Плевнелиев иска нови избори – в името на имиджа

"Aко имиджът на държавата не е добър, няма инвестиции, няма доходи", каза президентът

по статията работи: Филипа Тодева | 05.07.2013 | 15:50

Държавният глава Росен Плевнелиев поиска нови избори. Макар че правомощията на държавния глава по Конституция са ограничени, Плевнелиев настоява за предсрочен вот и изтъква, че никой не може да го убеди, че изборите ще са нещо лошо.

"Конституцията не ми позволява да заемам страна на една или друга партия, както и кога да има избори и да се дадат оставки. Никой не може да ме убеди, че изборите са нещо лошо. Това е единственият способ за развързване на най-големия възел. Единственият демократичен изход са избори", каза държавният глава.

Той застава на страната на протестиращите, като изтъкна, че техните протести били за ценности и промяна.

"Това ще се познае по делата. Има голяма опасност политическите субекти да нагнетят напрежението чрез протести, контрапротести, компрометирани кампании.

На дебатите в Европейския парламент за България чухме: фалшифицирани избори, манипулации, групировки, мафии, незаконно подслушване, популизъм. Това не е България, а ако имиджът на една държава не е добър, няма инвестиции, няма доходи, няма работни места", посочи Плевнелиев.

Според него от нов Изборен кодекс няма нужда, а само от приемане на най-неотложните поправки.

"Направени бяха опити да се разграничат някои социално-икономически искания от февруарските протести от исканията на протестиращите днес. Направени бяха опити да се противопоставят българските граждани – едните бедни, а другите по-богати, със заявка за класова борба между тях, едните били от София, а в страната е друго и т.н.", твърди президентът.

Според него най-притеснителното е, че изкуствено се провокира дори етническо противопоставяне.

"Това, което гражданите не получиха през изминалите месеци на протести, е ясен отговор на техните очаквания, защото те далеч не се изчерпват с искане на оставки", твърди президентът.

По негово мнение това, което се случва през последните пет месеца, доказва, че българското гражданско общество е извървяло своя преход към демокрация и политиците ще го разберат рано или късно, по един или по друг начин.

"Аз знам какво мога и какво не мога като президент и със сигурност не мога да приема една част от обществото да протестира, а друга да се прави, че не ги вижда", категоричен бе той.

Ето още акценти от изказването му:

"Гражданите няма да приемат безропотно всеки акт на политическо безсрамие само защото държавата изпълнява друго свое задължение – например да се грижи за социално слабите, да осигури повече пари за майките или да строи магистрали. Добре е, че правителството предложи пакет от социални мерки, правят се усилия да се намали цената на електричеството за гражданите, Народното събрание реши, че спешно ще работи по промени в Изборния кодекс. Но хората протестират. По българските улици и площади и през февруари, и сега се скандира "мафия" и аз питам - как управляващите, а и опозицията, разчитат това послание и какво конкретно предлагат в отговор на гражданите..."

"Големият въпрос е в тумора, който е заразил българската демокрация. Хората протестират и казват: "мафия", "монополи", "да си върнем обратно държавата на гражданите". Най-важната национална цел е да се освободим, да се оперира този тумор, да се оздрави българската демокрация. Липсата на дебат по тази тема "как" е чудовищен. Разминаването между думи и дела на политиците – също...".

Плевнелиев увери, че ще стартира дебати в Президентството за полезни стъпки, които могат да променят българската демокрация към по-добро.

Държавният глава припомни за инициирания от него КНСС. Той твърди също така, че е провел неформални консултации и разговори с парламентарно представени и непредставени политически сили, с интелектуалци, политолози, социолози, блогъри, писатели и други.

Като отдава в своето изказване голямо внимание на поведението на лидера на "Атака", който през миналата седмица влезе с пистолет и палка в НС, той заяви следното: "Трябва кауза, ако щете и червени линии – граници, които не бива да се прекрачват. Не безпринципни договорки, а ясно позициониране. Който е за това България да е достоен член на Европейския съюз - от едната страна, който нарича европейските компании колонизатори и не уважава европейския химн – от другата страна. Който е за прозрачност в институциите и назначенията на висши държавни постове – от едната страна, който е за задкулисие и безпринципни назначения – от другата страна", каза той.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


