10 фирми искат да ремонтират ж.п. линията Септември – Пловдив

Ремонтът има за цел постигане на скорост от 160 км/час по трасето, съобщават от НКЖИ

по статията работи: Кремена Бедерева | 06.06.2011 | 14:51

Отвориха офертите за открита процедура за оценка на съответствието и строителен надзор за модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив.

Ремонтът има за цел постигане на скорост от 160 км/час по трасето, съобщават от Национална компания "Железопътна инфраструктура".

Обществената поръчка е с три обособени позиции: Позиция 1 - Модернизация на железопътната отсечка Септември-Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик; Позиция 2 – Модернизация на железопътната отсечка Пазарджик-Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски; Позиция 3 - Модернизация на железопътната отсечка Стамболийски – Пловдив, включително гара Тодор Каблешков.

Кандидатите могат да участват за цялата поръчка. Критерий за оценка на офертите е най-ниска цена. Проектът за оценка на съответствието и строителен надзор е с индикативен бюджет 9 893 505 лева без ДДС.

Фирмите, подали документи за участие, са:

  1. "Аксиона Инхениерия””, гр. София
  2. МОТТ Макдоналд лимитид Великобриания, гр. София
  3. Обединение "Прато – Рубикон”, гр. София
  4. "Ептиса”, гр. София
  5. Консорциум "Инфрам -СГС”, гр. София
  6. Консорциум "EPG – ETE" - Айзенбан унд Баупланунгс Гмб, ЕТ "Ел транс инженеринг – ВМ”, гр. София
  7. Типса – Ен Ар Консулт, гр.София
  8. "ЕПЕК Консулт” ДЗЗД, гр. Пловдив
  9. ДЗЗД "Гетинса – Рафаилов”, гр. София
  10. Обединение "Луис Бергер – Пьойри – Инфрапроект”, гр.София

Проектът ще бъде финансиран от Кохезионен фонд на ЕС по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Транспорт" 2007 – 2013 г. Управляващ орган на Оперативната програма "Транспорт" е Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. ДП "НКЖИ” е бенефициент по проекта.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


1 Данчо Георгиев 06.06.2011 | 16:40
Вижте колко интересна ситуация - който даде най-ниска цена, той ще отремонтирва трасето! В България, а и не само у нас - това означава не толкова добро качество! Тук говорим за Българските държавни железници. Не можем да си позволим като държава-членка, да рискуваме в некачествен ремонт или строеж на ЖП линия, което после може да ни струва много. Фирмите могат да си вкарат автогол, тъй като не знаят каква цена са предложили техните конкуренти. И в един момент те трябва да решат, с каква печалба да играят в тази обществена поръчка.

ТВ програма

Кино

  • Сега Светът на жестовете
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • 13:00 Последният печели...
  • 14:00 Да бъдеш Майстора документален филм...
  • 15:00 Натисни F1 образователна поредица...
  • 15:30 Истории от Олимпийските игри /п/
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • Сега "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.9...
  • 15:00 "Бараж" - сериал, еп.62
  • 16:00 Премиера: "Скъпа мамо" - сериал,...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • Сега "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.