бай Спас 16.12.2013 | 13:07
Всички знаем какво бяха тези шумно рекламирани кампании от страна на Цветанов - много шум за нищо! Защо няма нито един ключов престъпник с присъда, а най-големите корпоративни такива като Прокопиев, Бориславова и Минев дори си богатаеха доволно благодариение на тях, а както виждаме и в други престъпни схеми са участвали.
79 Krasi Leventa 16.12.2013 | 13:04
Всички знаем как се раздаваше правосъдие по времето на ГЕРБ - намира се най-добрата изкупителна жертва, обвиненията се скалъпват набързо и за това най-често делата пропадат доста бързо в съда. Случаят с лекарите, които от трибуната на НС бяха обвинени в прав текст от Цветанов, че са убийци, а после какво се оказа?! Защо никой не съди ексминистъра за тези му думи, които се оказа пълна клевета?!
78 Grisha Tasev 16.12.2013 | 13:02
Прокопиев винаги е искал да има банка, а с едно подобно обвинение можеше да му се получи две в едно - оневиняване по случая Килърите, когато не му се получи да се докопа до ДЗИ и очерняне на Василев, а защо не и апетити към неговата собственост. Не банкера все пак бе част от агнешки главички и разни други престъпни схеми.
77 Чичо Арни 16.12.2013 | 13:00
Ето до къде се е простирал този шантаж от страна на Цветанов и Борисов, не просто са рекетирали хора и са им отнемали бизнеса - случая с Мишо Бирата, но са участвали и в оневиняването на Прокопиев, чийто медии ги обслужваха от самото начало на мандата им.
76 трендафил въжарски 16.12.2013 | 12:58
трябва да се вслушат в думите на Сумиста
75 Jivo Fidanov 16.12.2013 | 12:56
Абсолютно, целия този цирк бе с цел Прокопиев да не бъде привикван по това дело, а в същото време той имаше ключова роля при разпределянето на наследкството на вдовицата на Кюлев и в частност кой ще вземе ДЗИ банк и как ще се разправят с акционерите в Тракия банк.
74 Petko Kolev 16.12.2013 | 12:53
От самото начало бе ясно, че цялата тази история е скалъпена, просто Прокопиев трябваше с нещо да оправдае бягството си в сингапур, което бе поради поредната доза финансови проблеми и делото Килърите.
73 нова надежда 16.12.2013 | 12:48
Добре е , че проговори, сега хората ще си правят изводите на кого е неудобен Цв. Василев и кой има интерес да бъде резилен!
72 трендафил въжарски 16.12.2013 | 12:47
Всички искат да натопят Цветан василев, защото е читав бизнесмен и това ги дразни другите мошеници
71 Ема Маринова 16.12.2013 | 12:47
След това признание Цветанов трябва да влезе в затвора незабавно!
70 Лолита Набокова 16.12.2013 | 12:46
Още много тайни има да каже този човек , но мисля , че ще се въздържи .
69 трендафил въжарски 16.12.2013 | 12:45
Напълно е вярно това, сигурен съм
68 Hrisi Yovcheva 16.12.2013 | 12:44
Цацаров да не подминава случая ами да вземат незабавни мерки. Борисов и Цветанов трябва да отидат на съд. Не може така престъпните им дела да останат ненаказани.
67 mitko velev 16.12.2013 | 11:24
Прав си, ама Цацаров е назначен по времето когато на власт бе Герб, какво да си мислим от тук нататък, като засега все още прикрива според мен злоупотребите на Цветанов!
66 Nora Martinova 16.12.2013 | 11:23
Бойко, Прокопиев, Цветан Цветанов - това са истинските престъпници, те работят с мафията от години. Те са прокурор!
65 mitko velev 16.12.2013 | 11:21
Я виж ти какви неща са се случвали при управлението на Борисов, Цветанов се е опитвал да нарежда пъзела както им е било изгодно, струва ми се че прокуратурата не прави нищо по обвиненията свързани с Цветан Цветанов и Цацаров е време вече да отсече на коя страна е, стига с тези театри.
64 Анжелина ЖУЛИ 16.12.2013 | 11:02
Борисов, редом с приятелчето си Цецко трябва също да бъде разследван и съден! Явно двамата не са си губели времето докато са били на власт, не само единия е търсил лични поводи за отмъщение срещу определени личности!