154 Живка Кукузян 05.07.2013 | 21:01
Да бе, г-н Президент, повярвахме ти! Все едно ти не си част от олигархията! Много хитро да бутнем властта, понеже твоят олигархичен отбор юнаци пак иска да гепи властта. Пък и колко удобно, ако за това набедим комунистите, които управляват няколко месеца, пък ГЕРБ нямат нищо общо със сегашното ни положение... Прокопиев ще си уреди кредите, Цвъки ще излезе чист, Боко ще си покрие далаверите, пък ти с офопките и Юлияна кеф ти Кипър, кеф ти Сингапур.
153 Liubomira Panajotova 05.07.2013 | 20:58
Словото на президента отново звучи много красиво, разумно, успиващо, ама и някак утопично и нереално. Нека си пропиним само какви команди се раздаваха на същия този президент от мутрата Борисов още след избирането му. Веднага след изказването на Плевнелие ГЕРБ скочиха, че са солидарни с него. А ние какво печелим, ако те се върнат?! Да ги оставим с другите мутри във властта да си вадят кирливите ризи, пък току-виж дошли по-добри времена и за нас, като се самоунищожат.
152 Nina Rosi 05.07.2013 | 20:56
Роско в последно време май забравя, че сме парламентарна република и това противопоставяне с управляващите може да му навлече сериозни проблеми. Още по-лошото е, че хората си въобразиха, че го прави заради тях, а това съвсем не е така – гледа си личния интерес.
151 Epifani Gancia 05.07.2013 | 20:37
Той Плевнелиев може да иска нови изори, докато премиера, който де избере не го устройва. Сиреч да си саботира както в случая Марковска.
150 mariyna todorova 05.07.2013 | 20:02
Плевнелиев пак прави услуга на ГЕРБавите, които така си мислят, че от опозиция ще си върнат властта, ама не би.
149 Vivi Vasileva 05.07.2013 | 19:50
Смее ли Плевнелиев да противоречи на жена си, ще взема да извади Роскомета и край с кариерата му. Тя и бившите работодатели му наредиха кабинета, дружно нарежда по адрес на хората, които се гаврят с него... Като излезе скандала с офщшорките излезе да го защити – него и семейното богатство.
148 Митридат Египетски 05.07.2013 | 19:50
може това да му е целта
147 Рая Дочева 05.07.2013 | 19:49
Най - вероятно си е почивал с Прокопиев :)
146 Ape Ptero 05.07.2013 | 19:45
Къде бяхте до сега, г-н Президент?! В началото на годината не заслужавахме ли подкрепа, тогава не бяхме ли симпатични и интелигентни?! Какво толкова се промени, че застанхе та наша страна?! Или чакате поредния удобен случай да направите Прокопиев министър, а Донев служебен премиер.
145 Митридат Египетски 05.07.2013 | 19:43
Много съм разочарован, много, Плевнелиев
144 Марийка Чеканова 05.07.2013 | 19:41
Плевнелиев с един куршум два заека – ще разедини още повече хората, презизвиквайки нови избори, които са добре дошли за неговите кукловоди и в същото време ще очерни максимално Волен, че да не обърква другия път сметките на Борисов.
143 Митридат Египетски 05.07.2013 | 19:33
За какво? За президент? Добре
142 Рая Дочева 05.07.2013 | 19:31
Ами скочи като го настъпиха по мазолчето скочи да си защитава офшорките !
141 Митридат Египетски 05.07.2013 | 19:30
не може да иска такова нещо, това е недопустино от един държавен глава
140 Vanya Black 05.07.2013 | 19:26
Ей, как така Плевнелиев скочи изведнъж като попарен и взе да толерира протестите в разрез с всякаква логика за държавен глава! Очевидно е, че става въпрос за интереси – резнаха изкупуването на зелената енергия, куклите на Прокопиев изхвърчаха...
139 Митридат Египетски 05.07.2013 | 19:23
той е от кръга на Сорос, кръга "капитал", олигарси и мопеници, източвакли с години България
138 Митридат Египетски 05.07.2013 | 19:20
стига бе, тоя олигарх, въобще не чува гласа на народа
137 Рая Дочева 05.07.2013 | 19:19
Как може да подкрепяш човека , който провокира протестиращите и създава изкуствено напрежение . Прави път на олигарсите и обслужва техните интереси , не се залъгвай , че е читав човек .
136 Стефан Малинов 05.07.2013 | 19:15
Напълно подкрепям президента, парламентарно представените партии прекалиха. Един наистина достоен български политик и президент. Поздравления за Плевнелиев!
135 Рая Дочева 05.07.2013 | 19:14
Недопустимо е това , което направи той . Не мога да разбера как изобщо не се замисли .
134 Рая Дочева 05.07.2013 | 19:11
То наистина е за притеснение , защото този човек с хрисимата си усмивчица доста мътни ги върти .
133 rebelle fleur 05.07.2013 | 19:10
Плевнелиев вече е дразнещ с това подлагане на кръга Капитал. До кога г-н Президента ще е загрижен само за тази малка групичка от български граждани, които изнасят капиталите ни навън?!
132 kolj kolev 05.07.2013 | 19:06
Да се даде шанс на този кабинет да си изпълни ангажиментите, това според мен е правилното решение.
131 Елена Станиславова 05.07.2013 | 19:04
Долу на корумпирания крадец, "президента на всички", офшорния магнат!!!
130 Mukka Dess 05.07.2013 | 18:56
И аз съм за нови избори в това число и за президент. Тая кукла на конци не може да бъде повече държавен глава, той без Боко е като в небрано лозе и за това толкова пищи за нови избори, че да има кой да го напъства. Явно ако не е жена му, е Буда!
129 Лола Стефанова 05.07.2013 | 18:54
