През Google Play се отваря агресивен поток от реклами

Мобилният рекламен софтуер се превръща във все по-голям проблем за потребителите на онлайн магазина

по статията работи: Лазар Тодоров | 08.11.2013 | 19:01
През Google Play се отваря агресивен поток от реклами
Google

Потребителите, които свалят безплатни мобилни приложения за Android от онлайн магазина Google Play, се сблъскват с все повече агресивни рекламни предложения.

Това сочи доклад на специалистите по компютърна сигурност от Symantec. Той отчита рисковете за сигурността на пазара на приложения Google Play през първата половина на 2013 г.

Анализът представя най-новите тенденции при софтуера malware и изключително агресивния мобилен рекламен софтуер. Последният се отнася до приложения, които използват агресивни бази данни за реклама в Google Play. С тях мнозина разработчици се опитват да повишат приходите от реклама на своите безплатни апликации.

Според изследването най-застрашени са потребителите, които свалят приложения от разделите Personalization, Utilities & Demo и Racing Games.

Процентът на приложенията, които използват агресивни бази данни за реклама, бележи ръст от 2010 г. насам, достигайки 23 процента през първата половина на 2013 г.

Тези бази данни събират информация за потребителя на приложението с цел таргетирана реклама. Някои от тях обаче могат да позволят изтичане на информация или да провокират неприятни практики като показване на реклами в секцията за известяване, създаване на рекламни икони или променяне на букмарковете на уеб браузъра.

Още информация за malware софтуера и агресивните реклами през Google Play разберете в Econ.bg.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


13 властен олигарх 11.11.2013 | 15:41
Ще ги видим какво ще съберат и какво ще направят. До момента представянето на тази операционна система е 50 на 50. Ту лаги понякога, ту е бърза.
12 David Hayemaker 11.11.2013 | 15:41
Същото мисля да направи и Марк Зукърбърг. Още повече ще се пускат такива реклами, което според мен ще влоши много сериозно услугите. Не са никак окей нещата вече.
11 известна личност 11.11.2013 | 15:40
И по-добре че не ги използваш, защото иначе можеше да имаш много сериозно проблеми. Аз също за момента гледам да странича от тях, защото само ще ми напълнят смартфон с вирус и всякакви гадни приложения.
10 david copperfield 11.11.2013 | 15:39
И на мен ще ми бъде неприятно, защото нямам никакво желание просто да ми лаги смартфон, само защото някой е решил да си пусне гадната флаш рекламка.
9 властен олигарх 11.11.2013 | 15:39
"Мобилният рекламен софтуер се превръща във все по-голям проблем за потребителите на онлайн магазина" - Ще видим тая работа. Аз лично очаквам по-сериозно да се отнеса към нещата и да не тормозят потребителите си толкова.
8 David Hayemaker 11.11.2013 | 15:38
Ще ги видим какво ще измислят тия гадини. Аз лично очаквам по-чисто и добро сърфиране, без да има някакви забавяния и лагове, защото по-слабите смартфони ще се видят в чудо.
7 известна личност 11.11.2013 | 15:37
Дано нещата бъдат умерени и няма чак такъв наплив да се правят реклами, защото много хора ще останат недоволни според мен. Не е това правилния начин.
6 david copperfield 11.11.2013 | 15:36
Само това липсва сега... въобще не им искам рекламите, които само ще товарят операционната система на Android. Не може всичко да се прави за пари според мен.
5 Lady Blossom 11.11.2013 | 13:17
Тези бази данни събират информация за потребителя на приложението с цел таргетирана реклама. Някои от тях обаче могат да позволят изтичане на информация или да провокират неприятни практики като показване на реклами в секцията за известяване, създаване на рекламни икони или променяне на букмарковете на уеб браузъра. - Много лошо. Подобна агресивна политика на реклама може само да върне Гугъл в първи клас, ако потребители масово се издразнят и спрат да използват приложенията.
4 Анжелина ЖУЛИ 11.11.2013 | 13:16
Анализът представя най-новите тенденции при софтуера malware и изключително агресивния мобилен рекламен софтуер. Последният се отнася до приложения, които използват агресивни бази данни за реклама в Google Play. - Все по-агресивни ще стават мобилните реклами, независимо на какви източници ще се отварят и от какви източници ще идват. Това е бъдещето, именно мобилната Интернет среда.
3 Лили Добромирова 11.11.2013 | 13:16
"Според изследването най-застрашени са потребителите, които свалят приложения от разделите Personalization, Utilities & Demo и Racing Games." - Не ги изпозлвам тези приложения, ама това е супер нагло вече. За мен Гугъл доказаха за пореден път, каква агресивна и нагла компания са, истински манипулатор.
2 gianpiero buonanotte 09.11.2013 | 12:01
1 Даная Михайлова 08.11.2013 | 19:31
Доста неприятно .

ТВ програма

Кино

  • Сега Студио Х: Субура игрален филм...
  • 02:15 Рецепта за култура токшоу с Юрий...
  • 03:10 Олтарите на България
  • 03:30 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:00 Панорама с Бойко Василев /п/
  • 05:00 Иде нашенската музика /п/
  • 06:00 Светулки в морето детски тв филм...
  • 07:00 Имало едно време анимационен филм/п/
  • 00:40 "Смъртоносен удар" - екшън,...
  • 02:40 "Животът по действителен случай" -...
  • 04:30 "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 05:25 "Дракони: Надпревара до предела" -...
  • 06:00 "Светът на здравето" - здравно...
  • 06:30 "Норвегия - между фиордите и...
  • 07:30 "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Богатствата на България" -...
  • 02:40 "Сирано" - с уч. на Питър Динклидж,...
  • 05:00 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 06:00 "Иконостас"
  • 06:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Книга за Коледа" - с уч. на Гриър...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.