Марк Уебър: Можех да предпочета Ферари, но останах тук (интервю)

по статията работи: Иво Вецев | 10.07.2012 | 20:16

Беше ли лесно решението да преподпишеш с Ред Бул Рейсинг ?

Накрая беше доста лесно, да. Бяха доста интересни няколко месеца, но като цяло желанието ми да остана в Ред Бул Рейсинг беше много силно. Главната ми цел през тази година е върху шампионата - важен е и съм изцяло фокусиран. В добавка към това всички, които работят тук, са страхотни хора имаме добър екип и е наистина голямо удоволствие да работиш с тях. Това има страхотен ефект върху мен и ми помага да се представям на ниво, както и да взема решението да остана тук

Спомена хората, какво още харесваш в отбора и в Ред Бул като цяло?

Минахме през много трудности заедно тук. Започнахме заедно още когато Ред Бул не притежаваше от дълго време отбора, за да стигнем до мястото, на което сме в момента. Отборът наистина се промени, когато започнахме да печелим. Намерихме точния баланс - между това да сме изцяло професионалисти, но в същото време да запазим спокойствието и начина, по който винаги сме се справяли с трудностите. Това е едно голямо и страхотно семейство и заедно израснахме доста. Изминахме дълъг път и мисля, че е ясно, че тук се чувствам добре и това ми харесва.

Беше ли изкушен да преминеш в друг отбор?

Имаше разговори с Ферари, но решението ми беше да остана тук.

Каква е ползата от оставането ти в Ред Бул Рейсинг?

Буквално знам номерата на обувките на всички! Знам имената на всички, знам кой какво прави, познавам всяка част от отбора, което е много, много важно за един пилот. Пълно е с фактори, които ми помогнаха да остана.

И какво е да работиш с отбора и Себастиян Фетел?

Чудесно. Очевидно със Себ сме работили много заедно за дълъг период от време. Според мен никой не е предполагал, че ще работим толкова дълго време двамата, така че това донякъде е изненада за тях. Няма много съотборници, които са останали дълго в един отбор във Формула 1, но това се доказа като едно добро и успешно партньорство между двамата . Това е обща заслуга, както на двамата, така и на всички членове на екипа. Ние все още се борим на пистата, в това няма съмнение. Като изключим 2011-а година, когато нямаше особена борба между Себ и мен, то сега, както и през 2009-а и 2010-а година, се получиха някои страхотни битки. Всички в екипа се наслаждаваме на това, но понякога е и доста стресиращо. Не е лесно и за двамата да сме в челото, като аз напълно разбирам това и понякога мислим единствено за себе си. В крайна сметка обаче ние знаел, че трябва да стигнем финала, да направим най-добрите резултати, както за нас, така и за отбора.

По-лесно ли се справяш, когато договорът вече е подписан?

Определено помага и това е още една причина да се приключи по-бързо с това. Чувах всякакви слухове в последните месеци. В края на деня аз знам за всичко, което се случва. В крайна сметка искаш да си сигурен, че си изцяло фокусиран върху състезанията заедно с целия екип. Важно е отборът да знае, че си 100% отдаден. Разбира се, при мен е точно така.

Ще бъде ли следващия сезон последен за теб във Формула 1?

Този въпрос ми е задаван постоянно през последните 4 години и моят отговор не се променя. Това е спорт, базиран на резултатите, които показваш. Бъдещето е в моите ръце. Всичко зависи от мен като пилот и трябва да реализирам резултатите, които се желаят и изискват от мен на пистата.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


7 Иван Ангелов 11.07.2012 | 14:09
Уебър е пич, но от време на време се ядосва, когато викат първо Фетел да влезе в бокса. Така той някак си се чувства недооценен и веднъж на една пресконференция беше ударил чашата с вода много силно в масата :).
6 Jason Bourne 11.07.2012 | 14:08
Скудерията наваксаха много с изоставането, но колата им се държи добре до последните 10 обиколки. От там насетне изостават много и лесно могат да бъдат атакувани от съперниците им.
5 Dwight Yorke 11.07.2012 | 14:07
Аз ако съм на негово място, ще дам всичко от себе си, за да стане световен шампион. Вижда се, че кара далеч по-добре от Фетел, така че нека да натисне малко.
4 Иван Ангелов 11.07.2012 | 14:06
Според мен той кара на много високо ниво е доста близко до това да стане и първи в генералното класиране, което ще е за първи път в кариерата ми в такава фаза.
3 Jason Bourne 11.07.2012 | 14:05
Според мен Марк взе правилното решение, че остана в отбора на Ред Бул. Това е най-доброто стечение на обстоятелствата за него, така че може се радва само, че е запазил мястото си до Фетел.
2 Kalina Vicheva 11.07.2012 | 07:49
Тами винаги е било така, докато при биковете остават пилотите да се съревновават помежду си, а и Уебър вече има доста натрупан с тима, който е от полза и за двете страни.
1 Epifani Gancia 10.07.2012 | 20:34
Правилно решение от страна Уебър! Първо в момента болида на Ред Бул е по-бърз от този на Ферари, а и в Скудерията със сигурност щеше да го играе втора цигулка.

ТВ програма

Кино

  • Сега Ранчо "Седмица пика" тв филм /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:30 Светът на жестовете
  • Сега "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Присъда" - сериал, с.1, еп.35 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • Сега "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Черешката на тортата" - риалити
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.