Бременна жена зад волана катастрофира в линейка

Инцидентът е станал при преминаване на автомобила на зелен светофар, без да осигури предимство на линейката

по статията работи: Кремена Бедерева | 05.06.2012 | 08:04  6 Виж всички снимки

Лек автомобил блъсна линейка в района на столичните булеварди "Константин Величков" и "Сливница", съобщава Агенция "Булфото".

В 21.30 часа снощи е получен сигнал за инцидента, по информация на полицията. Колата, която е била марка BMW, била е управлявана от бременна жена, но тя не е пострадала сериозно.

Откарана е в болница в шоково състояние.

Инцидентът е станал при преминаване на автомобила на зелен светофар, без да осигури предимство на линейката. Колата на Спешна помощ е била с включени светлини, но без звукова сигнализация.

Линейката превозвала за болницата възрастен човек.

По информация на "Пирогов" пострадалите при катастрофа на бул. "Сливница” и "Константин Величков” са приети за лечение в болницата. Л.Д. на 22 г., която най-вероятно е водачката на лекия автомобил, е със счупване на лявата китка и контузия на главата.

Л. Г. на 43 г. е навяхване на шията и контузия на гръден кош. И двамата са освободени за домашно лечение.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


211 Пешо Георгиев 09.06.2012 | 08:00
Хаха, като оня виц: - Ало, пожарната ли е? - Да, с какво можем да помогнем? - Ами, тука са се ударили една линейка и патрулка и не знам на кого да се обадя...
210 Пешо Георгиев 09.06.2012 | 07:55
Хаха, като оня виц: - Ало, пожарната ли е? - Да, с какво можем да помогнем? - Ами, тука са се ударили една линейка и патрулка и не знам на кого да се обадя...
209 Пешо Георгиев 09.06.2012 | 07:54
Хаха, като оня виц: - Ало, пожарната ли е? - Да, с какво можем да помогнем? - Ами, тука са се ударили една линейка и патрулка и не знам на кого да се обадя...
208 Пешо Георгиев 09.06.2012 | 07:47
Да, бе, щото някой не гледа къде кара. Аз самият не се оглеждам през деня при разрешаващ сигнал, но вечер винаги фърлям по бегъл поглед в ляво и дясно (всякакви джигити ги има), светещи фарове се забелязват лесно и отдалече, пък какво остава за премигващи буркани. И точно поради този факт напълно ги разбирам шофьорите на линейки, че не пускат вечер сирените, безсмислено е да се разбуждат живущите из околните кооперации.
207 BrehFamiliq Chak 06.06.2012 | 06:28
Чл. 34. (1) Моторно превозно средство със специален режим на движение подава едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя или червена светлина и специален звуков сигнал.
206 BrehFamiliq Chak 06.06.2012 | 06:26
"Инцидентът е станал при преминаване на автомобила на зелен светофар, без да осигури предимство на линейката" "Колата на Спешна помощ е била с включени светлини, но без звукова сигнализация." За какво предимство на линейката говорите, когато сами сте написали, че: 1) жената е преминала на зелено и 2) линейката е била само с включени светлини и без звукова сигнализация, а по Закона за движението по пътищата специален режим на движение има само и при двете? Аман от неграмотни журналисти!
205 Gergana Varleva 05.06.2012 | 21:44
Убедена съм, че линейката е виновна за удара.
204 Й. Сечков 05.06.2012 | 20:07
МИНАХ два пъти вчера покрай катастрофата. Доста голямо мазало беше. Надявах се да няма жертви. Според мен линейката е карала доста бързо и е минавала на червено. И колата се е нахакала в нея.
203 Антония Манева 05.06.2012 | 17:05
Дано всички се оправят, но линейката задължително трябва да е с включени светлини и звуков сигнал....няма или или и двете задължително
202 Violeta Marhova 05.06.2012 | 16:39
Прав си, и на мен ми се е случвало. Трябва да пускат и сирените, и светлините, защото ти си минаваш на зелено спокойно и като не я чуеш, става белята. Много е опасно. А и линейките трябва да внимават как минават на червено, защото невинаги можеш да ги видиш, за да им осигуриш предимство.
201 Църна Мацка 05.06.2012 | 16:02
Което в някои случаи може да е за сметка на други животи.
