Откриха живот на Марс?

Няколко странни явления е заснел роувърът Кюриосити

по статията работи: Мартина Панайотова | 22.08.2012 | 14:01
Откриха живот на Марс?
Huffington Post

Странни снимки от повърхността на Марс се появиха в интернет пространството. Марсианският роувър Curiosity, който НАСА изпрати на изследователска мисия до Марс, едва докоснал повърхността на планетата на 5 август, когато камерите му изпратили серия фотографии до Земята, показващи някои доста странни неща, разказват от Huffington Post.

На тях ясно се виждат четири анормални, неопределими обекта, не по-големи от един пиксел, но достатъчно открояващи се на фона на безцветния марсиански хоризонт. Специалистите коментираха, че би могло да става въпрос както за петна, получени вследствие на дефект при самото заснемате, така и за неидентифицирани летящи обекти. Впоследствие снимките били пуснати под формата на видео материал в Youtube (вижте видеото тук).

"След като изгледах видеото, ми стана повече от ясно, че това са еднопикселови аномалии в картината" разказва видео анализаторът Марк Дантонио, който изследвал много НЛО материали и занимавал се както с правенето на специални ефекти, така и с видео обработката на множество ленти от експерименталните програми на правителството на САЩ.

"Напълно съм сигурен, че това са т.нар. "мъртви пиксели" в картината. Всички CCD камери (точно такива снимат Марс в момента) ги имат и те са особено забележими в хомогенна атмосфера като марсианската, за разлика от активната атмосфера на Земята, където биха могли да останат незабелязани дълго време", обяснява още ученият пред Huffington Post.

Мистериите обаче не свършват дотук. Още преди роувърът Curiosity да докосне повърхността на Червената планета, в НАСА била получена фотография, на която ясно се вижда обект, който много прилича на пустинен заслон. 45 минути по-късно, когато роувърът кацнал, направил още една снимка на същото място. Заслонът бил изчезнал.

Третата мистерия около най-грандиозното човешко изследователско начинание до момента се крие във видео запис, който роувърът изпратил до Земята (вижте го тук).

На него ясно се забелязва неидентифициран обект, който се издига от хоризонта. Той бива последван от втори подобен обект, който се появява в левия край на картината и започва да се движи в права линия към десния. Досега учените не са достигнали до някакво научно обосновано становище. Ние пък ще подходим с доза хумор:


