Плевнелиев изпрати исканията на протестиращите на институциите

С тях ще се запознаят и членовете на КСНС

по статията работи: Диана Цветкова | 24.02.2013 | 14:51

Президентът Росен Плевнелиев изпрати исканията на протестиращите граждани до Народното събрание, председателите на парламентарните групи и Министерския съвет в оставка.

Исканията им са изпратени и до членовете на Консултативния съвет за национална сигурност, който ще заседава във вторник (26 февруари) и до други компетентни органи, съобщиха от пресслужбата на държавния глава.

"Идеите на гражданите могат да бъдат реализирани само чрез институциите на демократичната правова държава", е мнението на държавния глава.

Президентът апелира всички институции да мобилизират усилията си, за да отговорят на очакванията на гражданите. "Надявам се да се постави началото на диалог, който да бъде конструктивен, да се запази правовия ред в държавата и да се гарантира стабилността на България", коментира още Плевнелиев.

По-рано той излезе при протестиращите пред Министерството на икономиката граждани, за да чуе исканията им. Там обаче беше освиркан от множеството.

Държавният глава призова събралите се демонстранти да докажат, че вярват в демократичните ценности и в бъдещето на България и гарантира, че ще бъде отговорено на желанието им за диалог.

Той гарантира, че представители на протестиращите ще влязат в планирания обществен съвет, заедно със синдикати, работодатели и други граждански организации. Съветът ще бъде свикан още следващата седмица.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


301 Epifani Gancia 25.02.2013 | 07:30
Не се знае, все пак той е преди всичко човек на ГЕРБ, а след оставката на Дянков и непрекъснато падащото доверие за тях е по-добре да има предсрочни избори.
300 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:51
Като е некадърен и е крадец и той да си ходи,от такива личности страда народът.
299 Митридат Египетски 24.02.2013 | 18:42
ня1ма да му е лесно
298 Митридат Египетски 24.02.2013 | 18:41
да виедим какво ще стане, но се съмнявам
297 marina popova 24.02.2013 | 18:39
Той се надяаше да не се стига до тук. Сега вече му се налага да мисли какво да прави!
296 viki stoilova 24.02.2013 | 18:39
В лъжи и обещания - това е.
295 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:38
То не е само с Прокопиев има и много други, списъкът е дълъг със заинтересовани лица.
294 viki stoilova 24.02.2013 | 18:37
Сам си е виновен и ще си понесе последствията.
293 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:34
Като е виновен Господине, нека сега да си я сърба, защото на мен ми писна от такива личности с две лица.
292 Митридат Египетски 24.02.2013 | 18:34
и те са оттам, да
291 Митридат Египетски 24.02.2013 | 18:33
да не се е мешал с Прокопиев
290 Митридат Египетски 24.02.2013 | 18:32
че той нямал търпение бе, да се отърве
289 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:30
за кашата сам си е виновен
288 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:29
истинските лица със Станишев, \Доган и Костов, на енергийната мафия
287 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:29
Как да е поеме като не му е чиста и неговата..
286 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:28
гардовете ги събираха, а не Плевнелиев, тъкмо се чудех кой какво и кога е съумял да му даде
285 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:28
Бяга от отговорност президента, което изобщо не е хубаво, а и прехвърля нещата може би за да излезне чист от тази каша около него.
284 marina popova 24.02.2013 | 18:27
И за малкото, което зависи от него, не поема отговорност.
283 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:25
бе плашлив, не е толкова плашлив тъой, на такъв се прави
282 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:24
тя сигурно работи в НСИ:))но НСИ нас не ни храни, изобщо
281 marina popova 24.02.2013 | 18:23
Няма какво да направи. Таклъв си е - плашлив и се крие.
280 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:23
членовете на КСНС ще се запознават - че те докато се запознаят , ще свърши света
279 viki stoilova 24.02.2013 | 18:19
Неговият рейтинг ли трябва да ни интересува в момента?
278 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:19
че то какво зависи от него
277 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:18
рейтинг не храни нищо, не ми пълни колата, не ми плаща тока
276 трендафил въжарски 24.02.2013 | 18:17
той какво взе, взе ли нещо, или само се направи, че взе, и аз не знам
275 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:11
рейтинга на Плевнелиев не ни храни, да
274 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:10
самото заглавие говори за прехвърляне на отговорността
273 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:09
това да, но едва ли ще го харесат
272 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:08
Кристалина, \дянков, ввсе хора на Прокопиев, просвледете иу Царя и \ШУЛЕВА
271 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:08
чухте ли какво разправвя Гамизов?
270 marina popova 24.02.2013 | 18:08
Не ни дреме за рейтинга му!
269 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:08
Хората ще го следят много прецизно този път във всяка негова стъпка.
268 viki stoilova 24.02.2013 | 18:07
Аз ако съм на мястото на Плевнелиев направо ще потъна в Земята от срам, ако хората изпитват толкова голямо недоволство и ме оплюват. Обаче той с цялата си наглост се опитва да се измъкне от отговорност.
267 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:07
защо не го питаха разни неща?
266 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:06
те тия са едно и също бре
265 Летящият Честмир 24.02.2013 | 18:06
ей, Пилат Понтийкски, какво става бе
264 gabriela gabrielova 24.02.2013 | 18:06
При всеки слух има огромна доза истина и това ще изиграе лоша шега на сегашният ни държавен глава Росен Плевнелиев, дано да е готов с отговорите си.
263 zvetanka ivanova 24.02.2013 | 17:52
Истината е, че той е от страната на Кунева, Прокопиев и Кристалина, която може да бъде служебен премиер.
262 Криси Крисева 24.02.2013 | 17:52
Направо ме разочарова този човек. Вместо да се опита да изпълни исканията на протестиращите, той общо взето се опита да им противоречи, като съвсем нормално беше тълпата да го освирка, нищо че е президент.
261 манна небесна 24.02.2013 | 17:52
Росен ще чуе гласа на олигарсите, които стоят зад него и му дърпат конците. Силно се надявам да не ги напъха във властта, защото жална ни майка тогава.
260 Stupid Girl 24.02.2013 | 17:52
Когато стана скандала с Трайчо Трайков и замесването на името му с „бизнесмена“ Иво Прокопиев, някой запита ли се защо се потули случая?? И дали не продължава дърпането на конците във властта на разни пионки, каквато за мен е дори самия Президент от същите хора и кръговете около тях? За цената на тока, пряко свързвам Иво Прокопиев със „зелената мафия“ и сключването от Трайков и него (за което Трайков беше уволнен) „сътрудничество“ за изкупуване на варовик на нереално висока цена за някакъв още по-нереален период от време! Сега, ако Росен Плевнелиев се опита да прокара пак същите личности и имена за служебно правителство, просто мога спокойно да ги причисля към прослойката на олигарсите и монополистите у нас срещу, които възставаме!
259 Яна Младева 24.02.2013 | 17:52
Не е добре работата хора. Плевнелиев се опитва да се разбере с протестиращите, но не и да изпълни техните искания. Ако така продължава, то рейтинга му ще започне да пада още повече, защото показва, че не иска да поема отговорност.
258 pippi longstocking 24.02.2013 | 17:52
Плевнелиев , научи ли Конституцията, братле
257 Гери Стоева 24.02.2013 | 17:51
Докато Плевнелиев не иска да откликне на протестиращите, то той ще бъде освиркван непрекъснато, където и да иде. Ако иска по-добро отношение, то нека да подкрепи протестите, а не да се крие и опитва да отклони вниманието другаде.
256 hristo stoimenov 24.02.2013 | 17:51
Да бе, тя цялата държава е в блокаж, той ще занимана институциите, интересно кой ли ще се яви на поредния КСНС?! Плевнелиев или наистина е толкова глупави, или добре си играе ролята и ни вкарва в поредния цикъл от лъжи и обещания, от който нищо няма да излезе.