200 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 16:01
Мале недей! Това ще ни дойде в повече ;))
199 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 16:01
Катастрофата в с.Самоводене през 2010 е именно с такива участници.
198 Църна Мацка 05.06.2012 | 16:01
Доказано напрактика наскоро в село Самоводене.
197 master plan 05.06.2012 | 16:01
като нищо ще има
196 властен олигарх 05.06.2012 | 16:01
Че да не се управляват от компютри, че да не могат?
195 Arabella Marmalade 05.06.2012 | 16:01
194 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 16:00
193 master plan 05.06.2012 | 16:00
192 Petyr Botev 05.06.2012 | 16:00
И като бързат зле, и като карат бавно още по-зле.
191 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 16:00
И колата на Батман няма да ви помогне в София!
190 Дивна Селчева 05.06.2012 | 16:00
какъв напредък, те ония по-добре никога да не ги срещаш на пътя - трябва да излезеш буквално от шосето
189 Църна Мацка 05.06.2012 | 16:00
ЕИ нали уж светофарите в столицата щяха да са обрудван със супер модерна система, която позволява превключване на сигнализацията, която дава предимство на линейката...
188 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 16:00
здравето или парите са по-важни?
187 известна личност 05.06.2012 | 16:00
Ще мине по въздуха над всички коли и ще му дреме за останалите участници в движението :).
186 средна патерица 05.06.2012 | 15:59
не стига, че не забива, ами и няма жълти новини
185 Dorche to 05.06.2012 | 15:59
...има само пострадали крайници.
184 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:59
Да то доста сериозен удар
183 властен олигарх 05.06.2012 | 15:59
Задължени са да пускат звуков сигнал, когато бързат, за да можем да ги чуем и огледаме навреме къде са, за да ги пропуснем да минат.
182 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:59
е има, жената е със счупена китка и фрактура на черепа
181 master plan 05.06.2012 | 15:59
могат и още как
180 синята коалиция 05.06.2012 | 15:59
има напредък в катастрофите
179 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 15:58
само това остава
178 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:58
Докато не се роди няма да стане ясно...
177 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:58
може ама тя е била в 6 месец, едва ли е раждала и сама да се кара ;))
176 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:58
И широки рамене.
175 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:58
Да бе да - те сякаш не са пострадали и те.
174 Gheorghy Ganchev 05.06.2012 | 15:58
Минал е на зелено ама с превишена скорост. Девойката можеше и да успее да реагира ако беше спазвала ограниченията.
173 master plan 05.06.2012 | 15:58
нали бързат да спасяват животи
172 средна патерица 05.06.2012 | 15:58
би било много тъпо
171 синята коалиция 05.06.2012 | 15:58
могат! това ли е верния отговор?
170 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:58
Нещо такова се е получило - да.
169 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:58
ДОбре, че не забива сайта ви inews!
168 master plan 05.06.2012 | 15:58
добре че поне няма пострадали
167 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:58
Всичко трябва да ѝ работи на линейката...
166 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 15:57
щеше да пише! тия от айнюз няма да пропуснат
165 известна личност 05.06.2012 | 15:57
Пак като не е било кола на НСО е добре... има напредък!
164 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 15:57
То няма да има нужда, ако знаеха правилника и го спазваха!
163 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:57
Нищо им няма на лекарите...
162 средна патерица 05.06.2012 | 15:57
161 Petyr Botev 05.06.2012 | 15:57
Ох, недей така.
160 властен олигарх 05.06.2012 | 15:57
Българина има голям проблем когато седне зад волана на такава кола. Мисли си, че щом се казва БМВ и всичко около него е незначително, а той е звездата и трябва да се съобразят всички с него.