За какви инвестиции говори тоя смешник. Нали заради такива като него няма пари в обръщение понеже си ги кътат из офшорки на слънчеви държави. Да не говорим за парите, които прибраха от обществени поръчки.
128 Рая Дочева 05.07.2013 | 18:52
Избори на този етап не трябват !!!!! Стига са подтиквали народа да върши глупости .
127 kolj kolev 05.07.2013 | 18:51
Единствено да обслужва интересите на олигарсите, такива ги крои Росен.
126 kolj kolev 05.07.2013 | 18:48
То само избори ще правим, за да си правите само вие далаверите....и това ми било президент, обединител на народа.
125 vasko vasilev 05.07.2013 | 18:15
Вече започвам да се притеснявам пак какви ги крои Плевнелиев.
124 трендафил въжарски 05.07.2013 | 18:06
нови избори искате само ти и твоите хора
123 kaloyan ivanov 05.07.2013 | 17:53
В името на имиджа, ако може самия Плевнелиев да се разкара. На един президент не подхожда да поклажда към нови размирици, ама от къде толкова акъл при тоя клоун.
122 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 17:51
За съжаление народа бавно го осъзнава .
121 vasko vasilev 05.07.2013 | 17:46
Трябва вече и народа да го разбере.
120 vasko vasilev 05.07.2013 | 17:44
За да се докопа до властта и Плевнелиев да му помогне за това.
119 Марго Хворева 05.07.2013 | 17:44
Поредното поръчкова изказване на Плевнелиев. След истеричната реч, с която свали доверието си към кабинета Орешарски, това е втория момент, в който ясно си личи, зад кого застава президента. Не му прави чест да лобира така яко за престъпния му приятелски бизнес кръг, който от години ламти за власт.
118 viktor viktorov 05.07.2013 | 17:44
Кажи си го направо, ясно е че са интересите на олигарсите, които защитава, а не моите и твоите.
117 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 17:43
На олигарсите , а не на народа и това може само да ни натъжава .
116 viktor viktorov 05.07.2013 | 17:43
Аз не искам избори, трябва да работи това правителство, а всички оплетени с олигарсите да бъдат разследвани и тикнати в затвора, та Плевнелиев хубаво да си даде сметка какви ги е вършил досега той и тези, които защитава.
115 vasko vasilev 05.07.2013 | 17:42
Още веднъж показва на чия страна застава и чии интереси обслужва.
114 Lili Mileva 05.07.2013 | 17:41
Това изказване на Плевнелиев си е сериозно основание за импийчмънт. Роско индиректно си призовава към това протестите да продължат и правителството да падне. Много смела пропаганда в името на ГЕРБ.
113 трендафил въжарски 05.07.2013 | 17:40
Плевнелиев доказа, че не е президент на всички българи, жалко
112 Masha Orso 05.07.2013 | 17:38
Точно Плевнелиев, който се крие зад имунитета си след тоя скандал с офшорките да не ми обяснява за морал, демокрация, честност и какво ли още не. Аман от неговите заучени кухи фрази!
111 vasko vasilev 05.07.2013 | 17:38
Това е поредното необмислено изказване на президента. Едни нови избори само ще влошат положението в страната.
110 Църна Мацка 05.07.2013 | 17:37
На чия страна застава г-н Президента, май пак на олигарсите, които готвят поредния си политически проект с това уродливо обединение в дясно. Едва ли и това ще спаси Плевнелиев от срама, че така и не показва адекватна държавническа позиция, а само слугинства.
109 Vili Asenova 05.07.2013 | 17:35
Хаха! Може ли държавният глава да подстрекава протестите?! Поредният гаф на Плевнелиев, който този път може и да му струва главата.
108 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 17:34
Ами той направо ще го изяде заради този въпрос . Офшорките на Росенчо са голям компромат
107 склеротик невротиков 05.07.2013 | 17:34
Страх лозе пази! След като излезе скандал с офшорките, Плевнелиев нещо взе трескаво да търски нови избори, че да могат да се лансират свои хора в изпълнителната власт, които да му пазят гърба. Човека сега се подготвя за нов транш от прословутия Тех парк.
106 Jeleva Pepa 05.07.2013 | 17:32
Той не е президент на БЪлгария. Той е президент на своите приятели и на сенчестите икономически кръгове, които обслъжваше още като министър, сега и като премиер.
105 Milana Somova 05.07.2013 | 17:31
Президентът да не се крие на Дондуков, ами да си кажа защо кри от обществото своите офшорки - това ли е нашия президент, един милионер?
104 трендафил въжарски 05.07.2013 | 17:30
кажи си за офшорните сметки, затова ли нападаш Болен, че те попита?
103 rozalij atanasova 05.07.2013 | 17:24
Конституцията не ми позволява да заемам страна на една или друга партия, както и кога да има избори и да се дадат оставки - заема страна и още как. На страната на олигарсите е.
102 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 17:24
Ами напълно прав си , но едва ли ще стане .
101 mitko velev 05.07.2013 | 17:24
Викам първо него да сваляме, та да лъсне цялото му обкръжение от олигарси.
100 mitko velev 05.07.2013 | 17:22
Ама много си права, това е един кръг от хора, запленени от мисълта да точат само пари и Росенчо ги покрива с властта и положението си, което има.
99 трендафил въжарски 05.07.2013 | 17:22
нова дясна партия "Република" ще се прави, от неговите хора, иска си човека избори
98 Драган Онтев 05.07.2013 | 17:21
