Липсата на реклама ни пречи да станем предпочитана винена дестинация

Бутиковите изби все повече изместват големите винпроми, отчитат от бранша

по статията работи: Ивелина Георгиева | 25.04.2014 | 17:46
Липсата на реклама ни пречи да станем предпочитана винена дестинация
foter

Консумацията на вино от страна на българина се установява като все по-трайна тенденция. Винената култура у нас се развива все по-бързо, поради което бутиковите изби, които произвеждат вино от определен регион изместват все по-вече големите винпроми.

Една от основните спънки, които среща винения туризъм в страната е липсата на реклама. За този проблем сигнализира председателят на Българската асоциация на сомелиерите и виноценителите Стефка Свещарова. Тя уточни, че в страната има около 300 изби, които могат да приемат чуждестранни гости.

Винените турове обаче са много малко и в тях се включват само индивидуални участници, няма масовост, тъй като голяма част от гостите предпочитат други питиета, а не вино, посочи тя.

По думите й друг от сериозните проблеми пред бранша в страната е и това, че няма единодействие. Всеки работи сам за себе си и е редно държавата да наложи правила и да се постигне единство, каза Свещарова.

Днес в морската столица Варна бе открито изложението "Вино и храна", на което участват повече от 40 български изби. В рамките на изложението е представена и ретроспективна изложба за производството на вино през вековете. Акцент в експозицията е началото на този тип бизнес във Варненския регион в края на 19 век.  


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Рая Дочева 25.04.2014 | 19:33
Много обичам винце
3 qnko qnev 25.04.2014 | 18:36
Рекламата е майка на търговията, хората са го казали.
2 dancho danchev 25.04.2014 | 18:10
Значи трябва да се наблегне на рекламата, защото виното ни е със страхотни качества и показатели.
1 Tina Marina 25.04.2014 | 17:59
Щом знаят че пропускат е в рекламата то трябва да вземат незабавни мерки именно в тази насока. няма как без реклама в днешно време

ТВ програма

Кино

  • 01:00 Натисни F1 образователна поредица/п/
  • 01:30 Ново 10 + 2 музикална класация /п/
  • 02:25 Аврора игрален филм /п/
  • 04:00 Олтарите на България
  • 04:10 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Религията днес /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 00:40 "Ритуалният убиец" - криминален,...
  • 02:50 "Вкусът на България" - кулинарно...
  • 03:20 "120 минути" - публицистично...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 00:50 "Завръщането на Съмърсби" - с уч....
  • 03:00 "Книга за Коледа" - с уч. на Гриър...
  • 04:40 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.