159 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 15:57
Ама бавареца добре е обезопасил жената! Браво!
158 синята коалиция 05.06.2012 | 15:56
трябва да се внимава
157 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:56
Аз също съм си патил наскоро от една полицейска кола...
156 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:56
Виждала съм ги линейките дори когато не са и със светлинен сигнал карат като луди и се бутат!
155 Arabella Marmalade 05.06.2012 | 15:56
Могат ли да катастрофират линейка и полицейска кола?
154 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:56
Полицаите са най-нагли като карат на буркан.
153 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 15:56
152 голям шемет 05.06.2012 | 15:56
ти ги подреди
151 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:56
Най-интересното е, че някои не си избират. Каквото им дадат чичковците, това ще карат.
150 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:55
винаги внимавам
149 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:55
Повече са пострадали превозните средства.
148 Dobri Jotev 05.06.2012 | 15:55
Саго каго почнат едни дискусии за придвижването на линейките в София...
147 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:55
"Инцидентът е станал при преминаване на автомобила на зелен светофар, без да осигури предимство на линейката" САМО дето линейката не е била със сирени, а автомобила е минал на зелено!
146 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:55
И мосови самоубийства също...
145 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:55
то там и свинете не биха седяли
144 известна личност 05.06.2012 | 15:55
Може би към болницата и двамата...
143 Romina Aleksandrova 05.06.2012 | 15:55
те ако се спазваха, щяхме да живеем в един идеален свят.
142 голям шемет 05.06.2012 | 15:55
и какво ще стане като мине той
141 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:55
Няма да има - не бой се...
140 властен олигарх 05.06.2012 | 15:54
Ако мацката е била с по-малка скорост е можело и да не се случи това.
139 Fani Popova 05.06.2012 | 15:54
Това вече се привърна в лайвстайл. Бавната скорост изнервя.
138 голям шемет 05.06.2012 | 15:54
времето е пари затова бързат
137 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:54
Дано не е пометнала.
136 известна личност 05.06.2012 | 15:54
Внимавайте как карате в града, че някой си мисли, че като кара автомобил със специален режим и са длъжни всичките да го пускат, независимо дали е със звуков сигнал, или не.
135 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:54
Тя ли е виновна? Защот е минала на зелено? И че линейката минава на червено без пуснати сирени?? Интересно.
134 connie balony 05.06.2012 | 15:54
133 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:53
Аз също това се питам!
132 Хачо Стоименов 05.06.2012 | 15:53
131 Romina Aleksandrova 05.06.2012 | 15:53
За къде бързат и тези хора и те не знаят.
130 властен олигарх 05.06.2012 | 15:53
В този случай линейката е виновна по закон.
129 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:53
Превозните средства малко пострадали ли са?
128 Gheorghy Ganchev 05.06.2012 | 15:53
Кой ли изобщо ги спазва тези правила :(
127 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:53
И те са едни заспали...
126 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:53
Да беше си хванала такси...
125 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:52
Ами тоя звук за кого го пази?
124 средна патерица 05.06.2012 | 15:52
няма такова нещо :)
123 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:52
Не знам, най-важното е че няма жертви!!
122 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:52
Нинче, защо караш ти бременна - я кажи?
121 Petyr Botev 05.06.2012 | 15:52
Всеки ден стават катастрофи, но хората не си взимат поука. Безсмислено е да коментираме.
120 синята коалиция 05.06.2012 | 15:52
