Поради липсата на благоприятен развой в търговските си взаимоотношения с "Булсатком” от bTV Media Group заявиха, че доставчикът продължава да налага "безпрецедентна ценова дискриминация”, предаде БТА.
Според bTV цената на нейните канали е съобразена напълно както с пазарните условия, така и със себестойността на програмното съдържание.
"Като злоупотребява с пазарната си мощ и над 35 процента пазарен дял, Булсатком изнудва медията с непазарни цени, а в същото време предлага по-добри условия на други български канали с многократно по-нисък аудиторен дял", заявяват от bTV Media Group.
С настъпването на новата година спорът между двете компании остана нерешен. Въпреки тежките преговори, все още не е постигнато никакво съгласие между двете страни. До споразумение трябваше да се стигне още в края на 2012 г., но това не се случи.
В резултат от това абонатите на сателитния оператор нямат достъп до услугите, предлагани от bTV.