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


43 Цветомир Тодоров 05.09.2012 | 06:09
Научете как да си докарвате 20-40 долара на ден от Интернет Научете сами ето тук ->> http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=outofspac3bg
42 Цветомир Тодоров 05.09.2012 | 06:07
ето тук http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=outofspac3bg
41 Ani Vasileva 04.09.2012 | 23:46
така като гледам първата снимка ми прилича на R2-D2
40 Vania Paunova-Smaovska 03.09.2012 | 08:49
Желко, Желко изглежда ти си най-умния и най-запознатия, еми да те питам: Да не работиш в НАСА? Може би таен агент, провеждал множество изследвания в тази област и наясно че не съществуват други форми на живот! Сладурче, ако погледнеж по далеч от носа си, може и да видиш че света се развива! Но за да излезнат от НАСА със становище трябва да има 100% доказателства! А без контакт всичко просто е теории!
39 Stanimir Karakolev 02.09.2012 | 22:47
Желко Йорданов просто момче си ти и просто ще си останеш.Прозрачно е в САЩ и не само там де,колкото е твоя коефициент на интелигентност или по точно казано точно 0!!!
38 PaidToClick BG 25.08.2012 | 22:24
Няколко начина за изкарванена допълнителни доходи от интернет: вижте как : http://paidtoclickbg.alle.bg/
37 PaidToClick Bulgaria 24.08.2012 | 19:42
Научете как да си докарвате 20-40 долара на ден от Интернет: виж как : http://paidtoclickbg.alle.bg/
36 Желко Йорданов 23.08.2012 | 11:58
Целия проект струва около 5 милярда долара ако не се лъжа. Това е абсолятно нищo за Американсия бяджет, който е над 3 трилъона долара на година... а целия проект Кюриосити ще трае около 10 години (от 2004 до 2014 ако не се лъжа). Така, че ако раздробиш цифрата става около 500 милъона долара на година - нищо. А в същото време дава работа на стотици хора и частни компании. Ако ще говорите за пръскане на маса пари говорете за войните. Там се хвърлят големите пари, които могат да бъдат пренасочени към по важни дела. А изследването на космоса е изключително важно. Ако не се докаже или намери нещо, което се търси в дадена мисия, то почти винаги има други полезни неща, които излизат наяве като странично действие. Ако не бяха космическите изследвания - днес нямаше да имаме сателитна телевизия, бърз интернет, GPS устрйства и много много други неща, без които не можем в днешно време!
35 Желко Йорданов 23.08.2012 | 11:42
Благодаря! Още един умен човек!
34 Желко Йорданов 23.08.2012 | 11:42
...спекулаторите "мислят" и че е невъзможно инките да са направили толкова точен календар и да са добили такива знания за звездите преди толкова време без помощта на чужда (нечовешка) намеса - извънземни или някаква висша сила трябва да е намесена...тези хора обясняват нещо, за което не сме сигурни как е било възможно с нещо за което изобщо не знаем дали съществува! Това е наивно и глупаво! Защо не си обясните нещо подобно с най-явното - хората сме умни животни! В различни части от земното кълбо различните нации и общества са достигали до всякакви грандиозни и невероятни на пръв поглед изобретения и открития. Защо пирамидите да не са построени от някой гениален за времето си архитект? Защо инките да не са открили начин по който да четат звездите, който да им е помогнал да направят своя календар... Ако някой от вас следи и археологичните научни новини от света, знае, че многобройни разкопки доказват все повече, че хомо сапиенс са били изключително интелигентни дори и преди десетки хиляди години. Преди много много години сме поумняли и мозъците ни са се равили много повече в сравнение с всички други животни. За съжаление в последните години обаче на някои хора им се развиват мозъците само в сферата на въображението. Я се събудете и слезте на земята!
33 Желко Йорданов 23.08.2012 | 11:14
Здравей Скарлет. Благодаря, че си прочела какво съм написал. Изговори един куп глупости (за съжаление). Най-голямата глупост е изречението, с което казваш, че човечеството и технологиите се е развило много бързо след 60-70 години... предполагам имаш предвид, че сме открили тези технологии от паднало НЛО на семята... ха ха... пълни тъпоитии... твои познати знаели неяо сектретно... ала бала.... Нека ти кажа нещо, което е 100% истина: всяка държава и всяко правителство имат свои секретни файлове, секретни мисии, секретни планове и т.