Какво е общото между социалните медии и партита? Отговорът на този въпрос даде световноизвестният специалист по онлайн маркетинг Дейвид Миърман Скот по време на семинара си в София.
Когато отидем на коктейл, е неприемливо да започнем открито да рекламираме компанията си. По време на подобни събития хората се забавляват, обстановката е неформална и предполага разговори за семейството и хобито. На коктейл споделяте неща, които ви харесват с хора, които говорят за същото. Правете така и в страницата на компанията си във Facebook.
Покажете човешкото лице на компанията си и спечелете нови потребители, посъветва експертът.
За да бъде интересно съдържанието на социалните ви сайтове, които поддържате, е желателно да ги обогатявате с видео съдържание. Все пак този вид общуване с потенциалните ви клиенти цели да ви представи в една съвсем различна среда и изобилства от възможностти да покажете човешкото си лице… А защо не и забавната страна на компанията или персонала ѝ, казва Дейвид Скот.
Такъв е примерът с бостънската маркетингова компания HubSpot, чиито служители са участвали в създаването на пародия на популярното парче на южнокорееца Psy - "Gangnam Style".
Видеото, както и повече иноформация за това как да представяте компанията си в социалните медии, можете да видите в Econ.bg.