ти костюми ли шиеш ?
119 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:52
И после ще имат претенции нали :)
118 известна личност 05.06.2012 | 15:52
Пострадала е психически със сигурност.
117 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:52
е как:) направо си лети !
116 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 15:51
115 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:51
114 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:51
Ами може да е забравил човека...
113 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:51
Ама тя си е виновна така или иначе..
112 Пипа Мидълтънова 05.06.2012 | 15:51
Цяло чудо е при такъв сблъсък, стрес и пр...
111 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:51
Горката линейка...
110 master plan 05.06.2012 | 15:51
там е много пренаселено, може да се задушат
109 Arabella Marmalade 05.06.2012 | 15:51
Само на село, така ли :)
108 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:51
Те карат с 80 - 100 - после какво искат при това положение само не мога да разбера?
107 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:50
Е как не са, като има снимки на БМВ-то!?
106 master plan 05.06.2012 | 15:50
вярно е но нека проявим съчувствие, и тя се е уплашила
105 синята коалиция 05.06.2012 | 15:50
с крила например
104 властен олигарх 05.06.2012 | 15:50
Проблема не е, че е била жена, ами че не се е огледала. Аз винаги го правя, независимо дали съм с предимство, или не.
103 Dobri Jotev 05.06.2012 | 15:50
Това е повече от ясно.
102 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:50
Не, не мога да се съглася в теб...
101 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 15:50
Ама тя е била с предимство бе хора, на зелено минава, линейката не е била със сирена?! Линейката е преминала без да се съобрази!
100 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:49
Всеки има право да си каже мнението така или иначе..
99 Fani Popova 05.06.2012 | 15:48
Кой ти пита за лекарите...
98 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 15:48
97 Пипа Мидълтънова 05.06.2012 | 15:48
Където ще колабират от смрад и жега.
96 отминало бъдеще 05.06.2012 | 15:48
затова стават катастрофи, като не се спазват правилата за движение
95 connie balony 05.06.2012 | 15:48
при това е карала с превишена скорост....
94 Харалампий Харалампиев 05.06.2012 | 15:48
Линейката или другите коли със специален режим СА С ПРЕДИМСТВО САМО КОГАТО СА СЪС СИРЕНА И СВЕТЛИНИ, а когато са със светлини нямат такова!! И те много добре го знаят!! Иначе пак си остават коли със специален режим! Не знам на тебе кой ти е дал книжката също!
93 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:48
Разбира се, че БМВ-то е виновно...
92 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:47
Евала, пич - да го има черно на бяло..
91 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:47
Дано всичко е наред.
90 Пипа Мидълтънова 05.06.2012 | 15:47
Ако изхождаме от това, че БМВ не е просто марка у нас, а диагноза - ДА.
89 Хачо Стоименов 05.06.2012 | 15:47
Абсолютно! Сутринта като гледах смачканата му луксозна каросерия направо ме заболя сърцето.
88 известна личност 05.06.2012 | 15:47
Трябва да пусне линейката звуков сигнал, иначе да забрави да е с предимство, пише го в правилника и човека ти го показа над теб.
87 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:47
Е то тя си е виновна така или иначе...
86 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:47
няма как, всеки си избира
85 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:47
Нищо им няма - всички ще се оправят.
84 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:46
Е каква да бъде?
83 средна патерица 05.06.2012 | 15:46
82 синята коалиция 05.06.2012 | 15:46
81 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:46
Само бели стават по тези пътища...
80 Krist Novoselic 05.06.2012 | 15:46
Това, че е бременна не я оправдава, че е блъснала линейката - да не се качва да кара като е с корем.
