Renault с модел за 2500 евро

Според френски вестник работата по проекта започва от 1-ви януари

по статията работи: Нели Минчева | 23.11.2011 | 17:06
Renault с модел за 2500 евро
Renault

Френската компания Renault се подготвя да пусне на пазара свръхизгоден нов модел на цена от 2500 евро. Това е три пъти по-ниска цена от базовата за Dacia Logan например, като колата ще бъде предназначена за страните с развиващи се икономики, пише вестник La Tribune.

По информация на изданието от 1-ви януари ще бъде формиран екип на Renault-Nissan, който ще разработва модели от новата икономична гама.

Посочва се, че проектът е поверен на Жерар Детурбе, досега отговарящ за Logan, Sandero и Duster.

Потърсени за допълнителни уточнения, от компанията са потвърдили пред AFP, че "Жерар Детурбе ще се присъедини към (екип на) обединението Renault-Nissan от 1-ви януари 2012 г.", за да "се занимава с платформа А (за малки автомобили), разработвани в Индия".

Но от Renault казват още, че нямат "желание да дават повече информация за проект за автомобил за 2500 евро".

Според La Tribune новата гама малки и свръхопростени коли няма да имат връзка с разглежданите преди време проекти съвместно с индийската компания Bajaj, макар и да е възможно някои идеи да бъдат заимствани.

Освен това вестникът посочва, че дори и да са предназначена за най-бедните развиващи се държави, е възможно новите модели да намерят място и на европейския пазар.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


