Супермаркетите са една от емблемите на днешното консуматорско общество. Ако преди разчитахме главно на малки квартални магазинчета или дори любимите клекшопове, то сега нещата са различни. Настоящето и бъдещето изглежда в доста по-едри търговски мащаби.
Но как биха изглеждали магазините на бъдещето?
Електронното издание Business Insider, базирайки се на вижданията на компанията King Retail Solutions (KRS), ни предлага една възможна трактовка.
"Магазините ще станат много по-театрални като обстановка, много по-...дълбочинни, и много по-силни като преживяване, вместо да са просто място, на което пазаруваме", изтъква Кристофър Стюдак от KRS. "Освен продажбата на продукти, те ще предоставят и добре прекарани мигове на посетителите си".
Супермаркетите ще са с много по-дигитално присъствие и ще включват известен брой компютри, които ще са налични за потребителите. Еволюцията им ще е от магазин към т.нар. Playroom - място, където потребителят ще може да тества директно всичко, което пожелае да разгледа по-обстойно. Като пример от KRS посочват IKEA с нейните мебелни помещения, отворени за клиентите.
Повече за бъдещето на дигиталните магазини и за това как ще изглеждат касите можете да прочетете при колегите от Econ.bg.