255 rosen bosev 24.02.2013 | 17:51
Аман от такива като Плевнелиев, където искат да манипулират общественото мнение и да назначат в евентуален служебен кабинет, хора от енергийните "бизнеси".
254 velvet boots 24.02.2013 | 17:51
Имаме президент в чието минало присъстват връзки с видни мафиотски босове.
253 манна небесна 24.02.2013 | 17:51
За нищо не става, така си е! Едно адекватно решение не е взел откакто е в президентството. А сега предстои най-важния избор и е на път да оплеска и него.
252 Голем Капацитет 24.02.2013 | 17:50
Точно така, протестиращите са много прави – не трябва да се вкарват сега НОВИ личности, макар и временно в Парламента! Нека Росен Плевнелиев поне един път ги чуе, поне един чуе своите избиратели!! А не тези, които му дърпат конците!
251 Криси Крисева 24.02.2013 | 17:50
Хората взеха нещата в свои ръце и ще протестират докато исканията им не бъдат изпълнени. Плевнелиев е длъжен да застана на страната на своя народ и вслуша в техните искания. Само така ще може да се направят нужните цели, за да бъдат постигнати нещата.
250 Яна Младева 24.02.2013 | 17:50
Стига се е правил на всеотдаен, защото чак след като го освиркаха взе да разбира, че трябва вземе нещата в свои ръце и да действа. Нужно ли е това да се случва, за да започне да си върши работата съвестно?
249 манна небесна 24.02.2013 | 17:49
Охраната е задължителна, няма как! Въпроса е Росен да не направи грешката да назначи енергийната мафия като служебно правителство, защото ще ни върнат в първи клас само за няколко месеца.
248 Maya Davidova 24.02.2013 | 17:49
Плевнелиев, я кажи ти като беше министър колко милиона държавни пари си прибра в джобчето покрай строежа на АМ Люлин ? Помниш ли? Някъде около 20 милиона май бяха.
247 Гери Стоева 24.02.2013 | 17:49
А защо не го направи още сутринта, а беше нужно да бъде освиркан, че чак тогава да вземе нещата в свои ръце? Крайно време е в тази държава да говори народа, а не политиците. Те просто го представляват и трябва да изпълняват неговите искания. Точно това трябваше да направи Плевнелиев и останалите политици преди време.
246 Dare Debil 24.02.2013 | 17:49
С две думи, Плевнелиев се опитва да протака нещата, така че да се подреди служебно правителство, което да замаскира злоупотребите на експравителството, както ида постели добре за следващите избори. Знаем, че Роско е много свой човек, послушен...
245 Оперен Певец 24.02.2013 | 17:49
Аз не искам да ме управляват хората на Плевнелиев - Дянков, Цветелина Бориславова и технтие марионетки! Искам независима България, специално от токива хора!
244 манна небесна 24.02.2013 | 17:48
Изпратил е писмо до несъществуващи институции, или такива които е въпрос на време да спрат да работят.
243 paralelna vselena 24.02.2013 | 17:48
Този човек не си ли дава сметка че народът не само му няма доверие но и изпитва погнуса от него.
242 Криси Крисева 24.02.2013 | 17:47
Идеята е Росен Плевнелиев да дава пример на българите, а не те него. Все пак сме го избрали да ни бъде водач и заема най-високия пост в държавата, което изобщо не е малко според мен. Крайно време е да реши какво да прави занапред и нека по-сериозно да се отнася към задълженията си и най-вече исканията на хората да бъде уважени от негова страна.
241 diter smallhausen 24.02.2013 | 17:47
"Той гарантира, че представители на протестиращите ще влязат в планирания обществен съвет, заедно със синдикати, работодатели и други граждански организации." - представям си колко граждани ще има и колко пионки, каквито са синдикати, работодатели и пр. Синдикатите да защитиха поне веднъж като хората интересите на гражданите, а работодателите ни експлоатират здраво...
240 Яна Младева 24.02.2013 | 17:47
Много грешно от негова страна, че закъсня толкова много. По-рано трябваше да прати исканията на народа, защото в крайна сметка протести не има от днес, а от доста дълго време. Трябва да е намерил вече решение на проблемите и народа няма да се спре, докато Росен не вземе инициативата и покаже, че е истински президент, а не фиктивен такъв.
239 свинска конференция 24.02.2013 | 17:47
Така е, няма институции и се чудя на кого е изпратил писмата си тоя?!
238 Гери Стоева 24.02.2013 | 17:46
Ако Плевнелиев не назначи служебно правителство, то то наистина ще се окаже, че той работи за хора от кръга "Цветелина Бориславова - Прокопиев - Симеон Дянков". Ако това се окаже истина, то народа ще го разнищи просто.
237 Криси Крисева 24.02.2013 | 17:46
Ако си беше свършил работата Плевнелиев в края на миналата и началото на тази седмица, то можеше и да не му се налага сега да се движи с охрана навсякъде. Би било наистина много добре, ако слушаше хората навреме и не се стига до такива циркове, каквито са в момента.
236 Георги Гошев 24.02.2013 | 17:45
Нищо не става от този президент, ами то по-хубаво изобщо да нямаме президент при това положение, след като има кръг от приятели олигарси и новобогаташи...за какво ми е? Той не е един от нас!
235 sandra alexieva 24.02.2013 | 17:45
Росен е чиста мутра. Навремето колко е прал парите на най-големите мафиотски босове и песен е пеел. Този човек цял живот изпълнява поръчки.
234 dobi simeonova 24.02.2013 | 17:44
Няма как да им се случи това, гръм един път бие и хората разбраха ситуацията,Плевнелиев е в патова ситуация в момента.
233 Леля Марче 24.02.2013 | 17:44
Нема кво, ако искахме куриер щяхме да си платим за такъв! Росен Плевнелиев за пореден път доказа, че е политик под чехъл!!
232 rene artois 24.02.2013 | 17:44
Точно пък Росен Плевнелиев едва ли е в състояние да гарантира исканията на хората, при все че той е споен с енергийната мафия и носи отговорност за един от проектите, които особено натежава в месечните ни сметки - Марица Изток І.
231 Мими Тодорова 24.02.2013 | 17:44
Развали ми настроението Росен Плевнелиев като изгяга при институциите и им хвърли горещия картоф - исканията на всички протестиращи? Така ли трябва да постъпи един президент, на който му пука за нацията?
230 Яна Младева 24.02.2013 | 17:44
Трудно е на хората да се оправят с Плевнелиев. Трябваше да го освиркат, за да ги разбере. Май по мирен начин, той няма да иска да чуе техните искания и се налага да се стига до там, че да го унижават, за да разбере, че в държавата наистина има огромен проблем.
229 velvet boots 24.02.2013 | 17:44
Плевнелиев е псевдодържавник, нито внушава респект, нито показа някакви съществени познания, дори си позволи да поругае Конституцията. Мижитурка!
228 Гери Стоева 24.02.2013 | 17:43
Плевнелиев просто закъсня. Това трябваше да го свърши още в началото на седмицата. Така хората щяха да повярват, че все пак има някой държавник който да ги подкрепя. Можеше и да не се стигне до падане на правителството, но кой да се сети...
227 pippi longstocking 24.02.2013 | 17:42
Правителството си тръгва, но проблемите остават. нямам доверие на Плевнелиев. Не мисля че неговата намеса ще доведе до нещо добро за България и обикновените граждани.
226 Stefka Petrova 24.02.2013 | 17:42
Ей, предател! Защо занесе нашите искания до институциите? Ами да ги беше изхвърлил на боклука? Това Прокопиев ли ти го нареди, или Симеон Дянвко? Партия ли си с тях, а?
225 beli macor 24.02.2013 | 17:42
Сега ще започне едно голямо прехвърляне на тези искания от иституция на институция, докато пешките се пренареждат. Въобще не трябва да се има доверие на Плевнелиев, който обслужва кръга от бизнесмени - Минев, Бориславова и Прокопиев.