28 Ivan Tonev 06.05.2012 | 10:48
napravo me razstrelq s tvoq komentar. Перфектната кола е немски ламарини и японски мотор!
27 Атанас Калчев 05.05.2012 | 20:03
@Христо Божанов, каквото и да карате Вие, ако наричате немските коли "боклуци", вашето явно е с жива тяга. Точно българите превърнахте легендарни коли като Голф 2 и 3, БМВ Е30 и Е36, както и стари Мерцедеси в селски мечти! И от това, да си правите изводи като цяло за тези модели, е абсурд! Първо прочетете малко допълнителна литература и след това коментирайте! П.П. Форд НЕ е немски автомобил! П.П.2 Голф не е марка, а е МОДЕЛ на VW!
26 Todor Mihailov 01.05.2012 | 15:30
ха ха Викторе от хора които правят Минети и от хора които правят спагети коли не копувам ,и верно че има даже и по скапи от евро като ги обарнеш във левове идва даже над 20.000 лв.
25 Aleksandar Cvetkov 12.03.2012 | 08:30
много си далеч от истината
24 Leti Stoykova 11.03.2012 | 01:41
Дааа, скъпи са им частите на японките. Обаче като се поддържат правилно и се карат нормално, те просто не се чупят! Предпочитам да давам един път на 3 години пари, отколкото всеки месец. Примерно! И не говоря наизуст! Не слагам всички под общ знаменател, но повечето са така. Италианците и французите не могат да правят коли. Обнадеждена съм обаче, че Рено и Нисан се сляха, тааа може и да им се получава вече :-) А дано!!!
23 Konstantin Petrov 23.02.2012 | 22:19
много си прав но има и друга причина и тя е: че дори и самият мотор да може да издържи 800 000км електроника към него ще си я сменил 20 пъти.Просто колите след 1998 се правят до 250 000км - 320 000км и после в гроба.А ние ги взимаме на 300 000км 320 000км върнати на 100 000км и си мислим че е нова кола голяма работа е и почваме да бъркаме в тоя джоб докато не изкараме 8 000лв и всичко се нареди. Те хората хубаво го правят така 5 години и в коша но с нашия стандарт не може да се получи това на всеки 5години през лизинга и нова кола. Дано държавата ни започне практиката на повечето европейски да подпомадага закупуването на нови автомобили с по 3000лв и като си върнеш колата да ти дадът 5000лв и най-важното да спре да наказва хората който искат да карат нова кола.Как може за нова кола данъкът да е 20 пъти повече от данъкът за кола 90година?
22 Konstantin Petrov 23.02.2012 | 22:07
Опела защо го причисляваш към колите?Опел е каруца.Или GM що е то?Grande Mierda в превод (голямо лайно)
21 Konstantin Petrov 23.02.2012 | 22:03
А много се радвам Драго че не си папагал. Вие за какви японски коли ми говорите.Има ли ли сте Subaru да видите какво е подръжка на японска кола?Mitsubishi 2004 със скоростна котия на рено и по старите им модели повечето са с котия Рено.А това че рената се разваляли то което и да е се резваля с тези "горива" и тази инфраструктура и ... .Друг е въпроса че всички търсиме цена на труд и части,но никой не си задава въпроса защо подяволите този комплект съединител е по евтин с 50% и го сменяме.След което какво се получава би масовия маховик след 3000км. започва да трака, лагер помпата изтърва и си викаме а тея коли бахти поддръжката или а тея там са некадърници нищо не разбират.Един съвет не изпозвайте алтернативни части ще ви излезне по скъпо с времето от колкото с оригиналните.
20 Tania Marinova 23.02.2012 | 21:40
Ееее, Слави, ще я пуснат в най-бедните развиващи се страни, а България не е такава - ние ще си я купим с една заплата...:)
19 Slavi Petrov 23.02.2012 | 21:24
запазете ми един ведна су го купех
18 Христо Божанов 20.02.2012 | 22:58
от тези дето са писали тук сигурно никои нее карал рено. Ами сигурно имат някое немски боклук, гниелоч.И посочвам марки форд, голф2,3 апък да не посочвам и опел.
17 Drago Donkov 19.02.2012 | 22:27
Аман от разбирачи... имали сте рено и било калпаво... като сте си взели втора ръка неподдържана кола така е, хората и мерцедес и бмв и прехвалена японка си взимат и пак се оплакват, напълно естествено е като не могат да познаят колата как е гледана и как е карана или като се хвърлят на първата срещната и не ги е грижа как е поддържан. Вземете си ново рено сменяйте си му на зададения пробег маслото и филтрите и тогава се оплаквайте. В край на сметка и колело да си вземеш като не се грижиш за него и то няма много да те изкара. Не казвам, че конкретно тая кола за 2500 ще е велика, сигурно ще е калпава изработка... но срещу марката не знам какво хейтите, при положение, че е фирма производител на коли с утвърдени традиции и съществува не от една или две години.
16 Plamen Petrov 19.02.2012 | 21:35
Мда те в развитите страни не им копуват колите и почнаха да правят за развиващите се страни... ама надали ще успеят. Като знам малките автомобили разработвани в Индия тва ще е нещо двуместно с 45 к.с. клас Мотопед. В този ред на мисли мисля че автомобил втора ръка за тези пари пак би го изместил :)
