Днес беше открит новосъздаденият Клиентски център-Германия за отдалечено предоставяне на технологични услуги от Hewlett-Packard.
Този център е първи за НР в Европа, създаден за предоставяне на отдалечени технологични услуги на регионален принцип. Центърът е уникален както заради това, че обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейност в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите, така и поради факта, че българските експерти ще предоставят технологичните услуги.
Центърът е разположен на три етажа - всеки един от тях е проектиран и посветен на едни от най-големите постижения на Германия в областта на индустрията, науката и спорта. Клиентски център-Германия е с капацитет от 800 работни места.
"Това е първата знакова инвестиция в страната ни тази година и държавата ще подкрепя с всички възможности начинания, които разкриват нови работни места с добавена стойност”, посочи служебният министър на икономиката Асен Василев, който присъства на откриването на центъра.
Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България . Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.