Роми умориха детето си от глад и студ

Момиченце на 1 годинка почина от пневмония и системно недохранване

по статията работи: Филипа Тодева | 12.02.2012 | 13:56

Роми от с.Петко Каравелово, община Полски Тръмбеш допуснаха смъртта на едно от шестте си деца. Момиченцето е било само на годинка, съобщава ОД на МВР, цитирана от БТА. Детето е починало в областната билница във Велико Търново, след като е установено, че то страда от пневмония и системно недохранване.

Състоянието му било критично и лекарите не успели да го спасят. Детето живеело в една стая заедно с още пет деца и двамата си безработни родители. В помещението няма отопление, родителите нямали възможност да осигурят препитание на децата си.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


62 Pavlina Pencheva-Stancheva 13.02.2012 | 16:14
Съмнявам се никой да не е знаел,че това семейство е в бедстващо положение!Как пък никой не подаде сигнал на социалните служби?!И не трябва ли пак тези служби или от закрила на детето да следят ежемесечно такива семейства?!Отпускат им се помощи и никой НЕ следи какво става с парите...И какво се получава?!Пак страдат най-невинните-ДЕЦАТА!!!От Майката/мащеха/ в къщи-помощ не дочакват,от държавата ''мащеха'' пак нищо!Трябва да се следи как са другите останали живи деца-явно и те имат нужда от помощ.
61 асенка петрова 13.02.2012 | 14:42
Е сега ми се иска да съм завършила мед.сестра...Да съм в някое родилно отделение....не...може би е по-добре доктор/ама акъл,де/ и роди ли се цигане-бам,ваксина за стерилитет.Ама този акъл да съм го имала навремето и тази Власт...Ех,мечти...
60 mariyna todorova 13.02.2012 | 13:12
Адски несправедлива е съдбата, докато някои хора дават мило и драго за свое дете, други нехаят за собствените си...
59 mariyna todorova 13.02.2012 | 13:11
Е как ще смее, като Хилари Клинтън от Америка дойде и за тях питаше... На особена почит са у нас!
58 bilyanka razpilyanka 13.02.2012 | 12:06
Държавата може да вземе мерки - чрез ограмотяване не стана, да започнат със санкциите - лишаване от детски и пр. за повече от две деца.
57 bilyanka razpilyanka 13.02.2012 | 12:03
Ти виждаш ли начин това да се случи, тъй като аз - не! Хиляди възможности им се предлагат, но малцина са тези роми, които се възползват от тях и имат желание да се развиват и работят като всички нас. Може би е въпрос на манталитет, но това не ги оправдава.
56 Dwight Yorke 13.02.2012 | 11:19
Защото държавата ни го позволява!
55 Иван Ангелов 13.02.2012 | 11:18
Аз знам, че на година 200 милиарда инвестират в здравеопазване.
54 Jason Bourne 13.02.2012 | 11:17
Защото трябва да ги образова!
53 Dwight Yorke 13.02.2012 | 11:17
Другия път направо мъртво да го докарат... циганска работа!!!
52 Иван Ангелов 13.02.2012 | 11:16
Само вижте по колко деца правят...
51 Jason Bourne 13.02.2012 | 11:16
Тези не заслужават да отглеждат деца.
50 Mer Zlatkova 13.02.2012 | 10:58
Така се получава, когато се злоупотребява с думата дискриминация. Ромите са вечно дискриминирани и ощетени, все се намират лидери и защитници, а нас кой ни защита от техните набези и ограбване на хазната... Та те паразитират на гърба на всички работещи. Но пък са изгодна и лесна за манипулиране група по време на избори...
49 empty world 13.02.2012 | 10:52
Сега трябва да ги съдят тия хора!
48 empty world 13.02.2012 | 10:50
Това доста отдавна е трябвало да се вземе като мерки според мен.
47 Kamen Grusev 13.02.2012 | 10:50
Този ромски въпрос е цяла епопея на забравените. Кажи ми една държава, която да се справила с ромската напаст? Срещу тях трябва се ползва много мощен пестицид, в противен случай ще ни превземат и опустошат.