224 Grigor Mitev 24.02.2013 | 17:41
Росене, много се изложи! Така ли правят отговорните политици - да бягат от отговорност лична и да я дават на институциите, където тя да се изгуби? Ами крагът олигарси покрай тебе, само да си посмял да ги пуснеш в служебното правителство!
223 Eva Yaneva 24.02.2013 | 17:36
Плевнлиев да не дойде да е партия с Прокопиев и Бориславова - ВМРО така са се изказали днес на протеста. Не искали служебно правителство в сянката на изброените "бизнесмени".
222 Гери Стоева 24.02.2013 | 17:32
Не мога да се съглася, че Росен Плевнелиев си върши работата качествено. Ако беше така, то нямаше да ни натресе ТЕЦ "Марица 1 и 2". Точно заради тях плащаме с 14% по-скъп ток, защото Иво Прокопиев чрез фирма "Каолин" оскъпи доставките на варовик за тецовете и от там скочи и цената като цяло. Та това ли е направил Плевнелиев за България?
221 Гери Стоева 24.02.2013 | 17:32
Хората хорце извиха, напук цялото безобразие в България. Ако наистина Росен си е затварял очите до последния момент, то той е сбъркал страшно много. Изобщо не съм си мислел, че може да постъпи по такъв безотговорен начин, все едно не му пука. Чак като го освиркаха и се сети вече да действа.
220 Galina Yovcheva 24.02.2013 | 17:31
Плевнелиев изпрати исканията на протестиращите на институциите - хайдеее, изми си ръцете президента! Как няма срама за 5 пари този човек, това се чудя само?
219 marina popova 24.02.2013 | 17:28
Президентът май се отдаде на почивка, но да видим от утре какво ще прави. Явно ще изпусне възможността да остане в историята като можещ и решителен президент.
218 Филип Фифо 24.02.2013 | 17:27
Росене, само внимавай КАКВО служебно правителство ни готвиш!! Защото и ти ще минеш под народната „любов“, ако мислиш да ис слагаш твои хора, които и да са те!! Няма да има прошка за никой политик, дори и за Президента, защото на народа му писна!!
217 vyara dimova 24.02.2013 | 17:22
Плевнелиев не е много добър политик, а екипът му е много слаб. Затова е по-зле и от треторазрядните партии и прави повече гафове.
216 Филип Фифо 24.02.2013 | 17:18
Хубави неща искат от ВМРО, все неща които искаме да чуем най-малкото. Но това трябваше да го каже самия държавен глава, а не някаква треторазрядна партия. Вместо това, прехвърли за пореден път топката на институциите. Защо не? Та у нас винаги сме живеели в параграф 22!
215 vyara dimova 24.02.2013 | 17:15
И Плевнелиев май го е страх, бързичко се покри/. Иначе не се плаши, до теб още не са стигнали;)
214 Maya Davidova 24.02.2013 | 17:14
Каквото и да прави Росен по всякакъв начин се опитва да известни фокуса на вниманието и да не се стига до свикване на велико народно събрание. Прави го защото вече знае кой ще сложи с служебното правителство - негови хора,
213 траян тодоров 24.02.2013 | 17:13
замиват ни очите
212 траян тодоров 24.02.2013 | 17:13
какще гарантираш, Плевнелиев сигурността, че вече започна да ме хваща страх от тая анархия
211 vyara dimova 24.02.2013 | 17:13
Зелената енергия е неизбежно зло. Но хората затъваха със всеки ден, никой не им обръщаше внимани - Бойко правеше магистрали, Роско се хилеше по снимки, Прокопчето си вее ... в Сингапур, Ковачки богатее на наш гръб, Кунева търси дивиденти и е на всяка манджа мерудия - ето го резултатът - народът скочи! И няма да мирне, докато нещо не се промени! А президентът скатава ситуацията, вместо да работи за разрешаването й.
210 Suzi Quatro 24.02.2013 | 17:12
Само тръпна да видя кой ще назначи в понеделник президента за служебно правителство!! Ако ще ми слага от кръга Цветелина Бориславова - Прокопиев - Симеон Дянков, моля моля- направо на импийчмънт ще отидем!! Не искаме поредната група олигарси и и съмнителни бизнесмени и министри в оставка да ми се правят на герои и честни светци!!
209 траян тодоров 24.02.2013 | 17:12
Той гарантира, че представители на протестиращите ще влязат в планирания обществен съвет, заедно със синдикати, работодатели и други граждански организации.тия синдикати и работодатели много ме съмняват, те отдавна пърдят в една кошница
208 Криси Крисева 24.02.2013 | 17:11
Ако Плевнелиев наистина не назначи служебно правителство, то то наистина ще се окаже, че той работи за хора от кръга "Цветелина Бориславова - Прокопиев - Симеон Дянков". Ако наистина това се окаже истина, то народа ще го разнищи просто.
207 траян тодоров 24.02.2013 | 17:11
напълно подкрепям коментара ти, това е самата истина
206 траян тодоров 24.02.2013 | 17:08
сигурно е гузен
205 Petar Petrov 24.02.2013 | 17:07
Плевнелиев работи в защита на интересите на олигарсите и прави всичко възможно те да се върнат на власт, защото има полза от тях, не от народа.
204 Raina Knqginq 24.02.2013 | 17:06
Президентът още в понеделник да назначи служебно правителство, но не с хора от кръга "Цветелина Бориславова - Прокопиев - Симеон Дянков, както беше казал на някой на протеста. Иначе, ще стане напълно ясно, чий интереси обслужва Росен Плевнелиев.
203 траян тодоров 24.02.2013 | 17:06
само че откъде пари зьа това саниране? нямам,е пари за такова нещо
202 траян тодоров 24.02.2013 | 17:05
пероблемът е, че народът е неуравновесен и много неща не знае- трябваше да го изслуша и да го пита разни неща
201 vyara dimova 24.02.2013 | 17:05
Че той не си е посавял за цел да направи нещо, той си има няколко мантри, сред които и санирането, и само тях си знае.
200 траян тодоров 24.02.2013 | 17:04
стига с тоя Борисов. Проект е ощше на Шулева и Иван Костовя с Прокопиев, Борисов дойде по-късно и изяде дървото, но и той е виновен щом не се е справил
199 траян тодоров 24.02.2013 | 17:03
198 zvetanka ivanova 24.02.2013 | 17:03
Точно това стана. Плевнелиев си е чиста марионетка на Борисов.
197 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 17:01
не вярвам пЛЕВНЕЛИЕВ ДА СВЪРШИ НЕЩО СВЯСТНО ПРОТИВ МОНОПОЛИСТИТЕ
196 zvetanka ivanova 24.02.2013 | 17:01
С една дума ще си навлече повече гнева на народа.
195 sandra alexieva 24.02.2013 | 17:00
Другарят Плевнелиев не може да каже или направи нищо по-различно от онова,което му поръчат онези които го избраха и го контролират. Това е тъжната истина. Такъв е нашият президент марионетка.
194 Albert Nobbs 24.02.2013 | 17:00
А сега институциите ще има да си ги подхвърлят тези искания... Пределно ясно ни е как се случват нещата в тази държава. Росен пак си изигра представлението по възможно най-добрия начин, целейки да продължи това протакане.
193 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 17:00
с много гардове те вардят бе
192 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 17:00
отклони се темата, май протеста вече не е срещу монополите
191 дълбока мисъл 24.02.2013 | 17:00
Даа, и аз гласувах за Витков, но уви - хората искаха това момченце и ето им го. Ама днес не го искат, ами свиркат.
190 dobi simeonova 24.02.2013 | 16:59
Че и Плевнелиев ли е толкова имотен като другите?
189 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 16:59
"Идеите на гражданите могат да бъдат реализирани само чрез институциите на демократичната правова държава", е мнението на държавния глава.пак нищо не е казал
188 Бони бон 24.02.2013 | 16:59
Така и не разбрахме, какво ще стане с цената на тока?? Дори самия Президент е виновен пряко за нейното покачване! Сметките се вдигнаха миналата година заради т. нар. зелена енергия и въвеждането на ТЕЦ "Марица Изток I" и то от Росен Плевнелиев.