н. Част от тези секретни планове са свързани с военни проучвания, национална отбрана и влияние и респект. Това са политически и военни действия, които човечеството извържва от край-време, от римската империя, че и преди това... Естествено, че ще всяка държава ще има секретни операции особено ако е голяма и влиятелна държава като САЩ, Русия и Китай. Много е наивно да се каже, че щом държавата укрива нещо, значи укрива НЛО. Или ако е паднал летящ обект и се е разбил и после военните са покрили инцидента - значи видиш ли - това са извънземни... АА що да не е просто секретен прототип самолет? Вече се разархивираха доста файлове от Американските военни действия през 50-те години и там се виждат много такива прототипи на летящи обекти, включително и на такъв с формата на диск. Летящ диск е бил проектиран още от фашистите по времето на Хитлер и вече се знае, че след втората световна война много инжинери биват доведени в САЩ да продължат по работата си...и съответно прототипи започват да се появяват...много от тях са неуспешни и се разбиват в земята...после военните покриват инцидента...подобни неща са се правили и в Русия. Това се превръща в надпревара, която по-късно от самолети преминава на совалки и ракети...после знаем за космическата война между САЩ и Русия... В днешно време обаче вече няма космическа война. Всички държави работят заедно в почти всички космически мисии - до луната, до Марс, мисията на Касини, мисиите с проубс до слънцето и т.н. В много случаи НАСА контролират повечето неща от мисията а ЕКА подпомагат с по нещо. Международната космическа станция е съяо международен проект. През последните няколко години и Китай и Индия се включват и ще бъдат все по активни. Да не говорим за милионите любители, които могат да се свържат по интернет със сървърите на НАСА и да правят проучвания на живо...или да наблюдават космоса от най-близкото възможно място...Всичко това води до мисълта, че е абсолютно невъзможно НАСА и САЩ да укрият нещо от рода на откриване на живот. Да не говорим, че сума ти хора работят в НАСА - а те не са военни, а учени - как ще ги накараш ако открият живот на чужда планета да го скрият и да не говорят за това. Точно обратното - всеки е супер ентусиазиран и ангажиран с възможността да потвърди подобна новина. Такова нещо в такава висока научна инстанция, която е една отворена и международна система от специалисти и любители - няма как да се скрие. Стига сте говорили глупости и давали наивни мнения и примери. Вашите примери са същите като хората, които казват, че са убедени, че на земята са идвали извънземни интелигентни същества, които са помогнали на египтенските фараони да построят пирамидите....
32 Stefani Manolova 23.08.2012 | 10:17
майко мила как може да се опитвате да лайете хората имало марсианци имало живот на марс никой няма да ви повярвава с тези марсианци!!!
31 Peter Ivanov 23.08.2012 | 08:59
До Желко Йорданов - прав си
30 Scarlett Blue 23.08.2012 | 01:13
Виж, да съгласна съм с Вас но донякъде. Наистина показаните последни снимки не са никакво доказателство в своя коментар аз обясних за други снимки. Това че вероятно наистина нещо не е наред с пикселите и са само петна може и да е така.Но може пък както около земята така и около марс да летят разни тела ,това не ги прави марсиански. Да ,наистина си прав за мозъците в НАСА , дядото на съпругът ми е един от проектантите на лунен модул кацнал с една от мисиите. Но нима наистина вярваш ,че човечеството е готово да посрещне подобна новина да речем ,че не само има интелигентен живот в космоса ,но и сме в контакт с него. Ами факт е че не е готово,ние сами не можем да си раздрлим това което ни дава нашата планета и толкова общества са разкъсвани от мизерия, войни и терор, сами не можем да се оправим с глобалните си проблеми.Ами какво би се случило ако наистина някой излезе и каже нещо подобно? Колкото до свободата на информация ,не си много прав, теориите са си за теоритиците, но е факт че правата тук все повече започват да се нарушават с наредби ,решения на сената и някакви си комисии ,с новоизмислени актове, защо мислиш все повече хора се обединяват в подобни анти-организации. Но е факт че множество държави разсекретиха своите разследвания и НЛО файлове,а САЩ продължават да се опъват и да крият своите. Близък мой приятел дългогодишен spacial operations , сега наскоро се върна от едно обучение и е прехвърлен в един секретен отряд споменава ( защото му е забранено да разказва) за нещата на които е станал свидетел-чува и вижда. Ами нека помислим как след 60-70те год изведнъж технологиите започват да се развиват толкова стремглаво че за последните 30 год сме надраснали развитието си стотици пъти...Средствата за масово осведомяване са също контролирани и съвсем наскоро станах свидетел как запушиха устата на бивш НАСА служител по едно нац.радио. Как изведнъж им спря тока и загубиха честотата си? Недейте да си затваряте очите или разбира се сляпо да вярвате ! :) истината е някъде там :) но никой няма да ни я поднесе,просто не сме готови за това.