79 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 15:46
добре са, вече спокойно взимат рушвети
78 властен олигарх 05.06.2012 | 15:46
Най-вероятно.
77 Siika Alexieva 05.06.2012 | 15:46
Айде ти па намери за какво да се заядеш!
76 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:45
Ай няма да казвам къде.
75 средна патерица 05.06.2012 | 15:45
не си достатъчно изчерпателен! липсва нещо на тази информация! разтърси се хубаво и искам следващия път да си по-изчерпателен
74 известна личност 05.06.2012 | 15:45
Друго си е да мине Аладин с килимчето на червено... :)
73 властен олигарх 05.06.2012 | 15:45
И двамата шофьори са карали като луди.
72 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:44
71 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 15:44
Бмв и 22 годишна жена, при това бременна... не мисля че е най-добрата комбинация.
70 Дивна Селчева 05.06.2012 | 15:44
Вземи си и излети некъде!
69 синята коалиция 05.06.2012 | 15:44
затова бременните в градския транспорт ;)
68 мрачен интелектуалец 05.06.2012 | 15:43
точно бременна ли бе?
67 голям шемет 05.06.2012 | 15:40
изобщо не е вярно това, как неориентирани. толкова много инциденти стават предимно с участието на мъже зад волана
66 master plan 05.06.2012 | 15:37
не става ясно какво е състоянието на лекарите в линейката
65 master plan 05.06.2012 | 15:37
голям късмет е извадила
64 отминало бъдеще 05.06.2012 | 15:36
тя е добре жената
63 голям шемет 05.06.2012 | 15:36
освен че здравата се е уплашила
62 голям шемет 05.06.2012 | 15:35
бременната има късмет че е карала БМВ, а не някой несигурен автомобил
61 отминало бъдеще 05.06.2012 | 15:33
и аз така мисля
60 голям шемет 05.06.2012 | 15:33
а какво е състоянието на лекарите, те добре ли са
59 отминало бъдеще 05.06.2012 | 15:30
самата статия никак не е изчерпателна
58 отминало бъдеще 05.06.2012 | 15:29
горката жена , сигурно много се е изплашила
57 Здравко Парушев 05.06.2012 | 15:19
Чл. 91 (1) Моторни превозни средства със специален режим на движение са автомобилите и мотоциклетите, които при движението си подават едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал. (2) Специалният режим на движение се ползва само при необходимост. (3) Моторни превозни средства със специален режим на движение ползват: Спешната медицинска помощ. Противопожарната охрана, Националната полиция, Народното събрание, други служби от Министерството на вътрешните работи, определени от министъра на вътрешните работи, Националната служба за охрана и службите за контрол по този закон на Министерството на вътрешните работи и на Министерството на отбраната. Чл. 92 (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлини сигнали.
56 Пламен Пасев 05.06.2012 | 14:57
tuka gledam komentari zatova 4e i dvamata sa vinovni, neznam koi vi da va kni6ki i kak gi vzemate, no v toq slu4ai e vinovno bmw-to, nqma zna4enie 4e e samo s svetlinna signalizacia e lineikata. imam silna muzika v kolata i ponqkoga ne se 4uvat sereni zatova trqbva da ste btitelni, i lineikata e sas specialen rejim za dvijeni vzmete nau4ete pove4e za dvijeniq po-pati6tata- imam B,C,Tk,Tkt,B+E,C+E i D samo nemam za letec :))
55 Paula dul Runa Vignoli 05.06.2012 | 14:38
''Колата, която е била марка BMW, била е управлявана от бременна жена, но тя не е пострадала сериозно.'' ''Л.Д. на 22 г., която най-вероятно е водачката на лекия автомобил, е със счупване на лявата китка и контузия на главата.'' Абе е я най-добре си наемете нов редактор щото тоя нещо не ме кефи! ; )) Контузия на главата и счупена китка са си сериозни травми за бременна жена!
54 Юлиан Джамбазов 05.06.2012 | 14:10
Защо не са сложили снимка на "БМВ" то.......то е смазано до неузнаваемост.Според мен и двамата водачи(ако наистина е карала жената) вкоето се съмнявам са виновни.Линейката,че не е пуснала звуковия сигнал и "БМВ"то,че се е движело с превишена скорост.Там разрешената скорост е 50 км, и ако лекия автомобил се е движел с такава......може би нямаше да има инцидент.
