През февруари месец са продадени 95 423 автомобила под бранда BMW. Това е с 21.9% повече от резултатите преди една година.
Другите марки на групата Mini и Rolls-Royce също са представили много силни резултати, хвалят се от компанията.
Продажбите на BMW са скочили с 21.7% до 111 720 коли през февруари спрямо същия месец на предходната година.
Силното търсене на луксозни автомобили по цял свят се отбелязва и във финансовите резултати и на другите производители на коли от висок клас като Audi и Daimler.
Най-голям скок в продажбите BMW отбелязват в Азия, където са били продадени 49.3% повече коли или общо 25 722 автомобила, докато Европа традиционно остава най-големия пазар в света с 57 381 коли продадени през февруари, което представлява ръст 16.8%.
Американския пазар на BMW e нараснал с 14.7%, а доставките за развиващите се пазари като Южна Корея, Индия и Бразилия също са отчели силен ръст в продажбите.