Ще привличаме инвестиции и туристи чрез малко известните дестинации

Започваме да популяризираме чрез реклама 16 EDEN дестинации в България

по статията работи: Ивелина Георгиева | 07.02.2012 | 19:46

Стартира комуникационната кампания за популяризиране на EDEN ( European Destinations of ExcellenNce) дестинациите на България. Кампанията е по инициатива на Европейската комисия и се базирана на национални конкурси, които се провеждат ежегодно по зададена тема, в рамките на която се избира "най-добра туристическа дестинация" на национално ниво.

Целта на програмата EDEN е да бъдат рекламирани нови туристически дестинации, които са за специализирани форми на туризъм – културен, еко, селски, балнео и спа туризъм, заяви заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов.

Друга цел на програмата е да се преодолее сезонността на национално ниво и да се намали претовареността на основните туристически дестинации чрез пренасочване на туристическите потоци към туризъм по интересни и по-слабо развити дестинации.

"В рамките на една година можем да очакваме поне 10-15% ръст на туристите в България, благодарение на програмата", посочи заместник-министърът.

Идеята на ЕК по инициативата за периода 2011-2012 година е насочена към популяризиране на дестинациите EDEN, които са били победители в предишни издания на конкурса, както и техните подгласници. Кампанията за тази година има за цел да повиши информираността по проекта.

Общо 16 са дестинациите, които ще се рекламират активно през тази година, посочи Маринов. Той обясни, че това са победителите и техните подгласниците в предишни конкурси. Страната ни участва в конкурса от 2007 година, когато община Белоградчик става победител с темата "Тракийският дух".

Дестинациите, които ще бъдат рекламирани през тази година са от област Силистра, община Луковит, град Сандански, община Кюстендил, Белоградчик, град Белица, Сапарева баня, община Каварна, Враца, Казанлък, Кърджали, природен парк Странджа и др.

Всички изброени са печелили конкурса в различни теми през предходни години, обясни още Иво Маринов.

Тази година няма да бъдат включени нови дестинации, затова ще бъдат популяризирани победителите и техните подгласници от предходни години. Те ще бъдат рекламирани и налагани на пазара.

За рекламната кампания ще бъдат изработени 13 600 имидж-брошури на дестинациите EDEN от България в 3 езикови варианта. Ще се направят 6000 карти, 1000 информационни флаери в 2 езикови варианта, 300 папки, 1000 химикалки и 3 банера в 2 езикови версии.

EDEN дестинациите ще бъдат интегрирани в националната програма за туристическа реклама на страната и ще бъдат включени в националния туристически портал www.bulgariatravel.org. Те ще представят и като част от националния туристически продукт на три основни изложения през 2012 година – ITB Berlin, борсата в Букурещ и "Ваканция и СПА Експо" в София.

Ще бъдат организирани онлайн фотоконкурс и фотоизложби. Планира се също и балканска среща на EDEN дестинациите с участието на Румъния, Турция, Хърватия, Сърбия и Македония.

Комуникационната кампания за популяризиране на EDEN дестинациите на България е на стойност близо 64 285 евро и се финансира от Европейската комисия, която осигурява 75%, а останалите 25% са от националния бюджет.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


23 forum arbiter 08.02.2012 | 13:57
Какво да мисли и кое му е времето!?
22 forum arbiter 08.02.2012 | 13:57
може и той да е включен в програмата, все пак там са няколко много известни туристически обекта и не чак толков аизвестни
21 forum arbiter 08.02.2012 | 13:56
Наиситна и мисля, че точно от такива места и такъв вид туризъм ще спечелим най-много
20 forum arbiter 08.02.2012 | 13:55
19 forum arbiter 08.02.2012 | 13:55
Много добре замислено! Браво!!
18 Simona Fileva 08.02.2012 | 11:15
ами трябва, ама никой не мисли на време
17 Пипилота Ефраимова 08.02.2012 | 10:07
ами така е ама много време ни отне да го осъзнаем
16 Рени Чен 08.02.2012 | 09:27
Обслужването най-вече и то се дължи главно на това, че фирмите в туристическия сектор не плащат добре, от там и хората няма мотивация.
15 Рени Чен 08.02.2012 | 09:26
Има си утвърдени дестинации и обекти, които вече нямат нужда от реклама и привличат сериозен поток като Царевец, Рилския и Бачковския манастир... :)
14 Georgi Hristov 08.02.2012 | 09:16
България е идеална за туристическа дестинация. Ако си оправим малко обслужването и организацията ще е идеално.
13 Georgi Hristov 08.02.2012 | 09:10
Не е лошо и с известните да пробваме на първо време. Има толкова много неща, които могат да се видят!
12 Пипилота Ефраимова 08.02.2012 | 08:56
така е, дано развием по-добре туризма, защото едва ли от друго можем да печелим повече
11 Анита Кралева 08.02.2012 | 08:32
Това е възможно най-добрия сценарий за българската икономика.
10 Анита Кралева 08.02.2012 | 08:31
Ами супер. Това е идеално за малките населени места.
9 Milica Georg 07.02.2012 | 20:48
Дано да има отклик! Наистина страната ни може да се похвали с много богатства културни и природни, които заслужават внимание.
8 Sisunka Mitevska 07.02.2012 | 20:02
Видин е едно от местата, което не се радва на чак такава голяма популярност сред туристите, а си заслужава. Плюс това би било от огромна полза за съживяването на района.
7 траян тодоров 07.02.2012 | 19:59
трябва яко да се рекламираме, така е
6 траян тодоров 07.02.2012 | 19:59
5 Forrest Gump 07.02.2012 | 19:58
Има нужда някои кътчета от родината ни да станат малко по-популярни сред чужденците.
4 Дон Корлеоне 07.02.2012 | 19:57
Това ще бъде една доста полезна инвестиция, ако наистина влезе в сила. Имаме невероятни места, които заслужават внимание и биха били много интересни на чуждестранните туристи, както и на нашите.
3 Дон Корлеоне 07.02.2012 | 19:55
Има и други неща, но те не са за гордост.
2 pavel stoimenov 07.02.2012 | 19:52
Наистина трябва да се залага на туризма.То у нас има 2 неща - селско стопанство и туризъм.
1 траян тодоров 07.02.2012 | 19:50
браво, похвално, трябва да залагаме повече на туризма

ТВ програма

Кино

  • Сега Натисни F1 образователна поредица/п/
  • 01:30 Ново 10 + 2 музикална класация /п/
  • 02:25 Аврора игрален филм /п/
  • 04:00 Олтарите на България
  • 04:10 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Религията днес /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • Сега "Ритуалният убиец" - криминален,...
  • 02:50 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 03:20 "120 минути" - публицистично...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • Сега "Завръщането на Съмърсби" - с уч....
  • 03:00 "Книга за Коледа" - с уч. на Гриър...
  • 04:40 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.