Явно Плевнелиев наистина остана инсталирания човек на тези, които го изидгнаха за президент. Гледам го откакто започна всичко това, имам чувството, че само се шляе напред-назад като свободен електрон и се чуди на кого да пристане. Ако иска да остане в историята, като справедлив и обичан президент, нека престане да лобира неговите хора и да обърне лице към народа!
97 liubomir yu 05.07.2013 | 17:21
Това не може да е позиция на един държавен глава. Едно е жена му да вика по протестите и да призовава да се протестира, друго е той да заема такава позиция, тласкан знаем от кого.
96 rozalij atanasova 05.07.2013 | 17:20
Аз обаче като гледам президента в най - скоро време ще се раздели с поста.
95 hristo stoimenov 05.07.2013 | 17:19
И какво ще оправят новите избори?! Едно голямо нищо, поредното конфигуриране. Хората на протестите искат нови лица в политиката, нов Избирателен закон, който да позволява младите хора да станат част от властта, но не лансирани от разни олигарси хора.
94 mitko velev 05.07.2013 | 17:18
Росене, стига си лъгал хората, никой вече не ти вярва на теб бе човече, оплетен си с олигарсите и това е наглото , което мен ме дразни.
93 Филип Фифо 05.07.2013 | 17:18
Плевнелиев е точно толкова зависим от корпоративната престъпност в България, колкото Първанов беше зависим от червената корупция. Трябва да сте наясно, че няма разлика между крадец с руски или американски паспорт, а в България те много често си помагат.
92 Божидар Тошев 05.07.2013 | 17:18
Росенчо много ги разбира тези държавнически работи, от кога той се бори за добрия имидж на страната и как това ще стане като непрекъснато се лансират хора като него, които са абсолютните чужди марионетки.
91 Kiko Blajev 05.07.2013 | 17:16
Ехото на милиционера Борисов в действия. Трябва да си супер глупав и наивен, за да повярваш, че мутрите пак ще дойдат на власт при едни нови избори. Или Плевнелиев се надява на новия проект на Бориславова и Прокопиев – партия Република, по-добре да го кръстат Клепокрация.
90 Анабела Събринова 05.07.2013 | 17:16
Самият Плевнелиев е тежко зависим и контролиран от Лидия Шулева, Иво Прокопиев, Симеон Дянков и останалите около кръга "Капитал". Независимо от лустросаните медии "Дневник" и "Капитал", това не променя факта, че този кръг от хора практикува корпоративни престъпления в чудовищни мащаби. Тези престъпления не се наказват и преследват, основно защото се извършват заедно и в полза на западни компании. Това не променя фактите, че това са престъпления.
89 трендафил въжарски 05.07.2013 | 17:14
че кой въобще е тръгнал да те убеждава тебе нещо? Ти си човек богаташ, въртиш се около олигархичен кръг Бориславова/прокоопиев - вие си гледате само парите
88 Stoqna Mutafova 05.07.2013 | 17:14
Явно е дошло времето, да преместим протестите на Дондуков 2 през президентството и да поискаме незабавното отстраняване на Росен Плевнелиев като държавен глава.
87 rozalij atanasova 05.07.2013 | 17:13
Ама не може ние по няколко пъти в годината да провеждаме избори и да се харчат допълнително пари.
86 Janet Mileva 05.07.2013 | 17:12
За мен Плевнелиев винаги е бил и винаги ще си остане един национален предател, защото той не защитава интересите на народа, а на един негов приятелски кръг....
85 rozalij atanasova 05.07.2013 | 17:12
Защо мислиш е тази партия на Прокопиев?
84 Lady Garga 05.07.2013 | 17:11
Плевнелиев е марионетка на Питър Литгоу, шефът на търговската камера на САЩ. За съжаление, въпросният човек се интересува само как да предпази от закона и Европейската Комисия, срамния и разбойнически проект Марица Изток 1.
83 rozalij atanasova 05.07.2013 | 17:11
Правителството в момента работи, за да оправи нещата, тук се говори за предсрочни избори.
82 Умно Пипе 05.07.2013 | 17:10
Росене, много време издържа! Явно Прокопиев вече те натиска да предивизкаш масови безредици и да се предизвикат нови, ненужни избори!?
81 rozalij atanasova 05.07.2013 | 17:09
Този човек явно иска да довърши българският народ. Голяма пионка е президента и продължава да слуша олигархичните кръгове.
80 Mitko Sachkov 05.07.2013 | 17:09
Поредната издънка на Плевнелиев - няма ли ПР-и този човек ли той сам е решил да се злепоставя пред обществено с трърдения за искане на оставка....това е отвратителна идея точно в този момент.
79 Suzi Quatro 05.07.2013 | 17:07
Росен Плевнелиев хубаво иска да живеем в цивилизована държава, но няма как това да стане, ако не спр еи той да се влияе от определени кръгове и личности поркай него, които имат не толкова чисти и европейска интереси. Да не забравя, че същия този народ го избра и него, а той сега се опитва да го яхне за личен интересе!
78 diter smallhausen 05.07.2013 | 17:07
Само така Роска! Кукловодите, които ти дърпат конците очевидно имат нов план за „спасение“ на страната, който накратно синтезихара в оня смешен пасквил Харта 2013. Пак искате май да ни правите роби на чужди интереси отвъд океана, неслучайно и ти толкова често летиш за инструктаж.
77 Momchil Mladenov 05.07.2013 | 17:07
президентът голям автогол си вкара с това изказване, трябва да знаете. Сега никой няма да иска да гласува за него на повторни избори, ако ще и с която ще партия да се яви - той вече не е фактор.
76 Ivo Maglov 05.07.2013 | 17:05