29 Желко Йорданов 23.08.2012 | 00:37
Не мога да повярвам, че има толкова много глупави хора. Наистина ли мислите, че има марсианци или някакви летящи обекти на Марс и в небето на Марс. Това са пулни тъпотии. Измислици, спекулации, теории на болни глави... В НАСА, както и в останалите космически агенции работят някои от най-умните хора в света и всичко, което се показва пред тях бива разглеждано и обсъждано от всякакви специалисти - както тези, които работят в агенциите така и от любители. В САЩ всеки може да отиде със запазване на час (понякога се иска заплащане) в повечето космически изследователни центъра, като тези в Калифорния, Хаваи, Флорида и др. и да се включи в някоя от текущите мисии и изследвания. Всеки може да задава въпроси, да събеседва със специалистите на място , да провежда интервюта и да записва материал. Нищо не е скрито. Най-вече в САЩ. Ако нещо като доказателство за живот наистина излезе наяве е абсолютно невъзможно да се скрие от обществеността. Веднага ще стане голяма новина и ще се разпростани мълниеносно по всички медии и социални мрежи. Тогава пък съм сигурен, че същите тези спекуланти, които сега мислят, че НАСА и Американското правителство укриват нещо - същите тези хора тогава ще започнат теории на коспирации, че доказателството за живот (което бъде открито) е невярно, че Америка е решила да имплантира доказателството поради еди какви си причини и че те не вярват, че това е истинско доказателство... Винаги ще има такива мислители на теории на конспирациите, но истината е, че нещата изобщо не са такива каквито те си мислят. Нещата са всъщност доста по-прости. Има неща, които се укриват от обществото (с добра или лоша цел), но това не е едно от тези неща. Тези снимки нищо не доказват. Камерата на роувъра има лоши пиксели. На много снимки се забелязват петна. Всички други странни обекти заснети до момента си имат някакво обяснение. А и да нямат все още обяснение съвсем скоро ще имат такова и съм сигурен, че то няма да е Марсианец или летяща чиния! :)
28 Желко Йорданов 23.08.2012 | 00:35
Не мога да повярвам, че има толкова много глупави хора. Наистина ли мислите, че има марсианци или някакви летящи обекти на Марс и в небето на Марс. Това са пулни тъпотии. Измислици, спекулации, теории на болни глави... В НАСА, както и в останалите космически агенции работят някои от най-умните хора в света и всичко, което се показва пред тях бива разглеждано и обсъждано от всякакви специалисти - както тези, които работят в агенциите така и от любители. В САЩ всеки може да отиде със запазване на час (понякога се иска заплащане) в повечето космически изследователни центъра, като тези в Калифорния, Хаваи, Флорида и др. и да се включи в някоя от текущите мисии и изследвания. Всеки може да задава въпроси, да събеседва със специалистите на място , да провежда интервюта и да записва материал. Нищо не е скрито. Най-вече в САЩ. Ако нещо като доказателство за живот наистина излезе наяве е абсолютно невъзможно да се скрие от обществеността. Веднага ще стане голяма новина и ще се разпростани мълниеносно по всички медии и социални мрежи. Тогава пък съм сигурен, че същите тези спекуланти, които сега мислят, че НАСА и Американското правителство укриват нещо - същите тези хора тогава ще започнат теории на коспирации, че доказателството за живот (което бъде открито) е невярно, че Америка е решила да имплантира доказателството поради еди какви си причини и че те не вярват, че това е истинско доказателство... Винаги ще има такива мислители на теории на конспирациите, но истината е, че нещата изобщо не са такива каквито те си мислят. Нещата са всъщност доста по-прости. Има неща, които се укриват от обществото (с добра или лоша цел), но това не е едно от тези неща. Тези снимки нищо не доказват. Камерата на роувъра има лоши пиксели. На много снимки се забелязват петна. Всички други странни обекти заснети до момента си имат някакво обяснение. А и да нямат все още обяснение съвсем скоро ще имат такова и съм сигурен, че то няма да е Марсианец или летяща чиния! :)
27 Scarlett Blue 22.08.2012 | 23:29