63 marieta georgievich 16.12.2013 | 11:01
"Искаха да свидетелствам, че собственикът на Корпоративна банка Цветан Василев е поръчал да бъде убит Иво Прокопиев." Според мен Прокопиев е измислил целият сценарии, с малка помощ на Цветанов и Борисов, омразата на Прокопиев е много голяма. Радва се, че не се е осъществил планът, за обвинения няма смисъл да говорим, няма да се повдигнат, те са си нагласили предварително работата.
62 Ивелина Бобова 16.12.2013 | 10:56
О да, много си права, а аз като се сетя колко лесно се отказа от имунитета си, за мен и това е една голяма игра, да видим какво следва от тук нататък.
61 gospoja jeleva 16.12.2013 | 10:49
Надявам се да се намеси, но малко се съмнявам, точно там имат най-много хора, а и като знам колко лесно се купуват свидетели и съдии, няма да се оставят толкова лесно да им се повдигнат обвинения. Само да не пострада Сумиста от тези признания, а Цветанов отново ще намери начин да се измъкне.
60 педя чиляк 16.12.2013 | 10:48
изключително нагъл човек и смятам, че трябва да бъде изключен от партията и да се разследва както трябва. не може да си позволява да прави такива неща и нищо да не му се случва. това го няма никъде по света.
59 gospoja jeleva 16.12.2013 | 10:47
А може би на тях не им е бил изгоден, все пак всички знаем кой са тези тримата Цветанов, Борисов и Прокопиев, те са хората, които най-много крадат държавата, когато някой не им е изгоден си намират начин да го елиминират. Факт е, че Прокопиев води много ожесточен черен ПР срещу банкера, предполагам, той им е дал това предложение, но за тяхно нещастие не са успели да го реализират.
58 Силвия Ганчева 16.12.2013 | 10:47
Така е! Тоя случай няма как да бъде забравен. Цветанов е поръчков политик, всички виждаме колко дела се заведоха срещу него за подслушване, случая за Гергана беше шокиращ, както въобще е било дпуснато това?!! Няма да се учудя, ако е искал да си измие ръцете и съсс Сумиста, който като цяло така или иначе вече си е в калта.
57 ленено семе 16.12.2013 | 10:47
да не говорим за случая в горна оряховица с подслушваните доктори. и на всичкото отгоре тези срс-та се пуснаха в народното събрание и станаха достояние на всички. това което направи тогава, въобще не беше правилно. сега е момента да се намеси прокурора и всичко това да бъде решено веднъж завинаги.
56 свен вет 16.12.2013 | 10:44
с това се характеризира управлението на герб. всичко се е случвало с натиск по време на тахното управление и това се вижда много добре. сега е ред на прокурора да се намеси.
55 p kehaiova 16.12.2013 | 10:44
Така е, не случайно партията се разпада и хората вече им нямат доверие.
54 Фанка Василева 16.12.2013 | 10:41
Естествено, а ежедневно сайтовете на Прокопиев правят черен ПР на банкера. Този човек стой, зад абсолютно всичко, омразата му го е довела до този план, а и добре дошло, да няма кой да му пречи. Сега Прокоп-иев, да бяга да далеч, за да не го вкарат в затвора, там никак не е лесно и бузите му ще станат още по-червени.
53 киселото грозде 16.12.2013 | 10:40
това си е чиста поръчка от негова страна. прокопиев си има президент, който му се отчита, сега се оказва, че е имал и министри за тази цел. явно желанието му да бъде във властта е по-голямо от всякога.
52 Фанка Василева 16.12.2013 | 10:38
Те винаги ще си плащат за всичко, за протестиращи, за подръжници, за власт и положение. А в момента, ако им се повдигнат обвинения ще си платят и за свободата си. Не знам какво трябва да се случи, всички престъпници да се вкарат в затвора.
51 Hrisi Yovcheva 16.12.2013 | 10:34
От Бойко и Цветанов всичко може да се очаква. Не ме учудва че са искали да натопят невинен човек. Плюс това Прокопиев чрез медиите си редовно лъскаше имиджа на Бойко и всички останали ГЕРБ-джии, така че аз няма да се чудя ако и самият Прокопиев е дал идеята да се хвърли вината на Цветан Василев.