Никога не съм го харесвал този президент, повече от противно ми е неговото задкулисно поведение, което както е тръгнало, може да ни докара и до просешка тояга. Няма да се учудя, като знам какво хора стоят зад гърба му.
75 beli macor 05.07.2013 | 17:03
Плевнелиев май забрави, че по-рано тази година и под неговите прозорци хората викаха мафия и че той също е част от тая престъпна шайка. Докато бе министър яко се облажи от някоя и друга обществена поръчка, която приоритетно се раздаваше на свои хора.
74 Hristo Penchev 05.07.2013 | 17:03
Всеки нормален човек може да прецени, че тази реч не си я е писал Плевнелиев, а са му я връчили приятелите му, които искат да свалят българското правителство. Не мислете, че и Бойко няма пръст в това...
73 Нела Канчева 05.07.2013 | 17:01
Стига бе, кой му дава право на Плевнелиев да говори глупости - нима не защитава интересите на енергийните олигрси в България, нима не е пионка, в ръцете на Бойко Борисов?
72 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 17:00
Напълно съм съгласна с теб , но той понеже е достатъчно нагъл няма да си я даде .
71 Александър Лютков 05.07.2013 | 16:59
Ако Плевнелиев търси диалог с политиците, защо изпозлва нацията за това?? Казва, че не вижда политически отговор и ангажимент, който това правителство е трябвало да поеме, в следствие на едномесечните протести? Ами тогава да иде и да говори с тях?! Да работят заедно? Защо изпозлва народа за да се опитва да го манипулира за нови, ненужни избори, в които явно иска да вкара неслучайни приближени му хора?? Да говори ако трябва и хиляди пъти с това правителство и да ги убеждава да чуят гражданите!
70 Tedi Stoqnova 05.07.2013 | 16:58
Време е на президента Плевнелиев да му се поиска оставката. Не знам, чрез импийчмънт ли ще се случи или по какъвто ида било там начин, но трябва, защото той не води страната в добра посока, това си личи от километри...
69 ivan georgiev 05.07.2013 | 16:57
Симпатичните и интелигенти хора, които протестират по улиците сами май не осъзнават в какъв капан се вкарват, правейки услуга на част от родните олигарси, които стоят зад президента, които стояха зад ГЕРБ, заради които у нас процъфтяват монополите и картелите, заради които плащаме толкова скъп ток и които през последните години само грабят – банки, концесии, заводи...
68 Milko Mustakov 05.07.2013 | 16:56
Плевнелиев се държи все по-неадекватно! Как той като обединител на нацията може да заема страна в едни протести, които призовават към различни неща. Има хора пък, които искат кабинета Орешарски. Да не говорим, че новите избори означават голям харч и ниска избирателна активност при тия партии.
67 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:56
Не знам обаче какво ще каже за офшорките си, и това, че е човек на Сорос
66 Силви Милви 05.07.2013 | 16:56
Росен, явно му хареса да си слага негови си хора за служебно правителство! Кой знае какви ни готви сега, че и не само за служебен кабинет, а за ново правителство! Хората от кръга Капитал наистина е ясно на всички, че са му дружки и ламтят за власт от край време!! Там влиза и комунистката Кунева с новото си дясно амплоа! Бляк!
65 Svetla Grozeva 05.07.2013 | 16:55
И това ако е президент. Хората се мъчат да оправят хаоса в държавата, а той иска да създаде два пъти по-голям като иска оставката на правителството. Крайно време е да се протестира и под неговите прозорци.
64 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:55
ей, не мога да повярвам, че не се държи като президент на всички българи, а като партийна подлога, и тоя и Първанов се изложиха яко
63 Ibrahim Pulev 05.07.2013 | 16:55
Роска, а кои са хората, които допринесоха за лошия имидж на страната? Не е ли това благодарение на арогантния Буда, безумно глупавия физкултурник Цецко? Това са хората, които стоят зад изборните манипулации, подслушванията, рекетите... Къде спахте 3 години, г-н Президент?
62 Pafkata Ivanov 05.07.2013 | 16:54
Зад Росен Плевнелиев стоят шепа хора ламтящи за властта от много време. Но най-вече той им помага, като държавен глава. Поредния опит да ги лансира във властта ще са едни нови избори!! Внимавайте!
61 Mitko Lalev 05.07.2013 | 16:53
Значи е вярно, че Прокопиев подготвя своя партия, след като и президентът се е захванал така яко да настоява за избори на есен. Пак ще гледаме поредния пародиен служебен кабинет роден от олигарсите.
60 Galina Yovcheva 05.07.2013 | 16:53
Защо подкрепя идеята на Джордж Сорос за свалянето на българското правителство? Толкова ли му е багажното отделение на нашия президент, или просто е кукла на конци в ръцете на по-горни от него хора?
59 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 16:52
Плевнелиев все повече започна да ми пада в очите . Наистина съм разочарована от него и глупостите , които прави в последно време
58 Radko Radev 05.07.2013 | 16:52
Този човек пак не е на себе си! Наясно ли е колко ще ни струват тези избори, а какво ще променят като няма нов изборен кодекс?! Пак ще вкараме същите мутри, които ни разсипват 23 години, ама в различна ковнфигурация.
57 млад меринджей 05.07.2013 | 16:51
Не знам, но тук определено нещо пак се крои. Собствения ни Президент иска да яхне изборите за да лансира някого ли? Какво?? Много грозно! И как само го съобщава в петък следобяд...хаха.