Съвсем наскоро изтекоха в нета снимки направени от няколко поредни мисии до Марс и Луната, интересното е че снимките са оригиналните а не тези които са ни поднесени да видим,ясно проличава изтриването на множество загадъчни обекти по тези снимки. Сега все по-полулярна става т.нар фото археология. http://www.marsanomalyresearch.com/ Сега обаче след като Европейската Космическа Агенция (ЕКА) пусна тези снимки в общественото пространство от НАСА вече не предоставят на ЕКА никакви снимки от мисии в които ЕКА не участва пряко. Хмм какво следва пак от това- НАСА и САЩ поемат изцяло контрола върху какво достига до обществото. Интересното е защо им е на НАСА да продължават да отричат че някога не само е имало живот на марс в елементаната му форма а и цивилизация, макар и до някъде по примитивна ,все пак я е имало .До преди няколко год, в САЩ по обикновен тв канал са се предавали пряко видео и радио сигналите от Международната космическа Станция и др мисии а в училищата в свободните часове вместо учениците да се шлаят са изпращани в стаи да гледат тези излъчвания.Сега ги спряха защото все повече хора питат какво е това и онова,защото от ясно по ясно се вижда движение в орбитата на земята и луната.все се оправдават с безумни обяснения за ледени късове и космически боклук.ето още един важен и интересен линк http://cseti.org/ И още нещо едно от най-вайните събития е в сфетата на НЛО ет.нар THE DISCLOSURE PROJECT project by Dr Steven Greer http://www.youtube.com/watch?v=lkswXVmG4xM Тук са се събрали множество и от различни сфери на силите CIA FBI NASA ARMY AIR FORCE и т.н. Тук ще чуете изклучителни неща подкрепени с факти, имена ,документи, взвания. Толкова мн неща в двучасова пресконференция в Националния пресцентър която се отличава с едно от най-градиозните интервюта-свидетелсване за едни от най-големите и важни събития за цялото човечество и тайни "X Files ". И най-вече тези хора се борят срещу въоръжаването в откритият космос. Та ето питам се защо да въоръжават космоса за борба с космическия болук ли ? http://www.youtube.com/watch?v=lkswXVmG4xM
26 Scarlett Blue 22.08.2012 | 23:10
Съвсем наскоро изтекоха в нета снимки направени от няколко поредни мисии до Марс и Луната, интересното е че снимките са оригиналните а не тези които са ни поднесени да видим,ясно проличава изтриването на множество загадъчни обекти по тези снимки. Сега все по-полулярна става т.нар фото археология. http://www.marsanomalyresearch.com/ Сега обаче след като Европейската Космическа Агенция (ЕКА) пусна тези снимки в общественото пространство от НАСА вече не предоставят на ЕКА никакви снимки от мисии в които ЕКА не участва пряко. Хмм какво следва пак от това- НАСА и САЩ поемат изцяло контрола върху какво достига до обществото. Интересното е защо им е на НАСА да продължават да отричат че някога не само е имало живот на марс в елементаната му форма а и цивилизация, макар и до някъде по примитивна ,все пак я е имало .До преди няколко год, в САЩ по обикновен тв канал са се предавали пряко видео и радио сигналите от Международната космическа Станция и др мисии а в училищата в свободните часове вместо учениците да се шлаят са изпращани в стаи да гледат тези излъчвания.Сега ги спряха защото все повече хора питат какво е това и онова,защото от ясно по ясно се вижда движение в орбитата на земята и луната.все се оправдават с безумни обяснения за ледени късове и космически боклук.ето още един важен и интересен линк http://cseti.org/ И още нещо едно от най-вайните събития е в сфетата на НЛО ет.нар THE DISCLOSURE PROJECT project by Dr Steven Greer http://www.youtube.com/watch?v=lkswXVmG4xM Тук са се събрали множество и от различни сфери на силите CIA FBI NASA ARMY AIR FORCE и т.н. Тук ще чуете изклучителни неща подкрепени с факти, имена ,документи, взвания. Толкова мн неща в двучасова пресконференция в Националния пресцентър която се отличава с едно от най-градиозните интервюта-свидетелсване за едни от най-големите и важни събития за цялото човечество и тайни "X Files ". И най-вече тези хора се борят срещу въоръжаването в откритият космос. Та ето питам се защо да въоръжават космоса за борба с космическия болук ли ? http://www.youtube.com/watch?v=lkswXVmG4xM
25 Nikolay Dimov 22.08.2012 | 21:48
смешници....и те като вас...надявайте се
24 Val Kod 22.08.2012 | 20:24
ама тия марсиянци знаят да пишат на английски, а иначе както се вижда са голи и боси.......
23 Peter Kirchev 22.08.2012 | 20:13
Почнаха да разкриват истината, малко, по-малко. ;)
22 Lilly Alex 22.08.2012 | 20:10
tintirimintiri
21 Мариола Танева 22.08.2012 | 16:53
Пуснете някой материал и за пиктограмите в житните поля. Не е нужно да издирваме малките зелени човечета - те отдавна са влезли в контакт с нас чрез тези странни схеми, които малцина могат да разчетат.