46 empty world 13.02.2012 | 10:48
Еми, да не раждат деца! Държавата да се погрижи.
45 Mer Zlatkova 13.02.2012 | 10:46
Да и вземат поне другите деца, че и с тях не се знае какво ще се случи.
44 Дара Арнаудова 13.02.2012 | 10:45
Ами нека се събудим тогава от сладкия си сън и да изискаме прилагането на спешни мерки от народните си избраници. Ромският въпрос няма да се реши от само себе си с приемането на 2-3 закона.
43 Slavi Peshev 13.02.2012 | 10:42
Нали някой първо трябва да им сигнализира! Въпросът е ЗАЩО по дяволите никой не ги е уведомил?
42 Marya Rossa 13.02.2012 | 10:41
Нека си спестим цинизма, защото дори и кучето жали за малките си ако ги изгуби. Ние като гражданско общество трябваше да се преборим за разрешаването на този проблеми, а не по същия примитивен начин да се нахвърляме върху ромите. Те са прости и неуки хора...ами ние?
41 Стан Бисеров 13.02.2012 | 10:38
Циганите не са животни все пак, че да ги вазектомират, но са индивиди в начален примитивен етап на своето развитие. Ние, по-възвишените и знаещи, по какъв начин им помагаме?
40 Stanimir Len 13.02.2012 | 10:33
Българските роми и бездомните кучета имат много сходна съдба, но някак институциите полагат грижи само за вторите..стоят им приюти, кастрират ги. А ромите са защитен биологичен вид, на който държавата не смее да посегне.
39 svalime com 13.02.2012 | 10:07
И аз гледат това тази сутрин и не можах да повярвам, че това може да е отговор на общината. За съжаление обаче едва ли тези хора са единствените, които не получават и грам внимание от тези институции.
38 nora pora 13.02.2012 | 09:45
Добре, че се намери някой да го каже. Всеки знае това, но няма как да го направим ние нали се сещаш? Докато се толерират ромите пред всички останали граждани на страната, това няма как да се случи. Пазят ги, защото са им избиратели, а не поради някакви други причини. Тази сутрин гледах материал в който хора не могат да живеят нормално, заради роми, които постоянно горят гуми пред блока им и вдигат шум и през нощта. От общината им казват обаче, че не могат да направят нищо и че те сами са си избрали да си купят жилища там, което си било техен личен проблем. Ето това ще се случи с всеки, които иска просто малко помощ.
37 ceci meciii 13.02.2012 | 09:06
Ами те не могат да спят по домовете на хората, нали се сещаш?
36 Milica Georg 13.02.2012 | 08:56
Трябва да се вземат сериозни мерки за ограничаване на раждаемостта при ромите, то е повече от ясно че не могат да гледат децата си и ги обричат единствено на глад, мизерия и смърт...
35 ceci meciii 13.02.2012 | 08:50
Ти изобщо не разсъждаваш правилно, как можа да го кажеш? Държавата и в частност ние ги храним ежедневно, а ти се изказваш така! Срамота!!!
34 Miglena Grigorova 12.02.2012 | 19:00
Вече са го прежалили.Ще си направят друго.Те друго не умеят да правят.
33 Мариела Ноева 12.02.2012 | 17:29
И защо държавата да е виновна,защоъто дава малко помощи на циганите , защото им позволява да крадът и безчинстват без да им се каже нищо заради това ли е виновна държавата.Ами да се хванат на работа бе след като са си родили толкова деца да се грижат за тях,а не да ги оставят да умират или да се оставят в домове - децата каква вина имат????
