Песента "Moves Like Jagger" на американската банда Maroon 5 прави хората "по-продуктивни" на работното им място. Това показва проучване, направено по поръчка на музикален сайт в САЩ.
Повече от половината от участниците в изследването смятат, че именно тази песен им помага да се справят по-добре със служебните задължения.
Други 42% от анкетираните разчитат на "Somebody That I Used To Know" на Gotye, за да получат сутрешната си порция добро офис настроение.
На другия полюс е сингълът "Journey's 'Don't Stop Believin", който предизвиква "дълбоки чувства на възмущение и гняв" у тези, които го слушат. Поне това са заявили над 25% от запитаните.
Проучването показва още, че американците прекарват повече от година от живота си (общо 13 месеца) в сваляне на нови парчета и създаване на плейлисти. Тези усилия изглеждат напразни, след като 41% признават, че се отегчават от новия списък само след около 5 минути.
Оказало се още, че има големи разлики в предпочитанията на слушателите в различните региони на САЩ. Това според изследването показва, че хората от Западното крайбрежие са "много изобретателни", а от Източното – "внимателни и усърдни в работата си".
Южняците са смятани за по-открити и не толкова прилежни, а жителите на средните щати – за усърдни и креативни на работното си място.