53 известна личност 05.06.2012 | 13:44
Еми може да е нямала възможност момичето да я закара някой.
52 властен олигарх 05.06.2012 | 13:44
Разбирам, че им свири много сирената на ушите, но не може така да минават на червено без сигнал.
51 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 13:43
И двамата имат вина.
50 известна личност 05.06.2012 | 13:43
И двата водача имат вина според мен.
49 властен олигарх 05.06.2012 | 13:43
Това потвърждава тезата, че в града не се кара бързо.
48 Средновековен Рицар 05.06.2012 | 13:43
Горкото БМВ.
47 Siika Alexieva 05.06.2012 | 13:24
а бе ти добре ли си - може да си шофира! по-скоро на такива като шофьора на лиенйката трябва да им забранят
46 Siika Alexieva 05.06.2012 | 13:23
А за бременната жена не е язък така ли?
45 Siika Alexieva 05.06.2012 | 13:22
44 Емилия ОтЛьонеберя 05.06.2012 | 11:06
трябвало е,. да
43 Емилия ОтЛьонеберя 05.06.2012 | 11:06
добре, че й няма нищо
42 tiha paranoq 05.06.2012 | 11:00
Пак като не е загубила детето..
41 tiha paranoq 05.06.2012 | 10:58
На бременните трябва да им забранят да шофират...
40 Насакото Яката 05.06.2012 | 10:57
Ами трябвало е да си пусне сирената линейката.
39 Марияна Н 05.06.2012 | 10:56
"Моторни превозни средства със специален режим на движение са автомобилите и мотоциклетите, които при движението си подават едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал. " Да вземат да си пускат и звуковите сигнали, защото и мене много ме дразнят, винаги правя път на линейка, пожарна или полиция, с това шега не бива и все пак да си пускат сирените като бързат за спешен случай....ако наистина има такъв, защото и те злоупотребяват...
38 Марияна Н
Този коментар е маркиран като неуместен.
37 Марияна Н
Този коментар е маркиран като неуместен.
36 tiha paranoq 05.06.2012 | 10:43
Мнофо кофти удар - язък за линейката де...
35 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:35
всичко е наред!
34 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:34
дано, уж казаха, че няма проблеми
33 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:34
Димитрова, ако не си чела правилника скоро го направи!! Трябва да има звуков И светлинен сигнал за да има предимство! А не само светлинен! Тогава не си задължен да я пропуснеш!
32 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:32
Много си прав, точно така е! Трябвало е да пусне сирената!
31 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:32
Именно, линейката е виновна в случая - жената е преминавала на зелено, не може да чуе линейката без да е пуснала сирената!
30 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:30
29 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:30
Не само - линейката не е била със звуков сигнал МЪЖО, а само със светлинен? Жената е преминавала на Зелено! Трябва да има постоянен звуков и светлинен сигнал за да има пълно предимство!
28 Galina Georgieva Pencheva 05.06.2012 | 10:29
Първо към Нина защо да не кара бременна жена,ако има тя шофьорска книжка.А към тези ЛИНЕЙКИ И ПОЛИЦАЙ да си пускат сирените а не само лампите човек от къде да знае какво става.Това е нелепо относно тях.Добре че не са пострадали бременната жена и спътника и.А и този случай линейката е виновна
27 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:28
И защо да не шофира?! То не е забранено?!
26 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:28
е има, ама леко. важното е, че няма загинали, че при тоя удар си е цяло чудо!
25 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:28
И аз това казвам!
24 Дивна Селчева 05.06.2012 | 10:27
"Колата на Спешна помощ е била с включени светлини, но без звукова сигнализация." - Трябва да е с постоянен звуков сигнал за да има предимство линейката! Не само със светлини!
23 pateshki ustni 05.06.2012 | 09:56
то пък вие мъжете защото винаги карате с акъла си , ама не ви пречи като видите някоя мацка , особено ако е с къса пола и да ви отвлича вниманието и да не карате като хората :)