187 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 16:58
ържавният глава призова събралите се демонстранти да докажат, че вярват в демократичните ценности и в бъдещето на България и гарантира, че ще бъде отговорено на желанието им за диалог.Нищо не е казал
186 baritona baritona 24.02.2013 | 16:58
Така е, няма институции и се чудя на кого е изпратил писмата си тоя?!
185 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 16:57
е, тоя анархист пияница, ти пък, същата работа, ама поне нямаше да е "бяла якичка"
184 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:57
На него даже не му дадоха и да го яхне!
183 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 16:57
защото си е баш така
182 Мими Мишева 24.02.2013 | 16:57
Много грешно от негова страна, че закъсня толкова много. По-рано трябваше да прати исканията на народа, защото в крайна сметка протести не има от днес, а от доста дълго време. Трябва да е намерил вече решение на проблемите и народа няма да се спре, докато Росен не вземе инициативата и покаже, че е истински президент, а не фиктивен такъв.
181 zvetanka ivanova 24.02.2013 | 16:57
В исканията си хората са много прави, така че, да не прехвърля топката в ръцете на институциите, ами сам да се заеме с решаването на проблемите. Сега е момента да се докаже като президент на Републиката.
180 Елемаг Електриков 24.02.2013 | 16:56
опааа, на институциите, в казармата имаше един лаф - чувай у.о
179 dobi simeonova 24.02.2013 | 16:56
Защо ми се струва, че Плевнелиев иска да се измъкне от създалата се ситуация и гледа да прехвърли топката на друг..
178 pippi longstocking 24.02.2013 | 16:55
Светльо Витков трябваше да ни стане президент. На него народа поне му вярваше и никога нямаше да бъде така освиркан. Ето ни, по-несигурни от всякога в политическа криза и с президент на който никой не му вярва и не изпитва капчица респект.
177 baritona baritona 24.02.2013 | 16:54
Ако се разкрият връзките му с най-големите енергийни кръгове в тази страна, нищо чудно протестиращите да му поискат и на него оставката. Той е една пионка в техните ръце и подставено лице и могат да си правят с него каквото си поискат.
176 icko selski 24.02.2013 | 16:53
"Президентът апелира всички институции да мобилизират усилията си" - кои по-точно, че те не останаха много работещи, ДКЕВР е с някакъв измислен шеф, правителство - йок... Всичко живо чака да бъдат назначени предсрочни избори.
175 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:53
и Костов е в кюпа, нали той даде |Каолин на Иво Прокопиев
174 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:52
те нали в тия институции са негови хора бе:))))))
173 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:51
мислиш ли,. че това може да стане?:П)))))
172 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:51
Хах, поне проформа институции има, друг е въпросът, че и преди, и сега не работят. Плевняка си изми ръцете по този начин.
171 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:51
Иво Прокопиев в затвора
170 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:50
протеста бе политизиран отдавна, той просто глупакът го яхна последен:))))
169 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:50
на балансьор, но не знам дали ще се справи
168 vuicho vanio 24.02.2013 | 16:50
Това се нарича политизиране на протеста. Не му е работа на тоя паляк да ходи на протеста. Още повече, че е един от заинтересованите в енергийния скандал, заради връзките на жена му с енергийния мафиот Иво Прокопиев.
167 Мими Мишева 24.02.2013 | 16:49
Идеята е Росен Плевнелиев да дава пример на българите, а не те него. Все пак сме го избрали да ни бъде водач и заема най-високия пост в държавата, което изобщо не е малко според мен. Крайно време е да реши какво да прави занапред и нека по-сериозно да се отнася към задълженията си и най-вече исканията на хората да бъде уважени от негова страна.
166 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:49
отогава ни обират, даже още от 1944 г.
165 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:49
И все пак неговата роля каква е - на гара разпределителна ли?
164 Александър Никифоров 24.02.2013 | 16:48
Плевнелиев изпрати исканията на протестиращите на институциите - и какво сега, ни лук ял, ни лук мирисал
163 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:47
така ли? споре дмен от 1989 г., все са мътни времена
162 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:46
Е, нали е за няколко месеца;) Но си права - шансът на Плевнелиев да се покаже като силен и достоен е сега.
161 pippi longstocking 24.02.2013 | 16:46
Страшно става когато бъдещето ни е в ръцете на въздухар-марионетка като Росен Плевнелеив, Не иска и да си представям какви последствия ще имат действията му.
160 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:45
Мариците,мила, ни ги натресе Иван Костов, и са Марица 1 и 3, не две. Истината е обаче, че и Плевнелиев е в хавата, той е в играта
159 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:44
амам и протестиращите как го освиркаха, а
158 Зори Кумова 24.02.2013 | 16:44
Не мога да се съглася, че Росен Плевнелиев си върши работата качествено. Ако беше така, то нямаше да ни натресе ТЕЦ "Марица 1 и 2". Точно заради тях плащаме с 14% по-скъп ток, защото Иво Прокопиев чрез фирма "Каолин" оскъпи доставките на варовик за тецовете и от там скочи и цената като цяло. Та това ли е направил Плевнелиев за България?
157 kristian balev 24.02.2013 | 16:44
Плевнелиев не иска свикването на ВНС, това за мен показва, че иска да се запази досегашното положение, само да се сменят "лицата". Сякаш хората така лесно могат да бъдат подведени кой всъщност стои зад тях. Искаме справедливост станишевци, царе, Костов, Буда, Кунева и прочие да им бъде забранено да участват в политиката пожизнено.
156 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:44
бе с една дума момчето казва аз нямам право и се измъква като прехвърля топката на другите
155 синята коалиция 24.02.2013 | 16:43
Това е двулична среща! Плевнелиев играе с олигарсите, а в същото време се подмазва пред протестиращите. Изключително грозно от негова страна.
154 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:43
я стигнат, я не до тия институции, и после ще си измие ръцете с тях
153 velvet boots 24.02.2013 | 16:43
За мен както и за много други хора Плевнелеив е една бездушна марионетка. Сега с формиране на новото правителство той има шанса да опровергае този образ, но не мисля че го стори.
152 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:43
най-вече Иво Прокопиев и Кунева, както и Огнян Донев
151 Софи Марсо 24.02.2013 | 16:43
"По-рано той излезе при протестиращите пред Министерството на икономиката граждани, за да чуе исканията им. Там обаче беше освиркан от множеството." - Ахаха еми ще е освиркан, като се опитва да лъже хората и той! Тепърва ще бъде освиркван!
150 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:42
нима мислите, че Плевнелиев ще помогне на народа? как? като си даде вилата на морето ли?:))))
149 социална мрежа 24.02.2013 | 16:42
Няма институции! На кого ги е пратил тия писма? Все едно ги е пуснал в тоалетната. Поредния неадекватен ход на президента.
148 Svetla Grozeva 24.02.2013 | 16:41
Не му вярвам и на думичка, която изрече от устата си, тоя президент! Ако беше истински президент - щеше да е независим, а не кукла в ръцете на разните му там олигарси, банкери, посланици и министри дори.
147 Камък Врачански 24.02.2013 | 16:40
"берлите якичкиЮ ни яхат внимавайте, Плевнелиев е от тях
146 raicho ivanov 24.02.2013 | 16:40
На 26 ще заседава, но трябва на 27 да каже, какво решение е взел относно исканията. Не мисля, че ще успее.
145 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:40
И това е вярно. Но и да внимава в одтаващото кратко време какво ще подписват министрите(все още) от ГЕРБ. Защото сега са най-мътните времна!
144 sandra alexieva 24.02.2013 | 16:40
Новото служебно правителство трябва да бъде съставено от честни хора. Ако изберат за премиер някой от кръга на Бориславова (или самата нея) с която Росен е в близки отношения, тогава и Господ няма да ни спаси.