15 Явор Янакиев 08.02.2012 | 22:18
Здравейте. Съжалявам, ако ще накърня нечие достойнство, но Докато българинът продължава да си купува готови умрели в кожата си 10 или повече годишни коли от Европа, Независимо от марката, винаги ще лежи под тях и ще разтоварва джоба си по магазините за авточасти. Вярно е, че родителите ни караха по един москвич или лада, цял живот, но повечето от тези автомобили след 20 години имаха по 30 - 40 хиляди километра зад гърба си. В европа въртят по толкова на година, така че си мислете, що за 10 годишно чудо си купувате. А това че западняците не връщат километражи... ама никак не е Вярно. Приятни размисли !
14 Явор Янакиев 08.02.2012 | 22:15
Здравейте. Съжалявам, ако ще накърня нечие достойнство, но Докато българинът продължава да си купува готови умрели в кожата си 10 или повече годишни коли от Европа, Независимо от марката, винаги ще лежи под тях и ще разтоварва джоба си по магазините за авточасти. Вярно е, че родителите ни караха по един москвич или лада, цял живот, но повечето от тези автомобили след 20 години имаха по 30 - 40 хиляди километра зад гърба си. В европа въртят по толкова на година, така че си мислете, що за 10 годишно чудо си купувате. А това че западняците не връщат километражи... ама никак не е Вярно. Приятни размисли !
13 Richy Harlov 08.02.2012 | 16:16
...колело с таван
12 Richy Harlov 08.02.2012 | 16:16
колело с таван ...
11 Leti Stoykova 08.02.2012 | 15:10
Те франзузите не го могат, но и италианците не го могат! Не може на ферари, което струва чувал с пари, да му вибрира огледалото и да му поскърцва таблото... Перфектната кола е немски ламарини и японски мотор! Понеже такава няма, аз предпочитам японките. Трябва да си голям талант, за да счупиш японец! А за ренденцето... за всяка кола си има шофьор, така и за нея :-))) не правят евтини коли, кво толкова! Който иска, ще си купи, после в mobile-то и готово :-)))
10 сашо иванов 13.01.2012 | 22:53
И както винаги като влезе в България след плащането на всички глупави такси и данъци, цената му ще стане ,,малко'' над 10 хиляди лева .
9 Dimitar Chorlev 13.01.2012 | 22:24
това ли ще бъде новия ни трабант?
8 Тихомир Кънчев 04.01.2012 | 20:45
Е това ще е най-голямото ренде :)
7 Ivan Vasilev 27.11.2011 | 22:25
Викторчо, аз имах Рено и повече не искам да видя! И да уточня - проблемите, които бяха при мен бяха идентични 1:1 с тези на колегите по марка и модел. Ако ти се струва нормално всяка седмица да се чупи по нещо, не знам... За мен това е олигофрения! Не искам да говоря като цяло за френските коли, но като знам и какви въртолети правят, как непрекъснато отказват и колко им струва поддръжката съм стигнал до извода, че французите НЕ го могат!
6 Marina Georgieva 27.11.2011 | 22:10
най-комфортното возило
5 Viktorcho Simeonov 27.11.2011 | 21:57
Имаш ли такъв автомобил ? Карал ли си рено? покажи ми автомобила за 20 хилияди на рено
4 After Max 23.11.2011 | 21:37
Това означава че нас няма да ни огрее......цитирам, "възможно е новите модели да намерят място и на европейския пазар". Но не сигурно
3 Данчо Георгиев 23.11.2011 | 17:40
Това ще избие рибата ако може да изкара поне 7-8 години преди да го изхвърлим на боклука. Като му сложат 2-3 години пълно каско с обслужване и ще подбие конкуренцията. Притеснява ме само, че е РЕНО! От доста време насам нямам доверие на марката и моделите, които изкарва за европейския пазар.
2 V D 23.11.2011 | 17:27
"Освен това вестникът посочва, че дори и да са предназначена за най-бедните развиващи се държави, е възможно новите модели да намерят място и на европейския пазар." Това означава ли, че и у нас ще се продава? Ние не сме от най-богатите страни, така че тук би се продавала като топъл хляб.
1 Георги Петров 23.11.2011 | 17:09
Като гледам какви автомобили правят Renault до 20 000 хиляди лева, представям си какъв ще направят за 4 пъти по-малко пари. Единствения плюс на този автомобил е, че ще подбие цените на останалите производители и те ще са принудени да правят отстъпки, за да продават автомобилите си.

ТВ програма

Кино

  • Сега УЕФА ЕВРО 2024: Сърбия - Англия...
  • 00:00 УЕФА ЕВРО 2024: Трето полувреме
  • 00:30 УЕФА ЕВРО 2024: Словения - Дания...
  • 02:30 С БНТ завинаги /п/
  • 03:30 Отблизо /п/
  • 04:00 Олтарите на България
  • 04:10 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Туризъм.бг /п/
  • Сега "С любов, Роузи" - комедия,...
  • 00:30 "Богът на гръмотевиците" - екшън,...
  • 02:20 "Спасяване на планетата: Океаните"...
  • 03:20 "120 минути" - публицистично...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • Сега "Дяволът носи Прада" - с уч. на Ан...
  • 00:30 "Като рицарите" - с уч. на Хийт...
  • 02:50 "Принцесата и бодигардът" - с уч....
  • 04:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.