Социалните медии предизвикаха цунами в PR бизнеса. Това заяви Максим Бехар, основател и изпълнителен директор на M3 Communications Group в интервю за Econ.bg.
Според него социалните медии са започнали да измъкват тези, които не умеят да работят професионално и прозрачно. Същевременно са изнесли на гребена на вълната тези компании, които са професионални, етични, точни и честни.
"PR е друга планета в сравнение с преди пет години. Това е така главно поради факта, че само до преди пет – шест години ние не разполагахме с медии. Знаете, основната разлика между PR и рекламата – рекламата купува, докато PR-ът печели медии. Сега няма нужда от това, защото ние имаме медии и това са социалните медии, каза Бехар.
Той е категоричен, че социалните медии са "единствените независими медии, които биха могли да влияят върху клиентите на нашите клиенти, т.е. върху нашия таргет".
Според Бехар, за да бъде успешна една PR-кампания, тя трябва да предизвика възможно най-добрия ефект и най-добрите чувства. Освен това PR кампанията трябва да може да увлече и други хора край себе си.
Как ще се промени PR пазарът и защо много журналисти стават PR-и, прочетете в Econ.bg.