143 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:38
Трябваше, но Плевнелие не беше готов. Той и сега не е, не знае какво да прави в тази ситуация.
142 pippi longstocking 24.02.2013 | 16:37
Хубаво да си помисли Плевнелиев преди да избере ново служебно правителство. Дано осъзнава каква отговорност носи. Тук честността трябв ада бъде водеща,за да не се повторят времената на тройната коалиция.
141 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:36
Ее, той за тези връзки никога няма да си признае;)
140 митко щеката 24.02.2013 | 16:36
А протестиращите знаят ли за връзките на жената на Плевнелиев с най-големия енергиен мафиот в държавата Иво Прокопиев? Този човек неслучайно се намира в Сингапур, защото тук много хора са му вдигнали мерника, заради далаверите, които прави покрай енергетиката.
139 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 16:36
че те хората въопбще не пожелаха да го чуят тоя де
138 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 16:35
медиите не им вярвай, те на всички надуват балона, не говия пък бевше най-надут
137 Pavel Liubchev 24.02.2013 | 16:35
Струва ми се малко по-закъсняла тази среща на президента с протестиращите, не трябваше ли това да се случи далеч преди да се стигне до кръвопролития и ексцесии, преди партиите да яхнат протестите и да започнат да си правят ПР на гърба на хората, тогава беше моментът Плевнелиев да послужи да се опита да отстоява тези искания...
136 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 16:35
трябва да попитат Ковачки за Топлофикация, какви са връзките му с Пл евнелиев, бил кушппил и вила на морето на Ангел Семерджиев
135 дълбока мисъл 24.02.2013 | 16:35
Те и преди не вярваха, но се поддържаше изкуствено рейтингът му, а днес балонът се спука.
134 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 16:34
Иво Прокопиев действа, това е мафията на "белите якички", как не я разпознавате?
133 Tedi Stoqnova 24.02.2013 | 16:34
ПР-ите на Плевнелиев се изложиха! Той нямаше място сред протестиращите. Не и след като обществото знае, че има прителски контакти с хора, от енергийния бранш - Ковачки, Прокопиев.
132 velvet boots 24.02.2013 | 16:33
Не народа избраха Росен Плевнелиев за държавник. Избарай го ГЕРБ начело с Бойко, защото им се видя удобен и имаха с какво да го държат и контролират. идя се колко милее народът на Плевнелиев.
131 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 16:33
тоя хитрец как се измъква пак
130 млад меринджей 24.02.2013 | 16:30
Плевнелиев се опитва да вкара свои хора във властта!! Това не бива да се допуска! Иво Прокопиев отдавна му е дружка от бизнес кръговете и покрай бившата работа на жена му, отдавна въпросния се опитва да се намърда във властта и да си осигури всички преимущества от нея!! А питате ли се защо Симеон Дянков точно сега рязко реши да си оттегли оставката?! Да не мислите, че не си е направил сметката и той!
129 Дядо Либен 24.02.2013 | 16:30
Хубаво, срещна се президентът с протестиращите, взе исканията им, ама на мен изключително негативно впечатление ми направи изказването му, че не трябвало да се свиква ВНС, а всъщност има ли друг начин да се промени политическия модел?! И най-вече да разчистим НС от тази отромна пасмина от номенклатурни отрочета, които властват от 20 години там!
128 Нела Канчева 24.02.2013 | 16:29
Плевнелиев да си хвърля оставката, защото той така или иначе никаква работа не свърши - предаде им исканията на всякакви институии и ни лук ял, ни лук мирисал!
127 млад меринджей 24.02.2013 | 16:27
И дали от задния вход на Президентството не излизат дебели връзки към налагания като бъдещ балансьор в следващия парламент Меглена Кунева. Също така и каква е точно меката връзка с скрилия се в последно време зад кулисите кръг около Иво Прокопиев. А също и поутихналият напоследък Ковачки? Айде сега да ви припомня и нещо друго - едно време настоящия президент нали знаете, че беше и министър, нека каже за една виличка край морето, която му се води, как точно е издал разрешително за нея. Нещо много взе да се вмирисва работата и то точно от към държавния ГЛАВА!! Имаше разследване май от някоя от кабелакрките, Скат ли коя не помня.
126 Sasho Hristov 24.02.2013 | 16:25
Хората не вярват вече и на президента, самия факт, че го посрещнаха с възгласи мафия и освирквания говори достатъчно красноречиво за това. Вместо това всички май търсим упование по-скоро в църквата, колкото и да е компрометирана тя.
125 Hristo Penchev 24.02.2013 | 16:24
Плевнелиев не мога да го разбера в крайна сметка за кого играе, за олигарха Прокопиев, за банкерката Цв. Бориславова, за Симеон Дянков? Кой за кого играе в тази порочна схема?
124 Хави Шишова 24.02.2013 | 16:23
Роската подходи много грешно в началото. Той все още е зависим от ГЕРБ и гледа да угажда на техните интереси, отколкото на народа. Вече е време да вземе нещата в свои ръце, защото правителството го няма и сега ще взима решенията самичък.
123 Siika Alexieva 24.02.2013 | 16:23
Нека Росен Плевнелиев назове още сега честно кои точно „експерти“ мисли да отзове за служебно правителство?! Много ми е интересно!! И ДА БЪДЕ готов, ако народа НЕ ГИ приеме или хареса! Защото аз лично подозирам силно лобиране от него на нечии бизнес и не само, интереси!!
122 Marcellus Centurion 24.02.2013 | 16:21
121 Бай Спас 24.02.2013 | 16:21
Сега е момента Плевнелиев да покаже, че е надпартиен и да отстоява интересите на народа, а не на партиите, които ако можеха да решат проблемите ни, до сега щяха да са го направили. Първата и най-важна стъпка е да се допуснат читави хора до обществени съвет, а не пионки, като госпожата, която излезе и говори с Бойко и уж бе представител на протестиращите.
120 Marcellus Centurion 24.02.2013 | 16:20
Защо се пишат глупости, на кого точно ги е изпратил, след като днес е почивен ден а и няма правителство.На моменти имам, чувството, че президента не знае какво точно прави.Мястото на президента е в президентството а не по митингите.
119 Ivo Maglov 24.02.2013 | 16:19
С когото и да ще да запонава исканията на протестиращите, нищо не е направил президента, те да бъдат решение. Не искам никога повече да го виждам на наш протест!
118 джак ричър 24.02.2013 | 16:19
Голяма лисица е Росен, докато привидно се подмазва и слуша Бойко а в същото време се чуди как да вкара обратно в играта авера си Иво Прокопиев.
117 Цветанка Христовa 24.02.2013 | 16:19
Не остана май много време за реагиране на Плевнелиев и той се сети, че трябва да обърне внимание на исканията на хората. Само така може да бъде уважаван и почитан от своя народ. Няма как да вървиш против неговите интереси и да искаш да постигнеш нещо повече.
116 Дива Самодива 24.02.2013 | 16:18
Изключително неприятно ме изненадва Плевнелиев. Не знм как точно мисли да чуе гласа на народа, имайки предвид миналото му и личните му интереси свързани пряко с някои бизнес кръгове. Освен това, продължавам да се питам, ЗАЩО Дянков го си оттегли оставката точно сега?! Да не би да се готви за служебното?! Ако това стане, Президента не само, че няма да чуе гласа народен, ами ще разбунтува народа ОЩЕ повече!!
115 paralelna vselena 24.02.2013 | 16:17
И ако след това освиркване Плевнелиев не си даде сметка колко е нежелан и нехаресван от народа, официално го признавам за въздух под налягане.
114 Krasi Leventa 24.02.2013 | 16:15
И кой точно ще разглежда тези искания, като кабинетът вече подаде оставка?! Според закона за КСНС членове на Съвета са председателят на Народното събрание, министър-председателят, министрите на отбраната, вътрешните работи, външните работи и финансите, председателят на Държавна агенция "Национална сигурност", началникът на отбраната и председателите на парламентарните групи в Народното събрание. Навярно председателите на парламентарните групи, които ги видяхме няколко правителства наред какво представляват.
