Казват, че Ferari FF е изключително сигурен автомобил – третото поколение карбоново-керамични спирачки, по-леки и по-дълготрайни отвсякога, с почти незначително износване при нормална употреба на пътя. Въобще - кола слънце за всеки, който може да си я позволи.
Единственият регистриран на родна територия италиански жребец от въпросния вид обаче явно няма опит с родните пътища.
С други думи, "българското" Ferari FF се предаде под напора на българския асфалт, става ясно от материал в autoclub.bg.
Автомобилът, чиято цена започва от 300 хиляди долара, е бил прибран от кола на "Пътна помощ", а след това откаран и до най-близкия сервиз.
Няма информация кой е собственикът на прескъпото Ferrari, но е известно, че регистрационният му номер започва с буквите CO.
Ferari FF на практика е първият 4х4 модел на италианския автомобилен гигант и бе представен през март в Женева.
Преди време от компанията заявиха, че имат предварителни поръчки за FF модела за поне година напред. Капацитетът на Ferrari за производството на FF е 800 бройки годишно.