22 nevena angelova 05.06.2012 | 09:46
тези не разбраха ли че трябва да си пускат сирените
21 apetitna parjola 05.06.2012 | 09:35
добре ,че няма пострадали .
20 nina stanislavova 05.06.2012 | 09:29
аз не мога да разбера защо бременна жена шофира ?!?!?!
19 Boian Ilivchev 05.06.2012 | 09:27
S EDNA DUMA,KARALA E JENICHKA,TESA TOLKOVA NE ORENTIRANI,AMI DOBRE CHE NIAMA POSTRADALI LOSHO NEDAISI BOJE.
18 Nedqlka Atanasova 05.06.2012 | 09:24
дано да няма после усложнение с плода и бебето и майката да са добре
17 Veronika Hristova 05.06.2012 | 09:18
Наистина е така , поне на момента е получила адекватна помощ
16 nedostapnata moma 05.06.2012 | 09:18
Живеем във времето на масови катастрофи - замислете се !!
15 Veronika Hristova 05.06.2012 | 09:16
Добре , че не са пострадали сериозно
14 Мartina Georgieva 05.06.2012 | 09:15
хора , внимавайте - няма значение линейка ли ще е ,пожарна ли ще е- внимавайте !!!!
13 sexapilnata pichka 05.06.2012 | 09:05
еми да , прави си , не трябва да се пренебрегват и лекарите ....
12 Велчо Бонев 05.06.2012 | 09:03
Масово карат линейките без звуков сигнал, и аз съм си патил така на светофар, колата пред мен спря в последния момент и аз замалко да се забия отзад, именно защото линейка изскочи пред нас БЕЗ звуков сигнал. В ляво от нас имаше камион, нямаше никаква видимост, камиона спря и линейката се оказа пред нас. Вече сериозно се замислям да си сложа една камера в колата и при всеки такъв заснет идиот да изпращам видеото на някоя телевизия !
11 Vassil Peev 05.06.2012 | 08:55
Точно така,прав е Станимир,трябва да са включени и двете,а те много често го правят този номер,включват само светлините,но много често човек няма видимост и не ги забелязва.На мен също ми се е случвало,за щастие без инцидент,но линейката беше само с включени светлинни сигнализации,имаше задръстване,камион никаква видимост и изведнъж линейката ми изкача,добре,че реагирах навреме.Не знам защо водачите на линейки не включват и звуковата сигнализация,но това е много голяма предпоставка за ПТП.В случая жената няма толкова голяма вина,добре,че се е разминало без сериозни последствия.
10 Lilia Petrova 05.06.2012 | 08:55
всичко е наред ,така казаха по новините ...
9 boris spasov 05.06.2012 | 08:50
Абе мама му стара, защо не се казва нищо за лекарите, как са какво са? Те не са ли хора или кво- лекар ли е, за*би го
8 boris spasov
Този коментар е маркиран като неуместен.
7 Станислав Стефанов 05.06.2012 | 08:49
За да спре кола при положение че си преминава на зелено е нужно да разбере по някякъв начин ! Това, че чичото шофьор на линейката е бил снощен и си е пушел цигарата е било достатъчно за да не се съобрази с обстановката. Дано да е добре майката, а този малоумник да си търси работа !
6 Stanimir Zarkov 05.06.2012 | 08:46
Звуков сигнал И свтлинен!А не "или".Прочети правилника.
5 Димитрова Дари 05.06.2012 | 08:41
И к'во- нали е с включени светлини?! Много често стават такива инциденти, защото хората просто явно не знаят, че на линейка с включени светлини и/или звуков сигнал се дава предимство дори и на червено!!!
4 Ivan Ivanovski 05.06.2012 | 08:36
И заради липсата на звукова сигнализация, двама души в спешното!
3 голям шемет 05.06.2012 | 08:32
поне в линейката е имало лекари които са можели веднага да реагират и да помогнат на жената
2 master plan 05.06.2012 | 08:31
много неприятен инцидент. важното е жената да е жива и здрава и бебето ѝ също
1 отминало бъдеще 05.06.2012 | 08:30
А бебето в какво състояние е? дано всичко е наред

ТВ програма

Кино

  • Сега Истории от Олимпийските игри /п/
  • 04:00 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:45 Хрусковците анимационен филм /п/
  • 05:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • Сега "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:30 "Златно момче" - сериал, с.2, еп.16...
  • Сега "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.