50 Nora Martinova 16.12.2013 | 10:30
Ама как хубаво лъснаха за пореден път мръсотиите на Бойко и Цветан Цветанов. Явно Цв. Василев им се е видял неудобен за нещо и са мислели да го премахнат пот пътя си като го натопят с това че бил поръчал Прокопиев. Как пък може да са такива наглеци че и малоумници, И после никой да не ги хвали ГЕРБ. Те са пълни отрепки!
49 Камелия Стефанова 16.12.2013 | 10:27
Тези луди ли са? как Цветан Василев ще поръчва Иво Прокопиев? Това е най-големият абсурд който са можели да измислят? Не съм очаквала че могат да паднат толкова ниско.
48 p kehaiova 16.12.2013 | 10:24
Ами дано, него трябва по бързата процедура да го осъдят.
47 Hrisi Yovcheva 16.12.2013 | 10:23
Брей то това като сценарий на "Под прикритие" звучи. Ако наистина е вярно то аз за пореден път се убеждавам че Цветан Цветанов и Борисов са големи мафиоти. Такива им беше и управлението както и методите за решаване на проблеми.
46 Умно Пипе 16.12.2013 | 10:22
"Искаха да свидетелствам, че собственикът на Корпоративна банка Цветан Василев е поръчал да бъде убит Иво Прокопиев. Пред мен беше показано, скалъпено и написано. Аз трябваше само да го подпиша", разкри Стоянов в предаването на Мартин Карбовски по TV7. - Не се и учудвам!! Цветанов и БОРИСОВ са готови на всичко в услуга на олигархията от страна на Прокопиев!! Готови са на всичко и за лично отмъщение, а подобен удар би бил пагубен за банкера!
45 p kehaiova 16.12.2013 | 10:22
Ами това трябва да бъде поредното повдигнато обвинение срещу Цветанов. При първото обвинение като се сетя как се правеше на невинен, а той какви ги е вършил. Каква наглост.
44 властен олигарх 16.12.2013 | 10:21
Ще стават така нещата, докато хора като Цветан Цветанов си позволяват да вършат такива неща. Определено това трябва да спре и дано Цацаров се заеме по-сериозно върху нещата и да го обвини него и разкара Ася Петрова от важната позиция в българската прокуратора, защото тази жена повлия и обърка много дела от липса на справедливост!
43 David Hayemaker 16.12.2013 | 10:20
Живеем в една страхотна държава с отвратителна полицейщина, като виждаме какво е правил Цветан Цветанов докато е бил министър на вътрешните работи. Час по-скоро трябва да отива там, където ще се намира и Пешо Сумиста много скоро, а именно "на топло".
42 SaltN Pepa 16.12.2013 | 10:16
Ехее, виж ти, колко неша били станали за един почивен ден;) Изпуснала съм това интересно интервю. Това добавя още едно обвинения към Цвеатнов, който явно не само, че не е залавял престъпниците, но дори и си е сътрудничил с тях! Ако наистина това е истина, Цветанов трябва сериозно да го потвърди или отрече и да го докаже в съда. Аз лично няма да се учудя, ако е така.
41 известна личност 16.12.2013 | 10:14
Когато се занимаваш с престъпници, то ставаш престъпник и ти. Не ме изненадва изобщо какво е направил Цветан Цветанов, защото много добре знам методите му на работа с подхвърлени доказателства и измислени свидетелски показания. Това не е първия такъв случай и е добре, че го свалиха от власт.
40 david copperfield 16.12.2013 | 10:13
Можете да си представите що за морал има Цветан Цветанов, щом е готов да пусне убиец с доживотна присъда на свобода, само и само да злепостави определени хора и да им лепне вина за нещо, което всъщност те не са извършили. На запад да е в затвора много отдавна, но понеже е бившо ченге в най-полицейската държава на света и сега още го държат и пазят от "топлото".