56 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:51
как ли пък няма да се хвърлят напразни пари, за да се угоди на президента
55 Eva Yaneva 05.07.2013 | 16:51
Да излезе и да каже за връзките си със скандалния бизнесмен Иво Прокопиев, банкерката Цветелина Бориславова и целия кръг "Капитал", а да не се прави само тука на интересен пред аудиторията.
54 Яна Киркова 05.07.2013 | 16:50
Ако ги иска само в името на имиджа-да си подава оставката и да се маха...неговата ще свърши повече работа.
53 Grigor Mitev 05.07.2013 | 16:49
Нищо не става от този президент. Все съм очаквал да каже някоя глупост на това си изказване, ама това вече е просто нелепо. Искаме импийчмънт за президента Плевнелиев - крайно време е вече!
52 crazy fish 05.07.2013 | 16:48
Колко удобно, изчаква един месец да има буйни протрсти и хоп – хайде сега да ги канализира в соя полза! Да не мислите, че и Президента е много морлане и загирежен, да не мислите, че и той не зависи от определени хора??? Много наивно би било подобно нещо. Сещате, че се ще поиска при падането на кабинета, да сложи неговия си вече, почти съм сигурна, готов кабинет....Лоби, лоби и пак лоби.
51 Stefka Petrova 05.07.2013 | 16:47
Ей, предател! Как не те е срам да искат оставката на българското правителство? Какво искаш герб да дойдат отново на власт и доприберат, каквото не са успели да приберат за 4 години?
50 Анжелина ЖУЛИ 05.07.2013 | 16:45
И какво ще стане, като дойдат новите избори бе хора?!! КОЙ ще си изберете!! Мутрата Борисов ли?? Или олигарха Прокопиев?!! Американската мафия се готви да ни превземе, не си правете илюзии!! Това е поредния популизъм от страна на този измислен Президент!! Единственото, което се цели тук е ЛОБИРАНЕ НА КРЪГОВЕТЕ ОКОЛО ПРЕЗИДЕНТА!!
49 Мими Тодорова 05.07.2013 | 16:45
Не може да ме убеди тоя, че иска най-доброто за нацията, при положение, че иска да има предсрочни избори и отново да ни зарази с измисления си служебен кабинет, който да опоска всичко, дето е останало за опоскване в държавата. Няма ли кой да му каже нещо на въпреки?
48 Фичо Добрев 05.07.2013 | 16:44
Президентът-милионер продължава да отстоява интересите на кръга Капитал, чиито журналисти, ПР, интернет инженери и какви ли още не са впрегнати и присъстват яко там. Дори бившата им служителка – Юлиана Плевнелиева се появи в целия си блясък, ама така е като е застрашено семейтного благоденствие и това на приятелите им.
47 icko selski 05.07.2013 | 16:42
Офшорски и ти си част от мафията! Защо не ти бяха „симпатични“ протестите по-рано тази година?! Защо тогава не гарантира исканията на хората, за да не се стига отново до такава патова ситуация?!
46 sunny girl 05.07.2013 | 16:41
Какво значи в името на имиджа да си направим нови избори?! Тоя нормален ли е? Аз разбирам, че америкснаките му събратя много държат на лъскавия имидж, ама май и на кухото покритие?! Защото само това ще се постигне с едни нови избори! Нали нямаше значение, бели, червени, сини бенбени – защо не изискваме от сегашното правителство, както искаме, а не да сменяме и пак да сменяме, без никое да чуе исканията ни??! Росен явно има една, едничка цел само – и тя е неговия собствен имидж и този на олигарсите от кръга Капитал!!
45 kristian balev 05.07.2013 | 16:40
Брях! Много са го стреснали президента с тия офшорки и набързо взе да подкрепя протестите, че да не се окаже, че и времето на него му е преброено като на Бойко. Друго си е да имаш свои хора във властта, които да ти прощават гафовете и да ти прикриват кирливите ризи.
44 Божидара Алексиева 05.07.2013 | 16:40
Не знам, как издържа досега Президента да не призове за нови избор. Явно иска да яхне протестите и той и да изкара на бял свят цялата глутница стояща зад него – кръга Капитал, Прокопиев, Кристалина Георгиева, която се чува, че се готви за нов премиер, Цветелина Бориславова, която всички знаем, каква е! Ново-старо дясно с нови-стари интереси! Тежко ни!
43 Mucuche Zvezda 05.07.2013 | 16:39
Росен да каже за офшорките, хич да не извърта темата за правителството, така му е много по-удобно, само и само да се замаже гигантския скандал с офшорните му компании.
42 Гошо Хубавеца 05.07.2013 | 16:38
Плевнелиев още малко как сам не се е барнал на площада и да вика по мегафона - „Оставка!“.
41 Голем Капацитет 05.07.2013 | 16:37
„Република“ - това е новата формировка на Президента и хората стоящи зад него – това искат да ни наложат на едни нови избори!! Олигарси и пак олигарси!
40 Sevda Ta 05.07.2013 | 16:37
Това на снимката е най-голямата издънка на българския политически живот за последните 23-24 години. Лобира за интересите на американците и изобщо не го интересува как живеят българските граждани. Оставка на президента!
39 Бат Баян 05.07.2013 | 16:37
Ама естествено, Сорос е впрегнал целия си ресурс тук като политически пионки, медии, олигарси и пр. да се стигне до нови избори, където да се лансира поредният му политически проект, понеже ГЕРБ се изчерпаха твърде бързо.
38 Pavel Liubchev 05.07.2013 | 16:35
Кой е виновен за лошия имидж на държавата?! Да не би това да са само сегашните управляващи, с колко се сринаха преките чуждастранни инвестиции в последните години въпреки скъпите визити и на Плевнелиев по тоя повод?! Емиграцията внася повече пари! Смешник!