113 velvet boots 24.02.2013 | 16:15
Направо може да се каже че от доста време насам положението на Плевнелиев и оставането у във властта са много разклатени.
112 SaltN Pepa 24.02.2013 | 16:14
Росен трябва да покаже сега дали наистина е човек НА народа и дали наистина ще чуе неговия глас!! Ако мисли, да лансира за служебно правителство разни странни типове и бивши министри, значи е ясна работата!! Няма място за доверие към него и трябва да очакваме неговата оставка!
111 Stoqna Mutafova 24.02.2013 | 16:13
Нищо не може да изчисти петното на политизирането на протестите, което се опита да направи днес президента Росен Плевнелиев. Аз за себе си никога няма да му го простя! Това си е подигрвка!
110 Grisha Tasev 24.02.2013 | 16:11
И как точно президентът ще помогне в тази ситуация като той е част от тази мафия, нали го видяхме и като министър какво правеше – за едни фирми имаше пари за други не, на определени хора се даваха разрешителни на други не...
109 Минка Минкова 24.02.2013 | 16:11
Не знам какво трябва да се случи, за да престане това нещо най-накрая. Плевнелиев има добър рейтинг, но след тези протести и освирквания, то той ще бъде сринат значително. Може да излезе сред протестиращите, едва тогава, когато е взел вече нужните мерки.
108 roni peteva 24.02.2013 | 16:09
Гледа да спасява кожата.
107 Чичо Арни 24.02.2013 | 16:07
Най-накрая президентът да излезе от дупката си и поне да си направи труда са приеме исканията на хората, които едва ли служебното правителство, което гласят ще бъде в състояние да реши, естествено ако са верни имената на Дянков и Кристалина.
106 roni peteva 24.02.2013 | 16:07
Бяга по периферията и търси начин да се измъкне от създалата се ситуация, но това според мен не е джентълменска постъпка на един държавник.
105 Milana Somova 24.02.2013 | 16:07
Скривай се бе, Плевнелиев! Всички знаем, че си партия с Бориславова и Прокопиев - вече на много места го прочетох! Кажи ти как участваш във високите цени на тока за бита?
104 sandra alexieva 24.02.2013 | 16:05
С оставката на Дянков ледът под Плевнелиев започна сериозно да се пропуква, а след като си замина и кабинета на Бойко отчаянието на нашия президент е изписано на лицето му и той е готов на всички за да си запази поста и привилегиите с които се ползва.
103 Jeleva Pepa 24.02.2013 | 16:05
Президентът наш явно се опитва да си прави евтин положителен ПР на гърба на изстрадателия и беден български народ! Определено това не му прави никаква чест, трябва да знаете!
102 raicho ivanov 24.02.2013 | 16:04
Притежава мания за величие, но без никакво покритие.
101 raicho ivanov 24.02.2013 | 16:03
На мен поне съвестта ми е чиста, че не съм гласувала за него.
100 Maya Nesheva 24.02.2013 | 16:02
Вчера четох една статия, в която пишеше, че Плевнелиев имал контакти с хора от енергийния сектор. Това не е ли някакъв конфликт на интереси, особено като се има предвид, че президента излезе при протестиращите и те го освиркаха?
99 Нанди Фернандес 24.02.2013 | 16:02
Много време ще мине докато Росен Плевнелиев разбере, че думата имат не политиците, а народа. Той ги избира, той трябва да определя как да управляват те и така се случва. Протести ще има още доста време, докато най-сетне управляващите откликнат на народа си.
98 sergei ivanovich 24.02.2013 | 16:02
Плевнелиев се сам се провъзгласи за лобист номер едно на банките в България е едно интервю. После се опита да се отметне или по-скоро така му наредиха.
97 raicho ivanov 24.02.2013 | 16:01
Росен Плевнелиев е един глупак, който за голямо съжаление се явява наш държавен глава. За пореден път се опитва да се измъкне.
96 sunny girl 24.02.2013 | 16:01
INEWS оправете си един път завинаги ш*баната платформа за коментиране!!!
95 Malkata Galka 24.02.2013 | 16:00
Президентът за пореден път предаде интересите на българския народ в ръцете на институциите, а институциите са в оставка? Това не е ли един парадокст, господин президент? Отново се изложихте като кифладжия на битак!
94 митко щеката 24.02.2013 | 15:56
Бяга от отговорност.
93 sunny girl 24.02.2013 | 15:56
Плевнелиев за пореден път си изми ръцете!! Колко удобно! А той самия не е ли институция!?
92 Пламен Клошарски 24.02.2013 | 15:55
Нищо не зависи от президента и не знам защо протестиращите отправят искания към него? Работата му в момента е да състави служебно правителство, а не да ходи по протести.
91 pippi longstocking 24.02.2013 | 15:54
Плевнелиев е замесен в толкова далавери и измами с документи, че ако го изобличат не му мърда доживотна присъда.
90 шимпанзето райчо 24.02.2013 | 15:53
Реално погледнато нямаме нужда от такъв президент като него. Ако подаде оставка, ще направи услуга на много хора. Публична тайна са връзките му с енергийния мафиот Иво Прокопиев. По-точно жена му, която дълги години е работила в негова медия.
89 Филип Младенов 24.02.2013 | 15:50
Хайде да престане да се прави вече на скромен. Росен Плевнелиев много отдавна трябваше да си е решил въпроса с протестите, защото те не са от вчера и ако им беше обърнал внимание навреме, то нямаше да се стигне до тук според мен.
88 Божидара Алексиева 24.02.2013 | 15:49
Плевнелиев, каквото и да казва, все тая! Неговия глас е глас в пустиня! Да се захваща за работа и да внимава той от какви кръгове ще назначи нови министри, че тежко му, ако са хора свързани с бившето управление или разни "бизнесмени" с купени медии у нас!!
87 Нанди Фернандес 24.02.2013 | 15:45
Ние президент ли си имаме, или кукла на конци? Кога Росен ще може да вземе едно самостоятелно решение, ами чака последния момент, за да свърши работа? По-сериозен трябва да бъде занапред според мен.
86 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 15:42
Общественият съвет трябваше отдавна да е свикан, отдавна, защо чак другата седмица?
85 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 15:42
но пък какво ли очаквам от него, и от народа нищо не чакам, защото не знае какво иска, в момента положението не е добре
84 Емилия ОтЛьонеберя 24.02.2013 | 15:41
хайдее, пак никаква няма да я свърши
83 pippi longstocking 24.02.2013 | 15:40
Толкова си подкупен Росене че отдалече ти личи. И бизнеса така си изгради на основата на кражби, фалшифицирани документи ,подправени подписи. Бас държа че Иво Прокопиев ти е бил учител, той е най-вещ в измамите.
82 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:38
колко неподмолни политици познАВАШ?:))))))
81 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:38
чудя се само като е богат за какво се е върнал и политик да става?
80 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:37
за какво да го е срам, български политик и срам са две несъвместими неща
79 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:37
членовете пък на КНСС защо изобщо се събират чак във вторник - чак тогава ги вика, то вярно дотогава я камилата, я камиларя
78 Нанди Фернандес 24.02.2013 | 15:36
Каквото и да си говорим, Росен Плевнелиев не направи достатъчно, за да бъде постигнато това което хората поискаха от него. Трябваше да го освиркат, за да се досети, че спешно трябва да вземе мерки и обърне наистина сериозно внимание на техните искания.
77 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:36
маймуна, хаха, не се бях замисляла, но май си права - всички политици са маймуни
76 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:36
чудя се как може да чакамен на този нещо да направи, то кой ли досега нещо е направил
75 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:35
пич, защо даваш всичко на институциите?
74 Дивна Селчева 24.02.2013 | 15:34
Президента, чиято съпруга, която ние никога не сме виждали не работеше ли в медията на Иво Прокопиев и това не е ли някакъв конфликт на интереси? Ще е интересно да видим дали няма да предложи точно приближени от техните среди за служебно правителство!