39 Лили Добромирова 16.12.2013 | 10:07
Да ви кажа след слуая с Гери,майка на две деца, която беше обявена от Цветан Цветанов и разузвнаването на САЩ за международен терорист, и която беше спасена единствено и само благодарение на кампанията от съпруга и по медии и на това, че Цветанов вече не е на власт, вече вярвам на всичко лошо свързано с този "човек". Както можеш да набедиш един финансист, че като работел за някаква американска компания посредством Интернет в продължение на години, без да подозира, че е нелегална и след това да го обявиш за най-големия престъпник, готов да го изпратиш на САЩ с почти доживотна придъда, така можеш и съвесем безкрупулно да изпзолзваш удобните хора, които така или иначе са вече обявени престъпници, за да си разчистиш сметките с този, който си поискаш, в случая Василев. И, като добавим изкуствената вражда между Прокопиев и Василев, картинката придобива завършен вид. Допълнително щеше да се нагнети враждата между тях, ако това беше излязло на бял свят и Сумиста го е подписал.
38 киселото грозде 16.12.2013 | 10:02
хубаво е, че е намерил смелост да ги каже тези неща, защото не трябва да се мълчи. в момента обстановката е такава, че може да се каже всичко. дано да се провери това което е казал Сумиста и на Цветанов да му се види тесен света.
37 свен вет 16.12.2013 | 10:01
определено трябва да се повдигне обвинение срещу цветанов. само, че това за пореден път показва жаждата за власт на прокопиев и това, че е готов да направи всичко възможно за да се докопа до нея.
36 Никол Георгиева 16.12.2013 | 10:00
В момента излиза, че Цветанов, Борисов и Прокопиев са едно цяло, за да се измисли такъв сценарии. Дори след признанията на Сумиста, няма да е лошо, да се направи едно разследване и Прокопиев да бъде призован да даде показания.
35 ленено семе 16.12.2013 | 09:59
определено трябва да му се потърси сметка за това което е направил. и без това в момента се водят разследвания срещу него, сега да се провери и за това което се е опитал да направи. не може по такъв начин да се очерня човек.
34 педя чиляк 16.12.2013 | 09:58
това което е казал сумиста, трябва да се провери и ако наистина е вярно, на Цветанов и Прокопиев трябва да бъде потърсена сметка. вече на всички трябва да стане ясно, че Прокопиев би направил всичко, за да се докопа до властта.
33 Никол Георгиева 16.12.2013 | 09:58
И аз така си мисля, както всички знаем, империята на Прокопиев е на път да се срине, той е на път да се разори, много добре би му дошло такова обвинение и заведено дело, за опит за предумишлено убийство, от което да получи някой друг милион или да разруши имиджа на банкера. Факт е, че не е успял.
32 Пламена Христова 16.12.2013 | 09:55
Медиите на Прокопиев са най-манипулативните, всички знаем колко голяма война и черен ПР прави той, срещу банкера. Дори няма да се учудя, ако всичко това е възникнало в главата на Прокопиев, а Цветанов му е помогнал да се измисли въпросният сценарии.
31 vasko vasilev 16.12.2013 | 09:55
И двамата са един дол. Прокопиев също трябва да е в затвора.
30 vasko vasilev 16.12.2013 | 09:53
"Шест месеца аз мълчах. Чаках", посочи осъденият. Явно чакането му е приключило, тъй като босът зареди едно след друго уточнения - добре, че е решил да проговори, защото Цветанов е за затвора.
29 властен олигарх 16.12.2013 | 09:52
Рискувал е здраво Цветан Цветанов с този си ход. Не е минал и сега Пешо Сумиста се разприказва и научаваме доста неща в подробности по случая. Определено Цацаров трябва да направи проверка и снеме признанията на Стоянов. Тогава вече ще има много чиста следа, която да обвини Цветан Цветанов в това и да го вкара на топло за доста годинки.
28 David Hayemaker 16.12.2013 | 09:50
По-скоро аз виждам нещата по следния начин. Цветанов и Ася Петрова натапят гореизброените фигури и в крайна сметка ГЕРБ си укрепва още повече властта. След това манипулират Кръгът "Капитал" и им казват, че едва ли не Прокопиев е спасен от сигурна гибел и картите се нареждат в тяхна полза.
27 известна личност 16.12.2013 | 09:49
Двамата играеха много мръсни игрички, докато бяха на власт. Виждаме какви са ги навързали и според мен това изобщо не им прави чест. В крайна сметка един от двамата със сигурност ще си замине, да видим кой точно ще бъде той.