32 Vladimir Mihaylov 12.02.2012 | 16:23
за социалното подмогане е ясно , че е така и съм съгласен. Но не мога да разбера хората , които от години наред говорят за тази прословута Интеграция ! Това е просто плод на една измислица ... пълни глупости ...ако се анализира целия процес ще се види , че той е буквално " противоеволюционен" и не го казвам от расистка гледна точка , а само се замислете... Интеграция - да получат квалификация , работа , шанс за развитие , подобряване на социално положение и т.н. е как да стане ? Повече от това да им кимнеш с глава и да кажеш " Добър ден ! " неможеш да ги интегрираш , поради простата причина , че всички други аспекти на интеграцията са свързани с получаването на доходи т.е. работа , а няма кой да им я даде и е напълно номрално ... Кой предприемач / частник / мениджър и т.н. ще педпочете неквлифициран работник , който не може да чете пред подготвени в съответната специалност кадри , които биха били 1000 пъти по-рентабили .
31 Sergo Grigorov 12.02.2012 | 16:19
Защо държавата бе? Хаха ужас!!! Държавата била виновна. Мръсните мангали дето се ебът по цял ден не са виновни така ли? Не са виновни че са беработни а имат ШЕСТ деца? ШЕСТ!!! Ние не можем да изгледаме по 1-2, те имат ШЕСТ!!! И какво и е виновното на държавата? Че не измислиха по-големи социални помощи за циганите, които да взимат от мен и теб ли? За това ли е виновна държавата?
30 Sergo Grigorov 12.02.2012 | 16:15
Защо държавата бе? Хаха ужас!!! Държавата била виновна. Мръсните мангали дето се ебът по цял ден не са виновни така ли? Не са виновни че са беработни а имат ШЕСТ деца? ШЕСТ!!! Ние не можем да изгледаме по 1-2, те имат ШЕСТ!!! И какво и е виновното на държавата? Че не измислиха по-големи социални помощи за циганите, които да взимат от мен и теб ли? За това ли е виновна държавата?
29 Vladimir Mihaylov 12.02.2012 | 16:14
за социалното подмогане е ясно , че е така и съм съгласен. Но не мога да разбера хората , които от години наред говорят за тази прословута Интеграция ! Това е просто плод на една измислица ... пълни глупости ...ако се анализира целия процес ще се види , че той е буквално " противоеволюционен" и не го казвам от расистка гледна точка , а само се замислете... Интеграция - да получат квалификация , работа , шанс за развитие , подобряване на социално положение и т.н. е как да стане ? Повече от това да им кимнеш с глава и да кажеш " Добър ден ! " неможеш да ги интегрираш , поради простата причина , че всички други аспекти на интеграцията са свързани с получаването на доходи т.е. работа , а няма кой да им я даде и е напълно номрално ... Кой предприемач / частник / мениджър и т.н. ще педпочете неквлифициран работник , който не може да чете пред подготвени в съответната специалност кадри , които биха били 1000 пъти по-рентабили .
28 Sergo Grigorov 12.02.2012 | 15:54
Защо държавата бе? Хаха ужас!!! Държавата била виновна. Мръсните мангали дето се ебът по цял ден не са виновни така ли? Не са виновни че са беработни а имат ШЕСТ деца? ШЕСТ!!! Ние не можем да изгледаме по 1-2, те имат ШЕСТ!!! И какво и е виновното на държавата? Че не измислиха по-големи социални помощи за циганите, които да взимат от мен и теб ли? За това ли е виновна държавата?
27 Sergo Grigorov 12.02.2012 | 15:53
Защо държавата бе? Хаха ужас!!! Държавата била виновна. Мръсните мангали дето се ебът по цял ден не са виновни така ли? Не са виновни че са беработни а имат ШЕСТ деца? ШЕСТ!!! Ние не можем да изгледаме по 1-2, те имат ШЕСТ!!! И какво и е виновното на държавата? Че не измислиха по-големи социални помощи за циганите, които да взимат от мен и теб ли? За това ли е виновна държавата? Приятелю, мисли малко преди да кажеш нещо такова...
26 MRKBG Bg 12.02.2012 | 15:26
Колкото повече толко по-добре.. Ния бг нали щото работим и децки неможем да зимаме..