73 pippi longstocking 24.02.2013 | 15:32
Плевнелиев е на страната монополисти и банкери. Сключил е сделка с ГЕРБ и американците да изпълнява каквото му наредят в замяна никой няма да го закача и да му вади кирливи ризи от миналото.
72 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:30
Надявам се да се постави началото на диалог, който да бъде конструктивен, да се запази правовия ред в държавата и да се гарантира стабилността на България", коментира още Плевнелиев.\надявай се, ама едва ли
71 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:30
вижте мутртите на гардовете - всички са мутри вече в тая държава, а бедния народ си пати
70 sergei ivanovich 24.02.2013 | 15:29
Много грехове му се пишат на Плевнлиев. Най-вече към първата му жена Вероника която той използва по много долен начин. Не стига че тя го издържаше когато онзи не го искаха от никъде, ами накрая я замени с 11 години младата Юлияна.
69 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:29
и аззнам, че всъщност чрез жена си Юлияна той е близък с Галя Прокопиева, а и Юлияна работи е медийната групировка на Прокопиев "Икономедия" - вестниците "Дневник" и "Капитал", които освен да извиват ръце и да изнудват, друго не правят, осоибенбо по време на избори
68 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:28
Плевнелиев е в бл;изки отношения с Прокопиев, олигархът уж фалирал милионер, който трябвая да е в затвора
67 Milen Drumev 24.02.2013 | 15:27
Г-н Президент нали осъзнавате факта че исканията ако не бъдат удоволетворени рискувате Гражданите да преминат бариерата на мирните протести?Аз като гражданин на Република България ви призовавам дори и със риск да нарушите някой член на конституцията да обърнете много специално внимание на тези наши решения. Във момента народът ви гласува доверие като единствено работеща институция и вие сте човекът който да реши дали ще работи за народа или против него!
66 Голем Капацитет 24.02.2013 | 15:26
За да не е средностатистически президент, Плевнелиев трябва да стане политик ако не от европейска, поне от национална величина. Пред него е само бойно поле. А една спечелена битка не означава, сигурна победа на цялата „война“. Да внимава, защото от него в момента зависи бъдещето ни БЕЗ ОЛИГАРСИ и монопол.
65 Павел Павелов 24.02.2013 | 15:25
Страхотно би било ако слуша народа и в другите дни, а не само когато има протести. Това е грешката и проблема на българските политици. Тогава разбират колко много са грешели с високомерното мнение за своето управление.
64 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:25
да видим Плевнелиев и институциите иозбщо ще направят ли нещо:))))
63 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:24
даже го освиркаха като гъска:))))
62 sergei ivanovich 24.02.2013 | 15:24
Нали знаете че на Плевнелиев бизнеса не е бил много печеливш в началото и както не вървят нещата изведнъж започва разцвет. защо така внезапно ли? защото Роската се свързва с разни лица от престъпните среди и разни бивши сини депутати, които му дават тласък. В замяна на какво - е тук е голямата въпросителна.
61 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:24
този е независим, защото нищо не зависи от него:)))
60 тримилиона четиригодини 24.02.2013 | 15:24
Ако се разкрият връзките му с най-големите енергийни кръгове в тази страна, нищо чудно протестиращите да му поискат и на него оставката. Той е една пионка в техните ръце и подставено лице и могат да си правят с него каквото си поискат.
59 Cveta Galchova 24.02.2013 | 15:24
Господин президент, май френд! Така ли ще оправяш ти лично проблемите на българския народ, като ги предаваш на институциите и си измиваш ръцете по този начин?
58 шимпанзето райчо 24.02.2013 | 15:23
Това се нарича политизиране на протеста. Не му е работа на тоя паляк да ходи на протеста. Още повече, че е един от заинтересованите в енергийния скандал, заради връзките на жена му с енергийния мафиот Иво Прокопиев.
57 Лили Добромирова 24.02.2013 | 15:22
Росен Плевнелиев стана политик като министър и кандидат-президент на гърба си на технократ. Повторно не може да извърви същия път като действащ президент - едно, защото утъпканата пътека води до същото място, второ, защото президентът по презумпция не е технократ.
56 мистерия финикова 24.02.2013 | 15:22
измъкваш ли се бе?
55 прани гащи 24.02.2013 | 15:21
Много искания имат протестиращите, но не са насочени към когото трябва. Президента е най-безгласната буква в управлението на държавата и няма дума за нищо. Той е просто пионка в ръцете на енергийната мафия.
54 средна патерица 24.02.2013 | 15:21
Ако протестиращите разберат за връзките на Плевнелиев с енергийните мафиоти Шулева и Прокопиев и набързо ще му заискат оставката.
53 Beni Hristova 24.02.2013 | 15:19
Роската си го наби, защото го свързват в приятелски кръг с хора, които имат пръст в цената на тока по един или по друг начин. От тази гледна точка каква е логиката той да ходи на протестите изобщо?
52 Ангел Ковачев 24.02.2013 | 15:19
Стига се е правил на всеотдаен, защото чак след като го освиркаха взе да разбира, че трябва вземе нещата в свои ръце и да действа. Нужно ли е това да се случва, за да започне да си върши работата съвестно?
51 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:18
и тия гардове какво го пазят, от народната любов ли:))))
50 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:18
а иначе заради връзките му с Прокопиев и Шулева няма как да се измъкне напълно сух
49 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:17
права си, не всичко зависи от него, но то това е и по-добре
48 Niki Imev 24.02.2013 | 15:17
Идването на Плевнелиев пред протестиращите беше грешка. Той беше освиркан, защото много хора го изкарват протеже на Лидия Шулева, която именно приватизира ЕРП-тата преди време.
47 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:17
за съжаление никой преди него също не беше ок - все не случваме явно на читави президенти
46 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:16
ама то какво ли пък зависи от тебе, ти нищо не решаваш
45 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:16
ей, човек, а свърши нещо, недей прехвърля топкаята бе
44 средна патерица 24.02.2013 | 15:15
Няма срам този човек. Не стига, че се е оплел в енергийната мафия, ами го играе съпричастен с проблемите на хората.
43 джак ричър 24.02.2013 | 15:15
Повече от ясно е че Плевнелиев се опитва да вкара в новото правителство една съществена част от създателите на "Глобална България", които са в основата и на проекта на Бориславова „България 2020”, за който Плевнелиев многократно сее изказвал ласкаво. Вие представяте ли си хора като Кристалина Георгиева, Цветелина Бориславова, Иво Прокопиев да се разпореждат с държавните дела. Това не бива да се допуска!!
42 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:15
Новият политик, даиизлиза от положение, но ние не сме толкова глупави
41 Полицейска палка 24.02.2013 | 15:14
няма да е лошо да каже на прокуратурата да предизвика проверка на авера му Иво Прокопиев
40 прани гащи 24.02.2013 | 15:14
Празни приказки от Плевнелиев. Такъв празнодумец отдавна не бях виждал. Така тънко да се измъква с клишета, да се чудиш откъдето ти е дошло.
39 Лили Добромирова 24.02.2013 | 15:13
"Идеите на гражданите могат да бъдат реализирани само чрез институциите на демократичната правова държава", е мнението на държавния глава. - Росене, ми тогава ти ЗА КВО СИ НИ?! Ти самия не представляваше ли една независима и много върхове институция, каквато е Президентството?!
38 средна патерица 24.02.2013 | 15:12
Пак се измъкна президента. Толкова тънко измъкване като неговото едва ли може да направи друг политик.
37 Лили Добромирова 24.02.2013 | 15:12
"Идеите на гражданите могат да бъдат реализирани само чрез институциите на демократичната правова държава", е мнението на държавния глава. - Росене, ми тогава ти ЗА КВО СИ НИ?! Ти самия не представляваше ли една независима и много върхове институция, каквато е Президентството?!