20 b g
Този коментар е маркиран като неуместен.
19 pushit realgood 22.08.2012 | 16:30
хахаха. това е много забавно!
18 Наталия Салимова 22.08.2012 | 15:56
хахааххха,Арабела ти била ли си в контанк с тях или със ел.мрежата???:):):)
17 Наталия Салимова 22.08.2012 | 15:53
ако на колажа бяха сложили Азис,хората щяха да повярват в марсианци :):):)
16 трендафил въжарски 22.08.2012 | 15:49
колажът е страхотен:)))))
15 Krasimir Velikov 22.08.2012 | 15:24
ей да имат по-хубави компютрииии :D
14 krasimira doneva 22.08.2012 | 14:56
Вероятно изпраща интересни неща, но конкретно това са си чисти глупости.
13 hope less 22.08.2012 | 14:53
Последната снимка е весела, спор няма, но аз искрено се надявам не само на Марс да има живот, но и да е по-напред от нас. А после..? Избирате си любима фантастика и чакате да се сбъдне;)
12 Пламен Панайотов 22.08.2012 | 14:44
Послената снимка вече е наистина голям майтап. Не бива толкова много да се преекспонира с темата за неидентифицираните летящи обекти поне според мен и поне не на този етап от изследването.
11 Doctor SteelHammer 22.08.2012 | 14:31
Ще ги видим какво ще открият. Трябва да се изследва Космоса, защото той е бъдещето на човечеството. Дано да открият нещо. Всичко е възможно.
10 Бате Рамбо 22.08.2012 | 14:30
Може и така да се окаже наистина. Ако се появят пред мен ще си поговоря с тях на много теми. Определено няма да съжаляват. Може да обменим опит за коли и жени :).
9 Sweet Dreams 22.08.2012 | 14:29
Така си е наистина. Определено ги бъзикат здравата американците навсякъде. Колко вреще ще остане този роувър там, някойн знае ли?
8 Sweet Dreams 22.08.2012 | 14:28
Определено се случват доста интересни явления. роувърът не спира да прави снимки и праща доста интересни неща според мен. С всеки изминал ден ще се научава все повече и повече за тази планета.
7 Doctor SteelHammer 22.08.2012 | 14:26
Последната снимка е много яка :). Някой се е постарал доста да направи този колаж и определено добре му се е получил :). Може и да открият нещо интересно някой ден американците.
6 Бате Рамбо 22.08.2012 | 14:26
Направо ги спукват от бъзици медиите :). В крайна сметка може и да открият нещо, но извънземен живот едва ли. Просто на тази планета няма нищо в момента.
5 Arabella Marmalade 22.08.2012 | 14:20
Всеки човек, с когото те са влезли в контакт, казва едно - те сами избират пред кой да се покажат. В никакъв случай не биха допуснали сульо и пульо да ги види. Какво по-ясно послание от това.
4 kikka mishi 22.08.2012 | 14:17
Доказателство за наглото им вмешателство във всички сфери на живота са тези градномански проекти, възлизащи на милиарди и милиарди долара, които прахосват за подобни експедиции, от които ще останат само няколко неясни по съдържание снимки. В същото време човечеството страда от изкуствено създадени кризи, поскъпване на живота, засушаване, глад. Не зная какви за извънземните, но със сигурност умеят по-добре от нас да ценят и пазят ресурсите си.
3 todor dzpetrov 22.08.2012 | 14:13
Ха-ха, мисля че в последната снимка освен доза хумор има и голяма доза истина. Ако съществата, возещи се в прословутите си чинни, искаха да ни се покажа, те щяха отдавна да са го сторили. Явно държат на своето прайвъси и засега трябва дасе примирим с това изконно право, полагащо се на всяко живо същество, земно или извънземно.
2 Лолита Набокова 22.08.2012 | 14:09
Аз не мисля , че ние сме единствените разумни същества , но клипа който е е прикачен към статията според мен нищо не доказва ...две движещи се точки
1 мили ванили 22.08.2012 | 14:08
Последната снимка е култова и доста добре осмива стремежа на американците да си наврат носа навсякъде

ТВ програма

Кино

  • Сега Концерт на Владимир Ампов - Графа...
  • 23:45 Имате среща с ... Диана Любенова...
  • 00:30 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:05 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:00 Домът на вярата Църква "Свети...
  • 03:35 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:05 Падингтън игрален филм /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • Сега bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Разобличаване" - сериал, с.3, еп.13
  • 00:40 "Закон и ред: Специални...
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Мистър Пибоди и Шърман" -...
  • Сега Новините на NOVA
  • 23:30 "Военни престъпления: Лос...
  • 00:30 "911" - сериал, сезон 2
  • 01:20 "Престъпни намерения" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Военни престъпления: Лос...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.