25 MRKBG Bg 12.02.2012 | 15:20
Ее остава да започнат и децата им да събират та ния да ги храним и малките циганярчета че не си правят сметка като ги правят.. от тва кво по хубаво онко клиниките са пълни със болни умиращи деца па ния ще отглеждаме бъдещи питекантропи без никакви скруполи защото то тва си им е вродено няма как да се искорени със 1000 поколения...Ма то нали ния сме си финансово стабилни кво ни пречи да ни режат и за това..
24 Pavel Penev 12.02.2012 | 15:18
Напълно подкрепям тезата ти, относно интеграцията и свободният избор за вземане на собствено решение за съдбата си.
23 Iovka Todorova 12.02.2012 | 15:17
първо не съм ромка и второ става въпрос за всички деца който умират всеки ден без значение от каква народност са
22 Vladimir Mihaylov 12.02.2012 | 15:13
Какво тошово време ви гони бе ? Тука само мозъци са се събрали да коментират ... Пределно ясно е , че предприятията са и трябва да бъдат в частния сектор , иначе няма никакво развитие ако чакаш на монопол от страна на държавата или искаш всички да сме равни ... българин с две висши работи в шивашки цех до своя брат ром , който незнае да си напише името дори... абе мислете малко бе ! Частниците са си част от народа , колкото и да ги кълнат , че били чорбаджии изедници и т.н. и т.н. нормално е да търсят хора с опит , квалификация , образование - какво може да очаквате ... Живеем в свят с размити граници , няма суверинитет на националните стопанства и съответно за пазара на труда , всеки търси работника , от когото се нуждае и го намра , ако ще и от другия край на Европа да е ... условия и вариант има колкото искаш , но българина си знае неговата и това е ( нищо лично към никой , просто не се стърпях , да чета поредните изказвания на коне с капаци ) .
21 MRKBG Bg 12.02.2012 | 15:12
Проблема е доста по глобален може да обърнем малко повече внимание не под формата на дарения и облагодетелстване налл..Той не е там че те са бедни и гладни а че НЕ ЖЕЛАЯТ да бъдат интегрирани и нормални. Социялнито подпомагане предразполагат "малцинствата" да се множат като мравки.Явно на някой това му допада докъто ние българите станем малцинството в тази държава ще бъде така пък след това ще устройме както му е реда системата и тогава ние ПАК ще бъдем ущетените.. БОГ ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ..!!!!!!
20 Iovka Todorova 12.02.2012 | 15:12
защото имаш гордост и не се буташ а те си търсят правата и за това са по добре ти няма да отидеш да се редиш на опашка всеки ден да се молиш за помощи ама те го правят някой беше казал че който търси намира.
19 Pavel Penev 12.02.2012 | 15:12
Не става въпро, аз дали съм някой. Аз нямам претенции за това. Ама ти май имаш! И не, че ходят по улиците- журналистите, ами това ви е интересно на такива като теб. По улиците умрат много хора. Вземи да почетеш малко полицейска хроника, да се образоваш малко, кой мре и от какво. А за мърморенето, продължаваш да го правиш , дори в момента.
18 Georgi Ivanov 12.02.2012 | 15:11
Йовке като ти гледам правописа предполагам,че си полуграмотна ромка по бай Тошово време живееше по добре защото имаше една страна наречена СССР която ни предоставяше за жълти стотинки нефт, газ и суровини и затова имаше работа и предприятия които да работят. Но винаги идва този момент когато трябва да се плаща сиренето както се казва е с пари. А колкото до детето изобщо не споменаваш за безотговорните му родители които са причина за смъртта му.
