„Гемиус“ с най-добрия продукт в онлайн проучванията, компанията триумфира на Interact Congress

„Европейският интернет сектор оценява усилията ни и едновременно с това кулминацията на един многогодишен труд“, заяви президентът на компанията

по статията работи: iNews.bg | 18.05.2016 | 17:28
„Гемиус“ с най-добрия продукт в онлайн проучванията, компанията триумфира на Interact Congress
Повече за:

На Interact Congress на 12 май 2016 г. в Лисабон, "Гемиус" получи награда за най-добър продукт за онлайн проучвания в Европа. Отличената методология позволява предоставянето на данни за посещаемостта на уебсайтовете от предходния ден (gemiusOvernight), като така "Гемиус" за втора поредна година печели в този изключително престижен европейски конкурс.

Президентът на компанията Пьотр Ейдс не скри радостта си: "Наградата на IAB е доказателство за факта, че европейският интернет сектор оценява усилията ни и едновременно с това кулминацията на един многогодишен труд. Това е резултат от необичайно интензивната ни работа през последните месеци, защото положихме много усилия проектите ни да работят на практика", отбеляза Ейдс и продължи да изброява проектите, които компанията е изпълнила успешно.

"През март започнахме проучване на пазара за видео реклама - първо в Полша и Украйна. През май спечелихме търг за интернет проучвания в Чешката република. На всички останали пазари започнахме реализация на няколко изключително важни решения за рекламната индустрия. Те включват предоставянето на ежедневни данни, които проследяват трафика от персонални компютри, като ги разделят според локацията – у дома и в офиса, както и по видове устройства – компютри, таблети или смартфони. Днес обаче публикувахме първите данни, които показват пълния обхват на сайтовете на даден издател (reach), като се вземат предвид всички уебсайтове, показани на всички възможни устройства", заключи Ейдс с гордост.

Тази година "Гемиус" имаше и втора номинация за награда и тя беше за предоставяне на данни за посещаемостта на уебсайтовете, като данните разделят компютрите на такива, използвани вкъщи, и служебни (Home & Work Multilocation Model).

Победата на "Гемиус" е поредeн успех на наградите на IAB Европа. През 2015 г. компанията беше отличена за проекта си за методология, която позволява на издателите да разберат пълния обхват на сайтовете си, като се изчиства дублирането на един и същ потребител на различните устройства (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Наградите за проучвания на IAB Европа се връчват през последните шест години. Журито раздава награди в 8 категории: рекламна ефективност на марката, потребителски нагласи и поведение, потребителски устройства, дигитални рекламни формати, рекламни решения, иновации в проучванията и данните, измерване на аудиториите, най-добро оползотворяване на бюджет за проучвания.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:30 Светът на жестовете
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • Сега "Тази сутрин" - информационно...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.9...
  • 15:00 "Бараж" - сериал, еп.62
  • 16:00 Премиера: "Скъпа мамо" - сериал,...
  • 17:00 bTV Новините
  • Сега "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.