26 Анжелина ЖУЛИ 16.12.2013 | 09:48
Ми не знам. Ама това е просто отвратително!! Представи си на какво дередже е съдебнат ани система, щом е изцяло зависима от политиците, които казва, кой какво, как и къде!? Василев може да е всякакъв, но със сигурност не е поръчител на убийства.
25 david copperfield 16.12.2013 | 09:48
Ще го обвинят Цветан Цветанов и ще видиш, че няма да може да отърве кожата. С престъпници се е занимавал, престъпници ще го вкарат в панделата. Изобщо не гледам на някой на същия човек, който беше преди години. Опитал се е да се прави на тарикат и ще си получи заслуженото сега.
24 vasko vasilev 16.12.2013 | 09:47
Това е много сериозно да искаш по този начин да натопиш човек. Цветанов се оказа голям интригант. Надявам се, че прокуратурата това ще го има в предвид.
23 властен олигарх 16.12.2013 | 09:46
"Искаха да свидетелствам, че собственикът на Корпоративна банка Цветан Василев е поръчал да бъде убит Иво Прокопиев. Пред мен беше показано, скалъпено и написано. Аз трябваше само да го подпиша", разкри Стоянов в предаването на Мартин Карбовски по TV7." - Точно в стил Цветан Цветанов. Цялата му работа беше такава, докато заемаше поста на Министър на Вътрешните работи. Определено трябва да си получи заслуженото и това повече да не бъде допускано.
22 властен олигарх 16.12.2013 | 09:46
"Искаха да свидетелствам, че собственикът на Корпоративна банка Цветан Василев е поръчал да бъде убит Иво Прокопиев. Пред мен беше показано, скалъпено и написано. Аз трябваше само да го подпиша", разкри Стоянов в предаването на Мартин Карбовски по TV7." - Точно в стил Цветан Цветанов. Цялата му работа беше такава, докато заемаше поста на Министър на Вътрешните работи. Определено трябва да си получи заслуженото и това повече да не бъде допускано.
21 дрезгав глас 16.12.2013 | 09:46
Живеем в много шантава и бих казал опасна държава . Един подпис под една информация и хоп стъжняват животът на някой, който няма нищо общо с това, сигурно Цветанов и Борисов са правили така и с други хора, които още обаче не са "пропяли" .
20 David Hayemaker 16.12.2013 | 09:45
Охооо, Цветанеееее, Цветанеее. Как може да е толкова долен тозил Цветанов? Заедно с гадната подлога Ася Петрова са се опитали да задействат един механизъм, с който ГЕРБ да окупира държавата още повече. Това им е била грешката на гореизброените и скоро ще си получат заслуженото според мен.
19 известна личност 16.12.2013 | 09:44
Със сигурност Цветан Цветанов ще бъде съден и за това. Пешо Сумиста пак ще даде показания срещу него, като най-вероятно прокуратурата ще му предложи да му намали присъдата. Това изобщо не би ме учудило мен и ако се случи, няма да е никаква изненада.
18 киселото грозде 16.12.2013 | 09:44
цветан цветанов има много грехове и за всички тях, трябва да отговаря пред прокуратурата. това повече не може да продължава по този начин.
17 Пламен Панайотов 16.12.2013 | 09:44
"Цветанов искал от него да натопи Цв. Василев" - Аз си мисля, че Цветанов е само посредник на тази "бомба", която са искали да хвърлят срещу банкера.. Може би идеята е дошла тъкмо от безкруполният Иво Прокопиев и неговите олигархични кръгове .
16 david copperfield 16.12.2013 | 09:43
Защо ли не съм изненадан? В крайна сметка Цветан Цветанов имаше така практика и по други дела. Заедно с Ася Петрова са наредили не един, или два сценария. Този път изгоряха брутално и то по елементарен начин. Много ясно, че Петър Стоянов ще се разприказва и каже какво точно се е случило и кой му е предложил в крайна сметка да подпише тези фалшиви самопризнания.
15 свен вет 16.12.2013 | 09:43
за пореден път се убеждавам, че в тази държава е много по-лесно да се очерни някой. прокопиев явно вече е готов на всичко, за да се докопа до властта.