17 Валентина Николова 12.02.2012 | 15:08
Глупости...Държавата била виновна..Колко пъти чу държавата да помага на българска майка.Нито веднъж...А колко цигански такива са защитавани,закриляни,подпомагани...Айде да не се правим на толкова състрадателни
16 Iovka Todorova 12.02.2012 | 15:05
защо ли защото ти си никой бе няма да дойдат у вас да те питат как си а тези хора са на улицата по някаква причина а журналистите ходят по улиците а не по къщите и никой не мърмори защото ако всички замърморат до сега българия няма да е в това положение
15 Валентина Николова 12.02.2012 | 15:03
Виновни сме ние,че Сидеров не спечели...кажи му ЦИГАНИН и не го мисли
14 Iovka Todorova 12.02.2012 | 15:00
13 Pavel Penev 12.02.2012 | 14:59
Той си мреше и преди (по повод предното изказване), ама не се даваше толкова гласност, а и нямаше интернет. Ако не са тези, ще са други (управляващите се има предвид). Вие какво си мислите? Все на вас, някой друг ви е виновен. Да - това е трагедия, няма спор. Защо не си зададете въпроса: Защо все РОМИ са в устата на новинарите ? Кога за последен път чухте, че са се застъпили хора за "бял" българин на когото са му спрели тока или водата, или са го изгонили от работа, или са го уволнили, или още много или-та. Не ви е срам! Само можете да ревете и да хулите, тово ви устройва идеално! Признайте пред себе си, колко пъти ви се е случвало да направите нещо дейно, а не само да мърморите!!!!
12 Iovka Todorova 12.02.2012 | 14:58
да така е аз съм на 42 две деца ми продадоха 93-94 год във враца а ми казаха че са починали е богу ми вярвате ли ми как се чуствам сега имам 3-то вече на 16 години но го раждах във софия сега съм пенсионер по-болест преди 6 години ми отрязаха и двете гърди всичко това е от стрес и напрежение
11 Ivan Yonkinski 12.02.2012 | 14:54
А социалните работници и тези от закрила на детето къде са били през това време как са допуснали това да се случи????
10 Iovka Todorova 12.02.2012 | 14:52
Не става въпрос от кой етнос е починало дете всеки ден умират родилки и бебета тая бюрокрация трябва да спре .Абе някога са раждали на полето и всички са били здрави а сега само за пари ламтят ако дадеш ще имаш живо дете ако не дадеш ще ти кажат че е мъртво и те ще го продадат докторите пак печелят а ние умираме
9 Kalin Petrov 12.02.2012 | 14:51
какво ги интересува нали си разделиха 100 милиона които Германия отпусна за здравеопазването. Аз съм в Германия и това го даваха по новините как крадът.
8 Iovka Todorova 12.02.2012 | 14:46
какво знаеш ти бе всички носим една кръв българка съм много съм видяла и претърпяла не може да се расъждава по този начин утре може и на теб да се случи така че ти ще бъдеш скопения недей така това е грях.
7 Atanas Stoimenov 12.02.2012 | 14:45
аз подкрепям йовка петрова това което исках да кажа тя го е направила все още нашия народ спи направо трябва смърт за тези от парламента и всички покрай тях иначе народа си умира.
6 Iovka Todorova 12.02.2012 | 14:39
да така е държавата е виновна за всички неволи и бедствия които стават през тошово време беше друго
5 Alexander Kurtev 12.02.2012 | 14:35
Заглавието трябваше да бъде "Държавата умори дете на 1 годинка."
4 Iovka Todorova
Този коментар е маркиран като неуместен.
3 Иван Проданов 12.02.2012 | 14:30
Да ги скопят!
2 Hristo Kojuharov 12.02.2012 | 14:16
А защо са с 6 деца тогава?
1 Albena Ilieva 12.02.2012 | 14:09
Ужасно е това което се случва

ТВ програма

Кино

  • Сега 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:15 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:10 Бразди /п/
  • 03:55 Библиотеката /п/
  • 04:25 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 05:10 Книга на книгите анимационен филм/п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • Сега "Спирала" - сериал, с.5, еп.11
  • 01:55 "Приятели" - сериал, с.2, еп.4
  • 02:25 bTV Новините /п./
  • 03:00 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • Сега "Частни детективи" - сериал, сезон 4
  • 01:30 "Черният списък" - сериал, сезон 8
  • 02:30 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:20 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.