Дигиталната индустрия в България се обединява

Новото обединение ще защитава интересите на бизнеса и на потребителите в страната

по статията работи: Георги Георгиев | 16.12.2010 | 12:46

Български организации, опериращи в областта на дигиталните услуги, създадоха ново неформално обединение.

Членове на новата организация са: Webit Ambassadors, Българската Асоциация на Рекламодателите, Националният съвет по саморегулация, Българска уеб асоциация, Интерактив Асосиейшън България и фондация БГ Сайт.

В подписаният меморандума си за сътрудничество, обединението си поставя няколко цели:

- да представлява българския дигитален бизнес пред държавните, европейски и световни институции;

- да разработва общи становища, свързани с развитието и позицията на българския дигитален пазар;

- да защитава интересите, както на българския дигитален бизнес, така и на потребителите на дигитални услуги и продукти в България;

- да информира всички заинтересовани страни и обществото като цяло за промените и развитието на българския дигитален пазар.

тази стъпка се поставя едно ново начало в развитието на индустрията в България. Промените, които интернет и мобилните технологии налагат в живота ни, в начина по който се прави бизнес, маркетинг и реклама, следва да намират своето отражение в регулаторните механизми и законодателството с цел развитие на индустрията и защита на правата на потребителите”, каза Пламен Русев, член на почетния борд на Webit Ambassadors.

Неформалното обединение ще изготви предложения за прилагане на европейската директива за личните данни в частта й, касаеща ползването на интернет, ще работи също по директивата за онлайн рекламата, касаеща поведенческото таргетиране, както и за съгласуване на етични стандарти за саморегулация на индустрията в полза на потребителите, добави Русев.

"Тези промени и предизвикателства не са характерни само за България. Пред всички държави от Европа днес стоят едни и същи казуси за решаване и в този смисъл една обединена индустрия в България е категорична предпоставка за ползотворен диалог, както с изпълнителната и законодателна власт, така и с представители на потребителските организации", каза Дора Василева, председател на Българската уеб асоциация.

Тази сряда (15 декември) бе проведена и първата среща между неформалното обединение на дигиталната индустрия, Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

На нея интернет индустрията представи своята обединена позиция и готовност да работи съвместно с държавната администрация за намиране на най-добри регулаторни решения на предизвикателствата на дигиталната среда в полза на потребителите и индустрията в страната.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:30 След новините
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 На ръба игрален филм /копродукция,...
  • 22:40 По света и у нас
  • 22:55 Студио Х: Не ме е страх игрален...
  • 00:40 Рецепта за култура токшоу с Юрий...
  • 01:35 Арт детектив рубрика за лайфстайл и...
  • Сега "Бягство към победата 2:...
  • 22:00 "Тенет" - екшън, фантастика, трилър...
  • 01:00 "Под водата" - екшън, трилър (САЩ,...
  • 03:00 "Животът по действителен случай" -...
  • 05:00 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 05:30 "Дракони: Надпревара до предела" -...
  • 06:00 "Светът на здравето" - здравно...
  • 06:30 "От Италия с любов" - документална...
  • Сега "G.I. Joe: Змийски очи" - с уч. на...
  • 22:30 "Мисията невъзможна 2" - с уч. на...
  • 01:00 "Момиче с потенциал" - с уч. на...
  • 03:20 "Бягай!" - с уч. на Даниел Калуя,...
  • 05:20 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 06:00 "Иконостас"
  • 06:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.