14 ленено семе 16.12.2013 | 09:42
сега вече на всички трябва да стане ясно, че прокопиев играе заедно с герб. това вече започва много добре да си личи от тези разкрития. няма да се учудя ако това се е случило под диктовката на прокопиев.
13 Батко Реджеп 16.12.2013 | 09:42
За жалост в България така стават нещата, с изнудване и рекет . Не знам повече какво да кажа.. Добре, че сумиста е казал какво са го принуждавали да прави , преди това да стане факт . Сега дано разследват Борисов И Цветанов, че вече ми писна от техните далавери .
12 педя чиляк 16.12.2013 | 09:41
после цветанов да не се чуди защо срещу него се водят толкова много разследвания. сега трябва да се повдигне още едно, заради това, че е карал сумиста да прави такива неща.
11 Анжелина ЖУЛИ 16.12.2013 | 09:41
Така, така. А после всеки ходи и говори някакви неща срещу Василев, небждавайки го за най-големия демон. Но дори не се старае да провери фактите и да разучи. Хвърлят се някакви силни думи в публичното птостранство, а след това всички им вярват - особено медиите на Прокопиев, които буквално изкараха Цветан Василев най-големия злодей, а Прокопиев невинен ангел.
10 Баба Пъша 16.12.2013 | 09:39
Представям си Бойко и Цветанов колко живота са объркали по този начин . Да принудиш някой да лъже и то официално в писмена форма, си е много сериозно престъпление и тези двамата наистина трябва да са във затвора .
9 Старата Госпожа 16.12.2013 | 09:37
Абе да не би този Иво Прокопиев да стои в дъното на всичко и да се изкара нарочно, че някой го е поръчал . Няма да се учудя ако това е така, той толкова много злини стори на държавата, че сигурно е способен и на това .
8 чичо съби 16.12.2013 | 09:34
Тази новина ме срази . Не мога да повярвам, че Ц. Цветанов може да изнудва Пешо Сумиста да лъжесвидетелства по този начин . Не знам до къде може да стигне този човек , оплетен в лъжи и интриги.
7 Пламена Христова 16.12.2013 | 09:33
За Прокопиев няма какво да говорим, скандал след скандал, постоянно нови разкрития за връзките му и приятелите му. Относно Цветанов, факт е, че отново се измъкна, точно той няма как да бъде вкаран в затвора, колкото и да искаме.
6 нелепо съвпадение 16.12.2013 | 09:31
Бившият министър Цветанов не го знам какви играе, ама по - добре да не намесва други хора в тях, защото е не морално и дори подсъдно . В България много лесно можеш да очерниш на някой името .
5 melinda belinda 16.12.2013 | 09:29
Цветанов и Борисов какво ли не направиха, тези двамата никога няма да бъдат вкарани в затвора, след като Сумиста разказа какво са го карали да направи, надявам се прокуратурата да си свърши работата, въпреки, че отново делата срещу Цветанов се отложила, явно и там си е купил някой съдия.
4 Krist Novoselic 16.12.2013 | 09:29
Да се замесва името на този човек, просто ей така е просто безумно . Той, че този Иво Прокопиев не става, си е така . Ама е абсурдно да се твърди, че банкерът го е поръчвал ... Той никога не се е замесвал в нищо лошо, а заради тези откровения на сумиста, срещу Цветан Цветанов трябва да бъдат повдигнати нови обвинения, не може просто така да прави каквото си иска на гърба на другите .
3 tiha paranoq 16.12.2013 | 09:26
Добре, че сумиста е проговорил за тези неща, иначе си представям какво можеше да стане, някои можеше да го отнесе без причина . Цветанов направо си е за затвора .
2 Оперен Певец 16.12.2013 | 09:25
Ха ! Как е възможно това . Този Цветанов си прави каквото си иска в тази държава . За пореден път я щял да натопли някой просто ей така . Това не е нормално...
1 Ivan Mitev 16.12.2013 | 09:24
От Цветанов и Борисов можем да очакваме всичко . За жалост тези хора нямат скрупули да топят този и онзи . За жалост мисля, че те са най - големите мутри в България.

ТВ програма

Кино

  • Сега Господин Тау тв филм /29 епизод/п/
  • 04:10 Олтарите на България
  • 04:25 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - информационно...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.9...
  • Сега "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.