Социалната мрежа Facebook e решила да привлече част от своите клиенти-рекламодатели към разработването на нови маркетингови и рекламни кампании, пише порталът The Marketing Week.
В "Съвет на клиентите", който ще предлага нови идеи за насърчаване на продуктите и услугите на социалната мрежа, ще влязат директорът на Coca Cola по интегрирани маркетингови комуникации Уенди Кларк и изпълнителният директор на рекламна агенция McCann Worldgroup Ник Брийн.
В съвета ще влязат общо 12 ръководители на рекламни агенции и представители на глобалните клиенти на Facebook. Членовете на съвета ще участват на годишен ротационен принцип, така че да бъде възможно най-голям брой компании да попаднат в него.
Предполага се, че членовете ще се срещат четири пъти годишно по време на различни събития на индустрията, като естеството на разговорите им ще остане конфиденциално, информира zdnet.
Новината за създаването на "клиентски съвет" съвпадна с пускането на новата рекламна услуга на Facebook "Comments", чийто дизайн е разработен от агенция Leo Burnett.
Тя има за цел да създаде нова комуникация между "приятелите" тип "от уста на уста", с което да се увеличи участието на потребителите в рекламирането на различните марки.