36 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:12
Имаше и твърди Марии като Иван Костов и Доган, а и те са в енергийнатъа мафия. Въпросуът е защо ен съдят Прокопиев и Сакскобургготски
35 Minchev Ivan 24.02.2013 | 15:12
Плевнлиев предаде Бойко Борисов за интересите на хората, които дърпат конците на симеон дянков - оня дето вади варовика от меричлери и оная, дето има една банка....знаете ги...
34 прани гащи 24.02.2013 | 15:12
Защо няма писмо до президента? Да напишат едно писмо, в което да го попитат за връзките му с енергийната мафия, която се оглавява от Прокопиев!
33 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:11
президентът за какъв се мсили - та той не еначалник на всички институции.ние не сме прерзидентска република, не трябва да забравя това
32 Коко Илиев 24.02.2013 | 15:10
Протестиращите не вярват на никого още по-малко на Плевнелиев, който до момента не показа никакви индикации, че е заинтересован от това да помогне на хората да отстояват исканията си. Днешното му появяване е по-скоро ПР акция, все пак знаем много добре колко обича да го дават по телевизора.
31 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:10
бе освиркан, не го щат - друг е въпросът кой искат да чуят, че вече започнах да губя вяра какво точно искат хората
30 Dimitar Sachkov 24.02.2013 | 15:09
За мен Росен Пл. не ми е президент! Не мога да приема за президент човек, който е зависим от определени фигури на икономическия живот в българия! Защо се е обръзал с Прокопа, Цветито?
29 monika antonova 24.02.2013 | 15:09
Прокопиев отдавна се надява чрез помощта на Росен Плевнeлиев да се завърне в България и да си върне загубените позиции. Ето за какви лица работи нашия президент - за престъпници, системно ограбвали държавата и ощетявали народа.
28 Георги Неделчев 24.02.2013 | 15:09
А защо не го направи още сутринта, а беше нужно да бъде освиркан, че чак тогава да вземе нещата в свои ръце? Крайно време е в тази държава да говори народа, а не политиците. Те просто го представляват и трябва да изпълняват неговите искания. Точно това трябваше да направи Плевнелиев и останалите политици преди време.
27 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:09
НЕ САМО, ЧЕ БЯГА от отговорност, ами и прехвърля топката
26 нова надежда 24.02.2013 | 15:08
Плевняка знае ли какви са функциите на КСНС, че да мисли, че той може да отговори на исканията на протеста. Повече трябва да се ограмотява.
25 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:08
МИ ТОЙ СИ Е БИЛ ВИНАГИ ПОЩЕНСКА КУТИЯ, КЪМ пРОКОПИЕВ:))И шУЛЕВА-кУНЕВА-цАРЯ - мИЛКО кОВАЧЕВ
24 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:07
Държавният глава призова събралите се демонстранти да докажат, че вярват в демократичните ценности и в бъдещето на България и гарантира, че ще бъде отговорено на желанието им за диалог.ДА ВЯРВАТ, В КАКВО ДА ВЯРВАТ? НЕ ОСТАНА ВЯРА ЗА НИЩО
23 Juja Jujkova 24.02.2013 | 15:07
Ейй Росен как така реши, че това е правилното, да бъде свързочник?! Та протестиращите искаха от него да смени модела на управление, а не изпълнява ролята на Пеьо от Имаш Поща и да посредничи само с институциите и тях!? За пореден път гаф за Президента, за пореден път бягане от политическа и морална отговорност!!
22 Golqmata Macka 24.02.2013 | 15:07
Росен за пореден път показа, че е човек на хора от енергийния бизнес, които протестиращите наричан със звучното име "мафия" - така ли мисли да я кара държавния глава на България, да бъде покровителстван?
21 sergei ivanovich 24.02.2013 | 15:05
Създателите на „Глобална България” са в основата и на проекта на Бориславова „България 2020”, замислен като мозъчен тръст, който да дава анализи и съвети на властта. Преди изборите през 2009 г. Цветелина Бориславова и Иво Прокопиев се срещнали с българите, работещи в Световната банка, за да си формират кабинет. Кристалина Георгиева пък ги наочва кум Симеон Дянков. Всички тези фигури сега се нареждат около Плевнелиев с нескритата надежда някой от тях да бъде избран за премиер.
20 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:05
до вторник докатос е състои този съвет ще изгори държавата бе, бавния президент
19 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:05
нашите политици са отличници по прехвърляне на топката
18 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:04
17 овчи транс 24.02.2013 | 15:04
Връща топката към институции, които е въпрос на време да спрат да функционират. Това си е измъкване от негова страна и подигравка с исканията на хората.
16 ilka ilchewa 24.02.2013 | 15:04
те инстотуциите са точно като президента - неработещи
15 Neli Skorcheva 24.02.2013 | 15:04
Другарю Плевнелиев, ти показа на простестиращите как се бяга от отговорност, връчвайки исканията им пред българските институции? Кажи на цяла България - кои са твоите покровители?
14 екзотичен сопол 24.02.2013 | 15:03
И като изпрати писма до институции, които са въпрос на време да спрат да функционират, какво ще спечели? И какво печели народа от цялата тая работа?
13 конска саздърма 24.02.2013 | 15:01
Много добре знае, че не носи никаква отговорност и затова прехвърля топката на другите институции.
12 Petq Trifonova 24.02.2013 | 15:01
Плевнелиев, ти затова ли излезе пред хората, за да им дадеш исканията пред институцииите? Ти нещо като куриер ли си почнал да го играеш? Ставаш смешен пред хората вече!
11 stefi keteva 24.02.2013 | 15:01
Срам е президентската институция, още от момента, в който Плевнелиев е представлява.
10 viki todorova 24.02.2013 | 15:01
Уведомява ги за проблемите при хората!!!
9 viki todorova 24.02.2013 | 15:00
Това си е много интилигентно измъкване от ситуацията, прехвърляш топката на другите и хвърляш прах в очите на хората и замазваш положението.
8 свен вет 24.02.2013 | 14:59
Роската вече го раздава пощальон.
7 stefi keteva 24.02.2013 | 14:59
Виж го, как излиза от положение. Голяма маймуна е този Плевнелиев. Няма да го чакат дълго време, или ще действа бързо или ще си понася последствията.
6 нова надежда 24.02.2013 | 14:58
Аз не съм го избирала. Още тогава знаех, че политик, който оставя бойко да го пляска по врата като малко дете, е мека мария.
5 ilka ilchewa 24.02.2013 | 14:57
и катом им е изпратил, какво? пак прехвърля топката
4 нова надежда 24.02.2013 | 14:57
Следващата седмица - а дотогава всеки ден ще го освиркват, така ли. Срам за президентската институция!
3 Grigor Mitev 24.02.2013 | 14:57
Какво да каже, той е толкова подмолен политик! Не знам дори защо и как го избрахме за президент на тази държава! Малко му е било освиркването ако питате мен!
2 Grigor Mitev 24.02.2013 | 14:56
Росене ти какво правиш сега - бягаш нещо от отговорност ли, или само така ми се струва? не те ли е срам поне малко?
1 нова надежда 24.02.2013 | 14:54
Пак прехвърли топката на друг. Вярно, че решенията на част от исканията не зависят от него, но той просто се опитва да се измъкне сух от цялата тази тежка ситуация!

ТВ програма

Кино

  • Сега Ал Хайба тв филм /15 епизод/ (12)
  • 00:10 Още от деня специално издание/п/
  • 00:40 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:15 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:10 Бразди /п/
  • 03:55 Библиотеката /п/
  • 04:25 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Книга на книгите 3 анимационен...
  • Сега bTV Новините - късна емисия
  • 23:45 "Добрият доктор" - сериал, с.6,...
  • 00:30 "Спирала" - сериал, с.4, еп.6
  • 01:40 "Приятели" - сериал
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • Сега Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 4
  • 00:30 "Частни детективи" - сериал, сезон 3
  • 01:20 "Черният списък" - сериал, сезон 7
  • 02:15 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.