37 Mama Vidi 05.07.2013 | 16:35
Интересите на приятелския кръг около президента явно са доста застрашени, особено след промение в закона за енергетиката, който му се искаше да не подпише, но натискът от обществото за понижаването на сметикте за ток е много по-голям. Това един неуспешен президенет.
36 Дивна Селчева 05.07.2013 | 16:34
Не виждам абсолютно никакъв смисъл от нови избор. Освен огромен разход, това е поредната подхлъзваща стъпка за народа и това будно гражданско обшество! Но, Президента най-вероятно призовава за това за да може да лансира бъдещата формираща се партия от кръга Капитал на Иво Прокопиев, Цветелина Бориславова и т.н. - „Република“!!
35 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 16:34
Точно това иска да направи , но според мен няма да му се получи . Народът не е толкова глупав .
34 Sasho Hristov 05.07.2013 | 16:33
А къде беше будната съвест на г-н Президента през изминалите четири години, когато неговите хора ни подслушваха и рекетираха?! Нали Дондуков 2 щеше да е независим, а ясно си личи всъщност колко зависим е от кръга Капитал.
33 Penka Stefanova 05.07.2013 | 16:33
президентът работи против интересите на страната и защитва американските интереси в страната. Лично Джордж Сорос му дърпа конците и той плаща на протестиращите сигурно...нямат срама такива като Плевнелиев явно....мен ме е срам от него, наистина!
32 Лили Добромирова 05.07.2013 | 16:31
Зад държавния глава стои една енергина мафия, хора не се подвеждайте!!! Американските техноркати и кръговете около тях, всичко това ни чака, ако има нови избори! Ако не едните, другите искат да ни яхнат – това е повече от ясно! Нека има мир и стабилност, нека обобщим исканията си да ги изискваме от сегашното правителство – няма значение какво е то!! Да мислим с главите си!!
31 Iskra Djonova 05.07.2013 | 16:30
Ей, смешник! Няма ли да си хвърлиш вече оставката? До кога ще обаждаш на енергийната мафия в Българи и доката Бойко ще те развежда за ръчичка бе? Не те ли е срам, президент ли си, или лукова глава?
30 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:30
колко злобен е станал, ей,. офшорката, я да се махаш
29 Силвия Ганчева 05.07.2013 | 16:29
Няма място за нови избори. Поредното разхищаване на пари, поредния НИСЪК избирателен вот, поредните глупости с бюлетни и корупция!! Росен, вместо като държаен глава да призвова за стабилност, иска нестабилност. Мисля, че трябва повече да мислим преди да действаме, а не да играем по свирката на поредния олигарх, макар и обвит в обвивката на държавен глава.
28 Яна Киркова 05.07.2013 | 16:29
Ама по колко пъти в годината ще гласуваме?Плевнелиев да си гледа работата,трябва да се работи ефективно,идва зима,а цените на тока са под всякаква критика,правителството трябва да остане!
27 Lidiq Zaneva 05.07.2013 | 16:28
И този човек видиш ли, се нарича президент на република България, а в подобни изказвния превръща себе си и цялата президентска институция в едно посмешище, че сигурно и в Европа ще ни обсъждат сега заради неговите глупости, дето ги плюе..
26 Milena Gospodinova 05.07.2013 | 16:27
няма ли някой накрая да му поиска оставката на нашия държавен глава - толкова време вече му се нагледахме на простотии - това е повече от просташко и безотговорно изказване. Той ли ще извади 60 милиона за избори или кръга "капитал" ?
25 Силвия Ганчева 05.07.2013 | 16:26
Не мога да повярвам, че Президента призвова за това!! Вместо за мир и консесуси с управляващи, които могат да ни играят по свирката, АКО НИЕ ЗНАЕМ как да ги накараме. С нови избори не мисля, че ще се разрешат проблеми ни!! И кой ще дойде още повече тогава на власт?? Росен е луд!
24 Mitko Chokov 05.07.2013 | 16:24
Ти като си големият мениджър, господин плевенелиев, какво направи за да ни стане по-добре на нас българите вече за година и половина в твоя мандат? Да ти кажа аз - едно голямо нищо, защото си една кръгла нула като държавник!
23 Juja Jujkova 05.07.2013 | 16:24
А така, изплю го най-накрая! Росене, кажи кои се гтовите да ни яхнете за пореден път?!! КръгаътКапитал? Кристалина? Прокопиев?! ЖАЛКОИ СТЕ!
22 Бай Спас 05.07.2013 | 16:24
Очаквано! Плевнелиев за пореден път доказа, че е една марионетка. На какво се надява, че новия кабинет ще потули далаверите му с офшорките ли и пак ще разполага с бол пари за екскурзии...
21 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:23
аз не ща пак избори, нищо ново хубаво няма да ми се случи
20 Djoni Penkov 05.07.2013 | 16:22
Роско, Роско, просто момче си беше, просто си и остана - кой толкова много те натиска да искаш оставката на правителството - Бойко или Иво Прокопиев, или директно Джордж Сорос, кажи си, няма проблем?
19 Алина Стефанова 05.07.2013 | 16:21
Текучствеото на правителства едва ли ще ни оправи! А и като гледам на едни нвои избори не виждам кой ще си изберем?! Алтернативата е пак или ГЕРБ или тия?? За какво призвова Президента?? За лансиране на кръговете около него ли!!
18 Krasi Leventa 05.07.2013 | 16:21
