БДЖ не предвижда съкращения

Дружеството няма да назначава нови служители на мястото на пенсиониралите се

по статията работи: Ралица Стоянова | 30.01.2013 | 10:23

БДЖ трябва да продължи оптимизирането на състава. Все още има повече хора, от тези, които са необходими, но не предвиждат съкращения. Това съобщи председателят на борда на директорите на БДЖ Владимир Владимиров пред БНТ.

"В БДЖ се пенсионират около 300 души на година, бавно и постепенно, без да назначаваме нови хора на мястото на пенсионираните и на напусналите, и така постепенно ще се намалява броят на състава", уточни Владимиров.

Около 25 млн. е загубата на железниците за 2012 г., а предходната година е имало още повече загуба. Тя вече е намалена, похвали се Владимиров.

Той обясни, че когато е влязъл в дружеството, загубата е била почти 70 млн. лева. За последните три години тя е намалена с около 43 млн. лева. "Изисква доста време и работа, за да стигнем нулата," посочи Владимиров.

Той каза, че е важен факт това, че независимо от това, че дружеството е на загуба, през миналата година са генерирани 70 млн. свободни пари. "Това е най-голямата сума, генерирана за последните 10 г. Тези пари са били за ремонти на пътнически и товарни вагони и погасяване на задълженията на БДЖ, които са огромни", заяви Владимиров.

Според него приватизацията на "БДЖ-Товарни превози" ще се отрази много благоприятно. "Ще има друг субект, който ще извършва тежки реформи, и ще влязат средства, които ще се ползват за погасяване на задълженията към банките.

 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


17 Jivo Fidanov 30.01.2013 | 14:12
Да видим до къде ще доведат и оздравителните мерки в този сектор, който сериозно го беше закъсал.
16 Margaritka Ilieva 30.01.2013 | 11:54
трябва да има реформа със сигурност, да обмислят добре как би функционирала железницата с по-малко персонал,какъв би трябвало да бъде и прочие,за да може да стане ефективна!
15 подут венец 30.01.2013 | 11:23
Още съкращение могат да означват, че железниците няма да могат да функционират добре. Моито притеснения са свързани със забавените заплати в последно време.
14 работната пчела 30.01.2013 | 11:21
Добра политика ще е това, хем няма да има съкращения на хора,които така или иначе цял живот са работили в тази сфера и шансовете да си намерят друга работа е почти 0-лева, а от друга страна хората в железниците ще намаляват.
13 Марта Иванова 30.01.2013 | 11:14
Апропо, пенсионираните служителите на БДЖ странно на какво основание след това се возят безплатно?!!!! А семействата им - и те ли до 9-о коляно и доживот ще се возят безплатно?
12 Марта Иванова 30.01.2013 | 11:12
Аз също разбрах статията. Но по стара традиция, повечето шефове на иснститиции, които цоцат от бюджета, са склонни да се оплакват, че не достига персонал, когато един файл се прави от 3-ма души;) а тук ясно си казват, че има много работници, което значи огромна маса клатикурци на заплата, които бавно ще чакаме да се пенсионират, те няма да искат, ще се назначават нови "наши хора (каквото и да се твърди) и така БДЖ-то, въпреки празния оптимизъм все ще е на загуба. А ние ще се возим по най-безумния възможен начин. това ли искаме????
11 chest slava 30.01.2013 | 11:03
То това си е един много добър вариант между впрочем - не назначаваш никой когато мястото е било освободено от пенсионирал се служител.
10 pateshki ustni 30.01.2013 | 10:58
да хубаво е когато няма ощетени
9 otec natanail 30.01.2013 | 10:55
Те е хубаво да закрепят нещата и след като те приватизират товарни превози е време, да получим много пари от оперативните програми на Европейсия съюз.
8 fernando pineda 30.01.2013 | 10:54
Най-после един разбрал статията!
7 Silvi Milenova 30.01.2013 | 10:53
Ами няма да е зле бдж да го направят, ткаа няма да има недоволни :)
6 Марийка Чеканова 30.01.2013 | 10:47
Същото можеше да се случи за няколко години и във ВМЗ Сопот - бавно и постепенно да намаляват състава благодарение на естественото текучество, ама не би.
5 fernando pineda 30.01.2013 | 10:46
На чужд гръб и 100 тояги са малко :) Пък като се зачетеш и ще разбереш, че все пак персонала намалява, но за сметка на времето.
4 Охльо Бохльо 30.01.2013 | 10:39
И това е реформа :)) Ама може поне по-бързо да пенсионират тези,които са пред пенсия,че да се облекчи малко БДЖ..
3 Пияно пиле 30.01.2013 | 10:30
Бе трябва да има съкращения,ама ако си работник в БДЖ няма да мислиш така... :)) все пак добре,че като се пенсионират няма да има нови хора на свободните места,така хората ще намалеят, без да има ощетени работници, по-бавна реформа ще е,но все пак ще има реформа, толкова години без никаква промяна в железниците,това дори е положително.
2 Надя Богданова 30.01.2013 | 10:29
А трябва да се направо много сериозна реформа,която задължително включва орязване на излишни кадри,които нищуват по цял ден
1 Марта Иванова 30.01.2013 | 10:27
А е редно да има съкращения, там има много излишни хора за толкова калпава услуга!

ТВ програма

Кино

  • Сега Още от деня коментарно предаване /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:35 Малки истории
  • Сега "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.32...
  • 15:00 "Бараж" - сериал, еп.82
  • Сега "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.