След като информира пред Wall Street Journal, че Apple TV ще наводни магазините през следващата седмица, CEO-то на Apple Тим Кук сподели, че музикалната услуга Apple Music вече разполага с 15 милиона слушатели.
Другата истина, обаче, е, че повече от половината от тях все още се възползват от безплатните 90 дни, с които стартира ползването на Apple Music. Тоест 8,5 милиона потребители все още не са дали и стотинка на Apple.
От друга страна признанието на CEO-то на Apple означава, че 6,5 милиона притежателя на iPhone, iPad и Mac си плащат месечните такси от 10 долара. Или просто са забравили да прекратят безплатния си период, преди Apple да ги чарджне.
Според Кук подхода към музикалните вкусове на потребителите е това, което отделя Apple Music от останалите музикални услуги като Spotify. По думите му множество професионални DJ-и създават музикални плейлисти. Тоест говорим за много по-адекватно избирателен подход спрямо стандартните алгоритми.
"Напълно различно е... когато го усетите. Връща изкуството в музиката по много категоричен начин", допълва Кук.