Поредният цирк, който цели да превърне плана на Сорос в реалност. За какво мислите бе тая Харта 2013 на Прокопиев!? За какво са тия яхнати от разни бизнес кръгове протести, на които ясно се виждат функционерчета от бившия служебен кабинет как организират ежедневни циркове като блокади, живи вериги и пр. с цел напрежението да ескалира.
17 Todor Varbanov 05.07.2013 | 16:20
Един от най-некадърните политици в българия виждате на снимката - господин Росен Плевнелиев. Да каже за връзките си с Джордж Сорос, да каже за своите прители от ГЕРБ - защото заради тях той толкова натиска да падне това правителство.
16 blue aquamarine 05.07.2013 | 16:19
Ахах, очаквано. Само дето не разбирам, кой ще си изберем на тия избори?! Старите ГЕРБери ли или?? КОЙ? Няма кой! По-добре да се задържи едно правителсво макар и работещо под натиска на народа!!
15 Grisha Tasev 05.07.2013 | 16:19
Знаем, че Плевнелиев е ехо на жена си, а след като тя започна да вика оставка по площадите и той неформално реши да подкрепи тоя протест с надеждата пак да съставя служебен кабинет, който да подготви терена за поредните фалшифицирани избори.
14 Стефан Ангелов 05.07.2013 | 16:18
Това е най-големият нещастник, който може да съществува в България. И мани другото, че и президент ни се води. Импийчмънт за президента, заради ошфорките, които е притежавал! На момента да бъде отстранен!
13 Jivo Fidanov 05.07.2013 | 16:17
Прозрачен и предвидим е Плевнелиев! Уж щеше да бъде надпартиен, а го виждаме каква марионетка е. Защо не призоваше за нови избори през февруари, като тогава на власт бяха неговите хора от ГЕРБ?!
12 Gladin Menata 05.07.2013 | 16:16
Тоя е пълен смешник, не знам как го избрахме за президент. Нали му видяхме служебното правителство - и то искаше да ни докара до просешка тояга, добре, че го разкараха най-сетне.
11 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:14
ти пари дси имаш, не ти дреме, че наново ще се харчат държавни пари
10 Petko Kolev 05.07.2013 | 16:14
Плевнелиев пак играе за своите създатели Бориславова и Прокопиев, видно е, че подготвя почвата за нови избори, тъй като те се канят да създават партия, с която да яхат отново властта.
9 rosen bosev 05.07.2013 | 16:14
Ами твоя имидж бе, Росене, кажи нещо за твоя имидж - нали ти си държавата, нали си държавен гласа, а си толкова смешен, че няма накъде..да не можеш да узаптиш собствената си жена...
8 Яна Киркова 05.07.2013 | 16:12
Какъв имидж!Той е изложи с пред цял свят.
7 Оперен Певец 05.07.2013 | 16:11
Росен иска да помогне на своите приятели - олигарсите от кръга Капитал, само и само да падне правителтсвото и те да дойдат на власт. Даже някаква партийка измислена са тръгнали да си правят..нещо от рода на република...
6 blue aquamarine 05.07.2013 | 16:09
Росен Плевнелиев трябва да осъзнае, че ролята която изпълнява в момента е съществена, както за нас, така и за нашите деца. Ако Плевнелиев ще играе играта на ГЕРБ отново и ще им ходи по свирката, най-добре от сега да си каже, че да сме наясно, какво ни очаква. И ако мисли да лансира един определен кръг от личности, бивши или настоящи негови партньори, това незабавно означава да започнем УЖ едно НОВО начало с нова група от олигарси и интересчии.
5 трендафил въжарски 05.07.2013 | 16:09
и на колко поред избори ще ходим?хайде стига вече да харчим пара за глупости
4 Ivan Mitev 05.07.2013 | 16:08
Не му вярвам и на думичка, която изрече от устата си, тоя президент! Ако беше истински президент - щеше да е независим, а не кукла в ръцете на разните му там олигарси, посланици...на Сорох хората и прочие...ВЪН ПРЕЗИДЕНТА!
3 Георги Гошев 05.07.2013 | 16:04
Плевнелиев, ти си най-големи национален предател на България. С твоите хора Прокопиев и Бориславова, сте намислили явно да правите преврат в държавата и пак да измислите някое служебно правителство, което да ни докара до прошеска тояга.
2 Жанин Пенчева 05.07.2013 | 16:02
Това е най - голямата простотия , която можеше да каже . Не мога да разбера преди да говори не мислили ? Предсрочни избори не ни трябват , защото това са пари на вятъра . Нека дадем шанс на кабинета !!!
1 emanoil momchev 05.07.2013 | 15:59
Ти не мислиш за народа Росенчо, а за собствените си интереси.Не знам останаха ли хора, които още ти вярват и си тръгнал точно ти да заставаш на страната на протестиращите, нагло е от твоя страна това.

ТВ програма

Кино

  • Сега 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Малка нощна приказка 4-сериен...
  • 13:00 Рождественски благотворителен...
  • 14:30 Рико, Оскар и мистериозният камък...
  • 16:00 Аве Мария коледен музикален...
  • 16:55 България от край до край 14
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 13:30 ПРЕМИЕРА: "Южняшка Коледа" -...
  • 15:30 ПРЕМИЕРА: "Хокеист за Коледа" -...
  • 17:00 ПРЕМИЕРА: "Трима мъдреци и едно...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • Сега "Ваканцията" - с уч. на Кейт...
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Снежно приключение" (премиера) - с...
  • 14:10 "Стари кучета" - с уч. на Джон...
  • 16:00 "Феята на зъбките" - с уч. на Дуейн...
  • 18:00 "Скрита самоличност" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Сам вкъщи" - с уч. на Маколи...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.